Wat de piep heeft de kerk daar mee te maken?quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:14 schreef beequeen het volgende:
Wtf?
'Scientology zoekt nieuwe vrouw voor Tom Cruise' van onze redactie TERDAM - Scientology zou naarstig op zoek zijn naar een nieuwe liefde voor Tom Cruise. De 27-jarige actrice Yolanda Pecoraro zou Toms perfecte aanstaande bruid zijn.
"Yolanda is een Scientology-prinses. Perfect dus voor Tom", zo laat iemand van Scientology weten aan National Enquirer.
Een andere bron onthult: "Scientology wil met de koppelpoging laten zien dat Tom snel over zijn verdriet heen kan komen. De kerk wil dan waarschijnlijk ook dat ze spoedig een baby krijgen."
Tom en Yolanda zijn geen onbekenden van elkaar. De twee zouden namelijk in het verleden een paar keer op date zijn geweest toen Tom net was gescheiden van Nicole Kidman.
Bron: Televaag.
For the good zeggen we dan maar.quote:'Leven van Suri Cruise verandert drastisch'
NEW YORK - Nu Katie Holmes volledige voogdij heeft over haar dochter Suri Cruise, is er veel veranderd voor haar dochter.
Zo werden moeder en dochter woensdag gespot toen ze in een doodgewone taxi stapten, meldt Us Weekly.
Geen couturekleding, limousines en helikoptervluchten meer voor Suri. Als het aan Katie Holmes ligt wordt de 6-jarige dochter van Tom Cruise behandeld als elk ander kind van haar leeftijd.
''Katie wil een actieve ouder zijn en haar veel discipline bijbrengen'' vertelt een bron. ''Suri's leven gaat behoorlijk veranderen.''
De twee keerden net terug van een weekendje in Ohio. Holmes was op bezoek bij haar ouders in Toledo. Holmes en haar dochter legden de reis af met een gewone commerciële vlucht. Ook geen privévliegtuigen meer voor Suri Cruise dus.
Ik neem aan dat ze de bescheiden alimentatie van 15.000 $/maand nog wel nodig heeft voor een zo normaal mogelijke levensstijl?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:13 schreef Poeke het volgende:
Geen couturekleding, limousines en helikoptervluchten meer voor Suri. Als het aan Katie Holmes ligt wordt de 6-jarige dochter van Tom Cruise behandeld als elk ander kind van haar leeftijd.
Is net een jongen met lang haarquote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:09 schreef Phoenixbirdy het volgende:
[..]
Wat de piep heeft de kerk daar mee te maken?
Yolanda Pecoraro volgens google. Die ziet er wel leuk uit. :
[ afbeelding ]
Dan krijg ik homofiele neigingen van haar.quote:
Afgezien van het feit dat Katie zelf ook wel een paar stuivers op de bank zal hebben staan, is dat idd niet een bedrag waarvan je wonend in NY heel wild kunt leven....quote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:54 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ze de bescheiden alimentatie van 15.000 $/maand nog wel nodig heeft voor een zo normaal mogelijke levensstijl?
Daar wil ze dus mee stoppen.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:01 schreef Leandra het volgende:
Het jetsetleventje wat ze gewend zijn kunnen ze van $ 15.000 per maand iig niet leven, zeker niet in NY.
Als ze het alleen van de alimentatie moet doen dan is het niet alleen een kwestie van ermee willen stoppen, maar ook van gewoon niet meer binnen budget passen.quote:
ze zal toch ook wel geld van zichzelf hebbenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als ze het alleen van de alimentatie moet doen dan is het niet alleen een kwestie van ermee willen stoppen, maar ook van gewoon niet meer binnen budget passen.
Ik kan ook wel roepen dat ik niet in Wassenaar zou willen wonen, maar dat kan ik ook prima niet willen als ik dat niet kan betalen
Ja, dat denk ik ook wel, maar dat gaat er hard doorheen als je hun oude levensstijl wilt handhaven.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:09 schreef simmu het volgende:
[..]
ze zal toch ook wel geld van zichzelf hebben
Ik vond het een leuke natuurlijke foto. Maar op google staan ook hele andere. Misschien kom je daarmee beter aan je trekken.quote:
http://www.nu.nl/achterkl(...)en-katie-holmes.htmlquote:AMSTERDAM - Tom Cruise zou volgens een bron het leven van Katie Holmes totaal hebben gemanipuleerd.
Foto: WENN
Dat meldt Radaronline.
De 50-jarige acteur maakte volgens de bron beslissingen over alle onderdelen in het leven van Holmes. "Tom besloot met wie ze omging, wat voor geloof ze aanhing en in welke films ze speelde. Nu is ze vrij om overal zelf over te beslissen."
De 33-jarige Holmes zag amper haar familie volgens de insider. "Tom kon het niet goed vinden met Katie haar familie. Nu ziet ze iedereen weer."
Holmes voelde zich in eerste instantie schuldig over de scheiding, aldus de bron.
"Eerst was ze echt smoorverliefd op hem, maar dat veranderde al snel toen hij de baas ging spelen. Tom had geen idee dat ze al een jaar bezig was met de scheiding. Katie vond dat eerst moeilijk, maar nu is ze alleen maar gelukkig."
Bron:NU.nlquote:'Tom Cruise en Katie Holmes brengen Suri samen naar school'
AMSTERDAM - Tom Cruise en zijn ex Katie Holmes willen samen hun dochter Suri naar haar eerste dag op school brengen.
Foto: Wenn.com
Dat meldt Radaronline.
De acteur en zijn ex zouden volgens een bron in gesprek zijn over het brengen van hun dochter. "Het is een groot moment in het leven van Suri en Katie beseft zich dat Tom daar bij moet zijn."
"Zowel Tom als Katie zullen een grote rol spelen in het schoolleven van Suri. Ze zullen beiden naar ouderavonden en andere schoolactiviteiten komen. Tom en Katie willen allebei dat Suri zo weinig mogelijk last heeft van hun scheiding", aldus de bron.
Eén van de redenen voor de scheiding zou zijn geweest dat Holmes er op stond dat Suri naar school zou gaan. Cruise had de wens dat Suri thuis door Scientology-leraren les zou krijgen, net als zijn twee kinderen die hij met Nicole Kidman kreeg.
Wij hebben de eerste schooldag van alle kinderen inderdaad samen gedaan. Evenals de eerste schooldag na de zomervakantie. Vrijnemen hoeft niet. Ik zorg dat ik niet wordt ingeroosterd, hij begint wat later.quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:08 schreef Isabeau het volgende:
Moet je daar allebei bij zijn dan, als je kind voor het eerst naar school gaat? Nemen ouders in Nederland daar allemaal een vrije dag voor?
http://www.telegraaf.nl/p(...)mKat_afgerond__.htmlquote:di 21 aug 2012, 23:56
Scheiding Tom Cruise en Katie Holmes afgerond
AMSTERDAM - Tom Cruise en Katie Holmes zijn officieel gescheiden. Een rechter heeft maandag de scheidingsovereenkomst ondertekend.
De afronding van het vijfjarige huwelijk tussen de acteurs verliep uitzonderlijk snel voor Hollywoodse begrippen. Katie vroeg slechts twee maanden geleden de scheiding aan.
Volgens People staan Tom (50) en Katie (33) nog steeds op goede voet met elkaar. Ze zouden allebei het welzijn van hun dochter Suri (6) vooropstellen. Het meisje woont voortaan bij haar moeder in New York maar haar vader krijgt een vrije bezoekregeling.
Geen idee, ik heb geen kinderen.quote:
quote:Tom Cruise stopt met Scientology.
De vermeende sekte Scientology zal op zoek moeten gaan naar een nieuw uithangbord, Tom Cruise neemt namelijk afstand van de beweging.
Cruise zou afstand willen nemen van Scientology. Dat meldt de Engelse krant The Mirror.
De 50-jarige acteur zou sinds zijn scheiding van actrice Katie Holmes meer afstand hebben genomen van de Scientology-beweging.
Cruise zou ingezien hebben dat Scientology geen positieve invloed had op zijn leven. Twee huwelijken zouden zijn stukgelopen door problemen en bemoeienissen van de beweging.
De grootste reden voor de scheiding tussen Holmes en Scientologyfanaat Tom Cruise was Toms doorslaande aard omtrent zijn geloof. Hij zou zelfs hun 6-jarige dochtertje Suri willen introduceren in de Scientologyleer, die doorgaans wordt bestempeld als sekte. Katie kreeg na de scheiding de voogdij over hun dochter Suri.
Volgens bronnen zou Cruise de Scientology nu definitief de rug toekeren, in de hoop Katie en zijn dochter Suri terug te winnen.
Nou, inderdaadquote:Op maandag 15 oktober 2012 17:41 schreef Goodbye het volgende:
Ik vraag me af of dat echt waar is, hij lijkt me een nogal overtuigd lid.
* Isabeau steekt vinger opquote:Op maandag 15 oktober 2012 17:43 schreef Goodbye het volgende:
Ben ik trouwens de enige die, tot er foto's van het landgoed werden geplaatst, dacht dat Sea Org op een boot was?![]()
Sensatiejournalistiek!quote:Op maandag 15 oktober 2012 17:54 schreef Copycat het volgende:
Is dat niet een beetje voorbarig, op basis van een Mirror-berichtje?
Nope! * Ole steekt ook haar vinger opquote:Op maandag 15 oktober 2012 17:43 schreef Goodbye het volgende:
Ben ik trouwens de enige die, tot er foto's van het landgoed werden geplaatst, dacht dat Sea Org op een boot was?![]()
Is beide het gevalquote:Op maandag 15 oktober 2012 17:43 schreef Goodbye het volgende:
Is het ook. Oókquote:Op maandag 15 oktober 2012 17:43 schreef Goodbye het volgende:
quote:KATIE HOLMES
Afraid Tom Would Ship Suri To Radical Scientology Org
...
The Sea Org has been often compared to a boot camp and several ex-Scientologists (including Oscar winner Paul Haggis) have been outspoken against its military-like conditions. The Freewinds, the massive Scientology boat that was the location of Cruise's infamous birthday party in 2004, is entirely staffed by Sea Org members.
Read more: http://www.tmz.com/2012/0(...)a-org/#ixzz29OMRyPmI
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |