Dan word t tijd voor een nieuwe droidquote:Op woensdag 4 juli 2012 19:47 schreef ThaRooP het volgende:
Opera Mini Next werkt bij mij stukken vlotter dan Dolphin HD
Herkenbaar, Chrome is inderdaad nog niet perfect. Maar het automatisch synchroniseren van tabs en bookmarks met de browser op je computer vind ik toch wel ideaal.quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:27 schreef MacorgaZ het volgende:
Chrome is inderdaad heel fijn, heb alleen sinds kort (updates...) dat sommige pagina's niet geladen worden, dan moet ik terug en weer op de link klikken, heel vaag.
Vervolgens Dolphin HD even geprobeerd en daarmee geen problemen meer, maar mistte wel hoe vloeiend Chrome was. Irritant probleem weer
AIXquote:Op donderdag 5 juli 2012 15:17 schreef att.com het volgende:
Welk gratis weerwidget vinden jullie het mooiste?
O dat is vast beter, maar dat heb ik er niet op en ik ga niet flashen. Daarbij werkt TouchWizz voor mij prima, zuinig en stabiel.quote:
Da's het enige voordeel van Chrome tot nu toe. Ben groot van van Chome, maar nog niet op Android. Dan liever Boat, Opera of Dolphin.quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:31 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Herkenbaar, Chrome is inderdaad nog niet perfect. Maar het automatisch synchroniseren van tabs en bookmarks met de browser op je computer vind ik toch wel ideaal.
Ik ben erg te spreken over Animated Weatherquote:Op donderdag 5 juli 2012 15:17 schreef att.com het volgende:
Welk gratis weerwidget vinden jullie het mooiste?
- ik sluit alle tabbladen altijd, maar menuknop > Bookmarks is toch niet moeilijk?quote:Op donderdag 5 juli 2012 16:34 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
De manier waarop je bookmarks moet openen in Chrome is echt irritant. En er is geen "Afsluiten" knop
Ik heb het in mn quicksettings (HTC) zitten maar dat was een onderdeel van een rom..quote:Op vrijdag 6 juli 2012 09:38 schreef Kloonhommel het volgende:
Ik zoek een app die de led laat branden als de beeldscherm uitgeschakeld is. De standaard app van mijn HOX doet dit niet.
Ik heb al enkele apps uitgeprobeerd maar bijv "helderste zaklamp" gaat uit als de beeldscherm uitgeschakeld wordt. "Flashlight" laat alleen het beeldscherm oplichten, vanzelfsprekend gaat ie uit als beeldscherm uitgezet wordt, "Zaklamp" doet het maar 5 seconden nadat het beeldscherm is uitgeschakeld.
Er zijn nog een boel zaklampapps in de playstore, maar misschien hoef ik ze niet allemaal uit te proberen als iemand me tipt welke ik moet hebben?
Ik heb deze geïnstalleerd staan: https://play.google.com/s(...)om.devuni.flashlightquote:Op vrijdag 6 juli 2012 09:38 schreef Kloonhommel het volgende:
Ik zoek een app die de led laat branden als de beeldscherm uitgeschakeld is. De standaard app van mijn HOX doet dit niet.
Ik heb al enkele apps uitgeprobeerd maar bijv "helderste zaklamp" gaat uit als de beeldscherm uitgeschakeld wordt. "Flashlight" laat alleen het beeldscherm oplichten, vanzelfsprekend gaat ie uit als beeldscherm uitgezet wordt, "Zaklamp" doet het maar 5 seconden nadat het beeldscherm is uitgeschakeld.
Er zijn nog een boel zaklampapps in de playstore, maar misschien hoef ik ze niet allemaal uit te proberen als iemand me tipt welke ik moet hebben?
Deze had ik, heb ik zelf over geschreven in mijn vorige post, hij schakelt na 5 seconden of zo de led alsnog uit als de beeldscherm uit is. Misschien heeft de HOX een te strenge appkiller...quote:Op vrijdag 6 juli 2012 10:17 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Ik heb deze geïnstalleerd staan: https://play.google.com/s(...)om.devuni.flashlight
Blijft gewoon werken als ik het beeldscherm uitschakel.
Hij blijft aan als ie aan de lader hangt. Zodra de lader losgetrokken wordt (en het beeldscherm is dus uit) gaat het lampje na aantal seconden ook echt uit. Irritant als je een zaklamp nodig hebt maar het toestel is zo groot dat het lastig is met 1 hand vast te houden zonder de touchgedeelte aan te raken. Hem omdraaien durfde ik niet vanwege krassen en ook niet losjes vasthouden, er was een schroefje gevallen langs motorblok van mijn auto. (is alweer terecht btw)quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:50 schreef Eric_Cantona het volgende:
Gaat 't licht daarna niet meer aan? Bij mij schakelt 't ook effe uit, maar gaat daarna weer aan.
Deze blijft aan als het beeldscherm uitgeschakeld is! Bedankt voor de tipquote:Op zaterdag 7 juli 2012 00:07 schreef Oceanview het volgende:
https://play.google.com/store/apps/details?id=torcia.plus
De beste in mijn opinie
in titanium backup op menu drukken (onderin links van je scherm) en dan batch geloof ik en dan zie je een hele waslijst wat je kan doen met TB, oa apps backuppen en restoren.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 00:56 schreef Coenehv het volgende:
Een vraagje, ik wil graag mijn galaxy s2 updaten, maar alle apps enzo bewaren. Ik heb hem al geroot en titanium backup gedownload. Nu vraag ik me dus af hoe ik, nadat ik mijn telefoon heb geupdate naar een andere ROM, hoe ik dan alle apps er weer op krijg? Iemand die mij kan
https://play.google.com/s(...)logy.phoneaddictfreequote:Op zaterdag 7 juli 2012 10:09 schreef Iosaiv het volgende:
Ik zoek een app die kan bijhouden hoe lang ik met mijn androidtelefoon bezig ben, heeft iemand een idee?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |