Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
quote:Derium (Patje1987)
Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
c0sm0fifa (GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
ja ik heb er 1 via neteller, duurt wel ff voor je er 1 hebt(wel gratis). Je kan ook voor 10 euro oid zo'n ding halen bij het gwk http://www.gwktravelex.nl/default.asp?lang=NLD > cash passportquote:
ah, nog makkelijker danquote:Op woensdag 4 juli 2012 13:21 schreef vandermar het volgende:
Itunes kaart halen bij media markt ofzo
Bij de albert Heijn liggen ze ookquote:Op woensdag 4 juli 2012 13:21 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ja ik heb er 1 via neteller, duurt wel ff voor je er 1 hebt(wel gratis). Je kan ook voor 10 euro oid zo'n ding halen bij het gwk http://www.gwktravelex.nl/default.asp?lang=NLD > cash passport
Maar er zullen vast wel makkelijkere opties zijn, maak gewoon paypal aan.
Denk het nietquote:
Mag ik hem van je overnemen?quote:Op woensdag 4 juli 2012 13:22 schreef Fuszy het volgende:
Ik heb nog wel een itunes kaart van 15 euro liggen
liggen ze wel jaquote:
Ja dat kan. Ligt er aan wat je er voor wil geven natuurlijkquote:
Rapidsharequote:Op woensdag 4 juli 2012 13:24 schreef poker4lifee het volgende:
hoezo niet gewoon downloaden trouwens Rijst, ik kan je vast wel aan een rapidshare link helpen als het via torrents niet te vinden is
Je kan hem nog niet downloaden.quote:Op woensdag 4 juli 2012 13:24 schreef poker4lifee het volgende:
hoezo niet gewoon downloaden trouwens Rijst, ik kan je vast wel aan een rapidshare link helpen als het via torrents niet te vinden is
15 eu?quote:Op woensdag 4 juli 2012 13:24 schreef Fuszy het volgende:
[..]
liggen ze wel ja.
[..]
Ja dat kan. Ligt er aan wat je er voor wil geven natuurlijk
Ja, da's wat anders dan een creditcardquote:Op woensdag 4 juli 2012 13:24 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Bij onze AH liggen die kaarten voor itunes.
ja klopt, gebruik het ook nooit meer. maar kan soms nog wel van pas komenquote:Op woensdag 4 juli 2012 13:25 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Rapidshare![]()
Zo verneukt geworden de laatste jaren
quote:
Crapidsharequote:Op woensdag 4 juli 2012 13:25 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Rapidshare![]()
Zo verneukt geworden de laatste jaren
Oke DM je bankrekening en naam maar.quote:Op woensdag 4 juli 2012 13:26 schreef Fuszy het volgende:
[..]. Ik had minder verwacht. Voor een tientje mag je hem ook overnemen, want ik heb toch geen iPhone meer. Als ik iets moest kopen pakte ik de CC van mijn ouders wel
.
Crapidshare xDquote:Op woensdag 4 juli 2012 13:26 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Crapidsharegebruikte ik vroeger altijd
Wat een baas ben je ookquote:
quote:Op woensdag 4 juli 2012 13:29 schreef Rijst het volgende:
Tim86. Ik kreeg Childish Gambino in een pakc
[ afbeelding ]
Sowesio mang gewoon pure weet niggu in 1 joint.quote:
Als je zo mans gaat praten moet je wel je prijzen kennenquote:Op woensdag 4 juli 2012 13:31 schreef Nectar het volgende:
[..]
Sowesio mang gewoon pure weet niggu in 1 joint.
13.50? oke oke 15 gram G voordeelzak oo wirri ziek man.
Deal of niet?
Ga lollys eten niggurquote:Op woensdag 4 juli 2012 13:32 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Als je zo mans gaat praten moet je wel je prijzen kennen
Wietlolly's?quote:
beter goed gestolen dan slecht bedacht toch xD?!quote:Op woensdag 4 juli 2012 13:32 schreef stoereboii het volgende:
Wat is groen en heeft een gewei?
Xdxd een dophert hahaha Xdddddd
Ekte pitbull achterinquote:
die bestaanquote:
Klopt ouwe xp xd lolz000rsquote:Op woensdag 4 juli 2012 13:33 schreef Nectar het volgende:
[..]
beter goed gestolen dan slecht bedacht toch xD?!
Daarom zeg ik het toch ookquote:
ik vind het niksquote:Op woensdag 4 juli 2012 13:34 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Moet nog 3 352 kaartjes kopen, maar dit is mijn nieuwe elftal. Volgende project: IF Hulk. Wie dit elftal niks vindt scheld ik uit.
Kut teamquote:Op woensdag 4 juli 2012 13:34 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Moet nog 3 352 kaartjes kopen, maar dit is mijn nieuwe elftal. Volgende project: IF Hulk. Wie dit elftal niks vindt scheld ik uit.
IF Hulk speelt bagger manquote:Op woensdag 4 juli 2012 13:34 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Het gaat je natuurlijk om de kleur van het kaartje, maar ik zou eerder Marchisio updatenquote:Op woensdag 4 juli 2012 13:34 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Zelden zo'n slecht elftal gezienquote:Op woensdag 4 juli 2012 13:34 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Chill team! Maar aa9skills zei dat TOTY Benzema niet verschilt van de UP? je kan altijd nog wisselen en dan IF/TOTY Hulk halen ofcquote:Op woensdag 4 juli 2012 13:34 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
ik ook, mee eens.quote:Op woensdag 4 juli 2012 13:35 schreef BDIL het volgende:
[..]
IF Hulk speelt bagger manHeb hem zelf gehad en een maat van mij ook, je merkt geen verschil met de NIF.
Dit zijn twee heel verschillende dingenquote:Op woensdag 4 juli 2012 13:35 schreef BDIL het volgende:
[..]
IF Hulk speelt bagger manHeb hem zelf gehad en een maat van mij ook, je merkt geen verschil met de NIF.
5 punten verschilquote:Op woensdag 4 juli 2012 13:35 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Chill team! Maar aa9skills zei dat TOTY Benzema niet verschilt van de UP? je kan altijd nog wisselen en dan IF/TOTY Hulk halen ofc
dat is niet scheldenquote:Op woensdag 4 juli 2012 13:35 schreef Toefjes het volgende:
Stelletje naarlingen. Bruten!
Heb geen tijd verder te schelden, moet gaan
Nectar ouwe baas , nog die 50 k gekregenquote:
Neequote:
nopequote:
Je mag ook gewoon normaal doen.quote:Op woensdag 4 juli 2012 13:37 schreef Nectar het volgende:
[..]
Wel voor mensen met een mentale achterstand
quote:Op woensdag 4 juli 2012 13:37 schreef Nectar het volgende:
[..]
Wel voor mensen met een mentale achterstand
Nee man!quote:Op woensdag 4 juli 2012 13:37 schreef BDIL het volgende:
[..]
Nectar ouwe baas , nog die 50 k gekregen
Geen verschil met NIF, en alles wat je met IF Hulk doet lijkt gewoon lomp. Afmaken lukt niet altijd, een goede pass geven is ook lastigquote:Op woensdag 4 juli 2012 13:35 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Dit zijn twee heel verschillende dingen
Kind van Gambino en John Legend dan toch zekerquote:Op woensdag 4 juli 2012 13:29 schreef Rijst het volgende:
Tim86. Ik kreeg Childish Gambino in een pakc
[ afbeelding ]
Waarom niet gewoon Steek? IF Buffon lijkt me echt een wastequote:Op woensdag 4 juli 2012 13:34 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Op de positie rm voor (if) dani alves gaan!quote:Op woensdag 4 juli 2012 13:34 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Kost niet zo veel en is wel een goede keeperquote:Op woensdag 4 juli 2012 13:39 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon Steek? IF Buffon lijkt me echt een waste
Ga dit maar in onz posten, gaat nergens overquote:Op woensdag 4 juli 2012 13:40 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Zoals ze in onz doen toch? Hahaha xd xp xd XDDDD
Nergens voor nodig want het is niet eens onzin, het is gewoon bagger.quote:Op woensdag 4 juli 2012 13:40 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Zoals ze in onz doen toch? Hahaha xd xp xd XDDDD
Luijckxquote:Op woensdag 4 juli 2012 13:42 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Nergens voor nodig want het is niet eens onzin, het is gewoon bagger.
OT: Nu maar eens kijken of ze nog een leuke silver CB hebben voor 4-2-2-2 uit de eredivisie.
UP Moisanderquote:Op woensdag 4 juli 2012 13:42 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
OT: Nu maar eens kijken of ze nog een leuke silver CB hebben voor 4-2-2-2 uit de eredivisie.
Gewoon Donk neer zetten met wat Nederlanders er om heen.quote:Op woensdag 4 juli 2012 13:42 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Die heb ik alquote:
Ja die vond ik nog vrij duur, even in de gaten houden of ik hem goedkoper kan krijgen.quote:
Marcelo.quote:Op woensdag 4 juli 2012 13:42 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
jouw sigquote:Op woensdag 4 juli 2012 13:42 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Gewoon Donk neer zetten met wat Nederlanders er om heen.
Wat staat er?quote:
Oh, met zijn ' ik weet niet op wie ik moet stemmen dus maar op Wilders omdat buitenlanders'?quote:
Hij is niet de slimstequote:
quote:Op woensdag 4 juli 2012 13:46 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Oh, met zijn ' ik weet niet op wie ik moet stemmen dus maar op Wilders omdat buitenlanders'?
Thanksquote:
Zo vroeg?quote:Op woensdag 4 juli 2012 13:51 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Thanks
Ik had vanochtend teruggelezen, ik moest hardop lachen om 7:30
Oja, wist niet eens dat je sigs kon zien op die manier. Weer wat geleerdquote:Op woensdag 4 juli 2012 13:52 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Zo vroeg?
Trouwens je kan wel naar zijn profiel gaan toch mobiel? Zit zelf ook mobiel
Oh ja 7:30, jij moet nog naar school toch?quote:Op woensdag 4 juli 2012 13:53 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Oja, wist niet eens dat je sigs kon zien op die manier. Weer wat geleerd
Ik vind het niet normaal dat je dit tegen hem zegtquote:
quote:Op woensdag 4 juli 2012 13:55 schreef Rijst het volgende:
.
[..]
Ik vind het niet normaal dat je dit tegen hem zegtJe zegt toch ook niet tegen een blinde: Hey kijk me aan.
Laatste lesdag gehad vandaag. Morgen Amsterdam, vrijdag Walibi en maandag de 'megasportdag'quote:Op woensdag 4 juli 2012 13:54 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Oh ja 7:30, jij moet nog naar school toch?en normaal zit ik om 7:20 al in de bus...
op schooldagen he
quote:Op woensdag 4 juli 2012 13:55 schreef Rijst het volgende:
.
[..]
Ik vind het niet normaal dat je dit tegen hem zegtJe zegt toch ook niet tegen een blinde: Hey kijk me aan.
Gewoon 'gg bro' terugsturen, dat frustreert hem waarschijnlijk nog het meestequote:Op woensdag 4 juli 2012 13:56 schreef Geluidssysteem het volgende:
Lol, ik domineer net een potje, had duizenden kansen, win 2-1, krijg ik een message 'Fuckin bullshit CUNT' .., Zo even een message terugsturen
Zit jij in groep 8 ofzo?quote:Op woensdag 4 juli 2012 13:56 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Laatste lesdag gehad vandaag. Morgen Amsterdam, vrijdag Walibi en maandag de 'megasportdag'
En dan ben je klaar? Geen examens gehad?quote:Op woensdag 4 juli 2012 13:56 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Laatste lesdag gehad vandaag. Morgen Amsterdam, vrijdag Walibi en maandag de 'megasportdag'
Geen examens, over 2 jaar pasquote:Op woensdag 4 juli 2012 13:57 schreef stoereboii het volgende:
[..]
En dan ben je klaar? Geen examens gehad?
Watdanquote:
met hoeveel tekorten ben je over?quote:
Niet zo doen tegen GJE he! in groep 6 mag je nog niet naar amsterdam. Het ging meer over die sportdag, als wij die hadden op de middelbare dan zag iedereen er tegenop. Beter gezegd. Die hebben we ook nooit gehad.quote:
Eentje, een 5,2 voor wiskundequote:Op woensdag 4 juli 2012 13:58 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
met hoeveel tekorten ben je over?
Ik ga liever ook niet, maarja, als je ziek bent moet je alles inhalen ofzoquote:Op woensdag 4 juli 2012 14:00 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Niet zo doen tegen GJE he! in groep 6 mag je nog niet naar amsterdam. Het ging meer over die sportdag, als wij die hadden op de middelbare dan zag iedereen er tegenop. Beter gezegd. Die hebben we ook nooit gehad.
Proefwerkweek hebben wij niet, helaasquote:
Ik heb ook wel sportdagen gehad in de onderbouw, vond het altijd wel chillquote:Op woensdag 4 juli 2012 14:00 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Niet zo doen tegen GJE he! in groep 6 mag je nog niet naar amsterdam. Het ging meer over die sportdag, als wij die hadden op de middelbare dan zag iedereen er tegenop. Beter gezegd. Die hebben we ook nooit gehad.
quote:Op woensdag 4 juli 2012 14:02 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Proefwerkweek hebben wij niet, helaas
Nee. Groep 8 is laatste jaar basisschool en daarna begint het met klas 1 t/m 4 (vmbo) 5 (havo) of 6 (vwo)quote:Op woensdag 4 juli 2012 14:02 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Groep 8 is toch 6de leerjaar? Ja dus
Heb er wel eens eentje van 2 weken gehad waarbij ik elke dag 8 uur school had en om de dag een toetsquote:Op woensdag 4 juli 2012 14:02 schreef stoereboii het volgende:
[..]
@Thorb dat duurt ook efdectef maar een week die pww?
Groep 8 is hier dus het zesde?? En jullie hebben geen keus in de studierichting van 1 tot 4??quote:Op woensdag 4 juli 2012 14:02 schreef Thorb het volgende:
[..]
Nee. Groep 8 is laatste jaar basisschool en daarna begint het met klas 1 t/m 4 (vmbo) 5 (havo) of 6 (vwo)
lolquote:Op woensdag 4 juli 2012 14:04 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Groep 8 is hier dus het zesde?? En jullie hebben geen keus in de studierichting van 1 tot 4??
Na de derde klas kan je een profiel kiezen (economie & maatschappij, natuur & techniek, natuur & gezondheid en cultuur/maatschappij). Hoe dat op vmbo zit weet ik niet preciesquote:Op woensdag 4 juli 2012 14:04 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Groep 8 is hier dus het zesde?? En jullie hebben geen keus in de studierichting van 1 tot 4??
Was al een tijdje bekend jaquote:Op woensdag 4 juli 2012 14:05 schreef wieisboos het volgende:
Pogba naar Juveof was dat al bekend? Vette zomer transfer in ieder geval
Bij ons in december 2 weken, pasen de 3 hoofdvakken (bij mij latijn, frans en wiskunde (enkel latijn is keuze)) en in juni alle leerstof van elk vak dat we niet bij pasen hebben gehad, alle leerstif van januari tot juniquote:Op woensdag 4 juli 2012 14:03 schreef Thorb het volgende:
[..]
Heb er wel eens eentje van 2 weken gehad waarbij ik elke dag 8 uur school had en om de dag een toetsMaar meestal is het gewoon 1 week waarbij je minder/geen school hebt.
Bij vmbo kan je vanaf de 2e een sector kiezenquote:Op woensdag 4 juli 2012 14:05 schreef Thorb het volgende:
[..]
Na de derde klas kan je een profiel kiezen (economie & maatschappij, natuur & techniek, natuur & gezondheid en cultuur/maatschappij). Hoe dat op vmbo zit weet ik niet precies
quote:
In FIFA 13 wel maar voor Pogba zelf niet.. Zelfde zaakwaarnemer als Elia ene Rojas, het enige wat hij doet is zijn spelers voor zoveel mogelijk te verkopen aan een club ( elke zaakwaarnemer doet het ,maar hij neemt deze beslissen wetend dat hij een carrière kapot maakt) zodat hij en de speler zelf profiteren van het geldbedrag. Waar je dan ook tegelijk voor tekent is een afgelopen succesvolle carrière...quote:Op woensdag 4 juli 2012 14:05 schreef wieisboos het volgende:
Pogba naar Juveof was dat al bekend? Vette zomer transfer in ieder geval
WTFquote:
Een penalty was het dacht ik? Servie speelde echt dramatisch.quote:Op woensdag 4 juli 2012 14:06 schreef Geluidssysteem het volgende:
Pogba is wel een baasje hoor.
Zag hem gister nog spelen bij dat EK U-19.
Grote kerel, scoorde ook nog.
Hij is 0 weight en ik pikte hem gisteren op voor 200. Ook hij is de enige bronze ST uit Nieuw-Zeeland.quote:
Nicequote:Op woensdag 4 juli 2012 14:10 schreef Rijst het volgende:
Manne chille muziek :$
Luister maar anders heb ik voor niks geupload
Hoe zoek jij dan die 0 weight spelersquote:Op woensdag 4 juli 2012 14:11 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hij is 0 weight en ik pikte hem gisteren op voor 200. Ook hij is de enige bronze ST uit Nieuw-Zeeland.
Ik kijk gewoon naar de spelers die geen waarde hebben op ultimatedb en maar 1 week in packs zaten. Zelf heb ik al heel veel 0 weight spelers en soms kom ik er 1 tegen voor een lage prijs. Deze speler vond ik gewoon door te zoeken op ST en dan Nieuw-Zeeland en daar stond toevallig 1 voor 200c BIN.quote:Op woensdag 4 juli 2012 14:13 schreef BDIL het volgende:
[..]
Hoe zoek jij dan die 0 weight spelersAangezien er een behoorlijk aantal van is
Hij is wel erg goed.quote:Op woensdag 4 juli 2012 14:16 schreef wieisboos het volgende:
TOTY Suarez in acht wedstrijden drie keer geblesseerd
NIKS TEGEN MATI PIKHOOFDquote:Op woensdag 4 juli 2012 14:18 schreef Fuszy het volgende:
Iedereen wil die rattenkop gewoon een schop verkopen
Montolivoquote:Op woensdag 4 juli 2012 14:19 schreef Maver24 het volgende:
TOTW en TOTT zijn bekend, ze zijn gelekt en volgens mij kloppen ze ook nog
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#bCEQyrPnbdP8E
TOTT
Gewoon allemaal re-releases?quote:Op woensdag 4 juli 2012 14:19 schreef Maver24 het volgende:
TOTW en TOTT zijn bekend, ze zijn gelekt en volgens mij kloppen ze ook nog
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#bCEQyrPnbdP8E
TOTT
Ik heb precies hetzelfde elftal, maar dan Nilmar + SIF Fred ipv TOTY Benz en TOTY Falcao.quote:Op woensdag 4 juli 2012 13:34 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Jo ookquote:Op woensdag 4 juli 2012 14:23 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik moet nog zien dat het TOTW echt is.. Maikon Leite en Diego Cavalieri ga ik zeker halen, ook al wordt Maikon Leite ontzettend duur (sowieso duurder dan IF Danilinho) De bronzes zijn niet echt bijzonder op die 91 pace RB na
Kijk die bronze verdediger met 91 pacequote:Op woensdag 4 juli 2012 14:20 schreef Maver24 het volgende:
http://www.ea.com/it/calc(...)ow-off#idVdUyVtbdP6t
TOTW
250-350kquote:Op woensdag 4 juli 2012 14:25 schreef Maver24 het volgende:
benieuwd naar de prijs van Leite, ik zeg 600k
Zoals dark zei wordt ie sowieso duurder dan danilinho hequote:Op woensdag 4 juli 2012 14:25 schreef Maver24 het volgende:
benieuwd naar de prijs van Leite, ik zeg 600k
IF Dani is nu rond de 400k toch ?quote:Op woensdag 4 juli 2012 14:27 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Zoals dark zei wordt ie sowieso duurder dan danilinho he
Danilinho is veel zeldzamer. Er worden ontzettend veel packs geopend door de twee TOTW'squote:Op woensdag 4 juli 2012 14:27 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Zoals dark zei wordt ie sowieso duurder dan danilinho he
Weet je niet, misschien is de kans dat je een Leite trekt wel veel kleiner dan een IF Danilinho, dan maakt het nog niet uit hoeveel packs je opent.quote:Op woensdag 4 juli 2012 14:29 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Danilinho is veel zeldzamer. Er worden ontzettend veel packs geopend door de twee TOTW's
Hij is silver hequote:Op woensdag 4 juli 2012 14:29 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Danilinho is veel zeldzamer. Er worden ontzettend veel packs geopend door de twee TOTW's
Maar toen IF Danilinho uit was werden er ook ontzettend veel packs geopend. Ze maken IF Leite zo zeldzaam dat er maar weinig op de markt komen. Maar ik ga hem sowieso halen (dan nog moet ik zien dat dit het echte TOTW is)quote:Op woensdag 4 juli 2012 14:29 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Danilinho is wel al veel ouder ondertussen. Zijn er veel minder nog op de markt dan toen.quote:Op woensdag 4 juli 2012 14:30 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Weet je niet, misschien is de kans dat je een Leite trekt wel veel kleiner dan een IF Danilinho, dan maakt het nog niet uit hoeveel packs je opent.
Op xbox 2 voor 450kquote:Op woensdag 4 juli 2012 14:31 schreef wieisboos het volgende:
En op de ps3 zijn de vier IF Danilinho's op de markt gepricefixed tot 1m
Geniet van het spel, verkoop dan je coinsquote:Op woensdag 4 juli 2012 14:34 schreef DarkSonic2 het volgende:
Het probleem is wel dat alles heel goedkoop gaat worden nu dus het wordt moeilijker om winst te maken met packs
Your worst nightmarequote:Op woensdag 4 juli 2012 14:34 schreef DarkSonic2 het volgende:
Het probleem is wel dat alles heel goedkoop gaat worden nu dus het wordt moeilijker om winst te maken met packs
Ik heb mijn coins niet voor niks gespaard. Ik ga IF Leite gewoon halenquote:Op woensdag 4 juli 2012 14:35 schreef BDIL het volgende:
[..]
Geniet van het spel, verkoop dan je coinsNieuwe FIFA komt al over 3 maanden uit
Daaromquote:Op woensdag 4 juli 2012 14:36 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb mijn coins niet voor niks gespaard. Ik ga IF Leite gewoon halen
Gewoon het tegenovergestelde doen van wat de meute doet.quote:Op woensdag 4 juli 2012 14:34 schreef DarkSonic2 het volgende:
Spitsenduo met IF Danilinho?quote:Op woensdag 4 juli 2012 14:36 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
IF Jo, 4-1-2-1-2 - IF Jo - IF Leite - IF Danilinhoquote:
Ik speel 4-2-3-1 met nu Indio ST, Marlos CF en Morais/Philippe Coutinho en Leite op CAM. Ik ga Leite sowieso op ST zetten en dan misschien Indio op CAM.quote:
quote:Op woensdag 4 juli 2012 14:41 schreef Confetti het volgende:
Eindelijk een goede coin koper gevonden..krijgt hij Ronaldo in een pakje![]()
Klote EA
quote:Op woensdag 4 juli 2012 14:41 schreef Confetti het volgende:
Eindelijk een goede coin koper gevonden..krijgt hij Ronaldo in een pakje![]()
Klote EA
dan moet je nog wel wat coins hebbenquote:Op woensdag 4 juli 2012 14:36 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb bijna het dubbele en ik heb dan al mijn spelers en mijn 2e account niet meegerekend, dus dat komt wel goedquote:Op woensdag 4 juli 2012 14:43 schreef Maver24 het volgende:
[..]
dan moet je nog wel wat coins hebben
wat is jou banksaldo atm
die van mij 1.3m
Aardig van jequote:Op woensdag 4 juli 2012 14:47 schreef Kamikazie het volgende:
Ik koop alle coins op! 10 euro per 100k....
ik heb 200k voor je. Kopen?quote:Op woensdag 4 juli 2012 14:47 schreef Kamikazie het volgende:
Ik koop alle coins op! 10 euro per 100k....
?WTOTquote:
Maikon Leite, Jo, Diego Cavalieri, rest mlsquote:
Als examencadeau kreeg ik 500 euro aan FUT coins.quote:Op woensdag 4 juli 2012 14:49 schreef Thorb het volgende:
[..]
1.5 miljoen, ik hoop dat hij genoeg geld heeft
GJE heeft nog wel een RB>LB kaartje voor jequote:Op woensdag 4 juli 2012 14:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
Trouwens weer 2 IF bronze RBs, er is nog steeds geen enkele IF bronze LB geweest
quote:Op woensdag 4 juli 2012 14:50 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Als examencadeau kreeg ik 500 euro aan FUT coins.
250k, ultrazeldzaam zo'n kaartquote:Op woensdag 4 juli 2012 14:52 schreef Thorb het volgende:
[..]
GJE heeft nog wel een RB>LB kaartje voor je
Als je het leuk vindtquote:Op woensdag 4 juli 2012 14:55 schreef pascal08 het volgende:
Er zijn 1024 mogelijkheden om verschillende combinaties met de teken T,O,T,W,? te maken. Gaan jullie ze allemaal posten?
Ja, jij bent trouwens goed in wiskunde!quote:Op woensdag 4 juli 2012 14:55 schreef pascal08 het volgende:
Er zijn 1024 mogelijkheden om verschillende combinaties met de tekens T,O,T,W,? te maken. Gaan jullie ze allemaal posten?
Wiz is sws een baasquote:
Heb je ze net allemaal geprobeerd dan?quote:Op woensdag 4 juli 2012 14:56 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja, jij bent trouwens goed in wiskunde!
Hoe heb je het eigenlijk berekend?quote:Op woensdag 4 juli 2012 14:58 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Zo komen we wel weer 3 topics dichterbij de 1000.
Wat een inhoudsloze ** nummer.quote:
Haten op Wizquote:
Boeiend, klinkt lekkerquote:
quote:
Hij mag hetquote:
Lekker boeiend dat hij met snoop chillt. Voegt niks toe aan de kwaliteit van zijn muziekje.quote:Op woensdag 4 juli 2012 15:01 schreef BDIL het volgende:
[..]Hij chilt met snoop, smoked alleen wiet, drinkt en maakt pokoes
wat is dit nou weerquote:
Dus?quote:Op woensdag 4 juli 2012 15:01 schreef BDIL het volgende:
[..]Hij chilt met snoop, smoked alleen wiet, drinkt en maakt pokoes
Tuurlijk wel, hetzelfde met Eminem en Dr.Dre. Altijd regelt hij zijn muziek met hem...quote:Op woensdag 4 juli 2012 15:02 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Lekker boeiend dat hij met snoop chillt. Voegt niks toe aan de kwaliteit van zijn muziekje.
Zijn er genoeg van hier op schoolquote:Op woensdag 4 juli 2012 15:03 schreef vandermar het volgende:
Sowieso, iemand cool vinden omdat hij wiet smoked
Is hij een baasquote:
Wie zegt nou dat ik hem daarom goed vindquote:Op woensdag 4 juli 2012 15:03 schreef vandermar het volgende:
Sowieso, iemand cool vinden omdat hij wiet smoked
Echt wat een fucking mongolen dan, sla ze neer allemaalquote:Op woensdag 4 juli 2012 15:03 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Zijn er genoeg van hier op school
Allemaal achter z'n reet aanlopen omdat hij joints draait in de les
Jij staat dus onderaan de ladder met je maltjes? Ik heb met je te doen.quote:Op woensdag 4 juli 2012 15:03 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Zijn er genoeg van hier op school
Allemaal achter z'n reet aanlopen omdat hij joints draait in de les
Wiz = overratedquote:Op woensdag 4 juli 2012 15:04 schreef BDIL het volgende:
[..]
Is hij een baas
[..]
Wie zegt nou dat ik hem daarom goed vindIk luister al een stuk langer naar hem voordat hij zo bekend was.
Ik wil het wel eens proberen, dat effect lijkt me wel apartquote:Op woensdag 4 juli 2012 15:04 schreef vandermar het volgende:
[..]
Echt wat een fucking mongolen dan, sla ze neer allemaal
Blowen is sowieso niet cool.
Onderaan de ladder staan omdat je niet blowt / zuipt vind ik triestquote:Op woensdag 4 juli 2012 15:05 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Jij staat dus onderaan de ladder met je maltjes? Ik heb met je te doen.
Nee eigenlijk meer met de rest.
Stiekem ook een beetje met jou
quote:Op woensdag 4 juli 2012 15:01 schreef Kamikazie het volgende:
Ik denk dat het niet 1024 mogelijkheden zijn.
quote:
Ik heb het wel eens gedaan, het is leuk als het goed gaat maar als je bad gaatquote:Op woensdag 4 juli 2012 15:06 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik wil het wel eens proberen, dat effect lijkt me wel apart
Dat kan je eerder van Drake, Nicky Minaj, Flo-Rida etc zeggenquote:
Die zijn dat ook jaquote:Op woensdag 4 juli 2012 15:08 schreef BDIL het volgende:
[..]
Dat kan je eerder van Drake, Nicky Minaj, Flo-Rida etc zeggen
Die laatste 2 wel ja.quote:Op woensdag 4 juli 2012 15:08 schreef BDIL het volgende:
[..]
Dat kan je eerder van Drake, Nicky Minaj, Flo-Rida etc zeggen
kunnen we toch doen als deze klaar is? genoeg mensen die serieus meedoen nuquote:Op woensdag 4 juli 2012 15:08 schreef Fuszy het volgende:
De volgende keer moet je een knockout organiseren a la CL of EL. 2x tegen elkaar en 1x de finale.
Je gaat toch alleen bad als je teveel gebruikt?quote:Op woensdag 4 juli 2012 15:08 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik heb het wel eens gedaan, het is leuk als het goed gaat maar als je bad gaatIk doe het nooit meer in ieder geval.
niet waarquote:Op woensdag 4 juli 2012 15:09 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Je gaat toch alleen bad als je teveel gebruikt?
KO is wel leuk ja, poultjes waarin je al ziet dat je geen kans meer maakt is kutquote:Op woensdag 4 juli 2012 15:08 schreef Roypsv het volgende:
[..]
kunnen we toch doen als deze klaar is? genoeg mensen die serieus meedoen nu
ik leg ook alles lekker breedquote:Op woensdag 4 juli 2012 15:09 schreef Fuszy het volgende:
ik denk niet dat GJE nog mee wil doen na de wedstrijd tegen jou. Al is wel heel veel sweaty tegenwoordig
Dat hoeft niet. Het is maar net hoe het valt. En sowieso niet met alcohol, daarmee ging ik altijd bad en de bende van mijn maaginhoud voorzienquote:Op woensdag 4 juli 2012 15:09 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Je gaat toch alleen bad als je teveel gebruikt?
Ik vind het wel leuk zo'n toernooi, maar ik vind het zonde dat mensen 'moeten' winnen en daardoor zo smerig gaan spelenquote:Op woensdag 4 juli 2012 15:09 schreef Fuszy het volgende:
ik denk niet dat GJE nog mee wil doen na de wedstrijd tegen jou. Al is wel heel veel sweaty tegenwoordig
stel je niet aan ik was de bestequote:Op woensdag 4 juli 2012 15:10 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk zo'n toernooi, maar ik vind het zonde dat mensen 'moeten' winnen en daardoor zo smerig gaan spelen
quote:Op woensdag 4 juli 2012 15:09 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat hoeft niet. Het is maar net hoe het valt. En sowieso niet met alcohol, daarmee ging ik altijd bad en de bende van mijn maaginhoud voorzien
Ik vond hasj lekkerder, ging ik nooit bad.
Bong is wel ziek nicequote:Op woensdag 4 juli 2012 15:10 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Wil wel eens aan zo'n bong hangen, ben wel benieuwd hoe het is dan.
Ik wacht er nog wel mee natuurlijk
Dat zal best, maar breed leggen, en L1 driehoekjes over de keeper heen zegt niet veel snap jequote:
Lijkt me iig beter dan een joint zelf. Tabak vind ik stinkenquote:Op woensdag 4 juli 2012 15:11 schreef vandermar het volgende:
[..]
Bong is wel ziek nicewaterpijp ook
Drake is ook een pauper zanger alleen door goede teksten die voor hem geschreven worden en YMCMB . Ik luister naar zijn muziek maar hij is geen geweldenaar ofzo...quote:
ja het zegt wel dat ik mijn kansen benutquote:Op woensdag 4 juli 2012 15:11 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dat zal best, maar breed leggen, en L1 driehoekjes over de keeper heen zegt niet veel snap je
Paddo's zijn ook wat anders dan wiet / hasj neem ik aanquote:Op woensdag 4 juli 2012 15:11 schreef Fuszy het volgende:
Je gaat ook bad als je niet lekker in je vel zit. Met paddo's was dat wel. Een vriend van me had ik die zien nemen en flipte hem helemaal. Was best eng om mee te maken
Ja natuurlijkquote:Op woensdag 4 juli 2012 15:12 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Paddo's zijn ook wat anders dan wiet / hasj neem ik aan
Dat doe je ook, maar ik vind het leuker om een sportieve pot te spelen dan dat ik moet winnenquote:Op woensdag 4 juli 2012 15:12 schreef Roypsv het volgende:
[..]
ja het zegt wel dat ik mijn kansen benut
Bong= High en Joint= Stonedquote:Op woensdag 4 juli 2012 15:10 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Wil wel eens aan zo'n bong hangen, ben wel benieuwd hoe het is dan.
Ik wacht er nog wel mee natuurlijk
we spelen toch voor iets van 16k ;p die wil ik wel winnen. en die lelijke goals waren 2 van de 4quote:Op woensdag 4 juli 2012 15:12 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dat doe je ook, maar ik vind het leuker om een sportieve pot te spelen dan dat ik moet winnen
Oh, geen idee. Ik weet er niks van voor de restquote:Op woensdag 4 juli 2012 15:13 schreef BDIL het volgende:
[..]
Bong= High en Joint= StonedWel andere effecten he
Wat balt jou die 16k nou manquote:Op woensdag 4 juli 2012 15:13 schreef Roypsv het volgende:
[..]
we spelen toch voor iets van 16k ;p die wil ik wel winnen. en die lelijke goals waren 2 van de 4
Blunt vind ik wel het allerchillste met lemon hazequote:Op woensdag 4 juli 2012 15:12 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Lijkt me iig beter dan een joint zelf. Tabak vind ik stinken
zit ook in een waterpijp. Waterpijp is ook veel slechter.quote:Op woensdag 4 juli 2012 15:12 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Lijkt me iig beter dan een joint zelf. Tabak vind ik stinken
Ik speel om te winnen anders vind ik hetn iet leukquote:Op woensdag 4 juli 2012 15:14 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Wat balt jou die 16k nou man
Plezier > 16k
Nee man, ik wil alleen wiet / hasj proberen. Pillen en dat soort dingen laat ik links liggenquote:Op woensdag 4 juli 2012 15:14 schreef Fuszy het volgende:
GJE zit over een paar jaar in een afkickkliniek
Je hebt zon elektrische kool dan is het niet slechtquote:Op woensdag 4 juli 2012 15:14 schreef Tim86 het volgende:
[..]
zit ook in een waterpijp. Waterpijp is ook veel slechter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |