Ik vind het altijd wel fijn om andermans mening te horen, en er dan meestal niks mee te doenquote:
Ik vroeg me al af sinds wanneer ze zulke teksten in een Hallmark kaart zettequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tot VanVelzen(heeft een deel van de tekst in een van zijn liedjes verwerkt, als 'ode' aan zijn vader) had ik nog nooit van dat nummer gehoordquote:
Gast, je moet echt even het white album downloaden ofzo, cultuurbarbaar!quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:12 schreef iBenny het volgende:
[..]
Tot VanVelzen(heeft een deel van de tekst in een van zijn liedjes verwerkt, als 'ode' aan zijn vader) had ik nog nooit van dat nummer gehoord
Jaquote:
Goed planquote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:12 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Gast, je moet echt even het white album downloaden ofzo, cultuurbarbaar!
Ditquote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:12 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Gast, je moet echt even het white album downloaden ofzo, cultuurbarbaar!
Zullen we wedden dat je er veel meer kent dan je denkt, je hoort ze zo vreselijk vaak je beseft het vaak alleen nietquote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:14 schreef iBenny het volgende:
[..]
Goed plan. Ik ken sowieso amper nummers van The Beatles
Dat zou ook best goed kunnenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:14 schreef Kally het volgende:
[..]
Zullen we wedden dat je er veel meer kent dan je denkt, je hoort ze zo vreselijk vaak je beseft het vaak alleen niet
Dit, mijn vader zei dat ie niets kende maar hij zat ze vanavond allemaal mee te zingen.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:14 schreef Kally het volgende:
[..]
Zullen we wedden dat je er veel meer kent dan je denkt, je hoort ze zo vreselijk vaak je beseft het vaak alleen niet
Ohw ja, die zijn natuurlijk ook van hunquote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:17 schreef Lutte het volgende:
[..]
Trusten!
BlackbirdEn Let it be en All you need is love zul je ook wel kennen
Ff in het Beste singer songerwriter kijken, kun je je lol helemaal niet meer opquote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:17 schreef iBenny het volgende:
Na een halve dag naar dolfijntjes te hebben gestaard ben ik een beetje melig geloof ik
Zo ergquote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:19 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ff in het Beste singer songerwriter kijken, kun je je lol helemaal niet meer op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |