quote:Op maandag 9 juli 2012 18:04 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik kreeg het pas echt door toen ik een keertje door een (hele leuke) vrouw werd geschaakt. Zij heeft het me een beetje bijgebracht (en dat was hoognodig).
Sindsdien ben ik wat beter geworden in het "doorhebben" van die hints. Maar vaak weet ik dan niet wat ik moet doen als iemand me leuk vindt. Sowieso is dat de laatste jaren eigenlijk niet echt voorgekomen...ik kom dan ook te weinig buiten
Dat herken ik wel een beetje ja.quote:Maar vaak weet ik dan niet wat ik moet doen als iemand me leuk vindt.
Same here.quote:Op maandag 9 juli 2012 18:04 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik kreeg het pas echt door toen ik een keertje door een (hele leuke) vrouw werd geschaakt. Zij heeft het me een beetje bijgebracht (en dat was hoognodig).
Sindsdien ben ik wat beter geworden in het "doorhebben" van die hints. Maar vaak weet ik dan niet wat ik moet doen als iemand me leuk vindt. Sowieso is dat de laatste jaren eigenlijk niet echt voorgekomen...ik kom dan ook te weinig buiten
Volgens mij hebben we (ik zeg maar wequote:Op maandag 9 juli 2012 18:07 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
[..]
Dat herken ik wel een beetje ja.
Ik kom elke dag buiten ivm werk, maar ik ben niet zo sociaal, dus dat schiet ook niet op.
Als je in je dagelijks leven geen vrouwen tegenkomt, dan kan je idd kijken naar andere manieren. Lid zijn van een datingsite voegt op dat gebied wel wat toe. Ik heb geen zin om 's avonds een paar kroegen binnen te stappen en vrouwen te gaan versieren.quote:Op maandag 9 juli 2012 18:10 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Volgens mij hebben we (ik zeg maar we) toch de meeste kans via een datingsite. IRL iemand ontmoeten is vooral een kwestie van geluk...en soms heb je gewoon niet zo'n zin om passief dat geluk af te gaan zitten wachten
Nee, ik ook niet. En sowieso, wat moet je nou met een kroegvrouw?quote:Op maandag 9 juli 2012 18:24 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Als je in je dagelijks leven geen vrouwen tegenkomt, dan kan je idd kijken naar andere manieren. Lid zijn van een datingsite voegt op dat gebied wel wat toe. Ik heb geen zin om 's avonds een paar kroegen binnen te stappen en vrouwen te gaan versieren.
Ik wou het niet zeggen.. maar inderdaad. Een vrouw die 's avonds in de kroeg zit is niet echt mijn type.quote:Op maandag 9 juli 2012 18:28 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, ik ook niet. En sowieso, wat moet je nou met een kroegvrouw?
Cest un grand mûr de texte.quote:Op maandag 9 juli 2012 18:59 schreef robuust89 het volgende:
Grappig, allemaal herkenbaar hier.
Ik was afgelopen 2 weken op talencursus in Frankrijk, hele multiculti bedoeling natuurlijk, en dan merk je dat iedereen interesse in je heeft. Waar kom je vandaan, hoe lang blijf je etc. Vooral het aantal vrouwen was hoger dan het aantal mannen
Er waren een stuk of 4 dames (achteraf gezien) die wel interesse in me hadden, maar zoals al eerder gezegd hier ging dat soms straal aan bij voorbij"Gast, die meid zit je van top tot teen uit te checken! Ga eropaf!"
Huh, wat?
Laatste avond is het dubbel en dwars goedgekomen, want ik heb de halve avond gezoend met een hele lieve meid![]()
Alleen die zit nu nog 3 weken op cursus
Ze had wel van tevoren al gepland dat ze naar Amsterdam(en barca enz) zou gaan na cursus, dus ik ga haar rondleiden!
Alleen zit ik nu dus in een schemergebied, ik denk dat ze me wel erg leuk vind, maar ik weet niet hoe leukEn 3 weken is een lange tijd, hoe zorg ik dat de spanning erin blijft?
Wat wel tof is, is dat ze als lerares op een school met kinderen met autistische trekken werkt, dat zou mogelijk de klik en het wederzijdse begrip verklarenIk heb niks gezegd over wat ik heb, dat komt later
/wall of text
A) Jazeker! Niemand kent je, je begint met een schone lei, als het warequote:Op maandag 9 juli 2012 19:50 schreef schaal_9 het volgende:
[..]
Ca minteresse!
Klinkt interessant man, volgens mij heb je twee hele mooie weken gehad!
Frans is een prachtige taal.
A) Vond je het gemakkelijk om met een hele nieuwe groep om te gaan en dat niet alleen, ook daarin te integreren?
B) En... ging het tijdens de lessen veel over gevoelens en relaties?
C) In welke stad heb je cursus gevolgd?
Er is een kans dat je niet eens hoeft te vertellen wat je hebt. Okee, er is al een link. Als er iets moeilijk is voor iemand met ASS, dan is het wel een talencursus, denk ik. Aangezien er veel interactie, expressie en non-verbale communicatie bij komt kijken. Jij hebt het afgerond en je bent met mensen opgetrokken. Hoe kwam je op het idee om deze prachtige taal te gaan leren?
Toevallig trouwens... ik volg nu ook een cursus Frans (een collega had mij getipt), in Aix-en-Provence. Het groepsaspect vind ik wat moeilijker, maar dit is natuurlijk een prima gelegenheid om te oefenen in een groep en ben sowieso onder de mensen. Even niet opletten tijdens de les is er echt niet bij (vanwege de interactie). Blij dat hier ben... de regio verkennen kom ik niet zo veel aan toe (de lessen zijn tot 15.30/16.45).
Wat voor type is een vrouw die in de kroeg zit dan?quote:Op maandag 9 juli 2012 18:33 schreef Auti het volgende:
[..]
Ik wou het niet zeggen.. maar inderdaad. Een vrouw die 's avonds in de kroeg zit is niet echt mijn type.
Er hangt vaak een soort vakantie-sfeer bij dat soort dingen, en iedereen staat meer open voor elkaar. Leuk!quote:Op maandag 9 juli 2012 18:59 schreef robuust89 het volgende:
Grappig, allemaal herkenbaar hier.
Ik was afgelopen 2 weken op talencursus in Frankrijk, hele multiculti bedoeling natuurlijk, en dan merk je dat iedereen interesse in je heeft. Waar kom je vandaan, hoe lang blijf je etc. Vooral het aantal vrouwen was hoger dan het aantal mannen
Er waren een stuk of 4 dames (achteraf gezien) die wel interesse in me hadden, maar zoals al eerder gezegd hier ging dat soms straal aan bij voorbij"Gast, die meid zit je van top tot teen uit te checken! Ga eropaf!"
Huh, wat?
Laatste avond is het dubbel en dwars goedgekomen, want ik heb de halve avond gezoend met een hele lieve meid![]()
Alleen die zit nu nog 3 weken op cursus
Ze had wel van tevoren al gepland dat ze naar Amsterdam(en barca enz) zou gaan na cursus, dus ik ga haar rondleiden!
Alleen zit ik nu dus in een schemergebied, ik denk dat ze me wel erg leuk vind, maar ik weet niet hoe leukEn 3 weken is een lange tijd, hoe zorg ik dat de spanning erin blijft?
Wat wel tof is, is dat ze als lerares op een school met kinderen met autistische trekken werkt, dat zou mogelijk de klik en het wederzijdse begrip verklarenIk heb niks gezegd over wat ik heb, dat komt later
/wall of text
Paris, la ville damour!quote:Op maandag 9 juli 2012 20:34 schreef robuust89 het volgende:
[..]
A) Jazeker! Niemand kent je, je begint met een schone lei, als het wareIedereen komt ergens anders vandaan, dus er is altijd gespreksstof
Uiteindelijk veel met een groepje opgetrokken, maar in 2 weken ga je niet meteen vrienden voor het leven maken
B) Nee, dat is niet het doel. Het doel was uiteraard om de taal te leren! Maar, je ziet genoeg stelletjes om je heen ontstaan, maar da's buiten de les
C) Parijs! Stad van de lichten!
Nouja, Francais est une langue du monde en ik vind het sowieso nuttig en leuk om een nieuwe taal te leren![]()
Oefening baart kunst!
Een van m'n vrienden uit m'n vriendengroep daar, een erg sociaal handige gozer. Hij weet hoe het spel werkt, zegmaar.quote:Op maandag 9 juli 2012 20:52 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Er hangt vaak een soort vakantie-sfeer bij dat soort dingen, en iedereen staat meer open voor elkaar. Leuk!
Maar kan je in 2 weken dan goed genoeg de taal leren?
"Gast, die meid zit je van top tot teen uit te checken! Ga eropaf!"
Wie zei dat?
Dat is altijd handig jaquote:Op maandag 9 juli 2012 20:56 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Een van m'n vrienden uit m'n vriendengroep daar, een erg sociaal handige gozer. Hij weet hoe het spel werkt, zegmaar.
Nee, heb daar vrienden gemaaktquote:Op maandag 9 juli 2012 20:59 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Dat is altijd handig ja
Maar je was daar dus met een vriendengroep?
14.gifquote:
Neequote:Op maandag 9 juli 2012 21:48 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
14.gif
Is 2 weken genoeg dan om die taal te leren?
Dat schiet niet zo op dusquote:Op maandag 9 juli 2012 22:08 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Nee
Nouja, ik pik de taal vrij snel op, maar buiten de les praat je eigenlijk alleen maar Engels, omdat niemand nog Frans kan spreken
Hey! Ik ben niet eng! :pquote:Op maandag 9 juli 2012 22:44 schreef bojan het volgende:
Hoeveel procent autisten leven er in Nederland?
En hoeveel procent van de fokkers is autist?
Ik heb zo'n gevoel dat dit hier een broeikas aan autisten is.best eng
Ben jij autist dan?quote:Op maandag 9 juli 2012 22:47 schreef Aleria het volgende:
[..]
Hey! Ik ben niet eng! :p
De meest enge mensen die ik ken hebben overigen geen autisme.
Wat zijn dan net jouw symptomen?quote:Op maandag 9 juli 2012 22:50 schreef Aleria het volgende:
Asperger valt ook onder ASS, dus, ja, volgens 2-3 onderzoeken wel ja.
Ik -dacht- 2% en onbekendquote:Op maandag 9 juli 2012 22:44 schreef bojan het volgende:
Hoeveel procent autisten leven er in Nederland?
En hoeveel procent van de fokkers is autist?
Ik heb zo'n gevoel dat dit hier een broeikas aan autisten is.best eng
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |