Weet niet zeker of je dit als grapje bedoelt, maar zo niet: ik geef in hele normale bewoordingen mijn mening. Mag die niet gegeven worden als deze afwijkt van wat (de meeste) anderen hier vinden? Dat is nou precies wat dit topic soms zo ontoegankelijk maakt. Net zoals ene 'ticootje' die het nodig vindt om met eenquote:
Oohw ik kijk zo naar dat moment uit, dat ik hem eindelijk kan vasthoudenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:09 schreef Kersjes het volgende:
Die adrenaline-rush, dat overweldigende gevoel van LIEFDE als je je baby voor het eerst in je armen hebt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik kan er weer om janken nu
Inderdaad. Zo kijk ik er ook totaal niet op terug. Als ik eraan terugdenk herinner ik me alle ongemakken wel, en ik kan me ook nog wel enigszins verplaatsen in de vreselijke pijn die ik heb gehad. Maar het negatieve gevoel erbij is weg. Dat was het eigenlijk al heel snel.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:11 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar de nadruk hier ligt wel érg op kotsen, vermoeidheid, slecht slapen, je slecht voelen, horrorverhalen, hormonen, etc.
Maak anders een account aan bij babybytes en ga daar verder janken?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:19 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Weet niet zeker of je dit als grapje bedoelt, maar zo niet: ik geef in hele normale bewoordingen mijn mening. Mag die niet gegeven worden als deze afwijkt van wat (de meeste) anderen hier vinden? Dat is nou precies wat dit topic soms zo ontoegankelijk maakt. Net zoals ene 'ticootje' die het nodig vindt om met eente vragen wie ik dan wel niet ben.
Wat een intelligente, inhoudelijke reactie!quote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:20 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Maak anders een account aan bij babybytes en ga daar verder janken?
Echt
Zo ben ik.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:21 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Wat een intelligente, inhoudelijke reactie!
Hoe vaak komt het voor, schat je?quote:
Is ook zo, en die verhalen zijn ook best interessant en ook op kraambezoeken vind ik het leuk om óók de 'ranzige' verhalen te horen. Het valt me alleen al een tijdje op dat er heel veel geklaag en negativiteit in dit topic voorbij komt. Natuurlijk hoort dat er ook bij, maar naar mijn mening slaat de balans soms een beetje de verkeerde kant door. Ik bedoel nu niet specifiek de bevallingsverhalen overigens.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:20 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Inderdaad. Zo kijk ik er ook totaal niet op terug. Als ik eraan terugdenk herinner ik me alle ongemakken wel, en ik kan me ook nog wel enigszins verplaatsen in de vreselijke pijn die ik heb gehad. Maar het negatieve gevoel erbij is weg. Dat was het eigenlijk al heel snel.
Een ieder heeft haar eigen zwangerschap en haar eigen bevalling. Wat er ook gebeurt, het staat vast dat het een bijzondere ervaring wordt. Waarom denk je dat zoveel moeders hier terug blijven komen? Om het een klein beetje te herbeleven. De ranzigheden horen erbij. Je mag er anders ook nooit over praten. Krijg je kraambezoek, willen ze de details niet horen.
Over de roze wolk raak je ook veel gauwer uitgepraat.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:23 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Is ook zo, en die verhalen zijn ook best interessant en ook op kraambezoeken vind ik het leuk om óók de 'ranzige' verhalen te horen. Het valt me alleen al een tijdje op dat er heel veel geklaag en negativiteit in dit topic voorbij komt. Natuurlijk hoort dat er ook bij, maar naar mijn mening slaat de balans soms een beetje de verkeerde kant door. Ik bedoel nu niet specifiek de bevallingsverhalen overigens.
Ja, dat zal het misschien ook wel zijnquote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:24 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Over de roze wolk raak je ook veel gauwer uitgepraat.
Dat is al vaker voorbij gekomen idd. Feit blijft wel dat er altijd meer gereageerd wordt op negatieve 'dingen' dan op positieve. Zo heb ik eigenlijk nooit iets te melden omdat alles goed gaat en wordt er ook bijna niet gereageerd op mijn louter positieve berichtjes.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:23 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Is ook zo, en die verhalen zijn ook best interessant en ook op kraambezoeken vind ik het leuk om óók de 'ranzige' verhalen te horen. Het valt me alleen al een tijdje op dat er heel veel geklaag en negativiteit in dit topic voorbij komt. Natuurlijk hoort dat er ook bij, maar naar mijn mening slaat de balans soms een beetje de verkeerde kant door. Ik bedoel nu niet specifiek de bevallingsverhalen overigens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bedenk me net dat die zetpillen die je kunt krijgen ook onmeunig groot zijn, weet nog dat k daar ook dafuq? van dacht
:)
Sorry, het was een grapje idd.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:19 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Weet niet zeker of je dit als grapje bedoelt, maar zo niet: ik geef in hele normale bewoordingen mijn mening. Mag die niet gegeven worden als deze afwijkt van wat (de meeste) anderen hier vinden? Dat is nou precies wat dit topic soms zo ontoegankelijk maakt. Net zoals ene 'ticootje' die het nodig vindt om met eente vragen wie ik dan wel niet ben.
Ik ben heel blij voor je dat het zo goed gaat!quote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:25 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Dat is al vaker voorbij gekomen idd. Feit blijft wel dat er altijd meer gereageerd wordt op negatieve 'dingen' dan op positieve. Zo heb ik eigenlijk nooit iets te melden omdat alles goed gaat en wordt er ook bijna niet gereageerd op mijn louter positieve berichtjes.
Edit: wat ik dus ook geheel logisch vind!
Nee hoor, daar zit ik regelmatig met tranen in de ogen mee te lezen.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:25 schreef Claudia_x het volgende:
Het bevallingsverhalentopic is trouwens erg de moeite waard, want daar staan opvallend weinig ranzigheden in en juist veel mooi verwoorde gevoelens.
Of lees ik dat topic soms ook door een roze bril?![]()
Hihi, thanksquote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:27 schreef KatyM het volgende:
[..]
Ik ben heel blij voor je dat het zo goed gaat!![]()
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |