Lees net dat het rond de 1,2 miljoen ligt..quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:33 schreef reddevil1408 het volgende:
wat zou een gemiddelde wielrenner voor een jaarsalaris hebben?
Voor 2012 is het ¤264,000 gemiddeld in de ProTour, het is ontzettend gestegen afgelopen jaren door Sky en BMC. TJ Van Garderen verdient naar verluidt $1.5 miljoen bijvoorbeeld.quote:
Hij is het ook pas sinds dit jaar gaan leren.quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:44 schreef Bananenvlaflip het volgende:
Als Sagan Engels kan, dan kan ik Slowaaks.
Hij spreekt waarschijnlijk wel beter Italiaans dan jij.quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:44 schreef Bananenvlaflip het volgende:
Als Sagan Engels kan, dan kan ik Slowaaks.
Ja, daar verbaasde ik me ook over ja. Maar, mijn Italiaans is dan weer beter dan mijn Slowaaks.quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:45 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Hij spreekt waarschijnlijk wel beter Italiaans dan jij.
Eens.quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:47 schreef Guard het volgende:
Johnny wordt zo ook een karikatuur van zichzelf..
Dat snap ik ook niet. Zorg dat je iemand hebt die in ieder geval één van de talen Italiaans, Frans of Spaans kan, dan kan je zoveel mooie fragmentjes maken over renners die nu nooit aan bod komen.quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:47 schreef Ambrosius het volgende:
Snap ook niet dat ze 'm niet in het Italiaans interviewen, zorg dat je iemand hebt die dat spreekt. In het peloton toch een veelbesproken taal.
Ze hadden/hebben wel iemand die Spaans kan, dat was de taal waarin ze Menchov altijd interviewden.quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:48 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Dat snap ik ook niet. Zorg dat je iemand hebt die in ieder geval één van de talen Italiaans, Frans of Spaans kan, dan kan je zoveel mooie fragmentjes maken over renners die nu nooit aan bod komen.
Maar ja... NOS.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |