Het is een tijdelijk apartement, vergelijkbaar met een hotel wellichtquote:Op woensdag 4 juli 2012 14:22 schreef faptist het volgende:
Ik zou het totaal niet op prijs stellen dat er iemand zomaar in mijn huis stapt om iets (zelfs schoonmaken) te gaan doen.
Maar mocht je in de Filipijnen zitten nu; daar zijn dit soort dingen normaal.
Een vriendin van mij had dat tenminste ook. Ruimde de conciërge een paar keer per maand haar appartement op ..
En dat voor VVE kosten van 8 euro p maand..
Dan weet je dus niet wat de huurbepalingen zijn. Als jij huurt heb jij huisvrede. Komt hij zonder afspraak of toestemming binnen pleegt ie huisvredebreuk.quote:Op woensdag 4 juli 2012 14:21 schreef Mieks het volgende:
Ik heb de eigenaar nooit ontmoet, is rechtstreeks door mijn werk gehuurd.
TS is in het buitenland -> Andere wetten.quote:Op woensdag 4 juli 2012 14:23 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Dan weet je dus niet wat de huurbepalingen zijn. Als jij huurt heb jij huisvrede. Komt hij zonder afspraak of toestemming binnen pleegt ie huisvredebreuk.
In het geval van antikraak heb je dat recht 9 van de 10 keer opgegeven.
Die conclusie trok ik alquote:Op woensdag 4 juli 2012 14:24 schreef Maanvis het volgende:
[..]
TS is in het buitenland -> Andere wetten.
Daarom moet je ook effe navragen wat er aan de hand was. Dan kunnen ze je verbijstering wegnemen.quote:Op woensdag 4 juli 2012 14:25 schreef Mieks het volgende:
Daarom het is meer gewoon verbijstering dat het zo maar kan. En dan niet alleen een huisbaas, maar een hele groep mensen.
Maar je moet wel effe navragen wat er nou aan de hand was! Wie weet was er wel brand of lekkage of een ander alarm ofzo, zou ik toch fijn vinden om te weten.quote:Op woensdag 4 juli 2012 14:32 schreef Mieks het volgende:
Ah bedankt. Nou ben blij dat het voor andere expats als iets relatiefs gewoons overkomt. Weet ook niet of ik dit echt opruimen kan noemen, komt er op neer dat ze alles dat op de grond lag op de bank en/of bed hebben gelegd. En de keuken opgeruimd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |