Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
quote:Derium (Patje1987)
Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
c0sm0fifa (GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
ja ik heb er 1 via neteller, duurt wel ff voor je er 1 hebt(wel gratis). Je kan ook voor 10 euro oid zo'n ding halen bij het gwk http://www.gwktravelex.nl/default.asp?lang=NLD > cash passportquote:
ah, nog makkelijker danquote:Op woensdag 4 juli 2012 13:21 schreef vandermar het volgende:
Itunes kaart halen bij media markt ofzo
Bij de albert Heijn liggen ze ookquote:Op woensdag 4 juli 2012 13:21 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ja ik heb er 1 via neteller, duurt wel ff voor je er 1 hebt(wel gratis). Je kan ook voor 10 euro oid zo'n ding halen bij het gwk http://www.gwktravelex.nl/default.asp?lang=NLD > cash passport
Maar er zullen vast wel makkelijkere opties zijn, maak gewoon paypal aan.
Denk het nietquote:
Mag ik hem van je overnemen?quote:Op woensdag 4 juli 2012 13:22 schreef Fuszy het volgende:
Ik heb nog wel een itunes kaart van 15 euro liggen
liggen ze wel jaquote:
Ja dat kan. Ligt er aan wat je er voor wil geven natuurlijkquote:
Rapidsharequote:Op woensdag 4 juli 2012 13:24 schreef poker4lifee het volgende:
hoezo niet gewoon downloaden trouwens Rijst, ik kan je vast wel aan een rapidshare link helpen als het via torrents niet te vinden is
Je kan hem nog niet downloaden.quote:Op woensdag 4 juli 2012 13:24 schreef poker4lifee het volgende:
hoezo niet gewoon downloaden trouwens Rijst, ik kan je vast wel aan een rapidshare link helpen als het via torrents niet te vinden is
15 eu?quote:Op woensdag 4 juli 2012 13:24 schreef Fuszy het volgende:
[..]
liggen ze wel ja.
[..]
Ja dat kan. Ligt er aan wat je er voor wil geven natuurlijk
Ja, da's wat anders dan een creditcardquote:Op woensdag 4 juli 2012 13:24 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Bij onze AH liggen die kaarten voor itunes.
ja klopt, gebruik het ook nooit meer. maar kan soms nog wel van pas komenquote:Op woensdag 4 juli 2012 13:25 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Rapidshare![]()
Zo verneukt geworden de laatste jaren
quote:
Crapidsharequote:Op woensdag 4 juli 2012 13:25 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Rapidshare![]()
Zo verneukt geworden de laatste jaren
Oke DM je bankrekening en naam maar.quote:Op woensdag 4 juli 2012 13:26 schreef Fuszy het volgende:
[..]. Ik had minder verwacht. Voor een tientje mag je hem ook overnemen, want ik heb toch geen iPhone meer. Als ik iets moest kopen pakte ik de CC van mijn ouders wel
.
Crapidshare xDquote:Op woensdag 4 juli 2012 13:26 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Crapidsharegebruikte ik vroeger altijd
Wat een baas ben je ookquote:
quote:Op woensdag 4 juli 2012 13:29 schreef Rijst het volgende:
Tim86. Ik kreeg Childish Gambino in een pakc
[ afbeelding ]
Sowesio mang gewoon pure weet niggu in 1 joint.quote:
Als je zo mans gaat praten moet je wel je prijzen kennenquote:Op woensdag 4 juli 2012 13:31 schreef Nectar het volgende:
[..]
Sowesio mang gewoon pure weet niggu in 1 joint.
13.50? oke oke 15 gram G voordeelzak oo wirri ziek man.
Deal of niet?
Ga lollys eten niggurquote:Op woensdag 4 juli 2012 13:32 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Als je zo mans gaat praten moet je wel je prijzen kennen
Wietlolly's?quote:
beter goed gestolen dan slecht bedacht toch xD?!quote:Op woensdag 4 juli 2012 13:32 schreef stoereboii het volgende:
Wat is groen en heeft een gewei?
Xdxd een dophert hahaha Xdddddd
Ekte pitbull achterinquote:
die bestaanquote:
Klopt ouwe xp xd lolz000rsquote:Op woensdag 4 juli 2012 13:33 schreef Nectar het volgende:
[..]
beter goed gestolen dan slecht bedacht toch xD?!
Daarom zeg ik het toch ookquote:
ik vind het niksquote:Op woensdag 4 juli 2012 13:34 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Moet nog 3 352 kaartjes kopen, maar dit is mijn nieuwe elftal. Volgende project: IF Hulk. Wie dit elftal niks vindt scheld ik uit.
Kut teamquote:Op woensdag 4 juli 2012 13:34 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Moet nog 3 352 kaartjes kopen, maar dit is mijn nieuwe elftal. Volgende project: IF Hulk. Wie dit elftal niks vindt scheld ik uit.
IF Hulk speelt bagger manquote:Op woensdag 4 juli 2012 13:34 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Het gaat je natuurlijk om de kleur van het kaartje, maar ik zou eerder Marchisio updatenquote:Op woensdag 4 juli 2012 13:34 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Zelden zo'n slecht elftal gezienquote:Op woensdag 4 juli 2012 13:34 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Chill team! Maar aa9skills zei dat TOTY Benzema niet verschilt van de UP? je kan altijd nog wisselen en dan IF/TOTY Hulk halen ofcquote:Op woensdag 4 juli 2012 13:34 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
ik ook, mee eens.quote:Op woensdag 4 juli 2012 13:35 schreef BDIL het volgende:
[..]
IF Hulk speelt bagger manHeb hem zelf gehad en een maat van mij ook, je merkt geen verschil met de NIF.
Dit zijn twee heel verschillende dingenquote:Op woensdag 4 juli 2012 13:35 schreef BDIL het volgende:
[..]
IF Hulk speelt bagger manHeb hem zelf gehad en een maat van mij ook, je merkt geen verschil met de NIF.
5 punten verschilquote:Op woensdag 4 juli 2012 13:35 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Chill team! Maar aa9skills zei dat TOTY Benzema niet verschilt van de UP? je kan altijd nog wisselen en dan IF/TOTY Hulk halen ofc
dat is niet scheldenquote:Op woensdag 4 juli 2012 13:35 schreef Toefjes het volgende:
Stelletje naarlingen. Bruten!
Heb geen tijd verder te schelden, moet gaan
Nectar ouwe baas , nog die 50 k gekregenquote:
Neequote:
nopequote:
Je mag ook gewoon normaal doen.quote:Op woensdag 4 juli 2012 13:37 schreef Nectar het volgende:
[..]
Wel voor mensen met een mentale achterstand
quote:Op woensdag 4 juli 2012 13:37 schreef Nectar het volgende:
[..]
Wel voor mensen met een mentale achterstand
Nee man!quote:Op woensdag 4 juli 2012 13:37 schreef BDIL het volgende:
[..]
Nectar ouwe baas , nog die 50 k gekregen
Geen verschil met NIF, en alles wat je met IF Hulk doet lijkt gewoon lomp. Afmaken lukt niet altijd, een goede pass geven is ook lastigquote:Op woensdag 4 juli 2012 13:35 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Dit zijn twee heel verschillende dingen
Kind van Gambino en John Legend dan toch zekerquote:Op woensdag 4 juli 2012 13:29 schreef Rijst het volgende:
Tim86. Ik kreeg Childish Gambino in een pakc
[ afbeelding ]
Waarom niet gewoon Steek? IF Buffon lijkt me echt een wastequote:Op woensdag 4 juli 2012 13:34 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Op de positie rm voor (if) dani alves gaan!quote:Op woensdag 4 juli 2012 13:34 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Kost niet zo veel en is wel een goede keeperquote:Op woensdag 4 juli 2012 13:39 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon Steek? IF Buffon lijkt me echt een waste
Ga dit maar in onz posten, gaat nergens overquote:Op woensdag 4 juli 2012 13:40 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Zoals ze in onz doen toch? Hahaha xd xp xd XDDDD
Nergens voor nodig want het is niet eens onzin, het is gewoon bagger.quote:Op woensdag 4 juli 2012 13:40 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Zoals ze in onz doen toch? Hahaha xd xp xd XDDDD
Luijckxquote:Op woensdag 4 juli 2012 13:42 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Nergens voor nodig want het is niet eens onzin, het is gewoon bagger.
OT: Nu maar eens kijken of ze nog een leuke silver CB hebben voor 4-2-2-2 uit de eredivisie.
UP Moisanderquote:Op woensdag 4 juli 2012 13:42 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
OT: Nu maar eens kijken of ze nog een leuke silver CB hebben voor 4-2-2-2 uit de eredivisie.
Gewoon Donk neer zetten met wat Nederlanders er om heen.quote:Op woensdag 4 juli 2012 13:42 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Die heb ik alquote:
Ja die vond ik nog vrij duur, even in de gaten houden of ik hem goedkoper kan krijgen.quote:
Marcelo.quote:Op woensdag 4 juli 2012 13:42 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
jouw sigquote:Op woensdag 4 juli 2012 13:42 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Gewoon Donk neer zetten met wat Nederlanders er om heen.
Wat staat er?quote:
Oh, met zijn ' ik weet niet op wie ik moet stemmen dus maar op Wilders omdat buitenlanders'?quote:
Hij is niet de slimstequote:
quote:Op woensdag 4 juli 2012 13:46 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Oh, met zijn ' ik weet niet op wie ik moet stemmen dus maar op Wilders omdat buitenlanders'?
Thanksquote:
Zo vroeg?quote:Op woensdag 4 juli 2012 13:51 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Thanks
Ik had vanochtend teruggelezen, ik moest hardop lachen om 7:30
Oja, wist niet eens dat je sigs kon zien op die manier. Weer wat geleerdquote:Op woensdag 4 juli 2012 13:52 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Zo vroeg?
Trouwens je kan wel naar zijn profiel gaan toch mobiel? Zit zelf ook mobiel
Oh ja 7:30, jij moet nog naar school toch?quote:Op woensdag 4 juli 2012 13:53 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Oja, wist niet eens dat je sigs kon zien op die manier. Weer wat geleerd
Ik vind het niet normaal dat je dit tegen hem zegtquote:
quote:Op woensdag 4 juli 2012 13:55 schreef Rijst het volgende:
.
[..]
Ik vind het niet normaal dat je dit tegen hem zegtJe zegt toch ook niet tegen een blinde: Hey kijk me aan.
Laatste lesdag gehad vandaag. Morgen Amsterdam, vrijdag Walibi en maandag de 'megasportdag'quote:Op woensdag 4 juli 2012 13:54 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Oh ja 7:30, jij moet nog naar school toch?en normaal zit ik om 7:20 al in de bus...
op schooldagen he
quote:Op woensdag 4 juli 2012 13:55 schreef Rijst het volgende:
.
[..]
Ik vind het niet normaal dat je dit tegen hem zegtJe zegt toch ook niet tegen een blinde: Hey kijk me aan.
Gewoon 'gg bro' terugsturen, dat frustreert hem waarschijnlijk nog het meestequote:Op woensdag 4 juli 2012 13:56 schreef Geluidssysteem het volgende:
Lol, ik domineer net een potje, had duizenden kansen, win 2-1, krijg ik een message 'Fuckin bullshit CUNT' .., Zo even een message terugsturen
Zit jij in groep 8 ofzo?quote:Op woensdag 4 juli 2012 13:56 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Laatste lesdag gehad vandaag. Morgen Amsterdam, vrijdag Walibi en maandag de 'megasportdag'
En dan ben je klaar? Geen examens gehad?quote:Op woensdag 4 juli 2012 13:56 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Laatste lesdag gehad vandaag. Morgen Amsterdam, vrijdag Walibi en maandag de 'megasportdag'
Geen examens, over 2 jaar pasquote:Op woensdag 4 juli 2012 13:57 schreef stoereboii het volgende:
[..]
En dan ben je klaar? Geen examens gehad?
Watdanquote:
met hoeveel tekorten ben je over?quote:
Niet zo doen tegen GJE he! in groep 6 mag je nog niet naar amsterdam. Het ging meer over die sportdag, als wij die hadden op de middelbare dan zag iedereen er tegenop. Beter gezegd. Die hebben we ook nooit gehad.quote:
Eentje, een 5,2 voor wiskundequote:Op woensdag 4 juli 2012 13:58 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
met hoeveel tekorten ben je over?
Ik ga liever ook niet, maarja, als je ziek bent moet je alles inhalen ofzoquote:Op woensdag 4 juli 2012 14:00 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Niet zo doen tegen GJE he! in groep 6 mag je nog niet naar amsterdam. Het ging meer over die sportdag, als wij die hadden op de middelbare dan zag iedereen er tegenop. Beter gezegd. Die hebben we ook nooit gehad.
Proefwerkweek hebben wij niet, helaasquote:
Ik heb ook wel sportdagen gehad in de onderbouw, vond het altijd wel chillquote:Op woensdag 4 juli 2012 14:00 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Niet zo doen tegen GJE he! in groep 6 mag je nog niet naar amsterdam. Het ging meer over die sportdag, als wij die hadden op de middelbare dan zag iedereen er tegenop. Beter gezegd. Die hebben we ook nooit gehad.
quote:Op woensdag 4 juli 2012 14:02 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Proefwerkweek hebben wij niet, helaas
Nee. Groep 8 is laatste jaar basisschool en daarna begint het met klas 1 t/m 4 (vmbo) 5 (havo) of 6 (vwo)quote:Op woensdag 4 juli 2012 14:02 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Groep 8 is toch 6de leerjaar? Ja dus
Heb er wel eens eentje van 2 weken gehad waarbij ik elke dag 8 uur school had en om de dag een toetsquote:Op woensdag 4 juli 2012 14:02 schreef stoereboii het volgende:
[..]
@Thorb dat duurt ook efdectef maar een week die pww?
Groep 8 is hier dus het zesde?? En jullie hebben geen keus in de studierichting van 1 tot 4??quote:Op woensdag 4 juli 2012 14:02 schreef Thorb het volgende:
[..]
Nee. Groep 8 is laatste jaar basisschool en daarna begint het met klas 1 t/m 4 (vmbo) 5 (havo) of 6 (vwo)
lolquote:Op woensdag 4 juli 2012 14:04 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Groep 8 is hier dus het zesde?? En jullie hebben geen keus in de studierichting van 1 tot 4??
Na de derde klas kan je een profiel kiezen (economie & maatschappij, natuur & techniek, natuur & gezondheid en cultuur/maatschappij). Hoe dat op vmbo zit weet ik niet preciesquote:Op woensdag 4 juli 2012 14:04 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Groep 8 is hier dus het zesde?? En jullie hebben geen keus in de studierichting van 1 tot 4??
Was al een tijdje bekend jaquote:Op woensdag 4 juli 2012 14:05 schreef wieisboos het volgende:
Pogba naar Juveof was dat al bekend? Vette zomer transfer in ieder geval
Bij ons in december 2 weken, pasen de 3 hoofdvakken (bij mij latijn, frans en wiskunde (enkel latijn is keuze)) en in juni alle leerstof van elk vak dat we niet bij pasen hebben gehad, alle leerstif van januari tot juniquote:Op woensdag 4 juli 2012 14:03 schreef Thorb het volgende:
[..]
Heb er wel eens eentje van 2 weken gehad waarbij ik elke dag 8 uur school had en om de dag een toetsMaar meestal is het gewoon 1 week waarbij je minder/geen school hebt.
Bij vmbo kan je vanaf de 2e een sector kiezenquote:Op woensdag 4 juli 2012 14:05 schreef Thorb het volgende:
[..]
Na de derde klas kan je een profiel kiezen (economie & maatschappij, natuur & techniek, natuur & gezondheid en cultuur/maatschappij). Hoe dat op vmbo zit weet ik niet precies
quote:
In FIFA 13 wel maar voor Pogba zelf niet.. Zelfde zaakwaarnemer als Elia ene Rojas, het enige wat hij doet is zijn spelers voor zoveel mogelijk te verkopen aan een club ( elke zaakwaarnemer doet het ,maar hij neemt deze beslissen wetend dat hij een carrière kapot maakt) zodat hij en de speler zelf profiteren van het geldbedrag. Waar je dan ook tegelijk voor tekent is een afgelopen succesvolle carrière...quote:Op woensdag 4 juli 2012 14:05 schreef wieisboos het volgende:
Pogba naar Juveof was dat al bekend? Vette zomer transfer in ieder geval
WTFquote:
Een penalty was het dacht ik? Servie speelde echt dramatisch.quote:Op woensdag 4 juli 2012 14:06 schreef Geluidssysteem het volgende:
Pogba is wel een baasje hoor.
Zag hem gister nog spelen bij dat EK U-19.
Grote kerel, scoorde ook nog.
Hij is 0 weight en ik pikte hem gisteren op voor 200. Ook hij is de enige bronze ST uit Nieuw-Zeeland.quote:
Nicequote:Op woensdag 4 juli 2012 14:10 schreef Rijst het volgende:
Manne chille muziek :$
Luister maar anders heb ik voor niks geupload
Hoe zoek jij dan die 0 weight spelersquote:Op woensdag 4 juli 2012 14:11 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hij is 0 weight en ik pikte hem gisteren op voor 200. Ook hij is de enige bronze ST uit Nieuw-Zeeland.
Ik kijk gewoon naar de spelers die geen waarde hebben op ultimatedb en maar 1 week in packs zaten. Zelf heb ik al heel veel 0 weight spelers en soms kom ik er 1 tegen voor een lage prijs. Deze speler vond ik gewoon door te zoeken op ST en dan Nieuw-Zeeland en daar stond toevallig 1 voor 200c BIN.quote:Op woensdag 4 juli 2012 14:13 schreef BDIL het volgende:
[..]
Hoe zoek jij dan die 0 weight spelersAangezien er een behoorlijk aantal van is
Hij is wel erg goed.quote:Op woensdag 4 juli 2012 14:16 schreef wieisboos het volgende:
TOTY Suarez in acht wedstrijden drie keer geblesseerd
NIKS TEGEN MATI PIKHOOFDquote:Op woensdag 4 juli 2012 14:18 schreef Fuszy het volgende:
Iedereen wil die rattenkop gewoon een schop verkopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |