abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 17 oktober 2012 @ 08:56:42 #276
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_118070890
Sterkte.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_118073603
Sterkte :*
pi_118083534
Sterkte!
pi_118100871
Sterkte Simmu en Sangdrax!
  woensdag 17 oktober 2012 @ 22:08:01 #280
323439 HetKlusKonijn
Hoard, collect, file, index
pi_118102530
^^ sluit mij bij bovengenoemde posts aan. Heel veel sterkte!
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
  Moderator woensdag 17 oktober 2012 @ 22:28:58 #281
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_118103720
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 08:45 schreef simmu het volgende:
even ter informatie: alles staat eventjes in de ijskast. we hebben het even te druk met heen en weer karren van en naar het westen. schoonpa ligt weer in het ziekenhuis en deze keer is het echt. 1 nier doet het niet meer en daar gaan ze niks aan doen ook, reanimeren doen ze ook niet meer en zn vrouw heeft 3 maanden palliatief zorgverlof opgenomen.

als het niet lukt om dit jaar te kopen is dat geen probleem voor ons. goed, geen stukje aflossingsvrije hypotheek, maar daar zaten we om te beginnen al over te twijfelen. ws ook lagere hypotheek, maar dat wilden we toch al. tis nu ff prioriteiten stellen en dit gaat voor. ik heb ook een brief aan de woningbouw gestuurd, ook dat wachten we even af.
Owjeeh... :{
Veel sterkte toegewenst in deze periode !
pi_118132418
Zoals hierboven al genoemd: heel veel sterkte!

Die huizen lopen niet weg...
pi_118133445
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 17:03 schreef TwinkleStar001 het volgende:
Zoals hierboven al genoemd: heel veel sterkte!

Die huizen lopen niet weg...
nou..... soms wel:

“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
pi_118753304
vanochtend eerste gesprek met potentiele aankoopmakelaar (verkopend makelaar van de nieuwbouw hier :') ). we beslissen dit weekend of we hem in dienst nemen. ik denk het wel, en dan voor een vast bedrag. geen gedoetjes met percentages enzo.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_119160831
En is het al wat geworden. Zo begin je een gesprek met en voor je het weet gekocht. Tenminste zo ging het bij mij wel hahaha.
Advocatus diaboli aiunt, non semper.
pi_119162457
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 12:52 schreef Tikbalang het volgende:
En is het al wat geworden. Zo begin je een gesprek met en voor je het weet gekocht. Tenminste zo ging het bij mij wel hahaha.
nah, die ene woning waar we ons wel 10 jaar in zouden zien wonen, dat wordt hem niet. die mensen vragen 209k en willen niet lager dan 195k en dat is ons teveel. nog niks gehoord ook van de woningbouw, dus ik denk niet dat het dit jaar nog gaat lukken. ah well; dan blijven we fijn ff zitten waar we zitten, ook goed :)
pi_119181300
Jammer! Maar je hebt de tijd gelukkig mee :)
pi_119181604
nja, an sich zitten we hier gewoon prima :) ik ga er wel vanuit dat als het dit jaar niet lukt, we een paar (2 a 3) jaartjes wachten tot dingen duidelijk zijn. het is gewoon nogal best wel een slok op de borrel anders qua maandlasten. gewoon dat het inene dan wel een hele grote sprong wordt zo netto per maand. dat weegt niet op tegen die paar tientjes van de huurverhoging. daarnaast weiger ik om ons in een tophypotheek te laten jagen onder het motto "nu kan het nog hoor *O* "

dus wellicht dat we in januari hier de boel wat opknappen :P dat hadden we nog niet gedaan sinds we hier wonen. aangezien we de sleutels om half 9 kregen en de verhuistruck er om kwart voor 9 stond en we *alles* van de vorige bewoners overgenomen hebben, kunnen jullie je vast wel een voorstelling maken van de mooiheid en comfort hier :')
pi_119181656
liefst zou ik nog steeds gewoon deze woning kopen. eigenlijk. als ik echt heel eerlijk moet zijn.
pi_119343874
nog 1 poging dit jaar en dan gaan we over op plan b.

er staat een vrijstaande (wat verouderd) woning met mooie grote tuin in een 'prime' stukje dorp voor ¤ 238.000 k.k.dat is voor ons te duur, maar ik weet dat de erven (...) er vanaf willen. graag en snel. dus daar willen we wel een cowboybod aan wagen, gevolgd door een portie geduld met stukje bij beetje dingen opknappen.......

plan b is dus een tikkie cheap-ass hier in deze woning de boel wat opleuken en dan een paar jaartjes stug blijven zitten en de boel afwachten :)
  zondag 18 november 2012 @ 15:18:50 #291
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_119344123
Oh, ik vind hem leuk.... maar van mij had je dat ook al kunnen verwachten :')
Ik denk dat hij nog niet lang genoeg te koop staat voor de erven om wanhopig te worden.
Maar op het platteland kun je natuurlijk altijd een cowboybod doen, heurt er bie.

Ik hoop voor je dat ze happen, maar B17 is in 2½ maand verkocht dus ik weet niet of ze nu al op een cowboybod zouden ingaan.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_119344773
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2012 15:18 schreef Leandra het volgende:
Oh, ik vind hem leuk.... maar van mij had je dat ook al kunnen verwachten :')
Ik denk dat hij nog niet lang genoeg te koop staat voor de erven om wanhopig te worden.
Maar op het platteland kun je natuurlijk altijd een cowboybod doen, heurt er bie.

Ik hoop voor je dat ze happen, maar B17 is in 2½ maand verkocht dus ik weet niet of ze nu al op een cowboybod zouden ingaan.
het proberen is ons aangeraden door de kopers van b17 ;)
  zondag 18 november 2012 @ 15:40:58 #293
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_119344851
Oeh, dat biedt perspectieven :D
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_119344962
nja, het staat leeg. dus het kost nu enkel maar geld en de erfbelastingdinges zal toch betaald moeten worden. wij hebben het voordeel dat ik er schijt aan heb dat mensen beledigd zijn door ons lage bod. dat is hier een probleem voor sommige anderen :')
  zondag 18 november 2012 @ 15:50:42 #295
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_119345212
Het is erg jammer dat de erfbelasting tegenwoordig over de WOZ-waarde gaat, en vrij rap afgetikt moet worden, dus wellicht zouden ze er nog voordeel bij hebben als het dit jaar verkocht wordt, dan valt een eventuele WOZ-waarde misschien nog aan te vechten.
Mits, de bewoner ook dit jaar is overleden.

Wellicht interessant leesvoer: http://www.bdo.nl/nl/nieu(...)strijd-met-EVRM.aspx
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_119345879
het zou wel heel heel gaaf zijn. vrijstaand, vlak bij school en echt een prachtig stukje dorp (een achteraf laantje is het eigenlijk, net na alle doorgaande wegen richting school, middelbare school en winkels), en een goede vriendin als nabije buur (die van b17) wiens jongste dikke vriendjes is met mijn oudste

nja, ik hoop er niet teveel op. maar het zou wel heel, heel gaaf zijn :P

maar goed; plan b klinkt me ook heel fijn. we hebben budget voor plan b en plan b opent dan weer de weg voor alsnog dit kopen, danwel die van een vriendin van me hier schuin tegenover (g29 is dat). dat laatste zou dan makelaarloos gaan

enfin. plan a, b, c, en d dus :D
linksom of rechtsom; dit topic is voorlopig nog niet dicht *)
pi_119346450
Er komt een deel 2 dus :)
Dat vrijstaande huis ziet er leuk uit. Lekker groot perceel ook.
Je weet 't maar nooit met de erfgenamen tegenwoordig.. Die volgen het nieuws ook. :)
  Moderator zondag 18 november 2012 @ 16:34:04 #298
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_119346749
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2012 16:08 schreef simmu het volgende:
het zou wel heel heel gaaf zijn. vrijstaand, vlak bij school en echt een prachtig stukje dorp (een achteraf laantje is het eigenlijk, net na alle doorgaande wegen richting school, middelbare school en winkels), en een goede vriendin als nabije buur (die van b17) wiens jongste dikke vriendjes is met mijn oudste

nja, ik hoop er niet teveel op. maar het zou wel heel, heel gaaf zijn :P

maar goed; plan b klinkt me ook heel fijn. we hebben budget voor plan b en plan b opent dan weer de weg voor alsnog dit kopen, danwel die van een vriendin van me hier schuin tegenover (g29 is dat). dat laatste zou dan makelaarloos gaan

enfin. plan a, b, c, en d dus :D
linksom of rechtsom; dit topic is voorlopig nog niet dicht *)
Dus we zijn bijvoorbaat al verzekerd van een topic deel 2 ? :)
Hoewel ik niet heel vaak reageer in dit topic, volg ik dit topic wel heel goed :s)
pi_119346811
ik hou het allemaal trouw bij hoor :Y
pi_119347572
Dit topic is slechts voor insiders.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')