Een provincieclub heeft geen landelijke uitstraling en geen aanhang door het hele land, die hebben Ajax en Feyenoord wel.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 16:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Iedere club is een provincieclub, of ligt Amterdam/Rotterdam/Eindje niet in een provincie?
Wat maakt de zogenaamde ''landelijke'' uitstraling uit als je geen resultaten haalt of als het bestuur met elkaar in de clinch zit? Lieg jezelf maar voor, post elk seizoen maar hetzelfde. Wij, als aanhang, worden daar niet anders van.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 18:13 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Een provincieclub heeft geen landelijke uitstraling en geen aanhang door het hele land, die hebben Ajax en Feyenoord wel.
Twente heeft ook geen landelijke uitstraling. En natuurlijk hebben Ajax en Feyenoord aanhang door het hele land, die bestaan ook al langer en hebben langer succes..quote:Op zaterdag 7 juli 2012 18:13 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Een provincieclub heeft geen landelijke uitstraling en geen aanhang door het hele land, die hebben Ajax en Feyenoord wel.
Grappig dat je nu eigenlijk bevestigd dat juist de aanhang van zulke clubs de successupporters zijn. (mijn mening)quote:Op zaterdag 7 juli 2012 18:13 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Ik wou net zeggenquote:Op zaterdag 7 juli 2012 18:41 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Grappig dat je nu eigenlijk bevestigd dat juist de aanhang van zulke clubs de successupporters zijn. (mijn mening)
gmta *boks*quote:
Die clubs bevatten inderdaad de meeste succes-supporters, dat hoef ik ook niet te ontkennen hoor.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 18:41 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Grappig dat je nu eigenlijk bevestigd dat juist de aanhang van zulke clubs de successupporters zijn. (mijn mening)
eerst maar eens een goede trainer aantrekkenquote:Op zaterdag 7 juli 2012 18:58 schreef TwenteFC het volgende:
Verschil in de begrotingen is nog maar 15mil. Twente komt d'r an!
Az gaat dus voor Twente.....quote:Op zaterdag 7 juli 2012 19:04 schreef kastanova het volgende:
Aangezien ik van mezelf simpelweg weet dat ik toch niet objectief ben, heb ik altijd wel een simpele graadmeter om te kijken in hoeverre Twente tot de Nederlandse top beschouwd word.
De teams in het hoofdmenu van Voetbal International:
[ afbeelding ].
En Twente voor Feyenoord en PSVquote:
Dat is volslagen onzin als je daarop de grootte van clubs baseert.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 19:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
En Twente voor Feyenoord en PSV
Vincerusso begintquote:Op zaterdag 7 juli 2012 19:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat is volslagen onzin als je daarop de grootte van clubs baseert.
Ik geloof Luuk wel en ik denk dat Joop - op een niet al te sjieke wijze - probeert het onderste uit de bierkan te halen. Joop is een zakenman. Het lijkt me zaak dat deze transfer zo snel mogelijk afgerond wordt. Spelers vasthouden die niet gemotiveerd zijn heeft geen enkele zin.quote:"Ik viel van mijn stoel toen ik Joop Munsterman hoorde", begint De Jong in De Telegraaf. "Dat bedrag is volledig in tegenspraak met het gesprek dat deze week heeft plaatsgevonden tussen FC Twente en Borussia Mönchengladbach en dat met mijn vader George en zaakwaarnemer Louis Laros."
Zuid-Afrikanen warmhouden, hoe doe je dat?quote:FC Twente verwelkomt Zuid-Afrikaans toptalent
FC Twente opent in augustus de deuren voor Nhlakanipho Ntuli. De zeventienjarige voetballer wordt in Zuid-Afrika gezien als één van de grootste talenten van het land.
Ntuli is afkomstig van de jeugdopleiding van Orlando Pirates. De middenvelder zou volgens Zuid-Afrikaanse media zelfs al akkoord zijn gegaan met een vierjarig contract, maar dat is volgens FC Twente voorbarig. Dat schrijft De Telegraaf zaterdagmorgen.
FC Twentte kan Ntuli pas contracteren als hij zijn achttiende verjaardag heeft gevierd. Tot die tijd zullen de Tukkers het talent warm moeten houden voor een verblijf in Enschede. In augustus werkt de jeugdinternational in elk geval een proefperiode af.
http://www.voetbalprimeur(...)-afrikaans-toptalent
Onder een infraroodlamp, het is hier natuurlijk een stuk kouder dan daar.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:22 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Zuid-Afrikanen warmhouden, hoe doe je dat?
Tja, het duo Bengtsson/Douglas..quote:Op zondag 8 juli 2012 13:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik lees net dat het 1-0 is voor Nordsjaelland
quote:
En nog geen Gutierrezquote:Tweets
5m FC Twente @fctwente
Opstelling FC Twente: Mihaylov, Rosales, Bengtsson, Douglas, Kuiper, Fer, Schilder, Tadic, Chadli, Plet, Gyasi #twenor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |