SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorstellen dus niet hier maar in het andere topic.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Ik ben ook nieuw, ook nog niet naar een meet geweest, zullen wij elkaar dan maar aardig vindenquote:Op woensdag 4 juli 2012 01:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben nieuw, nooit naar een meet geweest en niemand vindt mij aardig, boehoehoe!
En samen huilen dat niemand ons aardig vindtquote:Op woensdag 4 juli 2012 01:19 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik ben ook nieuw, ook nog niet naar een meet geweest, zullen wij elkaar dan maar aardig vinden![]()
?
Jij snapt mequote:Op woensdag 4 juli 2012 01:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
En samen huilen dat niemand ons aardig vindt!
Het bevalt je wel geloof ik, in die slachtofferrol? Of niet?quote:Op woensdag 4 juli 2012 01:27 schreef VacaLoca het volgende:
Kijk eens met welk enthousiasme jullie inspringen als er iemand aangepakt wordt, wat de reden ook mag zijn. En dat op jullie leeftijd, en in jullie situatie. Wat vinden jullie daar nou van? Of vonden jullie daarvan de keren dat dat zeer waarschijnlijk bij jullie gebeurden in het verleden? Trek je lering.
Aangepakt?quote:Op woensdag 4 juli 2012 01:27 schreef VacaLoca het volgende:
Kijk eens met welk enthousiasme jullie inspringen als er iemand aangepakt wordt, wat de reden ook mag zijn. En dat op jullie leeftijd, en in jullie situatie. Wat vinden jullie daar nou van? Of vonden jullie daarvan de keren dat dat zeer waarschijnlijk bij jullie gebeurden in het verleden? Trek je lering.
Ik ben nog steeds benieuwd waar ik zeg dat ik denk dat ik als persoon zelf niet aardig gevonden zou worden. Begrijpend lezen; trek je lering.quote:Op woensdag 4 juli 2012 01:29 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Het bevalt je wel geloof ik, in die slachtofferrol? Of niet?
Wat wil je nou eigenlijk?
Kom je hier alleen maar om te trollen of zo?quote:Op woensdag 4 juli 2012 01:31 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds benieuwd waar ik zeg dat ik denk dat ik als persoon zelf niet aardig gevonden zou worden. Begrijpend lezen; trek je lering.
Oh en afhankelijkheid van PI's op een forum; trek je lering!
Pics van je edele persoontje!quote:Op woensdag 4 juli 2012 01:31 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds benieuwd waar ik zeg dat ik denk dat ik als persoon zelf niet aardig gevonden zou worden. Begrijpend lezen; trek je lering.
quote:Op woensdag 4 juli 2012 01:32 schreef Samzz het volgende:
Het verschil is dat de meesten hier niet jankend binnen komen. Ik kwam met een hartje nog wat liefde verspreiden.
Trek je lering, trek je lering.. Stopwoordje?quote:Op woensdag 4 juli 2012 01:31 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Dat idee heb ik inderdaad ook..quote:Op woensdag 4 juli 2012 01:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Kom je hier alleen maar om te trollen of zo?
Ik zat wat te trolololen ja... heel eventjes...daarna met verbazing aangezien hoe snel dan duidelijk wordt daarna waarom sommige het van dergelijke meets moeten hebbenquote:Op woensdag 4 juli 2012 01:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Kom je hier alleen maar om te trollen of zo?
Vrije dag voor mijquote:Op woensdag 4 juli 2012 01:35 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Trek je lering, trek je lering.. Stopwoordje?
Je blijft hier zelf maar over dooremmeren. Ik zei je net al dat je gewoon misschien het beste even opnieuw kan beginnen, maar dat doe je niet.. Liever doe je nog even boehoehoe..
[..]
Dat idee heb ik inderdaad ook..
Denk dat ik zo maar eens ga pitten als m'n biertje op is. Straks om 7.30 weer de deur uit..
Goed bezig!quote:
Dan wens ik je alvast een fijne nacht!quote:Op woensdag 4 juli 2012 01:35 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Trek je lering, trek je lering.. Stopwoordje?
Je blijft hier zelf maar over dooremmeren. Ik zei je net al dat je gewoon misschien het beste even opnieuw kan beginnen, maar dat doe je niet.. Liever doe je nog even boehoehoe..
[..]
Dat idee heb ik inderdaad ook..
Denk dat ik zo maar eens ga pitten als m'n biertje op is. Straks om 7.30 weer de deur uit..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |