abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_113736293
Zwangerschap & geboorte

26 juni: KatyM (jongetje)

21 juli: Gerberaatje (meisje)
17 juli: Sonnetje85 (meisje)
24 juli: Tante_Soesa (meisje)
26 juli: Troeta (meisje)

Eerste helft augustus: SilkTie
01 augustus: Nanadu (jongen)
03 augustus: _Bunny_ (meisje)
06 augustus: maffemuts (jongetje)
16 augustus: SupremeEvil
16 augustus: Vamperotica
21 augustus: Labelloo
27 augustus: MixedEmotions
28 augustus: Cantare

01 september: Sopho
04 september: lovelyjubbly1 (jongetje)
10 september: LeNeHe (meisje)
***10 september: Loodje en Blijepeen***
11 september: Frups (jongetje)
17 september: Kwisted (meisje)
26 september: NiGeLaToR (meisje)

01 oktober: Women86
03 oktober: Freubelot (meisje)
04 oktober: Admiraal_Anaal (papa)
05 oktober: Zolena
10 oktober: Mangostine
16 oktober: Sorbootje (neefje)
16 oktober: _Ophelia_
18 oktober: Skoap
19 oktober: detulp050 (papa)
22 oktober: Spockjuh_
23 oktober: Enfermera
23 oktober: Flower-Ti-Amo
31 oktober: Twinkle20

08 november: Cocotrimonium
10 november: Spees_Eend (jongetje)
26 november: Keshet (jongetje)
26 november: OooLizaooO (jongetje)
30 november: Kaatjejannie (jongetje)

06 december: Nytar
26 december: Ladylike
29 december: Incantrix
31 december: becky27
31 december: rebel-angel

2013

01 januari: Estrys
11 januari: eliis
16 januari: draculettetje
***16 januari: Ticootje & Joene***
18 januari: papillion
23 januari: Omentielvo

14 februari: Logician78
28 februari: Klumsy
----------------------------
***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's.
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK!)
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_113736318
Waar we dus positief zijn.
  dinsdag 3 juli 2012 @ 22:19:28 #3
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_113736325
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 22:12 schreef -Spring het volgende:

[..]

Doe niet zo negatief, joh.
Weet niet zeker of je dit als grapje bedoelt, maar zo niet: ik geef in hele normale bewoordingen mijn mening. Mag die niet gegeven worden als deze afwijkt van wat (de meeste) anderen hier vinden? Dat is nou precies wat dit topic soms zo ontoegankelijk maakt. Net zoals ene 'ticootje' die het nodig vindt om met een :') te vragen wie ik dan wel niet ben.
pi_113736365
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 22:09 schreef Kersjes het volgende:
Die adrenaline-rush, dat overweldigende gevoel van LIEFDE als je je baby voor het eerst in je armen hebt O+ O+ O+ O+ O+
Ik kan er weer om janken nu :')
Oohw ik kijk zo naar dat moment uit, dat ik hem eindelijk kan vasthouden O+ O+ O+. Bijna, nog eventjes O+.
pi_113736386
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 22:11 schreef Spees_Eend het volgende:

[..]

Natuurlijk, maar de nadruk hier ligt wel érg op kotsen, vermoeidheid, slecht slapen, je slecht voelen, horrorverhalen, hormonen, etc.
Inderdaad. Zo kijk ik er ook totaal niet op terug. Als ik eraan terugdenk herinner ik me alle ongemakken wel, en ik kan me ook nog wel enigszins verplaatsen in de vreselijke pijn die ik heb gehad. Maar het negatieve gevoel erbij is weg. Dat was het eigenlijk al heel snel.

Een ieder heeft haar eigen zwangerschap en haar eigen bevalling. Wat er ook gebeurt, het staat vast dat het een bijzondere ervaring wordt. Waarom denk je dat zoveel moeders hier terug blijven komen? Om het een klein beetje te herbeleven. De ranzigheden horen erbij. Je mag er anders ook nooit over praten. Krijg je kraambezoek, willen ze de details niet horen. }:|
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_113736404
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 22:19 schreef Spees_Eend het volgende:

[..]

Weet niet zeker of je dit als grapje bedoelt, maar zo niet: ik geef in hele normale bewoordingen mijn mening. Mag die niet gegeven worden als deze afwijkt van wat (de meeste) anderen hier vinden? Dat is nou precies wat dit topic soms zo ontoegankelijk maakt. Net zoals ene 'ticootje' die het nodig vindt om met een :') te vragen wie ik dan wel niet ben.
Maak anders een account aan bij babybytes en ga daar verder janken?

Echt
  dinsdag 3 juli 2012 @ 22:21:20 #7
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_113736433
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 22:20 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Maak anders een account aan bij babybytes en ga daar verder janken?

Echt
Wat een intelligente, inhoudelijke reactie!
pi_113736456
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 22:21 schreef Spees_Eend het volgende:

[..]

Wat een intelligente, inhoudelijke reactie!
Zo ben ik.
pi_113736492
:D
Gaan we rellen O+

En ik wilde net gaan slapen ;(
pi_113736499
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 22:16 schreef mignonne het volgende: [..] nergens voor nodig :)
Hoe vaak komt het voor, schat je?

Ik vond het zó vreselijk gênant. Het werd ook niet snel genoeg opgeruimd naar mn zin. Dus ik bleef er maar übergegeneerd naar wijzen en zeggen dat het weg moest omdat het zo stonk, vond ik.

Ik was eigenlijk de enige die er aandacht aan besteedde. Volgens N stelde het ook nauwelijks iets voor.
pi_113736525
Oh heerlijk, eerst horror nu comedy/drama! *popcornpakt
pi_113736530
Ik vind t ook fijn om de ellende te horen hoor, dan weet je ook dat je niet de enige bent die bijvoorbeeld alles onderschijt O+.
  FOK!fotograaf dinsdag 3 juli 2012 @ 22:22:52 #13
13368 NiGeLaToR
pi_113736531
Hi (vooral) dames! Lurk nog bijna dagelijks mee met jullie, maar lukt niet altijd om te reageren. Een enkeling kan zich wellicht nog herinneren dat de VK een week of 3,5 geleden in ene begon te miepen over zwangerschapsdiabetes. Afgelopen vrijdag onderzoek, maandag uitslag, nou in de vertste verte niet in de buurt van suikerziekte waarden. Weer even gedoe om nix, maar wel een 30 weken echo over een week of wat :)

Dus, van die dingen he.. :) enfin, ik lurk weer lekker verder, post natuurlijk weer echo plaatje als dat allemaal achter de rug is.

Edit; wel lief blijven doen he!
  dinsdag 3 juli 2012 @ 22:23:32 #14
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_113736571
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 22:20 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Inderdaad. Zo kijk ik er ook totaal niet op terug. Als ik eraan terugdenk herinner ik me alle ongemakken wel, en ik kan me ook nog wel enigszins verplaatsen in de vreselijke pijn die ik heb gehad. Maar het negatieve gevoel erbij is weg. Dat was het eigenlijk al heel snel.

Een ieder heeft haar eigen zwangerschap en haar eigen bevalling. Wat er ook gebeurt, het staat vast dat het een bijzondere ervaring wordt. Waarom denk je dat zoveel moeders hier terug blijven komen? Om het een klein beetje te herbeleven. De ranzigheden horen erbij. Je mag er anders ook nooit over praten. Krijg je kraambezoek, willen ze de details niet horen. }:|
Is ook zo, en die verhalen zijn ook best interessant en ook op kraambezoeken vind ik het leuk om óók de 'ranzige' verhalen te horen. Het valt me alleen al een tijdje op dat er heel veel geklaag en negativiteit in dit topic voorbij komt. Natuurlijk hoort dat er ook bij, maar naar mijn mening slaat de balans soms een beetje de verkeerde kant door. Ik bedoel nu niet specifiek de bevallingsverhalen overigens.
pi_113736577
Elmo... :D Jij nog goeie KS ellende als toevoeging?
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_113736617
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 22:23 schreef Spees_Eend het volgende:

[..]

Is ook zo, en die verhalen zijn ook best interessant en ook op kraambezoeken vind ik het leuk om óók de 'ranzige' verhalen te horen. Het valt me alleen al een tijdje op dat er heel veel geklaag en negativiteit in dit topic voorbij komt. Natuurlijk hoort dat er ook bij, maar naar mijn mening slaat de balans soms een beetje de verkeerde kant door. Ik bedoel nu niet specifiek de bevallingsverhalen overigens.
Over de roze wolk raak je ook veel gauwer uitgepraat. :+
  dinsdag 3 juli 2012 @ 22:25:25 #17
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_113736668
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 22:24 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Over de roze wolk raak je ook veel gauwer uitgepraat. :+
Ja, dat zal het misschien ook wel zijn :)
  dinsdag 3 juli 2012 @ 22:25:26 #18
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_113736669
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 22:23 schreef Spees_Eend het volgende:

[..]

Dat is al vaker voorbij gekomen idd. Feit blijft wel dat er altijd meer gereageerd wordt op negatieve 'dingen' dan op positieve. Zo heb ik eigenlijk nooit iets te melden omdat alles goed gaat en wordt er ook bijna niet gereageerd op mijn louter positieve berichtjes.

Edit: wat ik dus ook geheel logisch vind!
  dinsdag 3 juli 2012 @ 22:25:44 #19
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_113736683
ik vind het nog wel meevallen. Zelfs de kotsverhalen worden hier vermakelijk gebracht.

En ja, ik lurk ook nog steeds mee :@
pi_113736687
Het bevallingsverhalentopic is trouwens erg de moeite waard, want daar staan opvallend weinig ranzigheden in en juist veel mooi verwoorde gevoelens.

Of lees ik dat topic soms ook door een roze bril? :')
pi_113736711
Lijnloos :o oooh wat erg :o
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
bedenk me net dat die zetpillen die je kunt krijgen ook onmeunig groot zijn, weet nog dat k daar ook dafuq? van dacht :')
:)
pi_113736731
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 22:19 schreef Spees_Eend het volgende:

[..]

Sorry, het was een grapje idd.

Moet wel zeggen, en dan heb ik het enkel over de 'horrorverhalen' in het vorige topic, dat ik er weinig negatiefs aanvindt. Af en toe ff lekker de ranzigheden spuien moet kunnen, wmb. Dat zijn enkel de lichamelijke ongemakken die, zo wordt benadrukt, niets afdoen aan het emotionele genot.
pi_113736789
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 22:25 schreef Tante_Soesa het volgende:

[..]

Dat is al vaker voorbij gekomen idd. Feit blijft wel dat er altijd meer gereageerd wordt op negatieve 'dingen' dan op positieve. Zo heb ik eigenlijk nooit iets te melden omdat alles goed gaat en wordt er ook bijna niet gereageerd op mijn louter positieve berichtjes.

Edit: wat ik dus ook geheel logisch vind!
Ik ben heel blij voor je dat het zo goed gaat! *O*

;) :*.
pi_113736818
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 22:25 schreef Claudia_x het volgende:
Het bevallingsverhalentopic is trouwens erg de moeite waard, want daar staan opvallend weinig ranzigheden in en juist veel mooi verwoorde gevoelens.

Of lees ik dat topic soms ook door een roze bril? :')
Nee hoor, daar zit ik regelmatig met tranen in de ogen mee te lezen. O+
  dinsdag 3 juli 2012 @ 22:27:39 #25
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_113736826
quote:
17s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 22:27 schreef KatyM het volgende:

[..]

Ik ben heel blij voor je dat het zo goed gaat! *O*

;) :*.
Hihi, thanks :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo