Hier kun je alles kwijt over sollicitaties, werksituaties, belastingen, (handelen op) de beurs, hypotheken, beleggingen en salarissen, arbeidscontracten of geschillen met je (huis)baas. Alles over werk, geldzaken en recht dus.
-Noem geen (klant)namen, adressen, telefoonnummers, etc.! Klantnamen zijn in dit geval de namen van de leasemaatschappijen en bedrijven waar wij de auto's brengen. -Bij het plaatsen van foto's van auto's, wis dan het kenteken en enig ander dat gelinkt kan worden aan de klant uit met behulp van Paint o.i.d. -Kijk uit met wat je zegt over klanten! -Bedenk bij het posten van wat dan ook, dat Easyway zelf waarschijnlijk wel op de hoogte is van dit forum en dat je door vermelding van auto en overige ritinfo wellicht wel makkelijk te traceren bent.
Redenen en gedachten achter deze regels zijn te vinden in de post van zondag 20 februari 2011 22:04 uur.. _________________________________________________________________________________________________
Wat is het? Studentchauffeurs zijn -hoe kan het anders- studenten die -hoe kan het nogmaals anders- chauffeursdiensten uitvoeren. We maken onderscheid tussen twee functies: de hiker en de privéchauffeur. Gezien de meeste studentchauffeurs op dit forum voor EasyWay b.v. werken, is het topic ook wat toegespitst op dit chauffeursbedrijf.
Hiker Als hiker transporteer je in opdracht van opdrachtgevers, lege auto's van en naar hun klanten. Opdrachtgevers zijn voornamelijk leasemaatschappijen, auto-importeurs en autoverhuurbedrijven. Een leuke en afwisselende job met een grote mate van zelfstandigheid en vrijheid. Je bent werkzaam vanuit je eigen woonplaats en je werkterrein is heel Nederland. Het werk is uitsluitend op werkdagen, niet in het weekend. Bron: www.easyway.nl
Privéchauffeur Als privé-chauffeur rijd je relaties in hun eigen, meestal zeer luxe auto, naar de diverse bestemmingen in het hele land of zelfs daarbuiten. Dit geeft hen de mogelijkheid om door te werken terwijl jij de zorg draagt voor een veilige reis van A naar B. De ritopdrachten zijn zeer divers en afhankelijk van het programma van de meneer of mevrouw achterin. Voorbeelden zijn: diverse bestemmingen door het hele land, woon- werkverkeer projecten, thuisbrengdiensten etc. Het is een zeer dienstverlenende functie waarbij er een groot beroep gedaan wordt op je verantwoordelijkheidsgevoel en flexibiliteit.
In deze functie sta je vaak in contact met directeuren en managers van bedrijven. Een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal, goede rijvaardigheid, een goede representatie en correcte omgangsvormen zijn aspecten die wij als vanzelfsprekend achten. Bron: www.easyway.nl
Waarom studenten? Studenten zijn jong, en dus goedkoop. Daarnaast heeft de student een OV kaart waarmee hij (doordeweeks) gratis kan reizen. Dit scheelt een hoop OV kosten, waardoor de chauffeursdienst goedkoper kan worden uitgevoerd. Studenten zijn ook erg flexibel, waardoor ze makkelijk en vaak in te zetten zijn.
Sollicitatieprocedure In de voorgaande topics werd vaak de vraag gesteld hoe het solliciteren in zijn werk gaat. Dit gaat bij EasyWay als volgt. Op de website vul je een sollicitatieformulier in. Je krijgt dan een bericht dat je op de wachtlijst staat en dat er contact met je zal worden opgenomen. Het is niet precies te zeggen hoe lang dat duurt. Bij de een duurt het een week, bij de ander twee maanden. Het hangt veelal van de periode af dat je solliciteert. Met het begin van het studiejaar heb je de meeste kans. Als je teruggebeld bent om een afspraak te maken voor een sollicitatiegesprek, moet je éénmalig naar het hoofdkantoor in Breda komen. Nette kleding daarbij is wel een pre (een compleet pakt is ook overdreven, maar zorg in ieder geval voor een pantalon en net shirt). Na een kort gesprek moet je een rijtest ondergaan en krijg je een uitgebreide instructie. Meer info, hier. Na je sollicitatie, die in totaal zo'n 3 uur duurt, krijg je na een paar dagen een inlogcode voor de chauffeurssite. Daar kun je per dag opgeven of je wilt en kunt werken. Daarnaast kun je nog een opmerking plaatsen als je bijvoorbeeld vanuit een andere stad wilt werken. Meestal is het zo dat als je teruggebeld wordt, je eigenlijk al aangenomen bent. Of je moet je eerste indruk en rijtest wel heel erg verpesten. Het sollicitatieformulier vind je hier.
Kledingvoorschriften Easyway heeft een vrij streng kledingbeleid. Dit betekent dat je je zou moeten kleden in overhemd en pantalon, met daaronder nette schoenen. Hikers houden zich hier echter niet altijd aan, want ze vinden een pantalon vaak overdreven. Wij adviseren je gewoon aan de regels van Easyway te houden!
FAQ: Veel gestelde vragen Omdat het merendeel van de posters in dit topic werkt voor Easyway BV uit Breda, zijn de antwoorden gerelateerd aan dit bedrijf. Waar Easyway staat, kan natuurlijk ook bijvoorbeeld Autoreset of een andere opdrachtgever gelezen worden.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tips-on-the-road Mensen die uit het oosten des lands komen en de A1 pakken om daarna de A28 opgaan hebben vaak last van file bij die oprit bij Amersfoort. Als je bij die afslag nou doorrijdt naar Amersfoort Noord, daar erafgaat en weer teruggaat over de A1, dan pak je dat knooppunt van de andere kant. Nergens een file te bekennen, je kunt heerlijk doorkarren. Kreeg die tip laatst van m'n oom, dat ik daar zelf nog nooit op was gekomen. (thanks to Jorian29)
OV tips 'n tricks Na een korte carrière toch maar besloten dit deel weg te laten vanwege geheimhoudingsregels met betrekking tot klanten. Mocht je niet uit je OV planning komen, kun je het wellicht wat verbloemd vragen, of via PM/DM.
Filmpjes
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.EasyWay b.v. Website: www.easyway.nl Login: www.easyway.nl/login Aantal chauffeurs: 1500 (per 19 september 2011) Salaris: (>23) ¤9,61 en meer Hikers: ja Privéchauffeur: ja Minimaal aantaal jaar rijbewijs hiking en privéchauffeur: 6 respectievelijk 24 maanden. Minimale leeftijd: 18 OV verplicht: Ja; week-OV Flexibiliteit o.b.v. online beschikbaarheid Overige eisen: Nette kleding (d.w.z. pantalon en overhemd) voor hikers en een compleet kostuum voor privéchauffeurs
Autoreset BV Website: www.autoreset.nl Login: http://www.autoreset.nl/aj-login.php Aantal chauffeurs: rond de 2000, waarvan ongeveer een kwart studenten Salaris: 19-21 jaar ¤6,08, 22 jaar ¤7,12, 23+ jaar ¤8,22 Hikers: ja Privéchauffeur: ja Minimaal aantaal jaar rijbewijs hiking en privéchauffeur: 1 jaar Minimale leeftijd: 19 OV verplicht: Ja; week-OV Flexibiliteit o.b.v. online beschikbaarheid Uitbetaling: wekelijks op vrijdag Kleding: Representatief, d.w.z. donkere (spijker)broek en hemd. In de zomer zijn nette polo's ook toegestaan. Verboden zijn petjes, korte broeken en open schoenen
Overige chauffeursdiensten:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chauffeurs die we regelmatig terugzien in dit topic: Als vaste bezoekers meer dan 90 dagen niet meer actief zijn in dit topic worden ze uit de OP verwijderd.
Hikers About2Break1, hiker regio Rotterdam BAC92, hiker regio Rotterdam CvHof, hiker regio Amsterdam/Utrecht dery1990, hiker regio Leeuwarden Enpe, hiker regio Eindhoven Fireblast, hiker regio Leiden Fleauris, hiker regio Rotterdam Hojdhopper,hiker regio Utrecht Gehaktstaaf123, hiker regio Leeuwarden guru033, hiker regio Utrecht irritatie100, hiker regio Rotterdam Jieuwst, hiker regio Nijmegen (Autoreset) joppie_saus, hiker regio Groningen Kevindinhinho, hiker regio Zwolle Lekiamh, hiker regio Den Haag LeTourdeFrance, hiker regio Groningen MageTwan, hiker regio Den Bosch/Eindhoven Misterx333, hiker regio Rotterdam MuurStraat, hiker regio Nijmegen Neerlands_Trots, hiker regio Utrecht (Autoreset) Obama, hiker regio Amsterdam Panthera, hiker regio Ede/Arnhem Pizzabodem, hiker regio Utrecht (Autoreset) RangeRover, hiker regio Leiden Riddah, hiker regio Apeldoorn RTS91, hiker regio Groningen Rubenr3, hiker regio Leeuwarden Sobajo, hiker regio Eindhoven S-RS, hiker regio Groningen Stibba, hiker regio Rotterdam -tape-, hiker regio Alkmaar (Autoreset) tltgya, hiker regio Groningen tw4n, hiker regio Nijmegen verse_vis, hiker regio Rotterdam Viezze, hiker regio Groningen Zuunigerd, hiker regio Zwolle ikveranderhemniet, hiker regio Utrecht en Leiden (Autoreset)
Mallet, ex-hiker regio Doetinchem Jorian29, (tijdelijk) ex-hiker regio Arnhem/Ede Keuzer, ex-hiker regio Tilburg Maharbal, ex-hiker regio Leeuwarden Franknfurter, ex-hiker regio Utrecht
Privéchauffeurs BetweenTheRays, privéchauffeur regio Amsterdam/Utrecht invine, privéchauffeur regio Amsterdam Mothergoose, privéchauffeur regio Maastricht Thrasyllus, privéchauffeur regio Utrecht/Noord-Holland DrSnuggle, privéchauffeur regio Arnhem Dimitri_, privéchauffeur regio Breda Warchaser44, privéchauffeur regio Breda
Voorgaande topics Een overzicht van alle voorgaande topics is hier terug te vinden.
Nou, aangenomen bij die snoepkoerier. Toen ik uitgelegd had was Easyway voor iets was, sloeg ze gelijk vijf stappen over en ging ze door naar de arbeidsvoorwaarden. Mag onbeperkt broodjes, frisdrank en snoep pakken uit de laadbak, dus lunch meenemen was niet nodig. Werkdag is van 06:30 tot 20:00u, alle uren doorbetaald. Prima.
Op woensdag 4 juli 2012 13:23 schreef joppie_saus het volgende: Nou, aangenomen bij die snoepkoerier. Toen ik uitgelegd had was Easyway voor iets was, sloeg ze gelijk vijf stappen over en ging ze door naar de arbeidsvoorwaarden. Mag onbeperkt broodjes, frisdrank en snoep pakken uit de laadbak, dus lunch meenemen was niet nodig. Werkdag is van 06:30 tot 20:00u, alle uren doorbetaald. Prima.
Op woensdag 4 juli 2012 13:23 schreef joppie_saus het volgende: Nou, aangenomen bij die snoepkoerier. Toen ik uitgelegd had was Easyway voor iets was, sloeg ze gelijk vijf stappen over en ging ze door naar de arbeidsvoorwaarden. Mag onbeperkt broodjes, frisdrank en snoep pakken uit de laadbak, dus lunch meenemen was niet nodig. Werkdag is van 06:30 tot 20:00u, alle uren doorbetaald. Prima.
Wow das superchill. Wat krijg je per uur? Lekkere dagen maak je zo.
Busje kostte ¤82 euro, en toen kwamen er nog wat kilometers bij (¤30 of zoiets) en iets van ¤50 aan diesel. Best duur dus, maar het was niet voor mezelf. Chille bij hun is dat je de bus ergens anders in kan leveren dan waar je hem ophaalt, en wij moesten van Groningen naar Tilburg.
Op woensdag 4 juli 2012 13:23 schreef joppie_saus het volgende: Nou, aangenomen bij die snoepkoerier. Toen ik uitgelegd had was Easyway voor iets was, sloeg ze gelijk vijf stappen over en ging ze door naar de arbeidsvoorwaarden. Mag onbeperkt broodjes, frisdrank en snoep pakken uit de laadbak, dus lunch meenemen was niet nodig. Werkdag is van 06:30 tot 20:00u, alle uren doorbetaald. Prima.
Moest net een Punto afleveren aan de Trondheimweg Groningen. Blijkt dat daar aan de Narvikweg (zo heet die halte toch?) tussen 10 voor 2 en 10 over 3 geen enkele bus langs komt. Hoe pakken jullie dit altijd aan? Ik heb een lekker stukje in die brandende zon zitten sjouwen..
Op woensdag 4 juli 2012 15:17 schreef gehaktstaaf123 het volgende: Moest net een Punto afleveren aan de Trondheimweg Groningen. Blijkt dat daar aan de Narvikweg (zo heet die halte toch?) tussen 10 voor 2 en 10 over 3 geen enkele bus langs komt. Hoe pakken jullie dit altijd aan? Ik heb een lekker stukje in die brandende zon zitten sjouwen..
Ik vraag daar meestal een lift van iemand daar die ik ken of van een andere hiker, richting Euroborg daar zijn een aantal haltes.
Op woensdag 4 juli 2012 15:17 schreef gehaktstaaf123 het volgende: Moest net een Punto afleveren aan de Trondheimweg Groningen. Blijkt dat daar aan de Narvikweg (zo heet die halte toch?) tussen 10 voor 2 en 10 over 3 geen enkele bus langs komt. Hoe pakken jullie dit altijd aan? Ik heb een lekker stukje in die brandende zon zitten sjouwen..
Bij de halte Gotenburgweg (vlak bij de halte Narvikweg) stopt elk uur een bus (lijn 73). Anders moet je naar P3 Euroborg lopen
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-07-2012 15:27:18 ]
Hmm.. Iets voor de volgende keer. Ben nu naar Kopenhagenstraat gelopen. Ook lijn 73 inderdaad. Wel jammer dat die 9292 geneuzel je liever 70 minuten laten wachten dan ook een optie van 20 minuten lopen geven.. Terrein daar aan de Trondheimweg stond ook behoorlijk vol.
ik zou vanmiddag om 4 uur een klant moeten ophalen, dus ik optijd weg (14.25) wordt ik een kwartier later gebeld door de klant dat hij nu weg moet en niet kan wachten.
Op woensdag 4 juli 2012 15:29 schreef gehaktstaaf123 het volgende: Hmm.. Iets voor de volgende keer. Ben nu naar Kopenhagenstraat gelopen. Ook lijn 73 inderdaad. Wel jammer dat die 9292 geneuzel je liever 70 minuten laten wachten dan ook een optie van 20 minuten lopen geven.. Terrein daar aan de Trondheimweg stond ook behoorlijk vol.
Dat is een flink eindje lopen. Gotenburgweg is maar 2 minuten lopen vanaf de Trondheimweg.
P+R euroborg is niet zo ver lopen. Gister ook gedaan, mietjes Maar daar moet je van te voren gewoon even kijken hoe laat de bus vertrek vanaf Grotenbrugweg en daar op mikken.
Op woensdag 4 juli 2012 13:23 schreef joppie_saus het volgende: Nou, aangenomen bij die snoepkoerier. Toen ik uitgelegd had was Easyway voor iets was, sloeg ze gelijk vijf stappen over en ging ze door naar de arbeidsvoorwaarden. Mag onbeperkt broodjes, frisdrank en snoep pakken uit de laadbak, dus lunch meenemen was niet nodig. Werkdag is van 06:30 tot 20:00u, alle uren doorbetaald. Prima.
Dat zijn wel bizarre tijden, dat is niet 5 dagen in de week neem ik aan? Ben wel benieuwd hoeveel tijd er in zo'n automaat vullen gaat zitten
Wat een bak die 528i. Werkelijk alle opties zaten er op. Dodehoek controle, lane assist, en alle andere systemen die je maar kan bedenken, blackpanel instrumentarium ofzo, comfort stoelen etc. Is wel de beste wagen tot nu toe voor mij
Dat zijn wel bizarre tijden, dat is niet 5 dagen in de week neem ik aan? Ben wel benieuwd hoeveel tijd er in zo'n automaat vullen gaat zitten
Als ik wil kan ik vijf dagen, maar het is voornamelijk voor twee dagen per week. Automaat vullen staat 15 minuten voor.
quote:
Busje kostte ¤82 euro, en toen kwamen er nog wat kilometers bij (¤30 of zoiets) en iets van ¤50 aan diesel. Best duur dus, maar het was niet voor mezelf. Chille bij hun is dat je de bus ergens anders in kan leveren dan waar je hem ophaalt, en wij moesten van Groningen naar Tilburg.
Ah ja, dat is het voordeel van Europcar. Verder vind ik ze echt belachelijk duur. Ik huurde eerst altijd bij Century of Stuur, maar ik heb nu een goedkope in Marum ontdekt
Op het absolute middaguur rijden daar inderdaad geen bussen. Je kan inderdaad lopen naar Gotenburgweg, maar die komt ook pas na 15u weer. Lopen naar P+R Euroborg is inderdaad het alternatief, ben je half uur zoet mee, maar is prima te doen. Lijn 22 via Grote Markt naar Centraal is overigens wel kut
Op woensdag 4 juli 2012 16:08 schreef Pizzabodem het volgende: Wat een bak die 528i. Werkelijk alle opties zaten er op. Dodehoek controle, lane assist, en alle andere systemen die je maar kan bedenken, blackpanel instrumentarium ofzo, comfort stoelen etc. Is wel de beste wagen tot nu toe voor mij
Alleen geen 6cilinder meer...
Hoe beviel de 4-cylinder? Ik heb er slechte en goede verhalen over gehoord. Het is wel raar dat de nieuwe 528i met 4 cylinder duurder is dan de oude 6...
Persoonlijk lijkt het me niks, ik heb één keer een 528i gereden met de 6-in-lijn en dat reed fijner dan alle turbo 4s bij elkara.
Nouja de Sprinter was groot en de automaatbak was echt goed (hulde aan de automaten van Mercedes-Benz) en de Ford werd geannuleerd dus ff met die vent gepraat en toen weer huiswaarts gekeerd.
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
Morgen mooi dicht bij huis beginnen, Dokkum-Vianen in een Suzuki Splash en daarna Vianen-Almere in een Megane station van 2012. Ben wel benieuwd hoe zo'n Megane rijdt.
Op woensdag 4 juli 2012 16:57 schreef Rubenr3 het volgende: Morgen mooi dicht bij huis beginnen, Dokkum-Vianen in een Suzuki Splash en daarna Vianen-Almere in een Megane station van 2012. Ben wel benieuwd hoe zo'n Megane rijdt.
Als ik een Megane station moet rijden is het altijd een 90 dCi, meestal een grijze. Prima auto verder.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-07-2012 17:00:21 ]
Jij kruipt er naar toe? Dan ben je wel een half uur bezig ja.
Euroborg P3 had ik helemaal niet aan gedacht, maarja, zo bekend ben ik nou ook weer niet in Groningen. Even gekeken, P3 is 1,5km lopen, ik heb zo'n 3 kilometer afgelegd. Ach, het was mooi weer
Hoe beviel de 4-cylinder? Ik heb er slechte en goede verhalen over gehoord. Het is wel raar dat de nieuwe 528i met 4 cylinder duurder is dan de oude 6...
Persoonlijk lijkt het me niks, ik heb één keer een 528i gereden met de 6-in-lijn en dat reed fijner dan alle turbo 4s bij elkara.
Is me prima bevallen eigenlijk. Alleen bij accelereren de snelweg op hoor je dat het geen zescilinder is, maar het klinkt wel sportief. Verder is het eigenlijk een hele rustige motor, zonder storend geluid. En als je even gas geeft om bijvoorbeeld van 80 -> 120 te gaan dan schiet je echt vooruit. Echt een ideale cruiser die auto, maar nog snel ook: 6,3 naar de 100 volgens mij.
Ik vind de megane een lekkere auto, al kwam de 90pk dci wel wat moeilijk mee als je niet terugschakelde op de snelweg. Ik had net een peugeot 308 sw mee. Ik vind 't ding er niet uit zien maar ik was verbaasd over hoe lekker hij rijdt! Echt zo'n bak waar je na 1 minuut al dikke vrienden mee bent. Meestal ben ik na 1 minuut al vijand met Franse auto's en na 1 of 2 uur nog steeds....
Die Punto die ik vandaag mee had reed opzich wel aardig. Maar die stuurbekrachtiging! Bij stilstand kan je bijna door de blazen het stuurwiel draaien. Vindt het niks, ook op rotondes ging dat ding mij veel te licht rond.
Die City-stand inderdaad !!!! Maar ook als dat ding uitstaat vind ik het niks Zien er wel goed uit die Punto's, maar qua rijgedrag is het niet mijn ding.
Op woensdag 4 juli 2012 18:43 schreef gehaktstaaf123 het volgende: Die Punto die ik vandaag mee had reed opzich wel aardig. Maar die stuurbekrachtiging! Bij stilstand kan je bijna door de blazen het stuurwiel draaien. Vindt het niks, ook op rotondes ging dat ding mij veel te licht rond.
Ik heb het ook een keer gehad in een seat ibiza, het lijkt mij ook niet heel veilig aangezien je steeds minder gevoel over je auto hebt.
Die had ik ook mee vorige week! Hageltje nieuw bij de grote uit Nieuwegein. Moest zelfs nog het radio/navigatie helemaal instellen en de accu 'vervangen' via de boordcomputer
Dat is best wel tof, als je zo een nieuwe auto mee krijgt. De jongste auto die ik tot nu toe heb gehad was 3 maand oud. Ach, ik laat me wel een keer verassen. Zal vanzelf wat leuks op m'n pad terecht komen.
Op woensdag 4 juli 2012 20:14 schreef gehaktstaaf123 het volgende: Dat is best wel tof, als je zo een nieuwe auto mee krijgt. De jongste auto die ik tot nu toe heb gehad was 3 maand oud. Ach, ik laat me wel een keer verassen. Zal vanzelf wat leuks op m'n pad terecht komen.
Paar keer een auto gekregen die maar op een paar tig kilometer stond. Voelt best goed
Die had ik ook mee vorige week! Hageltje nieuw bij de grote uit Nieuwegein. Moest zelfs nog het radio/navigatie helemaal instellen en de accu 'vervangen' via de boordcomputer
Ik had ook een nieuwe mee in Nieuwegein laatst. Ik moest nog het plastic van de stoelen afhalen, maar van instellen kan ik me niks herinneren
Ah ja, dat is het voordeel van Europcar. Verder vind ik ze echt belachelijk duur. Ik huurde eerst altijd bij Century of Stuur, maar ik heb nu een goedkope in Marum ontdekt
Klopt het is duur, maar als we weer terug hadden gemoeten waren we aan km's zoveel extra kwijt dat dit het goedkoopste was. Wat is die goedkope in Marum? Handig om te weten.
Over de Punto discussie hierboven, mijn ouders hebben een Punto Evo. Die Citystand is hilarisch, maar dat gebruik je nooit. Hij is nu gechipt en dan vind ik het best wel een fijne auto, zeker als je naar de prijs kijkt
Ik had de citystand niet eens aan staan geloof ik? Er zat in ieder geval een knopje boven de radio met een stuurtje erop. Vond de auto opzich wel aardig rijden, maar stuurgevoel is gewoon ruk. Daarbij had ik ook nog eens ruzie met het stop - start systeem. Ik was even op een parkeerplaats gaan staan op wat te drinken, dus in de vrij gezet. Ging er vanuit dat de motor wel weer aan zou slaan als ik de auto in de versnelling zou zetten. Gebeurde niks, op het dashboard knipperde een melding 'start stop niet beschikbaar' of iets in die richting. Geen idee hoe of wat verder, heb de sleutel er dus maar uitgehaald en opnieuw gestart. Iemand enig idee hoe dit kan, of was ik vandaag echt onnozel?
O ik vind hem eigenlijk wel prima rijden. Je merkt alleen wel dat het een bezuinigingsdiesel is, maar dit is gelukkig nog een vierpitter itt een Polo ecodiesel.
Blegh de ene week denk je: vooruit maar, ik zet de vinkjes aan voor de beschikbaarheid maar heb je er weinig zin in: dan krijg je 4 ritjes in een week... Nu had ik graag flink wat uren willen maken, maar net als vandaag, voor morgen niet gebeld nog..
Op woensdag 4 juli 2012 22:22 schreef Chapelle het volgende: Het is echt drama met het werkaanbod nu. In twee volle werkweken 10 van de 10 dagen beschikbaar en heb een dag gewerkt en morgen nog een 1 rit.
Dat is echt niks idd. Welke regio zat je ook alweer?
Op donderdag 5 juli 2012 00:04 schreef Mr.Grant het volgende: Yeah, vandaag aangenomen als hiker bij EasyWay Kan niet wachten om te beginnen, hoop dat de hoeveelheid werk meevalt!
Dank je! Ik werk vanuit Rotterdam. De berichten hierboven lijken me ook weer niet heel erg hoopgevend, of verschilt het ook weer heel erg van periode tot periode en van regio tot regio?
Op donderdag 5 juli 2012 00:04 schreef Mr.Grant het volgende: Yeah, vandaag aangenomen als hiker bij EasyWay Kan niet wachten om te beginnen, hoop dat de hoeveelheid werk meevalt!
Gezellig, nog meer concurrentie om de uurtjes! Haha
Ik zag trouwens dat er voor vrijdag bij mij staat 'wil graag werken!'. En dat terwijl ik ze nieteens gebeld heb. Nu maar hopen dat ik dan vrijdag ook echt van 7 tot 19u onder de pannen ben:p
Op donderdag 5 juli 2012 09:54 schreef LeTourdeFrance het volgende: Pff, zit ik te balen dat ik niet gebeld word, blijk ik op onbeschikbaar te staan voor vandaag en morgen.
Dan kan je inderdaad lang wachten . Direct maar ff aanpassen, dan heel misschien nog spoedje en anders misschien morgen wel werk.
Gezellig, nog meer concurrentie om de uurtjes! Haha
Ik zag trouwens dat er voor vrijdag bij mij staat 'wil graag werken!'. En dat terwijl ik ze nieteens gebeld heb. Nu maar hopen dat ik dan vrijdag ook echt van 7 tot 19u onder de pannen ben:p
Maak er maar zoiets van.. "Doet ALLES om vrijdag te kunnen werken dames!''
Wilde je vandaag ook werken en zit je thuis dan? Gisteren wel gebeld? Hebben ze het er daarom bijgezet.. Maar serieus dat werkt soms wel hoor.. Als je een spoedje wilt en je er iets doms neerzet.. Ik heb een keer "Haastige spoed vind ik wel goed!" Nou ik werd gebeld.. "Ik zag je opmerking en dacht die ga ik gelijk bellen!" Zei J.
Ik hoop morgen ook nog even te kunnen werken. Heb eerst nog wel een hertentamen, ben dus beschikbaar vanaf 10u. Wordt dus al lastiger dan. En anders maar niet, heb deze week ook al 2 dagen gewertk, dus klaag niet
Maak er maar zoiets van.. "Doet ALLES om vrijdag te kunnen werken dames!''
Wilde je vandaag ook werken en zit je thuis dan? Gisteren wel gebeld? Hebben ze het er daarom bijgezet.. Maar serieus dat werkt soms wel hoor.. Als je een spoedje wilt en je er iets doms neerzet.. Ik heb een keer "Haastige spoed vind ik wel goed!" Nou ik werd gebeld.. "Ik zag je opmerking en dacht die ga ik gelijk bellen!" Zei J.
Haha die laatste doe ik wel een keer als ik een halve dag beschikbaar sta! Maar ik laat dit nu staan, want dit is zo'n uitspraak die ze herkennen als door een collega geschreven en dat nemen ze vast serieuzer dan als ik er iets neerzet. Vandaag sta ik niet op beschikbaar. Ik heb maandag niet kunnen werken maar wel beschikbaar gestaan en gisteren nog een spoedje gekregen.
HAHA terwijl ik dit typ word ik gebeld. En het heeft gewerkt want ik heb drie ritten gekregen. Houten-haarlem, haarlem-lisse en lisse-meerkerk. Geen lange afstanden maar ach, ik doe het rustig aan en dan zijn het best wat uurtjes hoop ik.
Vrijdag wordt echt een chill dagje zie ik Ik mag beginnen met een Giulietta twinair turbo met 170 pk op nog geen 1300 kg. Daarna een slome civic van de 'starwars-serie'(die wilde ik nog een keer rijden). Vervolgens vanaf schiphol(niet lisse) naar Meerkerk met een Scirocco met 160pk op 1250 kg!
Geen lange dag maar wel een hele mooie! Ze mogen er wel vaker bij zetten 'wil graag werken'!
Op donderdag 5 juli 2012 11:38 schreef maxmin het volgende: Vrijdag wordt echt een chill dagje zie ik Ik mag beginnen met een Giulietta twinair turbo met 170 pk op nog geen 1300 kg. Daarna een slome civic van de 'starwars-serie'(die wilde ik nog een keer rijden). Vervolgens vanaf schiphol(niet lisse) naar Meerkerk met een Scirocco met 160pk op 1250 kg!
Geen lange dag maar wel een hele mooie! Ze mogen er wel vaker bij zetten 'wil graag werken'!
Nice, ben vooral benieuwd naar die Alfa en Scirocco, hebben we beiden niet in de pool helaas.
Ik neem lekker een maand vakantie, vakantie uren opmaken Heb er wel bij gezegd dat ze me mogen bellen als ze omhoog zitten, af en toe een dag kan geen kwaad
200km rijden in een auto zonder airco is geen pretje.. Tweede rit in de megane was prima te doen, leuke auto. Nu lekker 3.5 uur ov van Almere naar huis
Op donderdag 5 juli 2012 13:46 schreef Rubenr3 het volgende: 200km rijden in een auto zonder airco is geen pretje.. Tweede rit in de megane was prima te doen, leuke auto. Nu lekker 3.5 uur ov van Almere naar huis
Ik was ook in almere vanmiddag. Er stond bij de bushalte een nieuwe collega, en hij begon zowaar tegen me t praten! Het was even eng en ik was best wel zenuwachtig, maar was wel leuk hoor!
Ik was ook in almere vanmiddag. Er stond bij de bushalte een nieuwe collega, en hij begon zowaar tegen me t praten! Het was even eng en ik was best wel zenuwachtig, maar was wel leuk hoor!
Er zit hier nu zo'n senior hiker een beetje in zichzelf te praten
Scirocco is veel te duur. Voor dat geld heb je al snel een Megane RS met 265 paardjes. Ding heeft volgens mij ook de recordtijd van FWD straatauto op de ring. Dus het wil ook wel lekker de bocht om
Op donderdag 5 juli 2012 14:14 schreef S-RS het volgende: Vind maar eens een nieuwe auto voor 35k met 265pk op de achterwielen die je dagelijks kan gebruiken.
Op donderdag 5 juli 2012 14:14 schreef S-RS het volgende: Vind maar eens een nieuwe auto voor 35k met 265pk op de achterwielen die je dagelijks kan gebruiken.
O niet gezien nee dat lukt niet, maar waarom koop je zoiets nieuw..
Ik zal nooit een nieuwe auto kopen, behalve als ik ooit zou kunnen leasen natuurlijk. Maar het ging over nieuwe auto's dus tja En schijnbaar is er wel vraag naar die dingen, anders verkochten ze die krengen niet. Maar zulk soort dingen als jij laat zien zijn idd veel leuker.
Ik zal nooit een nieuwe auto kopen, behalve als ik ooit zou kunnen leasen natuurlijk. Maar het ging over nieuwe auto's dus tja En schijnbaar is er wel vraag naar die dingen, anders verkochten ze die krengen niet. Maar zulk soort dingen als jij laat zien zijn idd veel leuker.
Het is natuurlijk wel een vette bak, maar FWD zou ik niet willen met zoveel pk's. Hoewel het ook wel weer een uitdaging is
Maar een wat ouderen AMG / BMW M is veel leuker voor zoveel geld, als je dan toch met geld aan het smijten bent.
Haha er komt toch nog een einde aan de misere. Net voor 14u nog gebeld om eventjes naar Vlissingen te gaan voor een Peugeot 3008 die mee naar Den Haag komt. Op de valreep nog even rijden voordat ik morgen op een welverdiende vakantie mag!
Op donderdag 5 juli 2012 14:39 schreef Viezze het volgende: Maar nu hebben ze weer weggehaald dat je aan kan geven dat je een vervolgtransport hebt. Ze heb wel overal 0 ingevuld, dat scheelt wel weer.
Op donderdag 5 juli 2012 14:37 schreef Chapelle het volgende: Oh je hebt gelijk Joppie, helemaal over het hoofd gezien. Ze passen dat ding ook wekelijk aan lijkt het wel.
Wekelijks? Het is zo rustig op de planning dat iedere dag een ander aan de beurt is om wat te veranderen aan dat ding.
Het is natuurlijk wel een vette bak, maar FWD zou ik niet willen met zoveel pk's. Hoewel het ook wel weer een uitdaging is
Maar een wat ouderen AMG / BMW M is veel leuker voor zoveel geld, als je dan toch met geld aan het smijten bent.
Tja, ligt er aan hoe je de uitdaging bekijkt. Elke dag langs de bandenboer omdat je voorwieltjes het vermogen niet aankunnen
Kost wel meteen bakken meer geld om zo'n ding rijdende te houden. Als je die prijzen soms hoort voor een beurtje of als er iets kapot is begin je spontaan te janken. Daarom is de afschrijving zo hoog
Tja, ligt er aan hoe je de uitdaging bekijkt. Elke dag langs de bandenboer omdat je voorwieltjes het vermogen niet aankunnen
Kost wel meteen bakken meer geld om zo'n ding rijdende te houden. Als je die prijzen soms hoort voor een beurtje of als er iets kapot is begin je spontaan te janken. Daarom is de afschrijving zo hoog
Haha wat dacht je van zo'n CLS 55 AMG. Van het geld van zulke brede banden kan je gewoon een auto kopen, over het verbruik niet gesproken
Haha ja. Las laatst iets op internet van iemand die heeft nu een X5 op 21 inch ofzo, weet ik het. Maar die hebben besloten om niet voor nog een X5 te gaan maar voor een 5-serie. Met als voorbeeld de kosten voor een nieuw setje banden. 2k voor wat vers rubber rondom
Pa van een vriend van me heeft een Touareg V6, maar die wil ook wel wat anders ook gezien de prijzen van het onderhoud. Het verbruik van 1 op 5 boeit hem niet zoveel...
De komende 2 maanden kan ik niet beschikken over een geldige OV-jaarkaart, maar heb binnenkort een sollicitatie in Amsterdam bij AutoReset. Toch wil ik best dan komende 2maanden zelf voor de evt ovkosten opdraaien. Zal dit uitmaken, of hoeven ze helemaal geen pasje van je te zien oid?
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
Op donderdag 5 juli 2012 16:13 schreef LosBuenosMuchachos het volgende: De komende 2 maanden kan ik niet beschikken over een geldige OV-jaarkaart, maar heb binnenkort een sollicitatie in Amsterdam bij AutoReset. Toch wil ik best dan komende 2maanden zelf voor de evt ovkosten opdraaien. Zal dit uitmaken, of hoeven ze helemaal geen pasje van je te zien oid?
Had je niet beter even kunnen wachten tot je er wel een had? Ze vragen er in ieder geval wel naar tijdens de sollicitatie; weet alleen niet zeker meer of ze er ook een kopie van nodig hadden.
Had je niet beter even kunnen wachten tot je er wel een had? Ze vragen er in ieder geval wel naar tijdens de sollicitatie; weet alleen niet zeker meer of ze er ook een kopie van nodig hadden.
Ja had ik ook kunnen doen, maar heb zo veel tijd over komende 2 maanden dat ik toch even wou kijken. Ik heb het pasje trouwens wel ( maar dan is het nog mijn persoonlijke ov), zal dit dan verschil maken?
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
Had je niet beter even kunnen wachten tot je er wel een had? Ze vragen er in ieder geval wel naar tijdens de sollicitatie; weet alleen niet zeker meer of ze er ook een kopie van nodig hadden.
Bij mij hebben ze destijds geen kopie van mn OV-kaart gemaakt bij AR
Alle overwegen waren dicht ja, dus de bus waar ik in zat (omdat er dus geen trein reed) moest omrijden waardoor ik mijn aansluiting weer gemist had. Uiteindelijk vertraging gelukkig tot een uurtje kunnen beperken.
Op donderdag 5 juli 2012 21:39 schreef RobinhoAjax het volgende: Iemand hier wel eens met een 3008 automaat gereden? Weet dat ding zelf wel dat het een automaat is?
Waarschijnlijk de 2-tronic automaat/gerobotiseerde handbak ?
Heb die bak een paar keer gehad in een Peugeot 508, en in tegenstelling tot wat veel mensen zeggen (die er nog nooit mee hebben gereden waarschijnlijk) is er eigenlijk prima mee te rijden. Het is wel ff wennen, en zo soepel als een dsg/s-tronic zal het nooit gaan.
Op donderdag 5 juli 2012 21:39 schreef RobinhoAjax het volgende: Iemand hier wel eens met een 3008 automaat gereden? Weet dat ding zelf wel dat het een automaat is?
Nee, wel een zonder. En ik verwacht dat de automaat nog waardelozer is:p
Heb een paar keer in een Peugeot met automaat gereden en het gaat inderdaad zéker niet zo soepel als een automaat in een Audi, BMW of Mercedes. Ikzelf vond het vrij irritant, als het dan toch zo haperig gaat, laat me dan maar zelf schakelen.. Nee, geen fan van dit systeem.
Geen werk voor morgen, hopen op een spoedje dan maar !
Op donderdag 5 juli 2012 21:39 schreef RobinhoAjax het volgende: Iemand hier wel eens met een 3008 automaat gereden? Weet dat ding zelf wel dat het een automaat is?
Ik een tijd geleden. Reed zeker niet slecht, kan niet herinneren dat ik heb zitten klagen
Ik een tijd geleden. Reed zeker niet slecht, kan niet herinneren dat ik heb zitten klagen
Nee nouja dan stond de mijne verkeerd afgesteld zeker. Hij trok door tot ver boven de 4000 toeren bij rustig optrekken, je moest elke keer echt een tikje geven tegen de pook om hem op te laten schakelen. Anders stond iedereen gek naar je te kijken bij het stoplicht. Das niet echt prettig he? Aan die DSG van een Passat kon ie verder ook niet tippen natuurlijk.
Nee nouja dan stond de mijne verkeerd afgesteld zeker. Hij trok door tot ver boven de 4000 toeren bij rustig optrekken, je moest elke keer echt een tikje geven tegen de pook om hem op te laten schakelen. Anders stond iedereen gek naar je te kijken bij het stoplicht. Das niet echt prettig he? Aan die DSG van een Passat kon ie verder ook niet tippen natuurlijk.
Wacht even, je vergelijkt een automaat met een gerobotiseerde handbak?
Misschien moet je volgende keer het gas is liften, dan zal je merken dat hij gewoon opschakelt (mits in A). Sommige zeggen dat je er in moet leren rijden. Misschien moet jij nog even oefenen
Maar toegegeven: een echte automatische versnellingsbak werkt wat verfijnder qua overbrenging.
Wacht even, je vergelijkt een automaat met een gerobotiseerde handbak?
Misschien moet je volgende keer het gas is liften, dan zal je merken dat hij gewoon opschakelt (mits in A). Sommige zeggen dat je er in moet leren rijden. Misschien moet jij nog even oefenen
Maar toegegeven: een echte automatische versnellingsbak werkt wat verfijnder qua overbrenging.
Neuj dat was het naar mijn idee niet. Ik rij wel eens vaker automaten en die schakelen stukken eerder. Ik was echt niet telkens aan het planken, deze bleef naar mijn idee veel te lang hangen. Wel lekker optrekken trouwens als je doortrapt en hij terugschakelt naar z'n 4. Heerlijk, dan wel.
Op vrijdag 6 juli 2012 07:36 schreef joppie_saus het volgende: Pff aan de telefoon werd gisteren nog drie keer benadrukt dat ik er om half 8 moest zijn maar mooi dat ze nog dicht zijn, grmbl.
Haha typisch:p Achjah, het zijn uren moet je dan maar denken he;)
Vandaag een mailtje gekregen dat ik op mijn eerste werkdag (1 mei) ergens te hard heb gereden en een boete heb. Ben benieuwd wat er nog meer gaat komen dan.
Op vrijdag 6 juli 2012 10:06 schreef CaptainCookie het volgende: Vandaag een mailtje gekregen dat ik op mijn eerste werkdag (1 mei) ergens te hard heb gereden en een boete heb. Ben benieuwd wat er nog meer gaat komen dan.
Op vrijdag 6 juli 2012 10:06 schreef CaptainCookie het volgende: Vandaag een mailtje gekregen dat ik op mijn eerste werkdag (1 mei) ergens te hard heb gereden en een boete heb. Ben benieuwd wat er nog meer gaat komen dan.
oei, zuur. Waarschijnlijk is dat hoger dan wat je op die dag hebt verdient.
Zure sessie Captain! Ik had ook een van mijn eerste dagen een boete van 93 euro, gecorrigeerd 112 waar je 100 mag.. Nu nog ff een spoedje van soesterberg naar oirschot in een Sprinter gekregen
Op vrijdag 6 juli 2012 11:18 schreef Neerlands_Trots het volgende: Zure sessie Captain! Ik had ook een van mijn eerste dagen een boete van 93 euro, gecorrigeerd 112 waar je 100 mag.. Nu nog ff een spoedje van soesterberg naar oirschot in een Sprinter gekregen
Ja zeker, en moeten werken bij die kleine in Utrecht en een boete.
Idd, maar dat gaat ook zo snel, 50 is echt geen gang. Vorige week vrijdag moest ik een auto in Assen ophalen. Dus ik vertrek en ga direct rechts. Ik trek op en kijk naar m'n teller en ga 70, kijk weer naar de weg flitspaal
Maar ben niet geflitst, hij stond gelukkig uit. Ten miste, dat denk ik. Want die oude palen met vierkante dozen er op flitsen toch altijd, ook al is het overdag?
Idd, maar dat gaat ook zo snel, 50 is echt geen gang. Vorige week vrijdag moest ik een auto in Assen ophalen. Dus ik vertrek en ga direct rechts. Ik trek op en kijk naar m'n teller en ga 70, kijk weer naar de weg flitspaal
Maar ben niet geflitst, hij stond gelukkig uit. Ten miste, dat denk ik. Want die oude palen met vierkante dozen er op flitsen toch altijd, ook al is het overdag?
Geen idee. Hier in Doetinchem is het algemeen bekend dat al die flitspalen uit staan. Laatst reed ik naar Zutphen, kreeg ik lichtsignalen van een tegemoetkomende vrachtwagen. Ik langzaam.. Stond er heel sneaky een wagen achter een boom. Ik denk mooi! Ik rijd een paar uur later terug via een andere weg.. Stond ie daar opgesteld verdomme. Ik reed niet heel veel te hard. 10 km/h ofzo.
Net gebeld voor een spoedje Wieuwerd - Rhoon (Rotterdam). In een C4 grand Picasso 1.6 hdi. Tot voor zover, maar ook nog even een robotbak erbij. Ach. Mooi weer wat uurtjes!
Over de 3008 waar het net over ging, ik had laatst een handgeschakelde maar wat een dramatische auto Hoefde gelukkig maar Beilen - Groningen. Een 5008 rijdt daarentegen perfect
Ik vind een 5008 mooi, voor zo'n type auto iig. Net als de S-Max. Als je naar alternatieven kijkt zoals de C4 Grande Picasso of de Alhambra dan zou ik liever zoiets hebben.
S-Max vind ik wel prima, sowieso is Ford wel prima. Hoewel ik het interieur van de nieuwe Focus niet mooi vind. Maar idd, die MPV-zooi vind ik verder ook niks.
Op vrijdag 6 juli 2012 13:50 schreef Irritatie100 het volgende: S-Max vind ik wel prima, sowieso is Ford wel prima. Hoewel ik het interieur van de nieuwe Focus niet mooi vind. Maar idd, die MPV-zooi vind ik verder ook niks.
Ik vind het altijd wel wat hebben, lekker overzicht, hoog en meestal zijn MPV's tegenwoordig ook wel aardig luxe wagens, meer opties doorgaans dan Focus/Golf enz.
Mijn favoriet tot nu toe is wel de Mondeo denk ik, prima bak!
Zo, de C4 is afgeleverd. Wat een drama dat ding. Extreem windgevoelig en op sommige momenten (op de A6) zo deinerig dat je er haast misselijk van wordt. Duurde even voordat de receptioniste bij de dealer doorhad dat deze auto toch echt hier moest zijn. Dus werd rennen door de brandende zon naar het metrostation om enigszins optijd terug in Lwd te zijn, Nouja, optijd.. 5 voor 8..
Ik vind het altijd wel wat hebben, lekker overzicht, hoog en meestal zijn MPV's tegenwoordig ook wel aardig luxe wagens, meer opties doorgaans dan Focus/Golf enz.
Mijn favoriet tot nu toe is wel de Mondeo denk ik, prima bak!
Tegenwoordig worden ze steeds beter te pruimen ja, maar die hokken zoals Zafira/Alhambra/Sharan die je vroeger had waren net busjes..
Mondeo is idd prima, heeft m'n pa ook en aangezien m'n ouders nu toch op vakantie zijn.....
Vandaag weer voor het eerst na tentamens gewerkt, VW Polo en Up. Toi toi toi!
Motoragenten kunnen op hun motorfietsjes toch niet flitsen? Als ze je een prent willen geven moeten ze je toch staande houden. Ik reed iig best aardig wat te hard en er zaten opeens 2 politiemotoren achter me, maar die gingen mij met nog grotere vaart voorbij.
Waar dan? Ik heb nergens een uitnodiging voor ontvangen....
Wat waren die scirocco en giulietta vandaag lekker zeg... Toen ik bij de laatstgenoemde de 'dynamic' knop ontdekt had, werd het een losgeslagen hengst zeg! Echt veeeeeel te happig, maar wel leuk voor een keer natuurlijk:p Als je hem op normal zet is het net zo'n autotje uit het rijtje 'eco, greenline, efficient dynamics' etc. Dan is de automaat in winterslaap. Maar op de dynamics knop........ De Scirocco vond ik overigens een stuk beter ondanks z'n leeftijd. De giulietta moest nog uit de showroom gereden worden
Nu in de trein ook alweer gebeld voor maandag. Een oranje bestelbus dagje! Eerst van Heerenveen naar Groningen in een Crafter L3H2. Op dat adres de Crafter wisselen met een Crafter L2H2, doe naar Veldhoven toe moet. Wordt een dag van weer ruim 8 uur. Helaas wel beide Crafters maar 109 pk. Had liever de 136 of 174 gehad, Nouja, goed voor de uren . Zit samen met het spoedje van vandaag deze week op zo'n 21uur. Niet verkeerd met 3 beschikbare dagen lijkt me!
Die C4 vandaag was niet heel fijn. Mij iets te week/comfortabel, hij wilde graag alle kanten op behalve rechtdoor en was traag. Niks positiefs? Jawel hoor, op de snelweg een stuk stiller als de Zafira van m'n ouders. Had nog nooit met zo'n gerobotiseerde bak gereden, maar viel best mee. Voet van het gas als hij wil gaan schakelen. Maar op sommige momenten zou hij eerder mogen schakelen en andere momenten later. Nooit echt goed eigenlijk, dus zo af en toe maar met de hand tikjes geven. Ben ik trouwens de enige die de handrem van die C4 Picasso niet direct kon vinden? Welke pipo plaatst dat ding midden op het dashboard aan de bovenkant...
Op vrijdag 6 juli 2012 17:41 schreef gehaktstaaf123 het volgende: Nu in de trein ook alweer gebeld voor maandag. Een oranje bestelbus dagje! Eerst van Heerenveen naar Groningen in een Crafter L3H2. Op dat adres de Crafter wisselen met een Crafter L2H2, doe naar Veldhoven toe moet. Wordt een dag van weer ruim 8 uur. Helaas wel beide Crafters maar 109 pk. Had liever de 136 of 174 gehad, Nouja, goed voor de uren . Zit samen met het spoedje van vandaag deze week op zo'n 21uur. Niet verkeerd met 3 beschikbare dagen lijkt me!
Die C4 vandaag was niet heel fijn. Mij iets te week/comfortabel, hij wilde graag alle kanten op behalve rechtdoor en was traag. Niks positiefs? Jawel hoor, op de snelweg een stuk stiller als de Zafira van m'n ouders. Had nog nooit met zo'n gerobotiseerde bak gereden, maar viel best mee. Voet van het gas als hij wil gaan schakelen. Maar op sommige momenten zou hij eerder mogen schakelen en andere momenten later. Nooit echt goed eigenlijk, dus zo af en toe maar met de hand tikjes geven. Ben ik trouwens de enige die de handrem van die C4 Picasso niet direct kon vinden? Welke pipo plaatst dat ding midden op het dashboard aan de bovenkant...
Voor maandag niets gehoord. Maar 4 van de 5 dagen die ik gewerkt heb deze week waren allemaal kortere spoedritjes, dus ik wacht wel af. Toch weer 30 uurtjes gemaakt deze week.
Wat een vreemde auto.. Ik ben benieuwd of een van jullie deze binnenkort krijgt. Hij is in ieder geval minder lelijk dan de Multipla, maar daar is ook weinig voor nodig. Ze leveren hem ook met die 2 cilinder. Geinig dat daar toch 104pk uit te halen is.. Wel met een enorm turbogat natuurlijk.
Ik heb mijn uren ook weer gemaakt deze week.. Gisteren naar Frankrijk om een bestelling op te halen. Kom ik terug, blijkt dat er 1 verkeerde pallet is meegegeven.
Dus mocht ik vandaag weer terug naar Frankrijk. Ach, goed voor de uren.
Op zaterdag 7 juli 2012 10:23 schreef Pizzabodem het volgende: Haha, lekker toch. Ik wil wel ff een auto naar Parijs of Barcelona rijden komende week
En een verrassing voor dit topic:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat was precies wat ik dacht toen ik die 500L zag. Mini-uitvoering, that is. Die huidige 500's zijn best leuk, op mn stage hadden ze twee van die twinair's, die trekken nog heel wat wagens eruit, mooi rappe beestjes zijn dat. Maar het klinkt als een 45km-wagentje, dat dan wel.
Ik vraag me af wat de designer heeft gesnoven voordat die aan de gang ging...
Ik denk dat hij dat spul de volgende keer even moet laten nakijken bij de coffeshop.
Ik hoop ook dat ik nog een leuke rit naar frankrijk of italie ofzo krijg deze zomer. Een auto naar het vakantieadres brengen ofzo. Al is zo'n pakketje ook wel chill want dan kan je met de auto terug. @Dimitri: wat voor auto had je mee?
Nou ik rij liever met een leuk bakkie(cabrio ) door de bergen dan dat ik in zo'n kleine boeing 737 met een vetzak naast me stuiterend over de landingsbaan beweeg.... Met de Thalys(sneltrein) lijkt het me opzich nog wel leuk. Dan heb je wat te kijken
Op zaterdag 7 juli 2012 15:08 schreef invine het volgende: Mensen nog een mailtje gehad over pendeldienst in Den Helder 11 t/m 19 juli? Ik heb mij opgegeven van 15 t/m 19.
Op donderdag 5 juli 2012 21:39 schreef RobinhoAjax het volgende: Iemand hier wel eens met een 3008 automaat gereden? Weet dat ding zelf wel dat het een automaat is?
Wel een 5008 met automaat. Had inderdaad ook dat ie wel heel erg in de toeren liep voordat ie doorschakelde.
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
Ik denk dat hij dat spul de volgende keer even moet laten nakijken bij de coffeshop.
Ik hoop ook dat ik nog een leuke rit naar frankrijk of italie ofzo krijg deze zomer. Een auto naar het vakantieadres brengen ofzo. Al is zo'n pakketje ook wel chill want dan kan je met de auto terug. @Dimitri: wat voor auto had je mee?
Iveco Daily, met een bakopbouw, totale lengte 8 meter. Niet voor EW overigens.
Iveco Daily, met een bakopbouw, totale lengte 8 meter. Niet voor EW overigens.
Ik had laatst zo'n Iveco Daily van Europcar gehuurd, rijdt wel prima. Hoewel ik altijd wel CC mis zeker in zo'n bus. Maar vooral leeg rijdt het prima hard
Ik had laatst zo'n Iveco Daily van Europcar gehuurd, rijdt wel prima. Hoewel ik altijd wel CC mis zeker in zo'n bus. Maar vooral leeg rijdt het prima hard
Die ik rij is redelijk full options.. Climate control, cruise control, radio met USB en Aux, luchtgeveerde bestuurdersstoel etc. Maar dat rijdt echt hartstikke prima inderdaad.
Die ik rij is redelijk full options.. Climate control, cruise control, radio met USB en Aux, luchtgeveerde bestuurdersstoel etc. Maar dat rijdt echt hartstikke prima inderdaad.
Op maandag 9 juli 2012 14:18 schreef Hojdhopper het volgende: Is die ritbon-site nu al weer werkende? Krijg geen bevestiging namelijk? Zit ik straks 7 ritten voor niks in te voeren.
Als je geen bevestiging krijgt, heeft EW de ritbon ook niet binnen gekregen. Bij mij werkte het trouwens prima.
Ja ze meldden toch afgelopen week ergens dat er problemen waren? Dus die zijn bij jou al verholpen?
Op fb staat dit:
quote:
De digitale ritbon geeft bij sommige HIKERS problemen. Zij krijgen het formulier niet verzonden en wij krijgen dan ook de uren niet binnen. De (tijdelijke) oplossing is om Google Chrome te gebruiken, want dan werkt het wel. Intussen zijn we een nieuw formulier aan het maken dat op alle webbrowsers werkt. Uiteraard houden we je op de hoogte als dit klaar is voor gebruik.
Ik was vandaag in meerkerk aan de snelweg. Door alle 'horrorverhalen' dacht ik dat niet bepaald gezellig zou worden, maar het viel me 100% mee. Gewoon typisch leasevolk wat je 9 van de 10 keer tegen komt.
Er zitten er daar 2 aan/bij de snelweg. Welke is de feestlocatie, en welke noemen jullie hier altijd de snelweglocatie? Ik vind dat er met beide eigenlijk niets mis is.
Op maandag 9 juli 2012 17:07 schreef Pizzabodem het volgende: Er zitten er daar 2 aan/bij de snelweg. Welke is de feestlocatie, en welke noemen jullie hier altijd de snelweglocatie? Ik vind dat er met beide eigenlijk niets mis is.
Vind ik ook. Bij degene die iets verder van de snelweg af zit doen ze wel populairder, maar niet dusdanig erg dat ik me er aan irriteer.
Die ik rij is redelijk full options.. Climate control, cruise control, radio met USB en Aux, luchtgeveerde bestuurdersstoel etc. Maar dat rijdt echt hartstikke prima inderdaad.
Zo'n luchtgeveerde stoel doet het hem, dat rijdt echt heerlijk als je in zo'n hok moet rijden.
Op maandag 9 juli 2012 17:07 schreef Pizzabodem het volgende: Er zitten er daar 2 aan/bij de snelweg. Welke is de feestlocatie, en welke noemen jullie hier altijd de snelweglocatie? Ik vind dat er met beide eigenlijk niets mis is.
Vind ik ook. Vorige week nog een paar keer op de feestlocatie geweest en wel gewoon een praatje gemaakt. Niet dat het mn vrienden zouden kunnen zijn ofzo maar als je zelf ook een beetje je best doet dan heb ik geen problemen met hun hoor. Snelweg ben ik pas 1x geweest en toen waren ze daar uitermate vriendelijk. Uitgebreid koffie gedronken en praatje gemaakt. Ze zijn daar wel een stuk formeler.
Het liep vandaag weer helemaal gesmeerd.. Vanochtend met 7 andere hikers vanaf Heerenveen vertrokken. Het grootste deel moest via Groningen (autowissel) naar Veldhoven en een aantal direct. Volgens ritgegevens moest ik ook via Groningen. Daar bleek dat ik niet in Groningen, maar in Ridderkerk moest zijn. Dus kon mooi weer via H'veen naar Ridderkerk . So far so good.. Vanuit Ridderkerk moest er dan een auto naar Veldhoven. Maar deze bleek dus niet in Ridderkerk te staan, maar was uitgeleend aan vestiging Rotterdam. Dus door personeel naar Rotterdam gebracht. Achja, zo beleef je eens wat. De 1e rit was in een Oranje Crafter met 109pk en automaat. Om te huilen, heeft heel wat overeenkomsten met de robot's van Citroën en Peugeot. De 2e Crafter had ook 109pk, maar met handbak. Vele malen sneller en op de snelweg door lager toerental ook veel stiller. Tevens was deze ook veel luxer met cruisecontrol, climatcontrol, alles elektrisch, luchtgeveerde stoel etc... Al met al door de nodige vertragingen toch ruim 13 uur gemaakt! Vond het leuk om een keer mede hikers te zien! Dat is toch wel iets wat ik wat mis bij EW, contact met collega's.
Nee hoor, die van Dimitri heeft alleen een (waarschijnlijk) achteraf opgebouwde bak, verder is ie precies hetzelfde. Waarschijnlijk krijg ik vanaf volgende week de langste Crafter mee, zoals deze http://www.truck1.eu/img/(...)09_8900920430469.jpg Maar het kan ook nog een bakwagen worden.
Op maandag 9 juli 2012 21:49 schreef gehaktstaaf123 het volgende: Het liep vandaag weer helemaal gesmeerd.. Vanochtend met 7 andere hikers vanaf Heerenveen vertrokken. Het grootste deel moest via Groningen (autowissel) naar Veldhoven en een aantal direct. Volgens ritgegevens moest ik ook via Groningen. Daar bleek dat ik niet in Groningen, maar in Ridderkerk moest zijn. Dus kon mooi weer via H'veen naar Ridderkerk . So far so good.. Vanuit Ridderkerk moest er dan een auto naar Veldhoven. Maar deze bleek dus niet in Ridderkerk te staan, maar was uitgeleend aan vestiging Rotterdam. Dus door personeel naar Rotterdam gebracht. Achja, zo beleef je eens wat. De 1e rit was in een Oranje Crafter met 109pk en automaat. Om te huilen, heeft heel wat overeenkomsten met de robot's van Citroën en Peugeot. De 2e Crafter had ook 109pk, maar met handbak. Vele malen sneller en op de snelweg door lager toerental ook veel stiller. Tevens was deze ook veel luxer met cruisecontrol, climatcontrol, alles elektrisch, luchtgeveerde stoel etc... Al met al door de nodige vertragingen toch ruim 13 uur gemaakt! Vond het leuk om een keer mede hikers te zien! Dat is toch wel iets wat ik wat mis bij EW, contact met collega's.
Was wel een leuke opdracht idd! Ik schrok van het aantal easyway tassen dat ik zag toen ik de bus uitstapte Ik ben samen met een hiker van Groningen naar Veldhoven gereden. Hij had een tweede rit en ging daar verder met een Scirocco... ik mocht 4 uur lang terug in het OV
Volgensmij 3 liter, kan dat? Het was toentertijd de zwaarste motorisering weet ik, nu is er een met 190 pk ofzo? Deze heeft er 180 ofzo.
De Iveco's bij mij op 't werk zijn ook bijna allemaal drieliters. Echte scheurijzers worden het daarmee overigens nog niet. De busjes willen nog wel, zeker die met wat meer pk's, maar met die bakkies hou ik het meestal bij 110 wel voor gezien.
It's always around me, all this noise But not nearly as loud as the voice saying "Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good) Just let it happen, let it happen"
Transport hé. Ik werk voor een handel in ladders. Met de post verzenden is onbetaalbaar, en zitten nogal eens joekels bij van 8 meter, dus die steken dan nog buiten de bak ook. Verder weegt dat spul ook niets, dus is geen zwaar laadvermogen nodig. Deze is inderdaad vanaf de dealer opgebouwd met een bak, de cabine is verder exact hetzelfde dan andere Daily's.
Ik vind hem tot de 50-60 toch vrij snel hoor.. Daarna wordt het minder snel. Rij altijd 100 op de CC, ook vanwege het verbruik wat toch wel extreem wordt zodra ik 120 ga rijden.
Vandaag vanuit de grote uit Almere met 3 easy way chauffeurs een stuk met de bus mee gereden. Is wel gezelliger dan alleen de rit afleggen. Ik moest trouwens een fiat 500 brengen... die dingen schijnen elektrische stuurbekrachtiging te hebben, waarmee je zelfs als je stil staat je stuur met 1 vingertje kan omgooien, ik vind het niks.
Oja en ik heb een ander nieuw baantje.. Zakelijk taxivervoer. Dus gewoon nette E-klasses en als chauffeur in pak, in plaats van in je vrije tijdskleding in een afgeragde Sprinter zatte jongeren ophalen uit de kroeg, wat ik hiervoor deed.
Transport hé. Ik werk voor een handel in ladders. Met de post verzenden is onbetaalbaar, en zitten nogal eens joekels bij van 8 meter, dus die steken dan nog buiten de bak ook. Verder weegt dat spul ook niets, dus is geen zwaar laadvermogen nodig. Deze is inderdaad vanaf de dealer opgebouwd met een bak, de cabine is verder exact hetzelfde dan andere Daily's.
Ik vind hem tot de 50-60 toch vrij snel hoor.. Daarna wordt het minder snel. Rij altijd 100 op de CC, ook vanwege het verbruik wat toch wel extreem wordt zodra ik 120 ga rijden.
Jij hebt echt mazzel met dat baantje! Ben ook aan het zoeken voor zoiets voor op zaterdag en vakanties enzo. Maar dat vind je zomaar niet. Jij bent zeker gewoon wat rond gaat mailen?
Jij hebt echt mazzel met dat baantje! Ben ook aan het zoeken voor zoiets voor op zaterdag en vakanties enzo. Maar dat vind je zomaar niet. Jij bent zeker gewoon wat rond gaat mailen?
Ik kende eigenaar al voordat ik er werkte, en hij belde me ooit op om te vragen of ik vrienden had die nog werk zochten voor af en toe te koerieren.
Ik had vorige week goede hoop gekregen voor fatsoenlijk uren maken deze vakantie, maar die ben ik nu weer verloren. Vandaag geen werk en voor morgen ook niet gebeld
It's always around me, all this noise But not nearly as loud as the voice saying "Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good) Just let it happen, let it happen"
Aangezien een telefoon met internet wel heel handig is voor dit werk en ik dat nog niet heb vroeg ik mij af hoeveel internet het kost als je Google Maps navigatie gebruikt, of raden jullie iets anders aan?
Google Maps navigatie vond ik persoonlijk drama, gebruik het alleen als ik moet lopen. Gewoon ergens een goedkope 2e hands tomtom kopen is veel makkelijker.
Ik zou dit werk eigenlijk niet willen doen zonder internet op m'n telefoon. Altijd makkelijk om het OV uit te zoeken, want bij mij gaan de dagen tot nu toe nooit zo als ik ze vooraf in gedachten heb qua tijden. Daarnaast vindt ik de 9292OV app best handig, op basis van GPS zoekt hij de reisgegevens. Ik heb een iPhone, daarop is googlemaps echt ruk voor navigatie, weet niet of dit ook voor android geldt. Maar gebruik de google app wel voor het lopen, kan ik ook mee zien welke kant ik als het ware op kijk. Tevens is een goede navigatieapp of een navigatiesysteem wel erg makkelijk. Kan je garanderen dat je anders voor veel locaties routeplanners mee moet nemen.
Ik heb android en kan me helemaal vinden in dat verhaal, dagen lopen toch altijd anders en bushaltes vinden zonder google maps is gewoon ruk, heb ook wel eens gehad dat ik zomaar ineens van Leeuwarden naar Groningen moest omdat het startadres anders was dan in de ritgegevens staat. Onmogelijk om zo op de gok maar wat te doen. Tijdens het rijden vond ik de aanwijzingen die google maps navigatie geeft te beperkt, sommige afslagen mis je geheid als je op google maps navi rijdt..
Op iOs geeft googlemaps niet eens aanwijzingen. Het is een soort routeplanner met beeld, je moet jezelf van stap naar stap door klikken . Achja, nu lekker TomTom erop.
Ik gebruik TomTom voor het rijden en Google Maps als navigatie voor het lopen. Als ik de TomTom vergeten ben gebruik ik alsnog GM, die werkt prima met spraakgestuurde aanwijzingen en 3D kaart.
Ik denk dat CC op lange termijn wel een besparing oplevert.. Sowieso is het goed voor je verbruik, maar ook voor de restwaarde. Toch jammer dat veel mensen dat niet inzien.
Op woensdag 11 juli 2012 10:53 schreef Dimitri_ het volgende: Ik denk dat CC op lange termijn wel een besparing oplevert.. Sowieso is het goed voor je verbruik, maar ook voor de restwaarde. Toch jammer dat veel mensen dat niet inzien.
Dit voor mijn geen auto meer zonder CC. Maar ik snap het ook wel dat mensen het niet nemen, niet iedereen kan er goed mee omgaan en zijn beetje bang dat de auto er met je vandoor gaat.
Het liefst rijd ik met een auto met adaptive cruise control.
De auto van m'n vader, een Peugeot 3008 heeft naast CC ook een snelheidsbegrenzer. Dat vind ik ook wel fijn, dan heb je meer controle over de snelheid en je kan gewoon je voet op het gaspedaal laten staan en je gaat niet harder dan de ingestelde snelheid, tenzij je het pedaal helemaal intrapt.
Op woensdag 11 juli 2012 12:14 schreef DrSnuggle het volgende: Leuk, die spoedjes die binnen 10 minuten vergeven zijn. Het is duidelijk dat het vakantie is en dat studenten snakken naar werk.
Ja ik merk ook dat de vakantie echt begonnen is. Vorige week was er nog wel wat te doen door de afschaffing van die bijtellingsregeling maar dat is nu allemaal over. Ik ga er voor morgen gewoon bij schrijven 'wil graag werken!', kijken of het werkt!
Over navigatie: Ik gebruik Sygic navigatie op mn telefoon. Dat is normaal gesproken maar 7 dagen ofzo gratis maar als je nieuwsgroepen hebt om te downloaden kun je gewoon een gecrackte versie erop zetten en heb je echt super goede navi! Geen verschil met een tomtom
Op woensdag 11 juli 2012 12:07 schreef MG_13 het volgende: De auto van m'n vader, een Peugeot 3008 heeft naast CC ook een snelheidsbegrenzer. Dat vind ik ook wel fijn, dan heb je meer controle over de snelheid en je kan gewoon je voet op het gaspedaal laten staan en je gaat niet harder dan de ingestelde snelheid, tenzij je het pedaal helemaal intrapt.
Ik heb die snelheidsbegrenzer nooit begrepen, je gaat er niet zuiniger door rijden en als je iemand even snel in wil halen zit je met je begrenzing . De scenic van mijn ouders heeft het ook, maar heb het nog nooit bewust gebruikt.
Ik heb die snelheidsbegrenzer nooit begrepen, je gaat er niet zuiniger door rijden en als je iemand even snel in wil halen zit je met je begrenzing . De scenic van mijn ouders heeft het ook, maar heb het nog nooit bewust gebruikt.
Ja dan zet je het met een makkelijk bereikbaar knopje uit, of je trapt het pedaal helemaal in. (bij de peugeot tenminste)
Ook al kost cruicecontrol wat extra op een (goedkopere) nieuwe auto, het is zeker zijn prijs waard. Niet eens om restwaarde of mogelijk lager verbruik, maar op lange afstanden is het gewoon super fijn! Heb het op vrij lege snelwegen ook altijd nodig, anders gaat het ongemerkt gauw te hard..
Hoop wel dat ik morgen weer even mag werken, zit nu alweer 2 dagen thuis.. Denk dat er vanaf volgende week weer wat minder hikers beschikbaar zijn. Zowel door vakanties als doordat het OV niet geldig is en ze eerst het geld niet willen voorschieten. Maar het blijft even afwachten..
Schrijf gewoon bij je beschikbaarheid 'wil graag werken!'. Dat werkt want ik ben net alweer gebeld voor morgen. Nieuwegein-oudekerk a/d ijssel met een 508, rotterdam-leiden met een slome caddy die meer dan 17 sec nodig heeft voor 0/100 en den haag-meerkerk met een oude tuscon. Het zijn mooi nog wat uurtjes, waarschijnlijke de enige deze week...
[b]Op Schrijf gewoon bij je beschikbaarheid 'wil graag werken!'.
Zou het dan geholpen hebben!? Ben zojuist gebeld. Morgen eerst Heerenveen - Almere in een Avensis, daarna Velserbroek - Almere in een Focus 1.4 benzine.. Dus wordt wel weer een mooi dagje denk ik
Morgen wederom een lekkere: Noordwijk - Maastricht Airport - Leiden
In Maastricht ruil ik de auto's om, dus weinig met OV Totaal meer dan 500 kilometer rijden en 250 daarvan in de nieuwe Volkswagen UP!, Ik ben benieuwd.
Op woensdag 11 juli 2012 18:13 schreef QuiCk01 het volgende: Ik kwam vandaag trouwens een vrouwlijke hiker tegen in Rotterdam die een nieuwe Golf 6 GTI mee kreeg, getuned door ABT!
Waarom geven ze zo'n auto aan een vrouw mee? Mannen doe je daar toch veel meer plezier mee?
Morgen Groningen - Roermond en Heerlen - Meerkerk. Fiat Punto en Chevrolet Captiva. Het is de snelweglocatie dus ik mag lijen dat die knop voor de bus het inmiddels doet
Ik ben ook weer thuis. 300 km in een Polo Bluemotion gereden, en ik zeg het niet graag maar de Renault Clio Eco2 rijdt dan toch een stuk beter op zo'n lange afstand
Staan de dagdelen bij jullie voor vrijdag ook dubbel? Bij mij staat er het volgende: 06:00 - 12:00 Ochtend 06:00 - 12:00 Ochtend 12:00 - 18:00 Middag 12:00 - 18:00 Middag 18:00 - 24:00 Avond Andere dagen zijn wel normaal.
Edit: En het is al weg, even op niet beschikbaar gezet en terug.
Ik heb in april een week gehad waarin ik 4 keer heen en weer naar het zuidelijkste stukje Limburg moest vanaf Utrecht. En de laatste tijd is het weer regelmatig naar Groningen/Delfzijl enzo. Limburg blijft het leukste stukje om te rijden .
Uren maken lukte vandaag wel in Antwerpen ja. Kilometers daarentegen...
It's always around me, all this noise But not nearly as loud as the voice saying "Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good) Just let it happen, let it happen"
Morgen wederom een lekkere: Noordwijk - Maastricht Airport - Leiden
In Maastricht ruil ik de auto's om, dus weinig met OV Totaal meer dan 500 kilometer rijden en 250 daarvan in de nieuwe Volkswagen UP!, Ik ben benieuwd.
Nee helaas nog niet.. ben pas 17. Wel rijbewijs bijna in de pocket (24 juli). Dus als ik 18 ben (7 maart) wel ongeveer een half jaar rij-ervaring
Lees niet veel uit de regio hier. Beetje lekker veel werk dan hier in de buurt? Zo te zien aan je berichten aardig wat! Succes morgen.
Op donderdag 12 juli 2012 12:13 schreef RTS91 het volgende: Zo, uitgeschreven bij EW. Zal t.z.t (januari 2013) wel weer een mailtje sturen of ze me weer kunnen inschrijven.
Ik heb voor morgen Groningen - Hilversum in een Partner ( ) en dan Houten - Hollandscheveld - Hoogeveen in een Citroen C4 Gr Picasso (die auto krijg ik bijna elke week wel ) en nog een onbekende auto. In ieder geval werk!
Hoe werkt het? Dit is eigenlijk een soort Noorse EW/AR. Je kunt een rit kiezen uit de lijst die je wilt doen. Veel auto's moeten z.s.m. worden afgeleverd, maar bij een aantal ritten is geen eindtijd aangegeven. Hier mag je dus zo lang over doen als je zelf wil of in overleg met de klant natuurlijk. Je krijgt er niet voor betaald, maar de benzine wordt uiteraard wel vergoed. Zo kun je dus met een beetje geluk een dikke roadtrip door Noorwegen maken zonder al te veel kosten
Vanmiddag voor 'spijkerbroeken-vestigingswerk' in Nieuwegein bedankt. Ik had geen zin om weer een hele dag te auto's te boenen bij die lui daar. Helaas nog niet gebeld voor andere ritten...
Op donderdag 12 juli 2012 16:41 schreef maxmin het volgende: Vanmiddag voor 'spijkerbroeken-vestigingswerk' in Nieuwegein bedankt. Ik had geen zin om weer een hele dag te auto's te boenen bij die lui daar. Helaas nog niet gebeld voor andere ritten...
@dery1990: Moet je ver dan?
Terug naar Leeuwarden... Was alweer in slaap gevallen
Helaas niet gebeld voor morgen, hopen op een spoedje dan maar!
Vanochtend eerst in een Avensis. Bleek toch de 177pk diesel te zijn, gaat prima ! Volledig lederen interieur met stoelverwarming. Dus airco aan en stoelverwarming aan, reed echt lekker. Had het hier gelezen, dus moest het eens proberen. Daarna in een Focus 1.4. Rijd opzich prima, maar je kunt zo weinig gebruik maken van het best wel goede onderstel, met die 80 pk's.
Vanochtend eerst in een Avensis. Bleek toch de 177pk diesel te zijn, gaat prima ! Volledig lederen interieur met stoelverwarming. Dus airco aan en stoelverwarming aan, reed echt lekker. Had het hier gelezen, dus moest het eens proberen. Daarna in een Focus 1.4. Rijd opzich prima, maar je kunt zo weinig gebruik maken van het best wel goede onderstel, met die 80 pk's.
Airco aan en stoelverwarming aan?:p Moet ik dan ook maar eens proberen... Ik had vandaag een 508 met 167 pk, maar ik vond hem verschrikkelijk tegenvallen. Slechte handbak en de motor had pas pit als je hem goed de sporen gaf. Mijn Tuscon had geen radio en geen cc en maakte veel te veel herrie. Waardeloze bak.