quote:Op woensdag 4 juli 2012 01:53 schreef DeRakker. het volgende:
Ja want verkouden ligt ook aan de temperatuur-wisselingen idd.![]()
Nee het zijn de temperatuur wisselingen!quote:Op woensdag 4 juli 2012 03:05 schreef Geestig het volgende:
Ik ben ook al verkouden. Denk inderdaad dat het een virusje is
Nohhh papi, verschillende onderzoeken hebben al uitgewezen dat het rhinovirus hier niks mee te maken heeft.quote:Op woensdag 4 juli 2012 03:12 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Nee het zijn de temperatuur wisselingen!
jatoch jwz wollaquote:Op woensdag 4 juli 2012 03:19 schreef Geestig het volgende:
[..]
Nohhh papi, verschillende onderzoeken hebben al uitgewezen dat het rhinovirus hier niks mee te maken heeft.
Nee joh, net een stukje buiten gelopen en het is echt lekker nu.quote:Op woensdag 4 juli 2012 07:03 schreef Black-beauty-babe het volgende:
Het is ook weer om van verkouden te worden
Zelfde hier.quote:Op woensdag 4 juli 2012 06:40 schreef Biogarde het volgende:
Chronisch verkouden. Ik ben het. En dan heb ik vanaf maart ongeveer hooikoorts en dan is het soms alsof ze met een stok met daaraan spijkers in m'n ogen proberen te kriebelen.
Verkoudheid is altijd een virusje, appelflap!quote:Op woensdag 4 juli 2012 03:05 schreef Geestig het volgende:
Ik ben ook al verkouden. Denk inderdaad dat het een virusje is
Ik voel je neger, ik ben ook al hevig verkouden sinds gisteren, kreeg zelfs een gevoel van griep. Gelukkig vandaag minder, gewoon genoeg rusten en fruit eten bro.quote:Op woensdag 4 juli 2012 01:48 schreef Nikmans het volgende:
Dat krijg je met die temperatuur die de hele tijd op en af en op en af blijft gaan
Hoesten, niezen, snotteren, keelpijn, de hele reutemeteut terwijl het buiten 27 graden is en we in fucking juli zitten.
Maar morgen is het natuurlijk weer -17 met sneeuw en hagelbuienNormale mensen hebben vier seizoenen per jaar, wij hebben er vier per maand
quote:
Soulmate.quote:Op woensdag 4 juli 2012 06:40 schreef Biogarde het volgende:
Chronisch verkouden. Ik ben het. En dan heb ik vanaf maart ongeveer hooikoorts en dan is het soms alsof ze met een stok met daaraan spijkers in m'n ogen proberen te kriebelen.
Serieus. Ik snap dat nooit. Verkouden zijn is toch iets voor kleine kinderen? Ik ben het al jaren niet meer geweest iigquote:
Hmm, ik ben normaliter ook niet zo snel verkouden. Weet ook niet wat het is, misschien heeft iemand me wel aangestoken. Maar als je het gehele jaar door alleen op je zolderkamer zit, zonder enig humaan contact, dan zal je minder kans hebben op een besmetting.quote:Op woensdag 4 juli 2012 10:57 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Serieus. Ik snap dat nooit. Verkouden zijn is toch iets voor kleine kinderen? Ik ben het al jaren niet meer geweest iig
Nou het gaat me meer om de verkoudheid zelf. Sommigen rekenen dit als ziekte. Ik ben verkouden dus ik kan niks. Je hebt alleen een dichte neus en een beetje slijm in je keel. Dat merk je toch niet eens? Het is niet zo dat je misselijk bent, verhoging hebt, draaierig bent of wat dan ook, maar gewoon wat extra slijm. Boehoe hoorquote:Op woensdag 4 juli 2012 10:59 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
Hmm, ik ben normaliter ook niet zo snel verkouden. Weet ook niet wat het is, misschien heeft iemand me wel aangestoken. Maar als je het gehele jaar door alleen op je zolderkamer zit, zonder enig humaan contact, dan zal je minder kans hebben op een besmetting.
Af en toe is het wel wat draaierig, maar ik zit niet ziek thuis of iets. Ga gewoon aan het werkquote:Op woensdag 4 juli 2012 11:01 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Nou het gaat me meer om de verkoudheid zelf. Sommigen rekenen dit als ziekte. Ik ben verkouden dus ik kan niks. Je hebt alleen een dichte neus en een beetje slijm in je keel. Dat merk je toch niet eens? Het is niet zo dat je misselijk bent, verhoging hebt, draaierig bent of wat dan ook, maar gewoon wat extra slijm. Boehoe hoor
Ik ben altijd heel suf en slaperig als ik verkouden benquote:Op woensdag 4 juli 2012 11:01 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Nou het gaat me meer om de verkoudheid zelf. Sommigen rekenen dit als ziekte. Ik ben verkouden dus ik kan niks. Je hebt alleen een dichte neus en een beetje slijm in je keel. Dat merk je toch niet eens? Het is niet zo dat je misselijk bent, verhoging hebt, draaierig bent of wat dan ook, maar gewoon wat extra slijm. Boehoe hoor
Gewoon een beetje snotteren is het eigenlijk thats all
quote:Op woensdag 4 juli 2012 13:19 schreef BearerOfLight het volgende:
Afwisselend weer is helemaal ok wat mij betreft (zo blijft het spannend), maar keelpijn vind ik dus echt helemaal niks, door wie of wat 't ook komt.
Ik vind gewoon dat mensen van 21 juni t/m 21 september gewoon niet meer verkouden moeten kunnen worden. In de herfst en winter hoort het er gewoon bij, maar in de zomer hoor je alleen zomergriep te hebben (diarree en/of kotsen).
Het heerst blijkbaar, nu ben ik niet meer uniekquote:Op woensdag 4 juli 2012 14:13 schreef chroestjov het volgende:
Terechte klacht, longen eruit aan het hoesten
Ik ben best vaak verkouden, maar ik ben geen hommo dus ik haal gewoon m'n neus een paar keer op en gaan met die banaan.quote:Op woensdag 4 juli 2012 10:57 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Serieus. Ik snap dat nooit. Verkouden zijn is toch iets voor kleine kinderen? Ik ben het al jaren niet meer geweest iig
Moet je wat minder kutjes likken.quote:Op woensdag 4 juli 2012 14:25 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik ben best vaak verkouden, maar ik ben geen hommo dus ik haal gewoon m'n neus een paar keer op en gaan met die banaan.
TS heeft een zwak immuunsysteem.quote:
Ik heb ook hooikoorts.. vooral in de lente/ begin van de zomer.quote:Op woensdag 4 juli 2012 06:40 schreef Biogarde het volgende:
Je merkt het pas als je in bed ligt vaak, als je niet chill door je neus kan ademen.quote:Op woensdag 4 juli 2012 14:25 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik ben best vaak verkouden, maar ik ben geen hommo dus ik haal gewoon m'n neus een paar keer op en gaan met die banaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |