oude ID. Zou die willen...quote:Op woensdag 4 juli 2012 15:38 schreef thethoryd het volgende:
Vault jij postte toch laatst deze Nike ID's?
[ afbeelding ]
Bij Nike ID is die kleur niet meer te krijgen, is dit ook een release of alleen ID?
Ik ook. Moet wel ID want us 14 is nergens te halenquote:
Inderdaad T.Tquote:Op woensdag 4 juli 2012 16:55 schreef thethoryd het volgende:
[..]
Ik ook. Moet wel ID want us 14 is nergens te halenDoet alleen al pijn aan men ogen dat hij met zen schoenen in de modder staat met die lichte kleuren
HB is al lang niet meer wat het ooit was. Vroeger wel tof maar kom er tegenwoordig nooit meer. Sell mij je shit <3quote:Op woensdag 4 juli 2012 18:02 schreef Atta-boy het volgende:
[ afbeelding ]
zomer roulatie, moest een pic maken van fags op hypebeast omdat ze me niet geloofden omdat ik een 2012 member ben
Die zijn zeker zeldzaam/duur/niet verkrijgbaar?quote:
Zijn nike id's. Voor de rest is google je vriend.quote:Op woensdag 4 juli 2012 18:12 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Die zijn zeker zeldzaam/duur/niet verkrijgbaar?
Ja, ik ben patta noob
sea crystal mids <3quote:Op woensdag 4 juli 2012 18:25 schreef SHOOOTO het volgende:
die is gebaseerd op een bestaande schoen, naam wordt min of meer, soort van overgenomen.
[ afbeelding ]
Op sommige punten is het idd gay geworden, sommige dingen zijn nog wel leuk.quote:Op woensdag 4 juli 2012 18:11 schreef vault_tec het volgende:
[..]
HB is al lang niet meer wat het ooit was. Vroeger wel tof maar kom er tegenwoordig nooit meer. Sell mij je shit <3
Gisteren bij concert van childish gambino (troy uit community) veel fake supreme (kermit shirtje) en veel fake j's
Grappig die gaykuyseqwet q (hoe heten ze?) Heb die nog gepast![]()
![]()
Leuke mini collectie. Aantal mooie schoenen tussen zitten. Hypebeast is leuk voor het nieuws, zolang je de reacties niet leest en het forum mijdt.quote:Op woensdag 4 juli 2012 19:02 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Op sommige punten is het idd gay geworden, sommige dingen zijn nog wel leuk.
Zijn gyakusou runners, ik vergat die naam ook steeds
Yes. Alleen heeft end ze nog niet binnen. Zodra binnen sturen ze me een paar op en wordt het verschil teruggestort.quote:Op woensdag 4 juli 2012 19:30 schreef HAL9000S het volgende:
Ben je nou nog voor die kzklot gegaan DD?
Kneiterhard idd.... info?quote:Op woensdag 4 juli 2012 19:35 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Yes. Alleen heeft end ze nog niet binnen. Zodra binnen sturen ze me een paar op en wordt het verschil teruggestort.
Do want...
[ afbeelding ]
Lunarglide 4 volt. Check de kleuren ook op andere foto's. Komen beter tot hun recht. Dit wordt sowieso m'n volgende trainingschoen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |