Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
quote:Derium (Patje1987)
Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
c0sm0fifa (GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
ja ik heb er 1 via neteller, duurt wel ff voor je er 1 hebt(wel gratis). Je kan ook voor 10 euro oid zo'n ding halen bij het gwk http://www.gwktravelex.nl/default.asp?lang=NLD > cash passportquote:
ah, nog makkelijker danquote:Op woensdag 4 juli 2012 13:21 schreef vandermar het volgende:
Itunes kaart halen bij media markt ofzo
Bij de albert Heijn liggen ze ookquote:Op woensdag 4 juli 2012 13:21 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ja ik heb er 1 via neteller, duurt wel ff voor je er 1 hebt(wel gratis). Je kan ook voor 10 euro oid zo'n ding halen bij het gwk http://www.gwktravelex.nl/default.asp?lang=NLD > cash passport
Maar er zullen vast wel makkelijkere opties zijn, maak gewoon paypal aan.
Denk het nietquote:
Mag ik hem van je overnemen?quote:Op woensdag 4 juli 2012 13:22 schreef Fuszy het volgende:
Ik heb nog wel een itunes kaart van 15 euro liggen
liggen ze wel jaquote:
Ja dat kan. Ligt er aan wat je er voor wil geven natuurlijkquote:
Rapidsharequote:Op woensdag 4 juli 2012 13:24 schreef poker4lifee het volgende:
hoezo niet gewoon downloaden trouwens Rijst, ik kan je vast wel aan een rapidshare link helpen als het via torrents niet te vinden is
Je kan hem nog niet downloaden.quote:Op woensdag 4 juli 2012 13:24 schreef poker4lifee het volgende:
hoezo niet gewoon downloaden trouwens Rijst, ik kan je vast wel aan een rapidshare link helpen als het via torrents niet te vinden is
15 eu?quote:Op woensdag 4 juli 2012 13:24 schreef Fuszy het volgende:
[..]
liggen ze wel ja.
[..]
Ja dat kan. Ligt er aan wat je er voor wil geven natuurlijk
Ja, da's wat anders dan een creditcardquote:Op woensdag 4 juli 2012 13:24 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Bij onze AH liggen die kaarten voor itunes.
ja klopt, gebruik het ook nooit meer. maar kan soms nog wel van pas komenquote:Op woensdag 4 juli 2012 13:25 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Rapidshare![]()
Zo verneukt geworden de laatste jaren
quote:
Crapidsharequote:Op woensdag 4 juli 2012 13:25 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Rapidshare![]()
Zo verneukt geworden de laatste jaren
Oke DM je bankrekening en naam maar.quote:Op woensdag 4 juli 2012 13:26 schreef Fuszy het volgende:
[..]. Ik had minder verwacht. Voor een tientje mag je hem ook overnemen, want ik heb toch geen iPhone meer. Als ik iets moest kopen pakte ik de CC van mijn ouders wel
.
Crapidshare xDquote:Op woensdag 4 juli 2012 13:26 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Crapidsharegebruikte ik vroeger altijd
Wat een baas ben je ookquote:
quote:Op woensdag 4 juli 2012 13:29 schreef Rijst het volgende:
Tim86. Ik kreeg Childish Gambino in een pakc
[ afbeelding ]
Sowesio mang gewoon pure weet niggu in 1 joint.quote:
Als je zo mans gaat praten moet je wel je prijzen kennenquote:Op woensdag 4 juli 2012 13:31 schreef Nectar het volgende:
[..]
Sowesio mang gewoon pure weet niggu in 1 joint.
13.50? oke oke 15 gram G voordeelzak oo wirri ziek man.
Deal of niet?
Ga lollys eten niggurquote:Op woensdag 4 juli 2012 13:32 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Als je zo mans gaat praten moet je wel je prijzen kennen
Wietlolly's?quote:
beter goed gestolen dan slecht bedacht toch xD?!quote:Op woensdag 4 juli 2012 13:32 schreef stoereboii het volgende:
Wat is groen en heeft een gewei?
Xdxd een dophert hahaha Xdddddd
Ekte pitbull achterinquote:
die bestaanquote:
Klopt ouwe xp xd lolz000rsquote:Op woensdag 4 juli 2012 13:33 schreef Nectar het volgende:
[..]
beter goed gestolen dan slecht bedacht toch xD?!
Daarom zeg ik het toch ookquote:
ik vind het niksquote:Op woensdag 4 juli 2012 13:34 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Moet nog 3 352 kaartjes kopen, maar dit is mijn nieuwe elftal. Volgende project: IF Hulk. Wie dit elftal niks vindt scheld ik uit.
Kut teamquote:Op woensdag 4 juli 2012 13:34 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Moet nog 3 352 kaartjes kopen, maar dit is mijn nieuwe elftal. Volgende project: IF Hulk. Wie dit elftal niks vindt scheld ik uit.
IF Hulk speelt bagger manquote:Op woensdag 4 juli 2012 13:34 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Het gaat je natuurlijk om de kleur van het kaartje, maar ik zou eerder Marchisio updatenquote:Op woensdag 4 juli 2012 13:34 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Zelden zo'n slecht elftal gezienquote:Op woensdag 4 juli 2012 13:34 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Chill team! Maar aa9skills zei dat TOTY Benzema niet verschilt van de UP? je kan altijd nog wisselen en dan IF/TOTY Hulk halen ofcquote:Op woensdag 4 juli 2012 13:34 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
ik ook, mee eens.quote:Op woensdag 4 juli 2012 13:35 schreef BDIL het volgende:
[..]
IF Hulk speelt bagger manHeb hem zelf gehad en een maat van mij ook, je merkt geen verschil met de NIF.
Dit zijn twee heel verschillende dingenquote:Op woensdag 4 juli 2012 13:35 schreef BDIL het volgende:
[..]
IF Hulk speelt bagger manHeb hem zelf gehad en een maat van mij ook, je merkt geen verschil met de NIF.
5 punten verschilquote:Op woensdag 4 juli 2012 13:35 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Chill team! Maar aa9skills zei dat TOTY Benzema niet verschilt van de UP? je kan altijd nog wisselen en dan IF/TOTY Hulk halen ofc
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |