Ja maar dan trekt die schildpad zijn kopje terug in zijn schild.quote:Op woensdag 4 juli 2012 12:57 schreef TJV het volgende:
Kreeft wint, die knipt de kop van de schildpad eraf. Tenzij het zo'n beest is.
[ afbeelding ]
Maar dan ken ie ook niet winnen hè.quote:Op woensdag 4 juli 2012 12:58 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ja maar dan trekt die schildpad zijn kopje terug in zijn schild.
Wtf, wat zit die navel hoog.quote:Op woensdag 4 juli 2012 13:00 schreef Ame_thyst het volgende:
[ afbeelding ]
of iets zomersss
[ afbeelding ]
Dit is één van mijn visjesquote:Op woensdag 4 juli 2012 13:02 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Verdomme, that's it. Ik koop een aquarium met wat vissies, een schildpadje en twee kreeftjes. En slakjes. En een piratenboot.
Hm, kleine schildpadden en grote vissen kan toch werken?quote:Op woensdag 4 juli 2012 13:03 schreef TJV het volgende:
Ik denk niet dat dat samen gaat man. Mijn broer voerde zijn schildpad altijd guppies.
Op zich, alleen moet je je bak wel erg aanpassen voor je schildpad.quote:Op woensdag 4 juli 2012 13:07 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Hm, kleine schildpadden en grote vissen kan toch werken?
Weet niet, dat beest vrat gewoon volwassen guppen van een centimeter of 7. En die waren nog zwanger ook.quote:Op woensdag 4 juli 2012 13:07 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Hm, kleine schildpadden en grote vissen kan toch werken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |