Bepaal jij dat?quote:Op maandag 9 juli 2012 14:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Laten we het erop houden dat iedere club z'n heilige heeft. Bij ons is dat Joop.
En nou afgelopen met deze "discussie".
Hij is wel zwart dat geeft je verhaal in de wijken wel meer kracht in sommige buurten. Een beetje het zelfde verhaal als Davids bij Ajax eigenlijk.quote:Op maandag 9 juli 2012 14:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Pletje had bij Heracles moeten blijven, dan hadden wij Gouriye nog gehad. Sowieso een van de vreemdste deals van Twente: goed talent + een smak geld voor een faalhaas
"Jij zit hier alleen omdat je zwart bent"quote:Op maandag 9 juli 2012 14:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij is wel zwart dat geeft je verhaal in wijken in wel meer kracht in sommige buurten. Een beetje het zelfde verhaal als Davids bij Ajax eigenlijk.
Van wat ik heb gezien nu van Born is het een type Gouriye. Alleen oogt hij wat langer.quote:Op maandag 9 juli 2012 14:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Pletje had bij Heracles moeten blijven, dan hadden wij Gouriye nog gehad. Sowieso een van de vreemdste deals van Twente: goed talent + een smak geld voor een faalhaas
Hoe kan je nou langer ogenquote:Op maandag 9 juli 2012 14:50 schreef d1ce het volgende:
[..]
Van wat ik heb gezien nu van Born is het een type Gouriye. Alleen oogt hij wat langer.
Daar vergis je je in, ook woont hij in Hengelo en hij zat bij me op school. Hij was best plofferig.quote:Op maandag 9 juli 2012 14:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoe kan je nou langer ogen? Gouriye is toch niet zo dik dat het gras onder hem een halve meter inzakt?
Zolang hij niet ook naar NAC, Apeldoorn of Heracles gaatquote:Op maandag 9 juli 2012 14:59 schreef Q. het volgende:
Born maakt idd een goede indruk, daar gaan we nog wel wat van horen de komende jaren.
Of AZ.quote:Op maandag 9 juli 2012 15:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Zolang hij niet ook naar NAC, Apeldoorn of Heracles gaat
Mjaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |