That's right, noquote:Op woensdag 4 juli 2012 23:49 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ze hadden/hebben wel iemand die Spaans kan, dat was de taal waarin ze Menchov altijd interviewden.
Hehe.quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:54 schreef Panthera. het volgende:
Dus ze hebben ontdekt dat er een Higgs deeltje is, maar als het er niet geweest was waren wij er niet geweest.
Welja. Zoek de logica.
Dan had je alleen geen massa gehad.quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:54 schreef Panthera. het volgende:
Dus ze hebben ontdekt dat er een Higgs deeltje is, maar als het er niet geweest was waren wij er niet geweest.
Welja. Zoek de logica.
Yes... het enige wat ik graag nog zou zien is iemand als die figuur van DWDD bij Tour du Jour die gewoon naar wat koersverhaaltjes op zoek gaat, vind ik altijd aangename fragmentjes en is de enige reden waarom ik dat programma terugkijk.quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:58 schreef thettes het volgende:
Ik vind de grote martshow toch weer aangenaam dit jaar.
Dit. Wat dat betreft vind ik Tour du Jour journalistieker. Ze hebben meer itempjes over de renners en wat er in een etappe allemaal gebeurd is ipv de grote-slechte-vragen-Mart-show, waar ik ondanks dat wel van kan genieten omdat Mart nooit verveelt.quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:59 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Yes... het enige wat ik graag nog zou zien is iemand als die figuur van DWDD bij Tour du Jour die gewoon naar wat koersverhaaltjes op zoek gaat, vind ik altijd aangename fragmentjes en is de enige reden waarom ik dat programma terugkijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |