Omdat hij niet kon spellenquote:Op woensdag 4 juli 2012 00:12 schreef wyccie het volgende:
Waarom bevat zijn eigen logo de F en niet de P?
Hij heeft het bedrijf van z'n vader overgenomen. Zijn naam was eigenlijk Farina, dat Pinin heeft hij er later zelf aan toegevoegd.quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:12 schreef wyccie het volgende:
Waarom bevat zijn eigen logo de F en niet de P?
quote:After joining his father Battista Farina at Carrozzeria Pininfarina, he quickly became integral to the company, and during his career oversaw many of the designs (particularly Ferraris) for which the company is famous. In 1961, by decree of the Italian president, his family surname was changed from Farina to Pininfarina to match that of the company.
Nee, Obelix zou zeggen: rare jongens, die Romeinen.quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:19 schreef Scrutinizer het volgende:
Rare jongens die Italianen zou Obelix zeggen.
Dat bedacht ik me ook netquote:Op woensdag 4 juli 2012 00:20 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nee, Obelix zou zeggen: rare jongens, die Romeinen.
Nooit. Maar ik ben hem vandaag ook niet in het nieuws tegengekomen.quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:21 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat bedacht ik me ook net![]()
Had je ooit van hem gehoord trouwens?
Pinin betekent 'klein' en wordt oa gebruikt om de benjamin van de familie aan te duiden.quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:21 schreef wyccie het volgende:
Grappig, ik wil dus weten wat Pinin dan betekent.
Er zijn dus verschillende auto's die zo heten, o.a. Mitsubishi en Ferrari.
Of al die Afghanen die Khan (De Grote) aan hun naam toevoegen.quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:31 schreef Wickedangel het volgende:
Dit is weer van een heel andere orde dan Mohamed Fayed die zichzelf Al Fayed is gaan noemen omdat dat chiquer is in het Arabisch.
Ik ook nietquote:Op woensdag 4 juli 2012 20:13 schreef Scrutinizer het volgende:
Tong80 die voor 9 uur 's ochtends op FOK! post.... ik kan er maar niet aan wennen.
Als ik 'm in de kast hang, moet ik de schouders toch weer strijken vanwege die ellendige boogjes.quote:
Vouwen? Kreukelsquote:Op woensdag 4 juli 2012 23:33 schreef Scrutinizer het volgende:
Je kunt 'm toch vouwen en op een plank in de kast leggen?
Wat maken die kreukels nou uit? Als je 20 minuten op je bureaustoel hebt gezeten zitten er ook allemaal kreukels in.quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:35 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Vouwen? KreukelsEn dan weer strijken?
Ik heb op zich geen hekel aan strijken, maar ik ben er niet zo goed in en het kost tijd.
Ik besluit meestal 's ochtends wat ik aantrek en dan heb ik al moeite om de deur uit te komen, dus dan heb ik niet zoveel tijd om nog iets bij te strijken. Nou ja, luxeproblemen.quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:36 schreef wyccie het volgende:
Als ik zo'n hekel heb aan strijken (wat ik ook heb) kunnen die boogjes en paar vouwen me echt geen ene moer schelen.
Valt reuze mee. En dan kom ik in ieder geval nog een beetje knap binnenquote:Op woensdag 4 juli 2012 23:37 schreef Scrutinizer het volgende:
Wat maken die kreukels nou uit? Als je 20 minuten op je bureaustoel hebt gezeten zitten er ook allemaal kreukels in.
Wat doe je als het 16 graden is, T-shirtje met colbert?quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:41 schreef Scrutinizer het volgende:
Daarom draag ik gewoon geen overhemden.
Nah, ik heb voor m'n werk veel in hotels gezeten en weet wel ongeveer wat zoiets moet kosten. Hotelkamers in Nederland zijn buitengewoon duur, 90 euro per nacht betaal je al gauw voor een hele gewone kamer in een 'keten'hotel.quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:45 schreef Wickedangel het volgende:
Ik heb trouwens zitten neuzen op de Kurhaus-site en een kamer kost inderdaad 180 euro, Scrutinizer. Je had gewoon gespiekt gisteravondDe commentaren daar zijn typisch verwend Nederlands, over kussens die op het terras niet terug op hun plaats worden gelegd, na regen worden de tafels niet droog gemaakt, "geen schoenpoetsmogelijkheid", je lacht je gek!
Ik heb meestal longsleeves aan. Vandaag had ik trouwens een heel oud t-shirtje aan toen ik even de stad inging maar werd ik aangesproken door iemand die graag dat shirt wilde fotograferen.quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:46 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Wat doe je als het 16 graden is, T-shirtje met colbert?
Dat is idd duur. In het buitenland heb ik een aantal keren in een Holiday Inn gezeten, sommige mensen spugen erop maar ik vond het altijd prettige kamers.quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:51 schreef Scrutinizer het volgende:
Nah, ik heb voor m'n werk veel in hotels gezeten en weet wel ongeveer wat zoiets moet kosten. Hotelkamers in Nederland zijn buitengewoon duur, 90 euro per nacht betaal je al gauw voor een hele gewone kamer in een 'keten'hotel.
Je hebt toch wel geld gevraagd?quote:Ik heb meestal longsleeves aan. Vandaag had ik trouwens een heel oud t-shirtje aan toen ik even de stad inging maar werd ik aangesproken door iemand die graag dat shirt wilde fotograferen.
Logies en ontbijt, nooit van gehoordquote:de lunch zit niet in de kamerhuurprijs inbegrepen, terwijl dat tcch wel normaal is. ik voel me gewoon opgelicht!!!!!
Ik ook wel eens geloof ik, in Copenhagen. Niets mis mee.quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:54 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat is idd duur. In het buitenland heb ik een aantal keren in een Holiday Inn gezeten, sommige mensen spugen erop maar ik vond het altijd prettige kamers.
Nahquote:[..]
Je hebt toch wel geld gevraagd?
Uit het gastenboek?quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:56 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Logies en ontbijt, nooit van gehoord
Dat is die PvdA'er, toch? Typisch iemand die nooit zijn overhemden zou strijken. In plaats daarvan trekt hij truien uit het jaar nul aan.quote:
Volgens mij een keer voor het Volkskrant Magazine. Dat is een Burberry-das, dat is dan ook wel gelijk een kakkers-merk.quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:09 schreef Wickedangel het volgende:
Dat is een beetje een Johan Derksen-das, maar misstaat niet bij dat pak. Heeft Spekman zich zo laten fotograferen?
Welnee, daarom is het zo geestig. Staat ook nergens vermeld, wel het ontbijt à 25 euro, wat ik nogal aan de forse kant vind. Eitje, croissantje, verse jus, je eet het er nooit vanaf.quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:09 schreef wyccie het volgende:
Die trui zou ik gebreid kunnen hebben. En ik kan niet breien.
Lunch zit toch gewoon nooit bij de kamerprijs in?
Dan laat je je ook wel kennen, zeg, als je daarin meegaat voor de foto.quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:11 schreef Scrutinizer het volgende:
Volgens mij een keer voor het Volkskrant Magazine. Dat is een Burberry-das, dat is dan ook wel gelijk een kakkers-merk.
Ik denk dat de pr-boys van de PvdA daarop stevig aangedrongen hebben toen hij voorzitter werd. Sowieso kleedt hij zich sinds hij voorzitter is veel netter, daarin wordt hij vast geadviseerd tegenwoordig.quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:12 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dan laat je je ook wel kennen, zeg, als je daarin meegaat voor de foto.
Dat laatste kan niet anders. Ik wist niet meer van zijn voorzitterschap, dacht eigenlijk dat zijn rol was uitgespeeld.quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:14 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik denk dat de pr-boys van de PvdA daarop stevig aangedrongen hebben toen hij voorzitter werd. Sowieso kleedt hij zich sinds hij voorzitter is veel netter, daarin wordt hij vast geadviseerd tegenwoordig.
Maar het servies is waarschijnlijk van porselein en nog niet afgeschreven.quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:11 schreef Wickedangel het volgende:
Welnee, daarom is het zo geestig. Staat ook nergens vermeld, wel het ontbijt à 25 euro, wat ik nogal aan de forse kant vind. Eitje, croissantje, verse jus, je eet het er nooit vanaf.
Neuh, daar hebben ze wel een goede aan.quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:15 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat laatste kan niet anders. Ik wist niet meer van zijn voorzitterschap, dacht eigenlijk dat zijn rol was uitgespeeld.
Dat hoop ik dan maar. Persoonlijk zou ik nooit iemand vertrouwen die zich zo belabberd kleedt. Hij kan niet eens voor zichzelf zorgen, dus hoe kan hij voor een fractie zorgen? Sowieso wantrouw ik alle politici.quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:18 schreef Scrutinizer het volgende:
Neuh, daar hebben ze wel een goede aan.
Sommige mensen interesseert het gewoon niet wat ze aanhebben, als het maar lekker zit.quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:20 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat hoop ik dan maar. Persoonlijk zou ik nooit iemand vertrouwen die zich zo belabberd kleedt. Hij kan niet eens voor zichzelf zorgen, dus hoe kan hij voor een fractie zorgen?
Dat lijkt me verstandig.quote:Sowieso wantrouw ik alle politici.
God!quote:
Da's natuurlijk wel vaker het geval bij dit soort ontdekkingen.quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:33 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
God!![]()
Leuk toch voor zo'n man. Al weten we niet wat we er precies aan hebben
Nergens voor nodig ook. Ze hebben er een halve eeuw op gestudeerd en waarschijnlijk gaan ze wederom een halve eeuw met deze ontdekking aan de gangquote:Op donderdag 5 juli 2012 00:38 schreef wyccie het volgende:
Het nieuws over dat Higgs-deeltje heb ik niet bijgehouden.
In die zin is het bewijs van het bestaan van het deeltje wel een belangrijke doorbraak. Voor wat ik begreep kunnen nu vele andere natuurkundige vraagstukken verklaard worden.quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:41 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nergens voor nodig ook. Ze hebben er een halve eeuw op gestudeerd en waarschijnlijk gaan ze wederom een halve eeuw met deze ontdekking aan de gang
Jij bent wel van het polytheïsme hè?quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:42 schreef Wickedangel het volgende:
Del Bosque, de coach van Spanje. God!
Jazeker, maar erg concreet is het allemaal nog niet.quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:43 schreef Scrutinizer het volgende:
In die zin is het bewijs van het bestaan van het deeltje wel een belangrijke doorbraak. Voor wat ik begreep kunnen nu vele andere natuurkundige vraagstukken verklaard worden.
Niet veel coaches doen hem na, hè. Maar het was een geintje, natuurlijk.quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:44 schreef Scrutinizer het volgende:
Jij bent wel van het polytheïsme hè?
Ik geloof dat vooral de kosmologie er mee aan de gang kan en dan vooral tav het uitdijen van het heelal. Niet bepaald materie voor normale stervelingen dus.quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:44 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Jazeker, maar erg concreet is het allemaal nog niet.
Pas je op dat je geen kreukels in de lakens maakt? Trustenquote:Op donderdag 5 juli 2012 00:46 schreef Wickedangel het volgende:
Het is veel te warm om te slapen, maar ik ga een poging doen![]()
Ik strijk zelfs nooit dekbedovertrekken, dat is nou je reinste tijdverspilling.quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:47 schreef Scrutinizer het volgende:
Pas je op dat je geen kreukels in de lakens maakt? Trusten
Tuurlijk. En André Rieu heeft gewoon een slaafje die dat voor hem doet.quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:55 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat Hans Spekman zijn dekbedovertrekken wel strijkt
En dan hoor je weer een hoop gehijg door de dunne murenquote:Op donderdag 5 juli 2012 15:27 schreef Scrutinizer het volgende:
Wow, mijn Surinaamse buurtjes hebben ruzie. Er is toch geen ander volk dat dat met zoveel overtuiging en drama weet te doen. Vanavond zal het allemaal wel weer goed gemaakt zijn
Nee, gelukkig zit daar een keuken tussen. Maar zo gaat het meestal, dan wordt er zo heftig geruzied dat je denkt dat komt nooit meer goed maar 's avonds is alles weer koek en ei.quote:Op donderdag 5 juli 2012 22:57 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
En dan hoor je weer een hoop gehijg door de dunne muren
Daarmee vergeleken lijkt een hongersnood in Afrika inderdaad opeens volstrekt onbelangrijk.quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:00 schreef Wickedangel het volgende:
Kijk, dit is nou een echt probleem: Hoe mijn toekomstige keuken in te delen (?)
Enorm vermoeiend, zo'n relatie. Hoor je nog wel eens wat de aanleiding is of gaat het verder nergens over?quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:07 schreef Scrutinizer het volgende:
Nee, gelukkig zit daar een keuken tussen. Maar zo gaat het meestal, dan wordt er zo heftig geruzied dat je denkt dat komt nooit meer goed maar 's avonds is alles weer koek en ei.
Exact. Ik kwam ook nog een topic tegen over het indelen van de audio-installatie of zo, ook een wereldprobleem.quote:Daarmee vergeleken lijkt een hongersnood in Afrika inderdaad opeens volstrekt onbelangrijk.
Nee. Sowieso was het de eerste keer dat deze buren ruzie hadden (ze wonen hier nog niet zo lang) maar ik heb vaker naast of in de buurt van Surinaamse stellen gewoond die van die daverende ruzies hadden. Die gingen er meestal over dat die mannen, als hun vriendin naar het werk was, de hele dag geen klap uitvoerden.quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:11 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Enorm vermoeiend, zo'n relatie. Hoor je nog wel eens wat de aanleiding is of gaat het verder nergens over?
First-world-problems.quote:[..]
Exact. Ik kwam ook nog een topic tegen over het indelen van de audio-installatie of zo, ook een wereldprobleem.
Dat is natuurlijk ook gekmakend. Moet ze ook nog het huishouden doen als ze de hele dag heeft gewerktquote:Op donderdag 5 juli 2012 23:16 schreef Scrutinizer het volgende:
Nee. Sowieso was het de eerste keer dat deze buren ruzie hadden (ze wonen hier nog niet zo lang) maar ik heb vaker naast of in de buurt van Surinaamse stellen gewoond die van die daverende ruzies hadden. Die gingen er meestal over dat die mannen, als hun vriendin naar het werk was, de hele dag geen klap uitvoerden.
Ik weet niet of dat nu in dit geval ook speelt overigens. Officieel woont hij hier ook niet volgens mij hoewel hij er vaker is dan zij.quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:19 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk ook gekmakend. Moet ze ook nog het huishouden doen als ze de hele dag heeft gewerktHij kan minstens stofzuigen en boodschappen doen. Of hij nou Surinaams of Chinees is.
Daar zou ik ook voor bedankenquote:Op donderdag 5 juli 2012 23:27 schreef Wickedangel het volgende:
Mail van Radio 2 (vanwege de Top 2000): win een meet & greet met Alanis Morrissette. Ehhh... nee!
Ik heb die term nog nooit gehoord. OOR las ik voor het laatst toen het nog in zo'n groot formaat werd uitgegeven.quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:34 schreef Wickedangel het volgende:
Ze musiceert blijkbaar nog steeds. We hebben het vreselijke begrip "menstruatiepop" aan haar te dankenAl was OOR misschien de enige die dat zo noemde, vreselijk blad. Ik wens ze al jaren opheffing toe.
We krijgen maar een paar druppeltjes.quote:Volgens mij regent het hier eindelijk!
Dat was de beste tijd.quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:38 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb die term nog nooit gehoord. OOR las ik voor het laatst toen het nog in zo'n groot formaat werd uitgegeven.
Verdeurie, het moet afkoelen! Ik heb zó lang in de avondspits gestaan, was zo warm in de auto, overal krankzinnige files, toen ben ik ergens lukraak afgeslagen en toen verdwaalde ikquote:We krijgen maar een paar druppeltjes.
Dat zou zeker jammer zijn. Maar het gaat de komende dagen alleen maar regenen. Soms ook hier en daar een bui, dus misschien valt het reuze mee.quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:41 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik hoop overigens dat het KNMI er vwb zondag ook flink naast zit. Zondag is het weer feest in het park, het zou zonde zijn als dat in het water zou vallen
Ik las nog geen uur geleden op FB dat er nog iemand in de file terechtgekomen was vanuit Utrecht.quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:41 schreef Wickedangel het volgende:
Verdeurie, het moet afkoelen! Ik heb zó lang in de avondspits gestaan, was zo warm in de auto, overal krankzinnige files, toen ben ik ergens lukraak afgeslagen en toen verdwaalde ikEn vervolgens stond ik in de regio vast voor een open brug
Heb ik geen geduld voor. Ik heb of zoek allerlei sluipwegen, als ik maar kan blijven rijden. Maar verdwalen schiet niet opquote:Op donderdag 5 juli 2012 23:48 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik las nog geen uur geleden op FB dat er nog iemand in de file terechtgekomen was vanuit Utrecht.![]()
Ik heb ook wel eens van die dagen gehad dat ik de files zo zat was dat ik van de snelweg afging, de auto ergens neerzette en een peuk ging zitten roken en een beetje naar muziek ging luisteren en pas meer dan een uur later weer ging rijden.
Ze was met iemand die ik met de beste wil van de wereld geen oude rocker kan noemen. En toen dat voorbij was, bleef ze aan een sletterige rocker hangen. Moet de vreemdste switch ooit in de muziekwereld zijn geweest.quote:
De ervaring leert dat wanneer het op de snelweg stilstaat, de sluiproutes ook gauw dichtslibben. Als het desondanks toch heel rustig lijkt op de sluiproute is het meestal omdat je verdwaald bent.quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:51 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Heb ik geen geduld voor. Ik heb of zoek allerlei sluipwegen, als ik maar kan blijven rijden. Maar verdwalen schiet niet op
Was ze ook één van de vierduizend van Mick?quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:53 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ze was met iemand die ik met de beste wil van de wereld geen oude rocker kan noemen. En toen dat voorbij was, bleef ze aan een sletterige rocker hangen. Moet de vreemdste switch ooit in de muziekwereld zijn geweest.
quote:On June 25th, 2012, she will be on VH1's reality show "Hollywood Exes".
Nee. Mick Hucknall? Het waren er geen 4000, maar wel heul veul.quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:55 schreef Scrutinizer het volgende:
Was ze ook één van de vierduizend van Mick?
Jagger natuurlijk.quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:58 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nee. Mick Hucknall? Het waren er geen 4000, maar wel heul veul.
Die is zo chique geweest om nooit aantallen te noemen, maar 4000 lijkt me zelfs voor hem onhaalbaar.quote:
quote:Overigens doet me dat denken aan een grap bij The Roast of Pamela Andersen. Daar zeiden ze omdat ze Tommy Lee had ingeruild voor Kid Rock dat ze kennelijk een zwak had voor slechte muzikanten.
Mick Jagger sliep met 4000 vrouwen. Een tong80-topic.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:03 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Die is zo chique geweest om nooit aantallen te noemen, maar 4000 lijkt me zelfs voor hem onhaalbaar.
quote:[..]Dat is de slet aan wie mevrouw bleef hangen na haar stukgelopen huwelijk.
Verdachte bronquote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:08 schreef Scrutinizer het volgende:
Mick Jagger sliep met 4000 vrouwen. Een tong80-topic.
Ha. En dan te bedenken met wie ze getrouwd was. Echt een kwestie van downgraden, als je het mij vraagt. En ja, een beeldschone Latina.quote:Dat is wel heel toevallig. Die schijnt wel een enorme piemel te hebben dus misschien dat dat genoeg reden voor een transfer was.
Het lijkt mij ook vrij sterk.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:13 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Verdachte bronIk geloof echt helemaal niets van dat getal, het is fysiek niet mogelijk.
Hmmmm, haar vorige echtgenoot had een nog grotere of was zelf veel groter dan Tommy?quote:[..]
Ha. En dan te bedenken met wie ze getrouwd was. Echt een kwestie van downgraden, als je het mij vraagt. En ja, een beeldschone Latina.
Geen idee, hoor. Daar doelde ik niet op. Wat ik bedoelde is dat ze (imo!) van een steak naar een hamburger ging. HAHAHA! Nu vergelijk ik mannen met vleesquote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:16 schreef Scrutinizer het volgende:
Hmmmm, haar vorige echtgenoot had een nog grotere of was zelf veel groter dan Tommy?
quote:
Maar goed, je hebt geen naam. Dan wachten wij met smart op wyccie.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:13 schreef Wickedangel het volgende:
Ha. En dan te bedenken met wie ze getrouwd was.
Trustenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:45 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
[..]
Maar goed, je hebt geen naam. Dan wachten wij met smart op wyccie.
![]()
De Nederlandse Guy Mortier/Hugo Clausquote:
Uiteraard, jullie hebben backstagepasjes.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:40 schreef Scrutinizer het volgende:
Je had kennelijk niet alles op slot gedaan want Wickedangel en ik konden er nog gewoon in.
En een magneetkaartquote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:43 schreef wyccie het volgende:
[..]
Uiteraard, jullie hebben backstagepasjes.
Mayte Garcia.quote:
Ik heb vandaag heerlijk Thais gegeten in het parkquote:Op zondag 8 juli 2012 23:21 schreef wyccie het volgende:
Ik schuif je zo wel een dienblad met eten toe.
Ik heb vandaag geslapen en geslapen en geslapen. En domme spelletjes gespeeld.quote:Op zondag 8 juli 2012 23:22 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb vandaag heerlijk Thais gegeten in het park
Was dat het muziekfestijn? Was het droog?quote:Op zondag 8 juli 2012 23:22 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb vandaag heerlijk Thais gegeten in het park
Pics or it didn't happen.quote:Op zondag 8 juli 2012 23:23 schreef wyccie het volgende:
Ik heb vandaag geslapen en geslapen en geslapen. En domme spelletjes gespeeld.
Zit hier nog steeds in mijn slaapkleren.
Na 4 uur heeft het niet meer geregend. Het was wel een stuk rustiger dan normaal.quote:Op zondag 8 juli 2012 23:23 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Was dat het muziekfestijn? Was het droog?
Dus de hersenspoeling van Surie kan z'n aanvang nemen?quote:Op zondag 8 juli 2012 23:29 schreef Wickedangel het volgende:
wyccie ik begrijp dat Tom & Katie de strijdbijl voorlopig hebben begraven. Dat is toch wel jammer.
Na een minuut of twee dacht ik: Take it to the bridge.quote:Op zondag 8 juli 2012 23:29 schreef Scrutinizer het volgende:
Dit vond ik het leukste bandje. Uit Ethiopië.
Dat komt omdat jij alleen Westerse muziek luistert, denk ik.quote:Op zondag 8 juli 2012 23:34 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Na een minuut of twee dacht ik: Take it to the bridge.
Heet jij wyccie?quote:Op zondag 8 juli 2012 23:30 schreef Scrutinizer het volgende:
Dus de hersenspoeling van Surie kan z'n aanvang nemen?
Op Youssou N'Dour na, en hij weet het wel to the bridge te brengen.quote:Op zondag 8 juli 2012 23:36 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat komt omdat jij alleen Westerse muziek luistert, denk ik.
Er zijn vast nog genoeg vrouwen te vinden die wel een Cruise willen makenquote:Op zondag 8 juli 2012 23:36 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Heet jij wyccie?
Nee natuurlijk niet! Dat kind moet beschermd worden tegen die sekte. Ik doelde op de vuile was van haar oudersWie wil trouwens nu nog met Tom Cruise in zee?
Ongetwijfeld. Totdat duidelijk wordt dat ze in aliens moeten geloven.quote:Op zondag 8 juli 2012 23:39 schreef Scrutinizer het volgende:
Er zijn vast nog genoeg vrouwen te vinden die wel een Cruise willen maken
Maar de Mbalax die hij maakte voordat hij in het Westen doorbrak, daar vond je weinig aan meen ik me te herinneren. Daarin was dan ook geen sprake van een westerse structuur met een bridge of whatever.quote:Op zondag 8 juli 2012 23:37 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Op Youssou N'Dour na, en hij weet het wel to the bridge te brengen.
Klopt, ik heb een compilatie-cd van vroeg(er) werk waar ik weinig mee kan. "Nothing's in vain" en "Rokku mi rokka" vind ik weer heerlijk. Een nummer van die laatste cd staat bovenaan mijn iPod-afspeellijst, die draai ik dus blijkbaar het meest. "Sama Gammu".quote:Op zondag 8 juli 2012 23:41 schreef Scrutinizer het volgende:
Maar de Mbalax die hij maakte voordat hij in het Westen doorbrak, daar vond je weinig aan meen ik me te herinneren. Daarin was dan ook geen sprake van een westerse structuur met een bridge of whatever.
Ja, dan koelt het misschien wat af. Het is 23,5 graden in mijn huiskamer.quote:
Now playing. Klinkt niet verkeerd.quote:
Sizzling!quote:Op maandag 9 juli 2012 00:04 schreef Scrutinizer het volgende:
Ja, wat denk je? Weet je wel hoe warm het in Mali is?
En de familie Farka Touré komt uit Niafunke, daar is het nu oorlogquote:
Da's een Royal Flush.quote:
Ja, ik begrijp dat de buurlanden Mali hebben opgeroepen ermee te stoppen.quote:Op maandag 9 juli 2012 00:12 schreef Scrutinizer het volgende:
En de familie Farka Touré komt uit Niafunke, daar is het nu oorlog
Dat zou best kunnen. Mevrouw is pokerspeelster, lees ik in de Wiki, maar dat is niet waarmee ze bekend is geworden.quote:Da's een Royal Flush.
Ik begreep dat de buurlanden verenigd in ECOWAS Mali opgeroepen hebben hulp van de VN in te roepen. Is echt een drama wat er in Timboektoe gebeurt.quote:Op maandag 9 juli 2012 00:14 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja, ik begrijp dat de buurlanden Mali hebben opgeroepen ermee te stoppen.
Jennifer Tilly?quote:[..]
Dat zou best kunnen. Mevrouw is pokerspeelster, lees ik in de Wiki, maar dat is niet waarmee ze bekend is geworden.
Ik weet er het fijne niet van.quote:Op maandag 9 juli 2012 00:18 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik begreep dat de buurlanden verenigd in ECOWAS Mali opgeroepen hebben hulp van de VN in te roepen. Is echt een drama wat er in Timboektoe gebeurt.
Nee, maar wel een actrice.quote:Jennifer Tilly?
Het is ook redelijk complex. Maar wat er o.a. gebeurt is dat een aan Al Qaeda gelieerde beweging allerlei werelderfgoed, tombes, mausolea en dergelijke uit de 13e en 14e eeuw aan het vernietigen is.quote:
Hmmm, dat is de enige actrice die ik uit pokercircuit ken.quote:[..]
Nee, maar wel een actrice.
Lekker danquote:Op maandag 9 juli 2012 00:25 schreef Scrutinizer het volgende:
Het is ook redelijk complex. Maar wat er o.a. gebeurt is dat een aan Al Qaeda gelieerde beweging allerlei werelderfgoed, tombes, mausolea en dergelijke uit de 13e en 14e eeuw aan het vernietigen is.
quote:Hmmm, dat is de enige actrice die ik uit pokercircuit ken.
quote:is one of the "famous faces" due to being a regular player on the online poker website Hollywood Poker. In July 2006, she finished in the money (33rd place) at the $1000 Ladies' No-Limit Hold 'em World Series of Poker event, winning $5,132.
She is now one of the celebrities playing on Hollywood Poker participating in promotional events.
http://www.imdb.com/name/nm0001416/quote:
Nou dank je, hè.quote:Op maandag 9 juli 2012 00:27 schreef Scrutinizer het volgende:
Wat voor pyjama heb je eigenlijk aan wyccie? Een roze van Hello Kitty?
Ja, ze lijkt heel erg op Mimi!quote:
quote:Oh, het is de eerste vrouw van Tom Cruise. Mimi Rogers toch?
quote:Nou dank je, hè.
Ik heb zo'n hekel aan dat soort dingen. Ik had een huisgenoot die had met haar 25e nog een onderbroek met een poppetje erop.
Het was slechts een vraag.quote:Op maandag 9 juli 2012 00:38 schreef wyccie het volgende:
Nou dank je, hè.
Ik heb zo'n hekel aan dat soort dingen. Ik had een huisgenoot die had met haar 25e nog een onderbroek met een poppetje erop.
Mwoah.quote:Op maandag 9 juli 2012 00:41 schreef Scrutinizer het volgende:
Hmmm, that's not that impressive. Ik hoop dat ze beter acteert.
De week van de gouden handdruk voor jou, hè? Ik zou op je laatste dag maar een flinke tas meenemen.quote:
Haha gouden handdruk? Don't think so. Ik mag genoegen nemen met een lunch op kosten van de baas en een bos bloemen denk ik. Ze zijn erg zuinigjes atm.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:25 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
De week van de gouden handdruk voor jou, hè? Ik zou op je laatste dag maar een flinke tas meenemen.
Goed idee. Maar ik denk dat ik een deel moet laten staan.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:00 schreef Scrutinizer het volgende:
Aha, dus op vrijdag ook een grote tas mee om je bureau op te ruimen. Muis en toetsenbord, nietmachine, perforator, telefoon, planten, waterkoker etc, allemaal gewoon meenemen.
Het is gelukt. Unaniem voor gestemd! Ik dacht wat is Beuving een bekende naam....blijkt ze oud-rechter bij ons te zijn.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:22 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb even wat senatoren gebeld om voor de Motie Beuving te stemmen. Hoop dat het helpt.
Mooi! Er komen nu wel een mannetje of 50 extra naar de lunch op kosten van je baas en de perforator heb ik ook aan iemand moeten beloven voor zijn stem.quote:
Dat klinkt ook wel als een naam uit de regio. Beuving en de Voederbietels.quote:Ik dacht wat is Beuving een bekende naam....blijkt ze oud-rechter bij ons te zijn.![]()
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:32 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Mooi! Er komen nu wel een mannetje of 50 extra naar de lunch op kosten van je baas en de perforator heb ik ook aan iemand moeten beloven voor zijn stem.
[..]
Maar die komen toch uit de Achterhoek? Dat is toch wat anders dan Twente.quote:Dat klinkt ook wel als een naam uit de regio. Beuving en de Voederbietels.
Maar het ging er toch om dat er een rechtbank Overijssel en een rechtbank Gelderland moest komen? Dat is wel die regio.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:35 schreef Diaan73 het volgende:
[..]![]()
[..]
Maar die komen toch uit de Achterhoek? Dat is toch wat anders dan Twente.![]()
Er moesten idd die twee rechtbank komen.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:41 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Maar het ging er toch om dat er een rechtbank Overijssel en een rechtbank Gelderland moest komen? Dat is wel die regio.
En de gemiddelde Amsterdammer denkt dat je het beste via de Afsluitdijk kan rijden als je naar de Achterhoek moet.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:55 schreef Diaan73 het volgende:
Dat denken inderdaad veel mensen. Maar dat is het echt niet. Elke Twentenaar/Achterhoeker zal dat tegenspreken/corrigeren.
Nou, misschien is het wat overdreven maar ik had ooit een Amsterdamse collega die verbaasd was dat we toen we van Hilversum naar Heerenveen gingen niet via de Afsluitdijk reden. Veel Amsterdammers kennen maar twee plaatsen in Nederland, Amsterdam en Schiphol.quote:
Ze komen gewoon erg weinig buiten de stad en verhoudingsgewijs zijn er natuurlijk ook veel mensen zonder auto in Amsterdam. Als je altijd met het OV reist hoef je ook niet zoveel van topografie te weten, je moet dan alleen weten op welk perron je in moet stappen.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:12 schreef Diaan73 het volgende:
Beetje kennis van de Nederlandse topografie is ze dus erg vreemd?
Was ik alquote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:48 schreef Scrutinizer het volgende:
Jemig man![]()
Je zult in Bommel nu wel het gesprek van de dag zijn.
Zeker en niet eten wanneer je honger hebt maar op gezette tijden.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:03 schreef Scrutinizer het volgende:
Maar doe maar wel even voorzichtig aan nu. Veel fruit eten en zo.
En ik moet stoppen met drinken en slecht eten. Ik moet 20 kilo kwijt. Lijk nu op Danny Nelissen.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:48 schreef Diaan73 het volgende:
Jeetje Tong! Wat een verhaal. let je wel een beetje beter op jezelf? En idd opgezette tijden eten,proberen aan te wennen.
inderdaad, hij werd nog nét niet naar het tong80-ziekenhuis gebrachtquote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:53 schreef Wickedangel het volgende:
Waar ik dan toch om moest lachen, is dat je overal bekenden tegenkwam
Bluezz en Golfer kwamen een keer onverwacht op bezoek.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:53 schreef Wickedangel het volgende:
Waar ik dan toch om moest lachen, is dat je overal bekenden tegenkwam
Ja maand of 3 geleden.quote:Op woensdag 11 juli 2012 00:54 schreef wyccie het volgende:
Tong, doe niet zo eng!![]()
Sterkte, en je moet een goed dagritme en voedselpatroon aanhouden!
Ik dacht dat je glucose een tijdje geleden nog gecontroleerd was en het goed was.
Ik moet gewoon eerst eens gaan wandelen. Normaal bewegen. Sportschool kan later. Kan daar nu toch niks doen met mijn overgewicht.quote:Op woensdag 11 juli 2012 01:25 schreef wyccie het volgende:
Heb je een (potentieel) wandelmaatje? Dat is meestal gezelliger en is meer een stok achter de deur.
Of lid worden van de sportschool. Die zijn zo duur dat het zonde is om niet te gaan.
Liever niet. Beviel me gisteren niet zo.quote:
Ja af en toe een klein beetje.quote:
Ik denk dat Zaltbommel zo'n stadje is met kinderkopjes en kasseien, levensgevaarlijk voor iemand die niet zo stevig op z'n benen staat.quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:35 schreef brother52 het volgende:
Je hoeft ook niet meteen 5 kilometer te gaan wandelen. Met kleine stukjes die je aandurft beginnen.
Denk dat ik volgende week in Nijmegen ga wandelen.quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:35 schreef brother52 het volgende:
Je hoeft ook niet meteen 5 kilometer te gaan wandelen. Met kleine stukjes die je aandurft beginnen.
Precies die liggen in de hoofdstraat in het centrum.quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:56 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik denk dat Zaltbommel zo'n stadje is met kinderkopjes en kasseien, levensgevaarlijk voor iemand die niet zo stevig op z'n benen staat.
Daar is het veilig, daar woont Dokter Wyccie!quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Denk dat ik volgende week in Nijmegen ga wandelen.
Toch niet in park langs de Marten van Rossemsingel?quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Precies die liggen in de hoofdstraat in het centrum.
Nee. Op de Markt.quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:04 schreef brother52 het volgende:
[..]
Toch niet in park langs de Marten van Rossemsingel?
Gelukkig maar.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 18:44 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen
Ik heb geen suiker maar een virale infectie.
Maandag verder kijken.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 18:51 schreef wyccie het volgende:
[..]
Gelukkig maar.
Hopelijk eentje die makkelijk te bestrijden is?
quote:
Andere sport.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 01:03 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat was op het randje
[..]
Tennisser of een wielrenner?
Ik kende hem ook niet. Maar hij gaat bij de opening de vlag dragen.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 02:44 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik blader net nog even door de krant en zie dat het Dorian van Rijsselberge is.
Hij kan wel spelen maar hij heeft wel een lelijke sound, vind ik.quote:
Echt nietquote:Is jouw haar ook zo lang?
Oh, dat soort dingen kan ik echt niet horen.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:20 schreef Scrutinizer het volgende:
Hij kan wel spelen maar hij heeft wel een lelijke sound, vind ik.
Toch geen sporter, hè?quote:
Is vooral een kwestie van smaak. Z'n geluid is heel onpersoonlijk en vlak, vind ik.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:28 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh, dat soort dingen kan ik echt niet horen.
Toch wel.quote:[..]
Toch geen sporter, hè?
O, ik dacht ik doe een sportplaatje want wyccie is zo sportief. Vierdaagse, halve marathon en zo ...quote:
Maar dat is dan geen uitdaging meer om te raden.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:42 schreef Scrutinizer het volgende:
Zal ik dan maar een foto van m'n oma posten?
Dat is vast een bandje, maar verder heb ik geen idee.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:55 schreef Scrutinizer het volgende:
Of wil je dit gezelschap even raden?
[ afbeelding ]
Het zou me verbazen als haar naam wist te noemen.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:57 schreef wyccie het volgende:
[..]
Maar dat is dan geen uitdaging meer om te raden.
Want muziek is stom?quote:[..]
Dat is vast een bandje, maar verder heb ik geen idee.
Beppe van Scrut.quote:Op zondag 15 juli 2012 00:00 schreef Scrutinizer het volgende:
Het zou me verbazen als haar naam wist te noemen.
Uiteraard.quote:Want muziek is stom?
(de tattoo is een aanwijzing)
Nee, van m'n oma van de Friese kant van de familie heb ik geen foto's. Dat was een afschuwelijk mens.quote:
Het is een Amerikaanse staat.quote:[..]
Uiteraard.
Van die tattoo word ik niet echt enthousiast. Het lijkt op een mislukte deur.
Trustenquote:Op zondag 15 juli 2012 00:04 schreef wyccie het volgende:
Nog een spelletje en dan zo slapen. Morgen toch maar gaan sporten, volgens mij ben ik aan het dichstlibben.
quote:Op zondag 15 juli 2012 00:09 schreef Tokay het volgende:
De tatoeage is een aanwijzing? Ik zie niet eens wat het voorstelt!
quote:
De OP daar heb je uit dit topic ge-copy-paste.quote:Op zondag 15 juli 2012 00:33 schreef tong80 het volgende:
Of had ik die al gepost ben niet helemaal helder deze tijd.
Jazeker. Ik ben twee keer naar een optreden van hem geweest. Hoewel hij een Siciliaan is, is hij op Jamaica één van de belangrijkste reggae-artiesten van het moment. En terecht.quote:
Komt op Lowlands. Net wat geluisterd en klinkt lekker.quote:Op zondag 15 juli 2012 13:23 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Jazeker. Ik ben twee keer naar een optreden van hem geweest. Hoewel hij een Siciliaan is, is hij op Jamaica één van de belangrijkste reggae-artiesten van het moment. En terecht.
Hier was ik vorig jaar bijquote:Op zondag 15 juli 2012 13:24 schreef peaceman het volgende:
[..]
Komt op Lowlands. Net wat geluisterd en klinkt lekker.
Wel een vrolijk bandje.quote:Op zondag 15 juli 2012 13:27 schreef peaceman het volgende:
Iets andere categorie, maar Splendid komt ook op Lowlands. Best leuk.
Nah, ik zou er wakker van worden.quote:Op zondag 15 juli 2012 13:34 schreef peaceman het volgende:
Vind het een heerlijk nummer. lekker dromerig.
Wie zegt dat het een band is?quote:Op zondag 15 juli 2012 13:42 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nah, ik zou er wakker van worden.
Dat plaatje van dat bandje zegt me niets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |