je weet dat met electronica & vocht je bijna alles moet vervangen toch ?quote:Op woensdag 4 juli 2012 12:41 schreef hoewerktdit het volgende:
en oh, neem de volgende keer contact op met een telefoonturk die het wél kan repareren en dat doet voor de fractie van wat je moet betalen voor dynafix.
quote:Op woensdag 4 juli 2012 12:31 schreef Guidetti het volgende:
Even een korte introductie:
2 weken geleden is er bier over mijn iPhone gevallen. Hierdoor bleef de homeknop hangen.
onzin.. beetje bier over de homeknop heen is peanuts. vriend van me had zijn iphone in de plee laten vallen.. nachtje in een bak met rijstkorrels en natriumchloride en de volgende ochtend deed ie het gewoon weer...quote:Op woensdag 4 juli 2012 12:44 schreef kovenant het volgende:
[..]
je weet dat met electronica & vocht je bijna alles moet vervangen toch ?
En twee maanden later valt hij uit..quote:Op woensdag 4 juli 2012 12:48 schreef Salatrel het volgende:
[..]
onzin.. beetje bier over de homeknop heen is peanuts. vriend van me had zijn iphone in de plee laten vallen.. nachtje in een bak met rijstkorrels en natriumchloride en de volgende ochtend deed ie het gewoon weer...
probleem met vocht tussen kleine gaatje / openingen is dat het zich dan heel snel overal tussen verspreid tussen de rubber seal / glas en digitizer van iphone , dat krijg je eerst het aanvreten van de electronica en corosie , daarna blijft het nog doorwerken waardoor beschermlagen van prints beschadigd raken waardor je sneller kortsluiting krijgt.quote:Op woensdag 4 juli 2012 12:48 schreef Salatrel het volgende:
[..]
onzin.. beetje bier over de homeknop heen is peanuts. vriend van me had zijn iphone in de plee laten vallen.. nachtje in een bak met rijstkorrels en natriumchloride en de volgende ochtend deed ie het gewoon weer...
quote:Op woensdag 4 juli 2012 12:31 schreef Guidetti het volgende:
2 weken geleden is er bier over mijn iPhone gevallen.
Wat zeggen de voorwaarden van dynafix, die je (neem ik aan) hebt geaccepteerd toen je ze het toestel ter reparatie aan bood?quote:Op woensdag 4 juli 2012 12:31 schreef Guidetti het volgende:
2 weken geleden is er bier over mijn iPhone gevallen. Hierdoor bleef de homeknop hangen. Ik heb de iPhone opgestuurd ter reparatie. Dyanafix heeft geconcludeerd dat de telefoon onherstelbaar is beschadigt en zeker niet binnen de garantie valt. Ik kan kiezen: De oude telefoon ongerepareerd terug krijgen voor 36 euro. Dit zijn kosten die ze hebben moeten maken om het toestel te inspecteren. Of ik kan een refurbished toestel terugkrijgen voor een prijs van 235 euro en dan zie ik mijn oude toestel niet meer terug.
Nu kan ik die 235 euro via mijn inboedelverzekering terug krijgen maar ik wil eigenlijk ook gewoon mijn oude toestel terug omdat ik vind dat hun er geen recht op hebben om die in bezit te houden. En misschien wil mijn verzekering het oude toestel wel van mij hebben.
Mijn vraag is: heeft Dynafix het recht om mijn oude toestel te houden? Of moeten ze die ook gewoon aan mij terug geven als ik er voor kies een refurbished toestel van ze af te nemen?
Ik denk niet dat Dynafix daar in hun AV uitspraken over doetquote:
Waar val jij eigenlijk onder?quote:
Als die telefoonturk zn werk goed doet, dan gaat die telefoon open en wordt ie goed gedroogd en schoongemaakt. Alle evt. corrosie wordt verwijderd.quote:Op woensdag 4 juli 2012 21:34 schreef Viezze het volgende:
Zoals al eerder gezegd wordt jouw toestel weer opgelapt en als refurbished exemplaar weer ingezet. Mocht je dus je oude toestel terug willen vraag ik me uberhaupt af of dit kan, en als het kan zal het aardig duur worden.
Ik zou hem zelf niet laten repareren bij een telefoonturk; je weet nooit wat waterschade doet en zo goed kan het niet gerepareerd worden.
Overigens heb ik zelf ook een glas bier over mijn iphone heeft gegooid. Mijn homeknop hapert alleen een beetje dus ik heb mooi geluk gehad
Dit lijkt me best aannemelijk. Of je krijgt het gerefurbishte telefoontje van je voorganger, en jouwe wordt alsnog opgelapt om hetzelfde lot te ondergaan.quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:56 schreef Piger het volgende:
Ze repareren dus gewoon je eigen telefoon en verkopen deze als refurbished aan jou voor ruim 200 euro. Ben je ergens akkoord gegaan met onderzoekskosten? Zonee, telefoon terug eisen en ergens anders laten fixen.
Of 2 dagen later.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |