Ik moest glimlachenquote:Op woensdag 4 juli 2012 00:20 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat weet ik verder ook niet. Als je mij in een conservatieve Amerikaanse staat zet komen mijn morele opvattingen ook totaal niet overeen, maar ik heb wel degelijk moreel besef. Mijn vraag van 'begrijp je het verschil tussen goed en kwaad' was misschien te eenduidig, maar je begrijpt hopelijk een beetje het idee erachter.

Die man was begeleider was het niet?quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:22 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hmm ik weet in ieder geval dat er een man en een vrouw zijn geweest in gesprekken met hem. Dus dat zijn al twee personen.

Lijkt me in jouw geval zeker niet raar. Maar als je geen geweten hebt maakt dat je nog niet tot een slecht persoon, het zijn je daden die tellen.quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:07 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Ik weet maar met mijn verleden zou ik ook best wel anti sociale trekjes hebben.

Weet je, ik zal die docu nog een keer terugkijken.quote:

En mijn daden zijn goed en gerechtvaardigd enkel een daad niet.quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:23 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Lijkt me in jouw geval zeker niet raar. Maar als je geen geweten hebt maakt dat je nog niet tot een slecht persoon, het zijn je daden die tellen.

Ik kan het ook mis hebben hoor, is al poosje terugquote:Op woensdag 4 juli 2012 00:24 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Weet je, ik zal die docu nog een keer terugkijken.
De lange versie ook. Want bij die ik heb gezien waren cruciale momenten van agressie eruit geknipt.

Maar hoe weet je van jezelf dat je geen geweten hebt eigenlijk?quote:
Ja voor mij ook, daarom dat ik het nog maar eens ga kijken. Kan ik misschien mijn latere beroepsperspectief daar nog even op aanpassen, als ik het bij nader inzien toch een stelletje prutsers vind.quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:26 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Ik kan het ook mis hebben hoor, is al poosje terug

Ik kom uit een nader milieu als jullie je hebt eens mijn verhaal gelezen nou dat stopt bij 13 juist toen ik mijn eerste vuurwapen kreeg.quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:27 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Maar hoe weet je van jezelf dat je geen geweten hebt eigenlijk?

Heb ik gelezen inderdaad. Maar een psychopaat wordt veelal ook gezien als gevoelloos. Dat ben jij toch niet?quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:28 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Ik kom uit een nader milieu als jullie je hebt eens mijn verhaal gelezen nou dat stopt bij 13 juist toen ik mijn eerste vuurwapen kreeg.

Sowieso, iedereen die zegt psychopaat te zijn is het niet.quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:30 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Heb ik gelezen inderdaad. Maar een psychopaat wordt veelal ook gezien als gevoelloos. Dat ben jij toch niet?

Maar als iedereen dat wel over de persoon zit zal er ergens waarheid in zittenquote:Op woensdag 4 juli 2012 00:31 schreef Kola het volgende:
[..]
Sowieso, iedereen die zegt psychopaat te zijn is het niet.

Mwah, mensen zijn al best wel snel psychopaat , volgens de instellingen enz.quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:31 schreef Kola het volgende:
[..]

Was dat niet juist zo met narcisten?quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:31 schreef Kola het volgende:
[..]

Beetje bizar dit maar tijdens werkzaamheden ben ik helemaal gevoelloos ook al gebeurt er iets met mijzelf.quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:30 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Heb ik gelezen inderdaad. Maar een psychopaat wordt veelal ook gezien als gevoelloos. Dat ben jij toch niet?

Volgens mij juist niet? Het is een van de meer zeldzame stoornissen.quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:33 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Mwah, mensen zijn al best wel snel psychopaat , volgens de instellingen enz.

Kijk naar breivik, dat is echt geen psychopaat hoor, maar toch volgens psychologen wel. Al waren er ook een paar die zeiden van niet.quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:36 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Volgens mij juist niet? Het is een van de meer zeldzame stoornissen.

1-3 % van de bevolking schijnt het te hebben, nog al wat.quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:36 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Volgens mij juist niet? Het is een van de meer zeldzame stoornissen.

Dat is er niet. Voor iedereen anders.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:42 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Begrijp je het verschil tussen goed en kwaad?

Valt wel mee.quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:38 schreef Kola het volgende:
[..]
1-3 % van de bevolking schijnt het te hebben, nog al wat.

Raar, tijdens colleges werd mij verteld dat een diagnose met ASP zelden voorkomt. Maar docenten zijn ook niet alwetend natuurlijk.quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:38 schreef Kola het volgende:
[..]
1-3 % van de bevolking schijnt het te hebben, nog al wat.

Ja oke, maar velen zijn ook niet gediagnostiseerd, lopen als modelburgers rond in de maatschappij. Waar die cijfers op gebaseerd zijn weet ik ook niet verder.quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:43 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Raar, tijdens colleges werd mij verteld dat een diagnose met ASP zelden voorkomt. Maar docenten zijn ook niet alwetend natuurlijk.

Die discussie hebben we net gehad.quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:42 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat is er niet. Voor iedereen anders.
|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |