Ja maar dan trekt die schildpad zijn kopje terug in zijn schild.quote:Op woensdag 4 juli 2012 12:57 schreef TJV het volgende:
Kreeft wint, die knipt de kop van de schildpad eraf. Tenzij het zo'n beest is.
[ afbeelding ]
Maar dan ken ie ook niet winnen hè.quote:Op woensdag 4 juli 2012 12:58 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ja maar dan trekt die schildpad zijn kopje terug in zijn schild.
Wtf, wat zit die navel hoog.quote:Op woensdag 4 juli 2012 13:00 schreef Ame_thyst het volgende:
[ afbeelding ]
of iets zomersss
[ afbeelding ]
Dit is één van mijn visjesquote:Op woensdag 4 juli 2012 13:02 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Verdomme, that's it. Ik koop een aquarium met wat vissies, een schildpadje en twee kreeftjes. En slakjes. En een piratenboot.
Hm, kleine schildpadden en grote vissen kan toch werken?quote:Op woensdag 4 juli 2012 13:03 schreef TJV het volgende:
Ik denk niet dat dat samen gaat man. Mijn broer voerde zijn schildpad altijd guppies.
Op zich, alleen moet je je bak wel erg aanpassen voor je schildpad.quote:Op woensdag 4 juli 2012 13:07 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Hm, kleine schildpadden en grote vissen kan toch werken?
Weet niet, dat beest vrat gewoon volwassen guppen van een centimeter of 7. En die waren nog zwanger ook.quote:Op woensdag 4 juli 2012 13:07 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Hm, kleine schildpadden en grote vissen kan toch werken?
ze zijn er toch 99% zeker van, niet 100% toch?quote:Op woensdag 4 juli 2012 13:26 schreef vogelkooi het volgende:
De Higgs boson Deeltje is gevonden overigens!
Nee. Het enige dat ze hebben gevonden is een deeltje op 125 GeV met een standaardafwijking van 4.9. Dit is mogelijk het Higgsboson maar eerst moet er bevestigd worden dat het een draai heeft van 0 en dat de paringsverhoudingen kloppen.quote:Op woensdag 4 juli 2012 13:26 schreef vogelkooi het volgende:
De Higgs boson Deeltje is gevonden overigens!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |