#1 is qua oppervlakte net zo groot al #3 zonder dat plankje voor een kruk. ik zou dan doen #3 zonder dat plankje en daar gewoon ladenkastje maken. Imo is dat samen in de keuken iets doen overrated net als kookeilanden, nu hip schijnbaar. Maar wat mijn betreft een gruwel.quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:37 schreef HetKlusKonijn het volgende:
Tsja, moeilijk. Ik ga dit topic eens even volgen omdat ik wellicht in de toekomst met hetzelfde vraagstuk te maken ga krijgen...
Eerlijk gezegd lijkt mij indeling #1 het 'handigst'.
#2 valt wat mij betreft af omdat ik enorm de pest heb aan kookeilanden - continu van je kookinrichting met je pannen moeten oversteken naar je wasbak vind ik niet zo heel erg handig(tsja het is mode, maar wát een sta-in-de-weg doorgaans! alleen overwegen als je echt een enorme keuken hebt of een grote open keuken-ruimte).
Wat #3 betreft... sta je als je daar bezig bent niet op een enorm kleine ruimte te werken? Als je met z'n tweeën aan de slag wilt, kun je dan nog wel lekker werken zonder elkaar continu in de weg te lopen?
Ik zou neigen naar indeling #1.
Tsja, hangt een beetje ervan af. Woon je alleen of samen?quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:52 schreef jasonnas het volgende:
Ter aanvulling.
De ruimte bij #3, van werkblad spoelbak tot oven is 1.20m
De doorloop 0,75m
Is dit voldoende denken jullie?
Idd alleen is dat prima te doen. Met zijn tweeen een beetje aan de krappe kant al helemaal met dat plankje wat je daar hebt.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:03 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Tsja, hangt een beetje ervan af. Woon je alleen of samen?
Houden jullie ervan om samen in de keuken bezig te zijn?
Als niet dan moet dat voldoende zijn, anders is het wellicht een beetje krap.
Als dat Whirlpool met een IKEA stempel is, zou ik er met een grote boog omheen lopen.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:28 schreef jasonnas het volgende:
Wat zijn jullie ervaringen met Ikea inbouw apparatuur?
Kun je dan ook uitleggen wat er mis zou zijn volgens jou met een inductieplaat of combi-oven van IKEA (c.q. Whirlpool)?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:30 schreef blomke het volgende:
Als dat Whirlpool met een IKEA stempel is, zou ik er met een grote boog omheen lopen.
Inderdaad niet nee. Maar het witgoed dat ik van Whirlppol heb opengemaakt (vanwege kapotte slangetjes e.d.) zag er zo rammelig en amateuristisch uit, dan ik me verbaasde dat het nog zo lang had gewerkt. Het is van het dunste materiaal, de makkelijkste verbindingen en de afgeraffelde soort.quote:
Een apparaat met veel bewegende delen (vaatwasser, wasmachine) zou ik ook niet willen van Whirlpool. Koelkast/vriezer weet ik simpelweg niet (behalve dan dat de 'Amerikaanse' koelkast-uitvoeringen wat problemen met de elektronica hebben en de fans een teringherrie (schijnen) te maken.)quote:Op woensdag 11 juli 2012 09:23 schreef blomke het volgende:
Inderdaad niet nee. Maar het witgoed dat ik van Whirlppol heb opengemaakt (vanwege kapotte slangetjes e.d.) zag er zo rammelig en amateuristisch uit, dan ik me verbaasde dat het nog zo lang had gewerkt. Het is van het dunste materiaal, de makkelijkste verbindingen en de afgeraffelde soort.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |