SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorstellen dus niet hier maar in het andere topic.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Ik ben ook nieuw, ook nog niet naar een meet geweest, zullen wij elkaar dan maar aardig vindenquote:Op woensdag 4 juli 2012 01:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben nieuw, nooit naar een meet geweest en niemand vindt mij aardig, boehoehoe!
En samen huilen dat niemand ons aardig vindtquote:Op woensdag 4 juli 2012 01:19 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik ben ook nieuw, ook nog niet naar een meet geweest, zullen wij elkaar dan maar aardig vinden![]()
?
Jij snapt mequote:Op woensdag 4 juli 2012 01:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
En samen huilen dat niemand ons aardig vindt!
Het bevalt je wel geloof ik, in die slachtofferrol? Of niet?quote:Op woensdag 4 juli 2012 01:27 schreef VacaLoca het volgende:
Kijk eens met welk enthousiasme jullie inspringen als er iemand aangepakt wordt, wat de reden ook mag zijn. En dat op jullie leeftijd, en in jullie situatie. Wat vinden jullie daar nou van? Of vonden jullie daarvan de keren dat dat zeer waarschijnlijk bij jullie gebeurden in het verleden? Trek je lering.
Aangepakt?quote:Op woensdag 4 juli 2012 01:27 schreef VacaLoca het volgende:
Kijk eens met welk enthousiasme jullie inspringen als er iemand aangepakt wordt, wat de reden ook mag zijn. En dat op jullie leeftijd, en in jullie situatie. Wat vinden jullie daar nou van? Of vonden jullie daarvan de keren dat dat zeer waarschijnlijk bij jullie gebeurden in het verleden? Trek je lering.
Ik ben nog steeds benieuwd waar ik zeg dat ik denk dat ik als persoon zelf niet aardig gevonden zou worden. Begrijpend lezen; trek je lering.quote:Op woensdag 4 juli 2012 01:29 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Het bevalt je wel geloof ik, in die slachtofferrol? Of niet?
Wat wil je nou eigenlijk?
Kom je hier alleen maar om te trollen of zo?quote:Op woensdag 4 juli 2012 01:31 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds benieuwd waar ik zeg dat ik denk dat ik als persoon zelf niet aardig gevonden zou worden. Begrijpend lezen; trek je lering.
Oh en afhankelijkheid van PI's op een forum; trek je lering!
Pics van je edele persoontje!quote:Op woensdag 4 juli 2012 01:31 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds benieuwd waar ik zeg dat ik denk dat ik als persoon zelf niet aardig gevonden zou worden. Begrijpend lezen; trek je lering.
quote:Op woensdag 4 juli 2012 01:32 schreef Samzz het volgende:
Het verschil is dat de meesten hier niet jankend binnen komen. Ik kwam met een hartje nog wat liefde verspreiden.
Trek je lering, trek je lering.. Stopwoordje?quote:Op woensdag 4 juli 2012 01:31 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Dat idee heb ik inderdaad ook..quote:Op woensdag 4 juli 2012 01:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Kom je hier alleen maar om te trollen of zo?
Ik zat wat te trolololen ja... heel eventjes...daarna met verbazing aangezien hoe snel dan duidelijk wordt daarna waarom sommige het van dergelijke meets moeten hebbenquote:Op woensdag 4 juli 2012 01:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Kom je hier alleen maar om te trollen of zo?
Vrije dag voor mijquote:Op woensdag 4 juli 2012 01:35 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Trek je lering, trek je lering.. Stopwoordje?
Je blijft hier zelf maar over dooremmeren. Ik zei je net al dat je gewoon misschien het beste even opnieuw kan beginnen, maar dat doe je niet.. Liever doe je nog even boehoehoe..
[..]
Dat idee heb ik inderdaad ook..
Denk dat ik zo maar eens ga pitten als m'n biertje op is. Straks om 7.30 weer de deur uit..
Goed bezig!quote:
Dan wens ik je alvast een fijne nacht!quote:Op woensdag 4 juli 2012 01:35 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Trek je lering, trek je lering.. Stopwoordje?
Je blijft hier zelf maar over dooremmeren. Ik zei je net al dat je gewoon misschien het beste even opnieuw kan beginnen, maar dat doe je niet.. Liever doe je nog even boehoehoe..
[..]
Dat idee heb ik inderdaad ook..
Denk dat ik zo maar eens ga pitten als m'n biertje op is. Straks om 7.30 weer de deur uit..
Tsja, als je zo bent, dan hoef je wat mij betreft niet meer te komen.quote:Op woensdag 4 juli 2012 01:36 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Ik zat wat te trolololen ja... heel eventjes...daarna met verbazing aangezien hoe snel dan duidelijk wordt daarna waarom sommige het van dergelijke meets moeten hebben
Fixedquote:Op woensdag 4 juli 2012 07:59 schreef sylvesterrr het volgende:
Goedemorgen. M'n laatste werkdag op kantoor voor m'n vakantie! Morgen thuiswerken.
Hij is weer vrijgezel, dus pak je kans.quote:Op woensdag 4 juli 2012 09:19 schreef Samzz het volgende:
Ik droomde dat ik een date had net Johnny Depp. Het was fijn.
Johnny valt niet op types als ik. En al zou hij dat wel doen, niet realistischquote:Op woensdag 4 juli 2012 09:20 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Hij is weer vrijgezel, dus pak je kans.
Niet geschoten is altijd mis hè. Ik hoorde van het weekend een meisje op de radio die had geen tickets voor Snowpatrol gewonnen, maar ze had wel het nummer van Gary Lightbody, de zanger van die band, en zo had ze toch nog kaartjes, en hij wilde haar ook graag zien.quote:Op woensdag 4 juli 2012 09:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Johnny valt niet op types als ik. En al zou hij dat wel doen, niet realistisch.
quote:Op woensdag 4 juli 2012 09:25 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Niet geschoten is altijd mis hè. Ik hoorde van het weekend een meisje op de radio die had geen tickets voor Snowpatrol gewonnen, maar ze had wel het nummer van Gary Lightbody, de zanger van die band, en zo had ze toch nog kaartjes, en hij wilde haar ook graag zien.
Dude. Denk je nu werkelijk dat ik Johnny Depp kan bereiken? Gek.quote:Op woensdag 4 juli 2012 09:34 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
http://www.3fm.nl/gemist#(...)ragment/233792/51352
Durf te dromenquote:Op woensdag 4 juli 2012 09:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dude. Denk je nu werkelijk dat ik Johnny Depp kan bereiken? Gek.
Dat deed ik vannacht. Het was heerlijk.quote:
kon ie het een beetje?quote:Op woensdag 4 juli 2012 09:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat deed ik vannacht. Het was heerlijk.
dubbele espresso hierquote:Op woensdag 4 juli 2012 10:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
En ik ben ook weer op (maar nog niet wakker).
Eerst:Koffie!
dat klopt helemaalquote:Op woensdag 4 juli 2012 10:51 schreef Barbusse het volgende:
GoedemorgenVandaag gaat een goede dag worden
Dat is het al!quote:Op woensdag 4 juli 2012 10:51 schreef Barbusse het volgende:
GoedemorgenVandaag gaat een goede dag worden
quote:
Ik las het ja. Een behoorlijk baanbrekende ontdekking begreep ikquote:Op woensdag 4 juli 2012 11:03 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Dat is het al!
Tenminste voor degene die net als ik in hele kleine deeltjes geïnteresseerd is.
CERNquote:Op woensdag 4 juli 2012 11:03 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Dat is het al!
je hebt je piemel gewassen?quote:Op woensdag 4 juli 2012 11:03 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Dat is het al!
Idd, http://www.livescience.co(...)le-lhc-findings.htmlquote:Op woensdag 4 juli 2012 11:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[..]
Ik las het ja. Een behoorlijk baanbrekende ontdekking begreep ikAlhoewel ik er niks van af weet
![]()
I.v.m. de lengte haal ik die altijd maar gewoon door de carwash.quote:
En eindigen met een Hot wax?quote:Op woensdag 4 juli 2012 11:19 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
I.v.m. de lengte haal ik die altijd maar gewoon door de carwash.
Dit klinkt pijnlijkquote:
Wie mooi wil zijn moet pijn lijden hè.quote:Op woensdag 4 juli 2012 11:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dit klinkt pijnlijkAlhoewel hij wel mooi zal glimmen na afloop
Ik vind het wel meevallen hoor.quote:Op woensdag 4 juli 2012 11:25 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Wie mooi wil zijn moet pijn lijden hè.
Goeie gasten daar trouwens, gewoon rekening houden met Comic Sans dag aanstaande vrijdagquote:
quote:
Ik houd ook van bling bling. Er zijn echter dingen op de wereld die niet horen te glimmen, tenzij ik er net op gezeten hebquote:Op woensdag 4 juli 2012 11:33 schreef LaPeach het volgende:
[..]Ik ben juist gek op alles wat glimd
![]()
Glimmende voorwerpen
Holy fuck...quote:Op woensdag 4 juli 2012 11:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik houd ook van bling bling. Er zijn echter dingen op de wereld die niet horen te glimmen, tenzij ik er net op gezeten heb.
quote:Op woensdag 4 juli 2012 11:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik houd ook van bling bling. Er zijn echter dingen op de wereld die niet horen te glimmen, tenzij ik er net op gezeten heb.
quote:Op woensdag 4 juli 2012 11:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben superlelijk jaquote:
Heb je Johhny gebeld?quote:Op woensdag 4 juli 2012 11:40 schreef Samzz het volgende:
Ben ik ouderwets als ik zeg dat ik vind dat de man een huwelijksaanzoek moet doen?
Nee, ze baalt overduidelijk dat hij haar nog niet heeft gebeld natuurlijk.quote:
De hufter.. He's playing hard to getquote:Op woensdag 4 juli 2012 11:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, ze baalt overduidelijk dat hij haar nog niet heeft gebeld natuurlijk.
Nee, dat niet, wel met het feit dat er een huwelijksaanzoek moet zijn.quote:Op woensdag 4 juli 2012 11:40 schreef Samzz het volgende:
Ben ik ouderwets als ik zeg dat ik vind dat de man een huwelijksaanzoek moet doen?
Er moet niks.quote:Op woensdag 4 juli 2012 11:46 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Nee, dat niet, wel met het feit dat er een huwelijksaanzoek moet zijn.
klinkt redelijk ouderwets, ben het er wel mee eens.quote:Op woensdag 4 juli 2012 11:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Er moet niks.
Dat zeg ik verkeerd. ALS er een aanzoek is, vind ik dat de man dit moet doen.
Ik haat het als Hollywoodsterren spelletjes spelen.quote:
Iemand ten huwelijk vragen is in mijn ogen idd een taak van de man. Echter wat het huwelijk betreft vind ik dat het doel daarvan in de loop der geschiedenis veranderd is.quote:Op woensdag 4 juli 2012 11:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Er moet niks.
Dat zeg ik verkeerd. ALS er een aanzoek is, vind ik dat de man dit moet doen.
Het huwelijk is overrated en totaal onnodig en niet meer van deze tijdquote:Op woensdag 4 juli 2012 11:52 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Iemand ten huwelijk vragen is in mijn ogen idd een taak van de man. Echter wat het huwelijk betreft vind ik dat het doel daarvan in de loop der geschiedenis veranderd is.
Geen bachelorparties meerquote:Op woensdag 4 juli 2012 11:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het huwelijk is overrated en totaal onnodig en niet meer van deze tijd. Vind ik.
Vrijgezellenfeesten heb ik sowieso nooit gesnapt. Alsof je vrijgezel bent voor je gaat trouwenquote:
Dat is ook mijn mening.quote:Op woensdag 4 juli 2012 11:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het huwelijk is overrated en totaal onnodig en niet meer van deze tijd. Vind ik.
En een lege bankrekeningquote:Op woensdag 4 juli 2012 11:59 schreef rival het volgende:
Toch is een trouwdag een mooie dag en een leuke herinnering
Ik twijfel of ik bij herinneringen aan mijn eigen bruiloft eerst aan de dag zelf, of eerst aan de rekening achteraf denk.quote:Op woensdag 4 juli 2012 11:59 schreef rival het volgende:
Toch is een trouwdag een mooie dag en een leuke herinnering
Ik ook niet. Maar ik denk niet dat ik kan genieten van trouwen. Dus dan doe ik het liever niet.quote:Op woensdag 4 juli 2012 12:15 schreef rival het volgende:
Als je het geld kan missen heb je er een mooie dag voor terug!
Ik hoef niet ergens het nut van in te zien om er van te kunnen genieten
Weetje, ik vind het zonde van het geld. Omdat bij bruiloften ineens alles 2x zo duur is, want ja, je betaald toch wel. En wat ik van vrienden heb begrepen die zelf getrouwd zijn is dat het idd een hele mooie dag is, maar dat het voor de gasten leuker is dan voor het bruidspaar zelf, omdat die de hele dag in de weer zijn.quote:Op woensdag 4 juli 2012 12:15 schreef rival het volgende:
Als je het geld kan missen heb je er een mooie dag voor terug!
Ik hoef niet ergens het nut van in te zien om er van te kunnen genieten
Trouwen is overrated.quote:Op woensdag 4 juli 2012 12:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
En een lege bankrekening.
Ik zie echt geen voordelen in trouwen.
waar lees je van niet dan?quote:Op woensdag 4 juli 2012 12:20 schreef El_Thijs het volgende:
Je kan ook van elkaar houden zonder te trouwen
Je hebt alles toch echt zelf in de hand......quote:Op woensdag 4 juli 2012 12:19 schreef Kper_Norci het volgende:
En wat ik van vrienden heb begrepen die zelf getrouwd zijn is dat het idd een hele mooie dag is, maar dat het voor de gasten leuker is dan voor het bruidspaar zelf, omdat die de hele dag in de weer zijn.
En met die verhalen over de huwelijksnacht valt het ook wel mee, er wordt vaker niet geneukt dan wel.
Nergens, is mijn eigen mening die ik hier verkondigquote:
Ik wacht rustig op een tegenreactiequote:Op woensdag 4 juli 2012 12:22 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nergens, is mijn eigen mening die ik hier verkondig
Het is inderdaad hoe je het zelf wil hebben. Als ik al zou trouwen zou een klein en bescheiden feestje meer dan voldoende zijn. Vind het ook een beetje zonde van dat geld, dat kan je beter gebruiken voor je eigen huis als je dat nog niet zou hebben, of iets anders belangrijks.quote:Op woensdag 4 juli 2012 12:19 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Weetje, ik vind het zonde van het geld. Omdat bij bruiloften ineens alles 2x zo duur is, want ja, je betaald toch wel. En wat ik van vrienden heb begrepen die zelf getrouwd zijn is dat het idd een hele mooie dag is, maar dat het voor de gasten leuker is dan voor het bruidspaar zelf, omdat die de hele dag in de weer zijn.
En met die verhalen over de huwelijksnacht valt het ook wel mee, er wordt vaker niet geneukt dan wel.
Ik denk dat ik al weet waar je op doeltquote:Op woensdag 4 juli 2012 12:23 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik wacht rustig op een tegenreactie
Ja, voor mij ook, maar voor de vrouw meestal nietquote:Op woensdag 4 juli 2012 12:25 schreef El_Thijs het volgende:
Als ik al zou trouwen zou een klein en bescheiden feestje meer dan voldoende zijn.
Uhuquote:Op woensdag 4 juli 2012 12:26 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik denk dat ik al weet waar je op doelt
Toch?
Goeiendagquote:
dit dus... op een mooi wit strand als het ff kan!quote:Op woensdag 4 juli 2012 12:25 schreef El_Thijs het volgende:
Als ik al zou trouwen zou een klein en bescheiden feestje meer dan voldoende zijn.
True datquote:Op woensdag 4 juli 2012 12:28 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ja, voor mij ook, maar voor de vrouw meestal niet
[..]
Uhu
Ik wil niet eens trouwen.quote:Op woensdag 4 juli 2012 12:30 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
True datDie willen zo groots uitpakken, snap niet waarom
En nu is het afwachten op de tegenreactie
Waar ik niet op ga wachten, maar ik ga eens wat nuttigs doen binnen nu en een kwartiertje
Laffe hondquote:Op woensdag 4 juli 2012 12:30 schreef Kper_Norci het volgende:
Even tussendoor, maar what the motherfucking fuck is dit voor zieke actie![]()
http://www.telegraaf.nl/b(...)ken_met_naald__.html
Dan heb je geluk dat het geen verplichting is (en zie mijn opmerking). Als ik heel mijn leven samenwoon en gelukkig ben hoeft dat niet bezegeld te worden met een ring.quote:
Hoezo geluk dat het geen verplichting is?quote:Op woensdag 4 juli 2012 12:33 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Laffe hond
[..]
Dan heb je geluk dat het geen verplichting is (en zie mijn opmerking). Als ik heel mijn leven samenwoon en gelukkig ben hoeft dat niet bezegeld te worden met een ring.
Je zou maar moeten trouwen om gelukkig te kunnen zijn (was meer spreekwoordelijk bedoeld). Moet er niet aan denkenquote:Op woensdag 4 juli 2012 12:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoezo geluk dat het geen verplichting is?
Oh zo! Dan ben je gewoon dom.quote:Op woensdag 4 juli 2012 12:38 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Je zou maar moeten trouwen om gelukkig te kunnen zijn (was meer spreekwoordelijk bedoeld). Moet er niet aan denken
Ninja editquote:
Ze zijn bang dat jij ze voortaan op hun vingers tikt als ze nog eens een spelfout makenquote:
BAM!quote:
ZONNE GROTE VUURBAL JONGUH!quote:
viel wel mee vanmorgen toen ik langs Den Dungen/Maaskantje reedquote:
quote:Op woensdag 4 juli 2012 14:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Ze zijn bang dat jij ze voortaan op hun vingers tikt als ze nog eens een spelfout maken...
nouw...zo wie zo kan je in tunnels met dtomdtomquote:Op woensdag 4 juli 2012 14:41 schreef Pien85 het volgende:
[..]![]()
Nog even niet hoorVooralsnog vooral opzoek naar TomTom om te ontdekken waar ik nu in kan
meisjes plagen...quote:
Moet ik je de weg even wijzenquote:Op woensdag 4 juli 2012 14:41 schreef Pien85 het volgende:
[..]![]()
Nog even niet hoorVooralsnog vooral opzoek naar TomTom om te ontdekken waar ik nu in kan
Graagquote:Op woensdag 4 juli 2012 14:51 schreef MPG het volgende:
[..]
Moet ik je de weg even wijzen [ afbeelding ] ?
Waar heb je haar naartoe gestuurd? Ze is al een aardig tijd stil nuquote:Op woensdag 4 juli 2012 14:51 schreef MPG het volgende:
[..]
Moet ik je de weg even wijzen [ afbeelding ] ?
snel!quote:
Lunchenquote:Op woensdag 4 juli 2012 15:36 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Waar heb je haar naartoe gestuurd? Ze is al een aardig tijd stil nu
Het vooruitzicht van vakantie kan veel doenquote:Op woensdag 4 juli 2012 16:25 schreef Kper_Norci het volgende:
Best lekker aan het werk nu. Voor een keertje...
Nou, ik zal je eerlijk zeggen, ik kan niet wachten tot ik vakantie heb, maar ik heb totaal nog geen vakantiestemming. Dat zal pas vrijdagmiddag zijn als ik hier weg rij.quote:Op woensdag 4 juli 2012 16:26 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Het vooruitzicht van vakantie kan veel doen
Dan heb je wel wat om naar uit te kijkenquote:Op woensdag 4 juli 2012 16:28 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Nou, ik zal je eerlijk zeggen, ik kan niet wachten tot ik vakantie heb, maar ik heb totaal nog geen vakantiestemming. Dat zal pas vrijdagmiddag zijn als ik hier weg rij.
Weer een paar kuub versjouwd?quote:
quote:Op woensdag 4 juli 2012 16:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Weer een paar kuub versjouwd?
Is dat je werk ofzo?
Nee, en dan had ik het ook niet volgehouden als ik het 40 uur moest doen in de weekquote:Op woensdag 4 juli 2012 16:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Weer een paar kuub versjouwd?
Is dat je werk ofzo?
Oude bekendequote:
Whehe, dat jaquote:
Ah, afdeling Beun de Haas, dusquote:Op woensdag 4 juli 2012 16:33 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nee, en dan had ik het ook niet volgehouden als ik het 40 uur moest doen in de week
We kregen 9 kuub van onze kennis, en we hadden nog ongeveer 2 kuub over. Dat is er eerst uitgehaald, toen in 3 etappes de 9 kuub erin gedaan en nu net de laatste 2 kuub ervoor. Het is klaar, en ik ben er klaar mee
Beun de Haas thuis jaquote:
wil ik dat wel wetenquote:Op woensdag 4 juli 2012 16:51 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Beun de Haas thuis ja
Zelf beun ik bij als mensen een probleem met de pc hebben
Is heel onschuldig hoorquote:
een demonstratie nee dank jequote:Op woensdag 4 juli 2012 17:55 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Is heel onschuldig hoor![]()
Moet ik het een keer komen demonstreren?![]()
En goedenavond
Niet eensquote:
Veel plezierquote:Op woensdag 4 juli 2012 18:25 schreef Kper_Norci het volgende:
Vanavond lekker Dirt Showdown spelen met een vriend die langskomt.
Het is goed weer, ik zou zeggen ga een wandelingetje maken of een eindje fietsenquote:Op woensdag 4 juli 2012 18:47 schreef Daalder82 het volgende:
Ik verveel me de tering hier en zit weer op mijn kamer, niet veel feeling met de kamergenoten/mezelf. En ik ben moe. Booh.
Dat klinkt weliswaar als een goed ideequote:Op woensdag 4 juli 2012 18:53 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Het is goed weer, ik zou zeggen ga een wandelingetje maken of een eindje fietsen
Goed zoquote:Op woensdag 4 juli 2012 18:57 schreef sylvesterrr het volgende:
Zo, m'n laatste werkdag op kantoor zit er weer op. Zometeen koffer inpakken, morgen 4 uurtjes vanuit huis werken.
Ik heb vandaag ook een informeel gesprek gehad met de manager van de afdeling waar ik zou willen werken: goed gesprek gehad! Ik denk dat ik formeel ga solliciteren.
Sucks, in een weiland liggen met een boek is toch minder lekker als het regent. Bovendien stelt HJ het vast niet op prijs als ik met zijn boek in de regen in een weiland ga liggenquote:Op woensdag 4 juli 2012 19:21 schreef ArTiC het volgende:
morgen regen volgens mij, wel net zo warm en kans op onweer.
Het zal dus wel lekker benauwd worden.
Oh dat was het toch al benauwdquote:Op woensdag 4 juli 2012 19:21 schreef ArTiC het volgende:
Zal het dan nu wel weer eens komenquote:Op woensdag 4 juli 2012 19:21 schreef ArTiC het volgende:
Fijne vakantie!!quote:Op woensdag 4 juli 2012 18:57 schreef sylvesterrr het volgende:
Zo, m'n laatste werkdag op kantoor zit er weer op.
Van mij mag je ook nietquote:Op woensdag 4 juli 2012 19:25 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Sucks, in een weiland liggen met een boek is toch minder lekker als het regent. Bovendien stelt HJ het vast niet op prijs als ik met zijn boek in de regen in een weiland ga liggenwat dan weer een reden zou kunnen zijn om 't wél te doen
wat onaardigquote:
Waarom niet? Het is toch niet jouw boek dat nat regent?quote:
Gezellig, nichtje wordt 5.. dat wordt weer naar binnen evacueren als we buiten zittenquote:Op woensdag 4 juli 2012 19:21 schreef ArTiC het volgende:
gewoon niet buiten gaan zitten.quote:Op woensdag 4 juli 2012 19:28 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Gezellig, nichtje wordt 5.. dat wordt weer naar binnen evacueren als we buiten zitten
Straks wordt je getroffen door de bliksem en dan is HJ ontroostbaarquote:Op woensdag 4 juli 2012 19:27 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Waarom niet? Het is toch niet jouw boek dat nat regent?
Dat moet ik 's vrijdagmiddags ook, maar rond 1 uur is het al echt weekend.quote:Op woensdag 4 juli 2012 19:27 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik moet nog 4 uurtjes werken hoor.
Copy, Paste > Zusquote:Op woensdag 4 juli 2012 19:29 schreef ArTiC het volgende:
[..]
gewoon niet buiten gaan zitten.
*opgelost*
ik dacht ff dat het morgen vrijdag was...wat een teleurstellingquote:Op woensdag 4 juli 2012 19:32 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
[..]
Dat moet ik 's vrijdagmiddags ook, maar rond 1 uur is het al echt weekend.
Hier is het warm en benauwd. Geen idee hoe warm, maar 29 graden is het niet, denk eerder 26 ongeveer.quote:Op woensdag 4 juli 2012 19:52 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
Hoe warm is het bij jullie binnen trouwens? Volgens mij heb ik met mijn 29 graden wel een record te pakken.
25 graden, dus da's nog te doen. Maar alles heeft ook potdicht gezeten hier vandaag.quote:Op woensdag 4 juli 2012 19:52 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
Hoe warm is het bij jullie binnen trouwens? Volgens mij heb ik met mijn 29 graden wel een record te pakken.
Geen idee, redelijk koelquote:Op woensdag 4 juli 2012 19:52 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
Zo dik ben jij niet.quote:Op woensdag 4 juli 2012 19:56 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
Als jullie in de buurt woonden stond ik nu met een sixpack bij één van jullie voor de deur.
Dat wordt wel warmer als je straks gaat racenquote:
Noes!quote:Op woensdag 4 juli 2012 19:56 schreef Hungry_Joe het volgende:
FB-berichten ligt eruit.Nog even en ik moet wat nuttigs gaan doen.
Jou bezighouden misschien?quote:
Volgens de verwarming is het 24.5 graden bij mij binnenquote:Op woensdag 4 juli 2012 19:52 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
Neem fris mee en je bent welkomquote:Op woensdag 4 juli 2012 20:00 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
[..]
Ik stond heel even op het punt om uitleg te vragen.
Ja, nee. Soms snap ik mezelf niet. Want een sixpack is natuurlijk allesbehalve dik...quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:00 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
[..]
Ik stond heel even op het punt om uitleg te vragen.
Heat getting to ya?quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:03 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ja, nee. Soms snap ik mezelf niet. Want een sixpack is natuurlijk allesbehalve dik...
Nu ja, laat ook maar. Mijn hoofd is mistig van binnen.
quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:04 schreef ArTiC het volgende:
H_J? Kun je je grap even uitleggen? Ik ben 83, heb alzheimer en vat 'm niet.
En de baard wordt steeds langer...quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:04 schreef ArTiC het volgende:
quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:04 schreef ArTiC het volgende:
Ja dat schoot meteen door mijn hoofd. Ik snapte hem uiteindelijk wel hoor jongensquote:Op woensdag 4 juli 2012 20:04 schreef ArTiC het volgende:
Zitten we toch weer met z'n allen op niveauquote:
mag het ook rose zijn?quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:11 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
[..]
Ik zal voortaan fris inslaan.
Goed plan. Volgende meet bij jou thuis?quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:11 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
[..]
Ik zal voortaan fris inslaan.
Ligt er aan waar ie woontquote:Op woensdag 4 juli 2012 20:12 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Goed plan. Volgende meet bij jou thuis?
Hij heeft het gezegd tijdens de meet. Volgens mij was het Capelle a.d. IJssel meen ik, maar ik kan er ook enorm naast zittenquote:
Maar ik wil juist weg hierquote:Op woensdag 4 juli 2012 20:12 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Goed plan. Volgende meet bij jou thuis?
Heb ik standaard in huis!quote:
Je hoeft er niet bij te zijn als we in je huis zittenquote:Op woensdag 4 juli 2012 20:15 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
[..]
Maar ik wil juist weg hier
Was dat Solique niet?quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:15 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hij heeft het gezegd tijdens de meet. Volgens mij was het Capelle a.d. IJssel meen ik, maar ik kan er ook enorm naast zitten
Meeting halfweg danquote:Op woensdag 4 juli 2012 20:15 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
[..]
Maar ik wil juist weg hier
O dat weet ik allemaal niet meer hoor. Ik keek al in fobo maar daar stond niks inquote:Op woensdag 4 juli 2012 20:15 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hij heeft het gezegd tijdens de meet. Volgens mij was het Capelle a.d. IJssel meen ik, maar ik kan er ook enorm naast zitten
Zoals ik al zei, ik kan er enorm naast zittenquote:
Jawel, maar ik dus ook... ik weet het eigenlijk ook niet meer.quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:18 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, ik kan er enorm naast zitten
Weet niet...heeft Ede een treinstation?quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:19 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
Dus ik mag een voorraad drank inslaan voor een stel Fok!kers en dan zelf ophoepelen?
Ik woon overigens in Ede, dus of jullie daar gezien willen worden?
Twee zelfs.quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Weet niet...heeft Ede een treinstation?
Nemen wij de ventilator meequote:Op woensdag 4 juli 2012 20:19 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
Dus ik mag een voorraad drank inslaan voor een stel Fok!kers en dan zelf ophoepelen?
Doe m'n ex de groetenquote:Op woensdag 4 juli 2012 20:19 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
Met een koevoet?quote:
quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:21 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
[..]
Twee zelfs.
Er wordt niet bij mij gemeet
Dat is niet aardig..quote:
Nah, niet alle exen zijn meedogenloosquote:
Brabantquote:Op woensdag 4 juli 2012 20:23 schreef automatic_ het volgende:
Ede... Lang geleden ooit een keer geweest
Er bestaan foto's van haar, jaquote:
Is ook weer zoquote:Op woensdag 4 juli 2012 20:26 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Nah, niet alle exen zijn meedogenloos
[..]
Brabant
Scherp.quote:
Hence, ventilators meenemen. Of helpt dat niks?quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:29 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
[..]
Het is hier 29 graden. Een huis vol zwetende Fok!kers lijkt me niet ideaal.
Ach, dat komt door het warme weer de afgelopen dagen. Meestal valt het weer toch tegen en zal het koeler in je huis zijnquote:Op woensdag 4 juli 2012 20:29 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
[..]
Het is hier 29 graden. Een huis vol zwetende Fok!kers lijkt me niet ideaal.
Als jullie allemaal een ventilator meenemen kan het wel wat worden.quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:30 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hence, ventilators meenemen. Of helpt dat niks?
Iets met mouw en passenquote:Op woensdag 4 juli 2012 20:33 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
[..]
Als jullie allemaal een ventilator meenemen kan het wel wat worden.
Krijgen we dan een andere kant van je te zien?quote:
nou je hebt me volgens mij van verschillende kanten gezienquote:Op woensdag 4 juli 2012 20:40 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Krijgen we dan een andere kant van je te zien?
Dat laat nog een kant overquote:Op woensdag 4 juli 2012 20:42 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
nou je hebt me volgens mij van verschillende kanten gezien
voor-, achter, zij en bovenkant aangezien je langer bent dan mij
Mja, met iedereen erbij is dat ook niet echt handigquote:Op woensdag 4 juli 2012 20:44 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
hehehehe en dat wilde ik maar zo laten
rose daar nog nooit van op.......de witte wijn vind ik er niet van te pruimen hoorquote:Op woensdag 4 juli 2012 20:45 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
[..]
Als je het AH huismerk kunt waarderen
Blijkbaar niet, of je typt met je neusquote:
niet?quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:45 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Mja, met iedereen erbij is dat ook niet echt handig
rood drink ik toch nietquote:Op woensdag 4 juli 2012 20:48 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
Die is inderdaad niet te drinken... net als de rode wijn.
Mjah, het was wel donkerquote:
Vertelquote:Op woensdag 4 juli 2012 20:53 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
ja en jullie waren me kwijt he hahahahahaha
dus ja met wie was ik
Touchéquote:Op woensdag 4 juli 2012 20:53 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
ja en jullie waren me kwijt he hahahahahaha
dus ja met wie was ik
Jij was het niet?quote:
Jij was toen al in dat monster veranderdquote:
I wish.quote:
Klopt,quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:56 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Jij was toen al in dat monster veranderd
Geef nog eens een hintquote:
Vervloekt zijt mijn lange benen en gestrekte mars door de regenquote:
Nogal he?quote:
Sorryquote:
Voor haar een weet, voor jou de vraagquote:
Gaat over een bepaalde kant van mutsie die iemand gezien heeftquote:
Mr. X dusquote:
Okee...quote:Op woensdag 4 juli 2012 21:05 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Gaat over een bepaalde kant van mutsie die iemand gezien heeft
Zit jij de jongens weer te plagen?quote:
Dat kan natuurlijk ook nog.quote:
Zou ze ook kusjes van ons willen?quote:Op woensdag 4 juli 2012 21:06 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Okee...
[..]
Zit jij de jongens weer te plagen?
Goed puntquote:
Payback voor de flauwe grappen in het restaurantquote:Op woensdag 4 juli 2012 21:06 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Zit jij de jongens weer te plagen?
Wat voor grappen? Over haar kratjes?quote:Op woensdag 4 juli 2012 21:07 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Goed punt
[..]
Payback voor de flauwe grappen in het restaurant
ja dat mn kratjes behoorlijk VOL zittenquote:Op woensdag 4 juli 2012 21:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat voor grappen? Over haar kratjes?
Goed GEVULD ook met iets toch?quote:Op woensdag 4 juli 2012 21:08 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
ja dat mn kratjes behoorlijk VOL zitten
Ik snap de grap niet.quote:Op woensdag 4 juli 2012 21:08 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
ja dat mn kratjes behoorlijk VOL zitten
Wat dan wel?quote:
Dat het eigenlijk wel over gevulde koekjes ging maar niemand ook maar heeft gedacht aan een gevulde banketstaaf verbaast me eigenlijk wel een beetjequote:
Een ban.quote:
quote:Op woensdag 4 juli 2012 21:11 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat het eigenlijk wel over gevulde koekjes ging maar niemand ook maar heeft gedacht aan een gevulde banketstaaf verbaast me eigenlijk wel een beetje![]()
Dat wil ik niet.quote:
Boven je niveauquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |