Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
quote:Derium (Patje1987)
Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
Geniaal..quote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:07 schreef vandermar het volgende:
Kennen jullie de user Guapo?
Hij maakt echt pareltjes van topics over zijn 'zusje'.
Mijn zusje heeft me gebruikt.
De nieuwste, hij is weer geniaal
Meestal wel grappige topics jaquote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:07 schreef vandermar het volgende:
Kennen jullie de user Guapo?
Hij maakt echt pareltjes van topics over zijn 'zusje'.
Mijn zusje heeft me gebruikt.
De nieuwste, hij is weer geniaal
Is zielig voor vandermar.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:03 schreef wieisboos het volgende:
Had wel verwacht dat je de TT hetzelfde hield
Konden je ogen het wel aan?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:09 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Geniaal..Dat ook weer niet, maar grappig wel. Had 'm ook al gelezen.
Zat jij in de 2e of blijf je zitten?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:34 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Ik 3 vwo![]()
Wel je propedeuse halen he.
havoquote:
Ik zat in de 2e, ben pas in mei 14 geworden.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:35 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Zat jij in de 2e of blijf je zitten?
Oh joh, ik dacht dat je ook 15 was ofzoquote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:38 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Ik zat in de 2e, ben pas in mei 14 geworden.
Ik ook. Kan nu ook niet meer connecten ''The EA servers are not available at this time. Please try again later.''quote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:37 schreef Lindgren. het volgende:
Wtf, ik maak in de 87' minuut de 1-0 en verlies vrijwel direct verbinding met de EA-servers.
Mijn hele PS3 sloeg vast toen ik 2-2 in 89' maaktequote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:37 schreef Lindgren. het volgende:
Wtf, ik maak in de 87' minuut de 1-0 en verlies vrijwel direct verbinding met de EA-servers.
Welkom Remco!quote:
welkom.quote:
Maar jij was ook luiquote:
Eerste 2 klassenquote:
Servers zijn bagger de laatste paar dagen.quote:
Toen niet, dat kwam pas op het vwo. Op het gymnasium faalde ik gewoon hard op Grieks en in mindere mate latijn.quote:
T/m de 5equote:
Nooit gehad gelukkig. Wil nog wel atheneum gaan doen na havoquote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:44 schreef vandermar het volgende:
[..]
Toen niet, dat kwam pas op het vwo. Op het gymnasium faalde ik gewoon hard op Grieks en in mindere mate latijn.
Grieksquote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:44 schreef vandermar het volgende:
[..]
Toen niet, dat kwam pas op het vwo. Op het gymnasium faalde ik gewoon hard op Grieks en in mindere mate latijn.
Ik zou dat dan wel doen op een VAVO, dat is zoveel beter dan middelbare school en tevens duurt het even lang. Op Vavo heb je alleen het eerste jaar 4 vakken en het jaar erop weer 4.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:44 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nooit gehad gelukkig. Wil nog wel atheneum gaan doen na havo
Ik stond een 2 op Grieksquote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:45 schreef Reemi het volgende:
[..]
GrieksLatijn is al een rotvak maar Grieks is echt verschrikkelijk. Dan is Latijn nog enigszins te doen.
Serieus?quote:
Latijn in de eerste, dat niveauquote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:46 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik stond een 2 op Grieksik kon het gewoon niet
en die lerares was ook een vieze hoer
Latijn stond ik een 5 in de 2e en een 6 in de 1e.
Waarom heb je Latijn gekozen dan ?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:47 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Latijn in de eerste, dat niveau
''Jupiter deus est. Jupiter habitat in caelum''
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:46 schreef Reemi het volgende:
[..]
Serieus?Of heb jij alleen nog zinnen zoals "Mars deus est"?
100 miljoen verschillende vormen in de eerstequote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:47 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Latijn in de eerste, dat niveau
''Jupiter deus est. Jupiter habitat in caelum''
Wat houdt dat VAVO in dan? Daar zitten alle 'drop-outs' toch?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:45 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik zou dat dan wel doen op een VAVO, dat is zoveel beter dan middelbare school en tevens duurt het even lang. Op Vavo heb je alleen het eerste jaar 4 vakken en het jaar erop weer 4.
Nou nee, op vavo zijn diegene die nog 2 vakken moeten halen voor tentamen of diegene die het middelbare onderwijs niet goed vinden. Ik had dat laatste, ik mocht door op mijn middelbare school maar zag dat niet zitten met enkele leraren en koos ik voor VAVO. Gratis naar school en veel vrijquote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:48 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Wat houdt dat VAVO in dan? Daar zitten alle 'drop-outs' toch?
Sta ik ook (in 5vwo dan), maar voor onverwachte vertalingen scoor ik meestal verschrikkelijk laag. Als ik niet een beetje houvast heb, kan ik er helemaal niks van.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:47 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]ook 6vwo ja, het is niet makkelijk maar wel te begrijpen. Sta een krappe 7.
onverwachte vertalingen? Wat moet ik me daar bij voorstellen?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:49 schreef Reemi het volgende:
[..]
Sta ik ook (in 5vwo dan), maar voor onverwachte vertalingen scoor ik meestal verschrikkelijk laag. Als ik niet een beetje houvast heb, kan ik er helemaal niks van.
Dat je de les binnenkomt en er een tekst die je niet kent voor je klaar ligt.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:50 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
onverwachte vertalingen? Wat moet ik me daar bij voorstellen?
Vavo is gewoon school maar het gaat via je oude middelbare school. Haal je slechte cijfers dan krijg je meer hulp en toezicht, gaat het goed dan laten ze je wat meer los. Ik haalde goede cijfers bij de vleet en bleef de laatste 2 maand toen thuis om te werkenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:50 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
VAVO is dus buiten je middelbare school? Altijd? Dan zie ik dat niet zitten namelijk
Ja kijk, huidige school is 500 meter fietsen, alles daarbuiten is met de bus enzoquote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:52 schreef vandermar het volgende:
[..]
Vavo is gewoon school maar het gaat via je oude middelbare school. Haal je slechte cijfers dan krijg je meer hulp en toezicht, gaat het goed dan laten ze je wat meer los. Ik haalde goede cijfers bij de vleet en bleef de laatste 2 maand toen thuis om te werken
Verschilt per school natuurlijk maar bij ons gaven ze echt geen reet + 9/10 leerlingen is daar zo tragisch ongemotiveerdquote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:52 schreef vandermar het volgende:
[..]
Vavo is gewoon school maar het gaat via je oude middelbare school. Haal je slechte cijfers dan krijg je meer hulp en toezicht, gaat het goed dan laten ze je wat meer los. Ik haalde goede cijfers bij de vleet en bleef de laatste 2 maand toen thuis om te werken
Gouden keepershelm is als een afro voor kleine klotesprinters in de spitsquote:
Dat moest ik toch sowiesoquote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:53 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja kijk, huidige school is 500 meter fietsen, alles daarbuiten is met de bus enzo![]()
Dat is waar, gelukkig had ik chille leraren die je ook echt wilden helpenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:53 schreef laucas het volgende:
[..]
Verschilt per school natuurlijk maar bij ons gaven ze echt geen reet + 9/10 leerlingen is daar zo tragisch ongemotiveerd
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:54 schreef pascal08 het volgende:
SIF Stoereboii's FC. We zijn weer in vorm!![]()
[ afbeelding ]
Mwa, ik wil juist VWO gaan doen zodat ik zelf met de auto dan naar mijn vervolgopleiding kanquote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:54 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat moest ik toch sowiesoik fietste altijd 8 km. Ik vond het beter dan middelbare school, hbo is enigzins vergelijkbaar met VAVO. Veel vrije tijd maar je moet thuis wel wat doen.
Ik ben 20. VDM ookquote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:56 schreef DeGelaersdeKater het volgende:
zijn er ook nog volwassenen in dit topic?
Bedankt. Ik voel mij vereerdquote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:56 schreef Thorb het volgende:
Dit was weer even wat anders dan al die verliespartijen de afgelopen 2 weken. Scheelde dat Crook, VDM en Mathijs niet meededen natuurlijk. Geluidssysteem top spitsje.
Waarom per se met de autoquote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:55 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Mwa, ik wil juist VWO gaan doen zodat ik zelf met de auto dan naar mijn vervolgopleiding kanAnders had ik havo > hbo > P > uni willen doen
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:56 schreef DeGelaersdeKater het volgende:
Waarom dan niet VAVO? Daar kan je ook vwo halen en ik vond daar de begeleiding en alles beter. Kleinere klassen en je hebt tevens het vak maar 1x per week voor 3 uur ipv 3x per week voor 1 uur.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:55 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Mwa, ik wil juist VWO gaan doen zodat ik zelf met de auto dan naar mijn vervolgopleiding kanAnders had ik havo > hbo > P > uni willen doen
22 jaren jong aanwezigquote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:56 schreef DeGelaersdeKater het volgende:
Connectie van lik m'n naad. Als ik vanaf hier naar Amsterdam wil gaan moet ik met de bus , dan de trein, dan de tramquote:
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:56 schreef Thorb het volgende:
Dit was weer even wat anders dan al die verliespartijen de afgelopen 2 weken. Scheelde dat Crook, VDM en Mathijs niet meededen natuurlijk. Geluidssysteem top spitsje.
ik 25, gewoon een full-time baan enzoquote:
Ik heb hetzelfde hoor. Kwartiertje fietsen, uurtje treinen, kwartiertje metroën.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:57 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Connectie van lik m'n naad. Als ik vanaf hier naar Amsterdam wil gaan moet ik met de bus , dan de trein, dan de tram
Leuk elke dag
Ja, maar voor die VAVO moet ik ook onnodig ver reizen dan eigenlijkquote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:57 schreef vandermar het volgende:
[..]
Waarom dan niet VAVO? Daar kan je ook vwo halen en ik vond daar de begeleiding en alles beter. Kleinere klassen en je hebt tevens het vak maar 1x per week voor 3 uur ipv 3x per week voor 1 uur.
Toen ik op het Media College zat zeiden die 17 jarigen dat ook.quote:
Wat voor werk doe je en voor welke voetbalclub ben je?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:58 schreef DeGelaersdeKater het volgende:
[..]
ik 25, gewoon een full-time baan enzoschool lijkt voor mij al een eeuwigheid geleden...
school is chill..
Ja, als ik het kan vermijden is de keuze makkelijk natuurlijk. Jij zal het ook niet leuk vinden elke dagquote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:58 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde hoor. Kwartiertje fietsen, uurtje treinen, kwartiertje metroën.
Zit je liever 2 jaar lang 32 uur per week op school of 2 jaar lang 12 uur per week op school?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:59 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja, als ik het kan vermijden is de keuze makkelijk natuurlijk. Jij zal het ook niet leuk vinden elke dag
Geriatrisch verpleegkundigequote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:59 schreef vandermar het volgende:
[..]
Wat voor werk doe je en voor welke voetbalclub ben je?
Ja hoor, daar hebben we er een:quote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:56 schreef DeGelaersdeKater het volgende:
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:59 schreef Toefjes het volgende:
Bagger die servers, verkoop gelijk niks meer. Rode kruizen alom
Horizon College Alkmaar? Ik vond het eerst ook niet fijn dat overstappen. Wou liever in Hoorn maar dat hebben ze niet daar.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:58 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja, maar voor die VAVO moet ik ook onnodig ver reizen dan eigenlijk
Dat tweedequote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:59 schreef DeGelaersdeKater het volgende:
[..]
Geriatrisch verpleegkundige
en ik ben voor Feyenoord
Staat mij aan, staat mij aan.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:59 schreef DeGelaersdeKater het volgende:
[..]
Geriatrisch verpleegkundige
en ik ben voor Feyenoord
in het woud wonen kabouters en elfjes..quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:00 schreef Rijst het volgende:
[..]
Horizon College Alkmaar? Ik vond het eerst ook niet fijn dat overstappen. Wou liever in Hoorn maar dat hebben ze niet daar.
Ja, het laatste natuurlijk. Maar waarom staat dat VAVO dan gelijk aan VWO terwijl je veel minder uren draait?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:59 schreef vandermar het volgende:
[..]
Zit je liever 2 jaar lang 32 uur per week op school of 2 jaar lang 12 uur per week op school?
Sinds een half jaar.. ben daarvoor 5 jaar beroepsmilitair geweestquote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:01 schreef vandermar het volgende:
[..]
Staat mij aan, staat mij aan.
Hoe lang doe je het al? 5 jaar ofzo?
Misschien is dat de reden dat 3-5-2 kaarten zo moeilijk te vinden zijn voor minder dan 1.5k. Ik vond 1 voor 1.2k maar voor de rest vind ik ze alleen voor 1.5k+quote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:59 schreef Toefjes het volgende:
Bagger die servers, verkoop gelijk niks meer. Rode kruizen alom
Het is veel gerichter op je examens terwijl gewone middelbare school veel randzaken is. Op vavo kan je gewoon elk niveau examen in doen.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:01 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja, het laatste natuurlijk. Maar waarom staat dat VAVO dan gelijk aan VWO terwijl je veel minder uren draait?
Is voor mij ook allemaal rond de 2 uur, maar met de auto lijkt me ook niet ideaal. Eerst nog dat laatste jaartje vwo doenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:57 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Connectie van lik m'n naad. Als ik vanaf hier naar Amsterdam wil gaan moet ik met de bus , dan de trein, dan de tram
Leuk elke dag
Ja, verbinding naar Alkmaar vanaf Hoorn is ook 28 minuten geloof ik, dan nog vanaf hier de bus pakken naar Hoorn. En als ik dan maar een paar uur op school hoef te zitten is het zonde tijd natuurlijkquote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:00 schreef Rijst het volgende:
[..]
Horizon College Alkmaar? Ik vond het eerst ook niet fijn dat overstappen. Wou liever in Hoorn maar dat hebben ze niet daar.
Ben je ook uitgezonden naar Irak of Afghanistan? Ik wilde de marine ingaan als ik dit jaar niet zou halen.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:01 schreef DeGelaersdeKater het volgende:
[..]
Sinds een half jaar.. ben daarvoor 5 jaar beroepsmilitair geweest
Afghanistan, als genezerik..quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:02 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ben je ook uitgezonden naar Irak of Afghanistan? Ik wilde de marine ingaan als ik dit jaar niet zou halen.
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:03 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
VDM bij het leger als soldaat
alle mensen die voor ajax zijn schiet 'ie af![]()
Sowieso zal VDM maar je dekking zijnquote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:04 schreef poker4lifee het volgende:
je zou maar voor ajax zijn en vdm achter je hebben die je rugdekking moet geven
Ok, ben je ook niet aan het front geweest zeker? Marine lijkt mij tof, keihard werken elke dag, iets waar ik niet van houdquote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:03 schreef DeGelaersdeKater het volgende:
[..]
Afghanistan, als genezerik..
Vermijd defensie, gewoon niet doen, ze verzieken je
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:04 schreef poker4lifee het volgende:
je zou maar voor ajax zijn en vdm achter je hebben die je rugdekking moet geven ja
Die stopt zo zijn loop in de 'skieter' hoorquote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:04 schreef poker4lifee het volgende:
je zou maar voor ajax zijn en vdm achter je hebben die je rugdekking moet geven ja
Ach ik moest anderhalf uur reizen voor school. Eerst een uur met de trein en daarna een half uur met de metro/tramquote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:02 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja, verbinding naar Alkmaar vanaf Hoorn is ook 28 minuten geloof ik, dan nog vanaf hier de bus pakken naar Hoorn. En als ik dan maar een paar uur op school hoef te zitten is het zonde tijd natuurlijk
Liever lui dan moe, eerst een uiltje knappenquote:
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:05 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Die stopt zo zijn loop in de 'skieter' hoor
Doelde meer op je seksuele voorkeur.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:05 schreef vandermar het volgende:
[..]
Liever lui dan moe, eerst een uiltje knappen
That's the spiritquote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:05 schreef vandermar het volgende:
[..]
Liever lui dan moe, eerst een uiltje knappen
Jawel, ik zat op de geneeskundige afvoergroepquote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:04 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ok, ben je ook niet aan het front geweest zeker? Marine lijkt mij tof, keihard werken elke dag, iets waar ik niet van houd
quote:
Daarom, nu pak ik de fiets, en ik ben er in 2 minuten, letterlijkquote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:05 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ach ik moest anderhalf uur reizen voor school. Eerst een uur met de trein en daarna een half uur met de metro/tramVooral dat laatste stukje duurt lang. 7 uur de trein pakken en half 9 kwam ik aan.
Ik had een klasgenoot die woonde in Den Helder. Die moest om 6 uur s'ochtends al de trein pakken
Heftig! Lijkt mij niet leuk om mee te maken en vooral niet als het voor je ogen gebeurd!quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:06 schreef DeGelaersdeKater het volgende:
[..]
Jawel, ik zat op de geneeskundige afvoergroep
Alle patrouilles mee
heb .50 en RPG's om mn oren gehad en vrienden op IED's zien rijden en moeten helpen.
daarom zeg ik, niet doen
Sma en skieter in 1 zinquote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:06 schreef vandermar het volgende:
[..]als er een sma voor ligt dan steek ik de loop even in de skieter ja
Hondjes allesquote:
en daarmee is dit gesprek afgeslotenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:07 schreef vandermar het volgende:
[..]
Heftig! Lijkt mij niet leuk om mee te maken en vooral niet als het voor je ogen gebeurd!
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:07 schreef Thorb het volgende:
[..]
VDM is een combinatie tussen een fopneger en een fopfries
Sowieso linkse partijenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:09 schreef vandermar het volgende:
[..]inburgeren, iets wat Tofik Dibi niet meer wil in de toekomst. Dibi vind dat iedereen hier gewoon lekker zijn eigen cultuur en taal kan blijven spreken zonder in te burgeren
respectttttquote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:06 schreef DeGelaersdeKater het volgende:
[..]
Jawel, ik zat op de geneeskundige afvoergroep
Alle patrouilles mee
heb .50 en RPG's om mn oren gehad en vrienden op IED's zien rijden en moeten helpen.
daarom zeg ik, niet doen
BAM! Daar gaat Nederland.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:09 schreef vandermar het volgende:
[..]inburgeren, iets wat Tofik Dibi niet meer wil in de toekomst. Dibi vind dat iedereen hier gewoon lekker zijn eigen cultuur en taal kan blijven spreken zonder in te burgeren
Lulquote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:11 schreef Toefjes het volgende:
[..]
GJE wil je mijn IF Pepe kopen? Niet voor 60K, maar omdat jij het bent 50K
Op welke partij stem jij dan?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:12 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Op welke partij stem jij dan?Voordat GJE mag stemmen is het hier allang een dictatuurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:12 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Op welke partij stem jij dan?Als ik zou mogen stemmen iig niet links.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rutte heeft ook z'n eigen ruiten ingegooid, dusjaOp donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
GeeftJeEnergie geeft je meer energie dan een onbeduidend genie.
:P
Je hebt geen idee waar je het over hebt man.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:13 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Als ik zou mogen stemmen iig niet links.
Rutte heeft ook z'n eigen ruiten ingegooid, dusja
Ik gheb ook geen idee waar ik moet op gaan stemmenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:13 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Als ik zou mogen stemmen iig niet links.
Rutte heeft ook z'n eigen ruiten ingegooid, dusja
Alleen Agbon en Cole kutquote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:13 schreef wieisboos het volgende:
KSI's team is wel eenwaard
[ afbeelding ]
Ik volg het allemaal wel een beetje hoorquote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:13 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Je hebt geen idee waar je het over hebt man.
Want dat kan jij wetenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:13 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Je hebt geen idee waar je het over hebt man.
Geen enkele premier had het in deze tijd het volk naar de zin kunnen maken. Is gewoon een rottijd, waarin ik dan wel blij ben dat we een rechtse premier hebben. Haddenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:13 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik gheb ook geen idee waar ik moet op gaan stemmen
Dan waren we helemaal niet binnen geweestquote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:16 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Als Wilders niet weggelopen was, waren we binnen geweest. Maar wat deed die lul
Partij van de dieren, all the way!quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:15 schreef vandermar het volgende:
Ik volg politiek totaal niet
Ik stem sowieso niet op Dibi zijn partij, Wilders ook niet, net als Rutte, Buma, Samson, Thieme, CU, SGP
En ook niet op de partij die stufi weg wil en de griffiekosten omhoog heeft gedaan.
Geen Thieme staat er tochquote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:16 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Partij van de dieren, all the way!
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:16 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Als Wilders niet weggelopen was, waren we binnen geweest. Maar wat deed die lul
Beter dan een gevalletje Roemer die nog meer ontwikkelingsgeld wilt donerenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:16 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dan waren we helemaal niet binnen geweest
Zijn Akinfenwa team is eenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:13 schreef wieisboos het volgende:
KSI's team is wel eenwaard
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:16 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Partij van de dieren, all the way!
Oh, wist niet dat die van de partij van de dieren was, excuusquote:
Roemer wil helemaal niet meer ontwikkelingsgeld. Wel uit Europa wat mij geen goed idee lijkt. Dat gezeik op ontwikkelingshulp snap ik niet, maar dat is een discussie die toch zinloos is omdat we daar niet uit gaan komen.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:17 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Beter dan een gevalletje Roemer die nog meer ontwikkelingsgeld wilt doneren
D66 is wel goed voor studenten geloof ikquote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:18 schreef poker4lifee het volgende:
ik moet op iets gaan stemmen waardoor m'n kans op de aanvullende beurs vergroot wordt. SP ofzo
Roemerquote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:15 schreef vandermar het volgende:
Ik volg politiek totaal niet
Ik stem sowieso niet op Dibi zijn partij, Wilders ook niet, net als Rutte, Buma, Samson, Thieme, CU, SGP
En ook niet op de partij die stufi weg wil en de griffiekosten omhoog heeft gedaan.
Ik bedoelde ontwikkelingshulp. Maarja, zoals ik het zie is het van: Nederland heeft het moeilijk, kom, laten we meer geld weggooienquote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:18 schreef Thorb het volgende:
[..]
Roemer wil helemaal niet meer ontwikkelingsgeld. Wel uit Europa wat mij geen goed idee lijkt. Dat gezeik op ontwikkelingshulp snap ik niet, maar dat is een discussie die toch zinloos is omdat we daar niet uit gaan komen.
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:18 schreef StijnDa het volgende:
[..]
D66 is wel goed voor studenten geloof ik
Moeilijk, waar hebben we het over man. Iedereen kan te eten krijgen en onderdak...quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:19 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik bedoelde ontwikkelingshulp. Maarja, zoals ik het zie is het van: Nederland heeft het moeilijk, kom, laten we meer geld weggooien
CDA, Sabine Uitslag.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:20 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga uitzoeken hoe ze heet en dan op haar stemmen. Dan mogen ze gaan bezuinigen, want dat gebeurt ook met mijn echte vrouwen: na 4 jaar gaan ze iets anders doen en blijf ik armer achter
We stoppen wel, laten we het gezellig houdenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:20 schreef Thorb het volgende:
[..]
Moeilijk, waar hebben we het over man. Iedereen kan te eten krijgen en een huis...
ze heeft wel een hamsterhoofdquote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:20 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga uitzoeken hoe ze heet en dan op haar stemmen. Dan mogen ze gaan bezuinigen, want dat gebeurt ook met mijn echte vrouwen: na 4 jaar gaan ze iets anders doen en blijf ik armer achter
Mooi. God en Jezus Christusquote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:20 schreef vandermar het volgende:
[..]
CDA, Sabine Uitslag.
Een vriend van mij is familie van haar
Die stoptquote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:20 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
ik dacht al hahaha Een chatgesprekquote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:15 schreef stoereboii het volgende:
Marcie sorry had je per ongeluk uitgenodigd
Ontwikkelingssamenwerking.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:19 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik bedoelde ontwikkelingshulp. Maarja, zoals ik het zie is het van: Nederland heeft het moeilijk, kom, laten we meer geld weggooien
Wijze woorden.quote:
Hij wil uit de EUquote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:26 schreef marcie216 het volgende:
Ik volg de Politiek echt niet.
maar wat is er eigenlijk met Geertje Wilders gebeurd?
Niet zo veel, wordt alleen erg afgezeken door iedereen die niet meer op de kieslijst staatquote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:26 schreef marcie216 het volgende:
Ik volg de Politiek echt niet.
maar wat is er eigenlijk met Geertje Wilders gebeurd?
Ik maakte me al zorgenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
Misschien vragen jullie je af waarom ik al even niks meer heb gepost, maar dat komt doordat ik dat wat ik heb uitgegeven aan mijn nieuwe team terug aan het winnen ben
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:28 schreef marcie216 het volgende:
maar je kan toch niet meer op Geert Wilders stemmen. ofwel?
Ik zou als ik kiesrecht had op Geert Wilders stemmen. Ik weet al zijn plannen niet maar dat gedeelte over buitenlanders ben ik het wel een beetje mee eens.
Wel enquote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:28 schreef marcie216 het volgende:
Ik zou als ik kiesrecht had op Geert Wilders stemmen. Ik weet al zijn plannen niet maar dat gedeelte over buitenlanders ben ik het wel een beetje mee eens.
VVD wil hetzelfde.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:28 schreef marcie216 het volgende:
ja90wejf90ahtgha809hj.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:28 schreef marcie216 het volgende:
Wil je nog wel vluchtelingen opvangen, anders moet je eerst nog even uit de EU stappen.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:30 schreef vandermar het volgende:
[..]
VVD wil hetzelfde.
Wilders wil de probleemgevallen keihard aanpakken en daar ben ik het mee eens. Dan vluchten ze hier naar toe en vervolgens gaan ze rotzooi trappen.
En sowieso moet er een immigratie stop komen.
Nee, maar ik pik nu een hele zeldzame 0 weight op voor 200c BIN en eerder had ik 1 voor 950c BIN. Die van 200c BIN had ik al maar die van 950c BIN nog nietquote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:28 schreef Thorb het volgende:
Was al bang dat je in een bronspakje was gestikt
Nee, opdonderenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:31 schreef Thorb het volgende:
[..]
Wil je nog wel vluchtelingen opvangen, anders moet je eerst nog even uit de EU stappen.
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:28 schreef Thorb het volgende:
Was al bang dat je in een bronspakje was gestikt
Als we over 4 jaar iets tegen pedaalemmerzakken hebben schrapt hij het woordje allochtonen en vervangt het door pedaalemmerzakken. Die man heeft geen principes. Moslims zijn geen leuke zondebok meer, we ouwehoeren allemaal op Europa, dus wilt Geert Wilders dat Nederland uit Europa staptquote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:28 schreef marcie216 het volgende:
Ik zeg nergens dat ik niet weet op wie ik zou stemmen.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:31 schreef Lindgren. het volgende:
Niet weten waar je op zou stemmen en daarom maar Wilders kiezen.Als je over 1 stem goed moet nadenken is het net die.
alleen chinezen met een friettent. Die voegen iets toe aan de maatschappij.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:31 schreef marcie216 het volgende:
Het land is wel beter af als de buitenlanders uit het land worden gezet, die een strafblad oid hebben)
De chinezen die friettenten beheren mogen blijven, maar die met een strafblad, gewoon terug naar hun eigen land.
DIt is mijn mening.
jullie vinden mij misschien Racist, maar dat is niet zo
Net of mijn stem uit maakt, en nog iets meer als 2 jaarquote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:31 schreef Reemi het volgende:
Marcie216. Gelukkig mag die voorlopig nog niet stemmen.
Ik zeg nergens dat ik op jou doel.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:32 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ik zeg nergens dat ik niet weet op wie ik zou stemmen.
Zelf stemde hij voor Europa toen er afspraken werden gemaakt, maar dat vertelt hij er nooit bijquote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:32 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als we over 4 jaar iets tegen pedaalemmerzakken hebben schrapt hij het woordje allochtonen en vervangt het door pedaalemmerzakken. Die man heeft geen principes. Moslims zijn geen leuke zondebok meer, we ouwehoeren allemaal op Europa, dus wilt Geert Wilders dat Nederland uit Europa stapt
is toch gewoon een voorbeeldquote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:32 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
alleen chinezen met een friettent. Die voegen iets toe aan de maatschappij.
Mijn god. Iquote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:28 schreef marcie216 het volgende:
oh shit.quote:
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:32 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
alleen chinezen met een friettent. Die voegen iets toe aan de maatschappij.
aow niet naar 67 met mij, nee echt niet met mij dat gaat nooit gebeurenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:33 schreef vandermar het volgende:
Soms ben ik het wel eens met wilders, maar vaak niet. Maar dat heb ik ook met anderenik zal alleen niet op Wilders stemmen.
Buitenlanders en torentje schreeuwers die de boel versjteren het land uit!quote:
Stemmen winnen, maakt niet uit hoe.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:34 schreef marcie216 het volgende:
Nee.
Ik bedoel alle buitenlanders weg, NL uit europa ofwat?
Nou gelukkig maar..quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:31 schreef marcie216 het volgende:
Het land is wel beter af als de buitenlanders uit het land worden gezet, die een strafblad oid hebben)
De chinezen die friettenten beheren mogen blijven, maar die met een strafblad, gewoon terug naar hun eigen land.
DIt is mijn mening.
jullie vinden mij misschien Racist, maar dat is niet zo
Bullshit.quote:
Ik kan me wel voorstellen dat mensen uit wanhoop op hem stemmen. Hij stelt wel zaken ter discussie die spelen en door de rest van den Haag het liefst in de doofpot gestopt wordt. Het is goed dat iemand als Wilders er is, om de regering scherp te houden. Maar deze man macht geven zou een hele grote fout zijn.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:33 schreef vandermar het volgende:
Soms ben ik het wel eens met wilders, maar vaak niet. Maar dat heb ik ook met anderenik zal alleen niet op Wilders stemmen.
Goed toch?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:34 schreef vandermar het volgende:
[..]
Buitenlanders en torentje schreeuwers die de boel versjteren het land uit!
AOW leeftijd was bij de laatste verkiezen een breekpunt, tot de dag na de verkiezingen, toen kon er wel van afgeweken worden. Populist? Benoem jij het maar.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:35 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Bullshit.
Jij bent Anti wilders en krijg je dit soort reacties..
Je weet niet eens wie Wilders is en wat zijn hoofddoel is. Hoezo noem je deze uitspraak dan toch bullshit?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:35 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Bullshit.
Jij bent Anti wilders en krijg je dit soort reacties..
Hij wil natuurlijk wel met een bordje bami en babi pangang op schoot voor de buis kunnen kruipen op zondagquote:
Beetje bijstellen kan gebeuren.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:35 schreef Thorb het volgende:
[..]
AOW leeftijd was bij de laatste verkiezen een breekpunt, tot de dag na de verkiezingen, toen kon er wel van afgeweken worden. Populist? Benoem jij het maar.
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:36 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Beetje bijstellen kan gebeuren.
Zijn doel met de buitenlanders blijft hetzelfde
Omdat Thorb anti wilders is.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:36 schreef Reemi het volgende:
[..]
Je weet niet eens wie Wilders is en wat zijn hoofddoel is. Hoezo noem je deze uitspraak dan toch bullshit?
Mijn pa zij laatst, weet je hoeveel ik voor een rijles moest betalen? 30 guldenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:36 schreef Toefjes het volgende:
En de euro vervangen door de guldens. Dan is een liter benzine straks bijna 4 gulden. Een brood van de jumbo wat ik zo lekker vindt 4,40. Een trancefeestje bezoeken 125 guldenJa, daar worden we heel gelukkig van.
De verhoudingen blijven hetzelfde met je loon enzoquote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:36 schreef Toefjes het volgende:
En de euro vervangen door de guldens. Dan is een liter benzine straks bijna 4 gulden. Een brood van de jumbo wat ik zo lekker vindt 4,40. Een trancefeestje bezoeken 125 guldenJa, daar worden we heel gelukkig van.
Waarom moet dat 65 blijven. Het wordt onbetaalbaar en mensen worden steeds ouder. Voor zware beroepen wordt het lastig, maar voor het grote deel is het prima te doen. Nadeel is wel dat er nu al werkloosheid is, dus lang niet iedereen zal ook zolang door kunnen werken.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:36 schreef vandermar het volgende:
AOW moet 65 blijven
Vervelende immigranten met een trap onder de reet het land uit tiefen
Stufi moet blijven
rest fuckt mij niet
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:36 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Beetje bijstellen kan gebeuren.
Zijn doel met de buitenlanders blijft hetzelfde
Werkloosheid stijgt als de tijd om te werken langer is. De bevolking groeit sneller dan het aantal werkplekken en als de AOW naar 67 gaat blijft er nog minder over.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:37 schreef Thorb het volgende:
[..]
Waarom moet dat 65 blijven. Het wordt onbetaalbaar en mensen worden steeds ouder. Voor zware beroepen wordt het lastig, maar voor het grote deel is het prima te doen. Nadeel is wel dat er nu al werkloosheid is, dus lang niet iedereen zal ook zolang door kunnen werken.
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:39 schreef DeGelaersdeKater het volgende:
AOW leeftijd moet sowieso omhoog om de zorg betaalbaar te houden, er zorg voor te dragen dat mensen een degelijk pensioen kunnen genieten, etc.
Alternatief is verplichte euthanasie voor Babyboomers die de pensioenleeftijd bereiken, maar dat mag niet heb ik van horen zeggen.
Ken genoeg mensen die verplicht worden te stoppen met werken wanneer ze 65 worden, dat zouden ze wel eerst mogen aanpakken.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:39 schreef vandermar het volgende:
[..]
Werkloosheid stijgt als de tijd om te werken langer is. De bevolking groeit sneller dan het aantal werkplekken en als de AOW naar 67 gaat blijft er nog minder over.
OH HELL NAW!quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:38 schreef Toefjes het volgende:
Fifa ultimate edition wordt dan 143 gulden
In enkele bedrijfstakken is een tekort aan arbeiders maar dit zijn de takken waar mensen minder betaald krijgen zoals in de ijzerbewerking etc. Mijn opa heeft dat werk gedaan maar dat is fysiek ontzettend zwaar. Je kan iemand niet tot zijn 67e daar houden.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:40 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ken genoeg mensen die verplicht worden te stoppen met werken wanneer ze 65 worden, dat zouden ze wel eerst mogen aanpakken.
Dan ga je er vanuit dat de crisis aanhoudt.. zo'n 20 jaar..dat is onzin natuurlijk.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:39 schreef vandermar het volgende:
[..]
Werkloosheid stijgt als de tijd om te werken langer is. De bevolking groeit sneller dan het aantal werkplekken en als de AOW naar 67 gaat blijft er nog minder over.
Vroeger werden mensen 67 en werkten tot 65, nu worden ze 75 en werken tot 65. Mensen zijn nu minder gewend en natuurlijk zal in het zware bedrijfstakken moeilijk zijn, maar voor het merendeel kan het wel en je kan mensen in ieder geval niet verplichten te stoppen.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:41 schreef vandermar het volgende:
[..]
In enkele bedrijfstakken is een tekort aan arbeiders maar dit zijn de takken waar mensen minder betaald krijgen zoals in de ijzerbewerking etc. Mijn opa heeft dat werk gedaan maar dat is fysiek ontzettend zwaar. Je kan iemand niet tot zijn 67e daar houden.
Diego is echt heel erg goed, zijn passingquote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:42 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Dit wordt de aanval van mijn nieuwe team. Hoop morgen het middenveld en de verdediging rond te kunnen krijgen
die Benzema TOTY is echt heerlijkquote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:42 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Dit wordt de aanval van mijn nieuwe team. Hoop morgen het middenveld en de verdediging rond te kunnen krijgen
zender?quote:
Je gaat straks krijgen dat mensen zich ziek melden omdat ze een slechte Parkinson dag hebben, of fouten maken ivm Alzheimer of een nare geur op de werkvloer door incontinentie.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:41 schreef DeGelaersdeKater het volgende:
[..]
Dan ga je er vanuit dat de crisis aanhoudt.. zo'n 20 jaar..dat is onzin natuurlijk.
In een gezonde economie heb je nog steeds oudere ervaren werknemers nodig om het net afgestudeerde grut wegwijs te maken en daadwerkelijk een vak te leren. Nu gebeurt dat niet omdat het jonge grut goedkoop is
Hij kan heel goed diagonaal strepen vanaf randje 16quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:44 schreef Thorb het volgende:
Benzema qua stats etc lijkt me echt goed, maar steeds als ik er mee speel wil het niet lukken
Waarschijnlijk ga ik het ook niet redden qua coins. Heb op mn bronzen pakjes accounts beiden 50K staan. 39K resterend en IF Pepe en Up Benzema in de verkoop. Wil IF Hulk op rechts, IF Bastos op links, en SIF Ramires als CDM. Zal voorlopig nog wel behelpen zijn met een gewone Hulk op rechts. Maar nog een weekje pakjes scheuren en dan is daar ook een zwart plaatjequote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:43 schreef DeGelaersdeKater het volgende:
[..]
die Benzema TOTY is echt heerlijk
zelf ook nog getwijfeld op TOTY Falcao te halen maar heb de SIF genomen om coins te besparen
Erg geil moet ik zeggen.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:42 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Doe maar, dan word ik ZZP-er... hoppa BINNENquote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:44 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Je gaat straks krijgen dat mensen zich ziek melden omdat ze een slechte Parkinson dag hebben, of fouten maken ivm Alzheimer of een nare geur op de werkvloer door incontinentie.
RTL7, reclame nuquote:
Ik had 680k gevangen voor mn Ronaldo, kon toen Benzema halen, die kost een vermogen..quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:46 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ga ik het ook niet redden qua coins. Heb op mn bronzen pakjes accounts beiden 50K staan. 39K resterend en IF Pepe en Up Benzema in de verkoop. Wil IF Hulk op rechts, IF Bastos op links, en SIF Ramires als CDM. Zal voorlopig nog wel behelpen zijn met een gewone Hulk op rechts. Maar nog een weekje pakjes scheuren en dan is daar ook een zwart plaatje
Zie 1 post boven jequote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:47 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Erg geil moet ik zeggen.
Hoeveel heb je nu nog over voor de rest?
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:48 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zie 1 post boven je
[ afbeelding ]
Dit wordt het einddoel
Bevalt je TOTY Benzema? Ook PS3? Wat heb je er voor betaald?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:48 schreef DeGelaersdeKater het volgende:
[..]
Ik had 680k gevangen voor mn Ronaldo, kon toen Benzema halen, die kost een vermogen..
Diego vind ik beter dan Kaka, Diego zijn passing maakt hem alleen al tot een eindbaas. Doet ook passjes met buitenkant voet.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:48 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zie 1 post boven je
[ afbeelding ]
Dit wordt het einddoel
Nog school?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:25 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ik ga ook maar eens slapen
Fijne avond heren
Diego is een opstapje naar Kaka, maar als hij goed bevalt dan mag hij uiteraard gewoon blijven, dan gooi ik die coins in een upgrade van Chiellini ofzo. Blauwe plaatjesquote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:50 schreef vandermar het volgende:
[..]
Diego vind ik beter dan Kaka, Diego zijn passing maakt hem alleen al tot een eindbaas. Doet ook passjes met buitenkant voet.
Diego komt in de buurt van Iniesta maar is sterker.
zoals ik al zei, hij kan lekker strepen vanaf randje 16 dus als een kans uitspelen niet lukt (met trage falcao ernaast) dan kun je als noodgreep de bal met keeper en al het doel in kanoneren,,quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:49 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Bevalt je TOTY Benzema? Ook PS3? Wat heb je er voor betaald?
Hoop dat het je snel gaat lukken, kun je nog even spelen met zo een heerlijk team.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:48 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zie 1 post boven je
[ afbeelding ]
Dit wordt het einddoel
ja zeker kk geil ik zou haar echt heel de dag neukenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:51 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Kk geil toch
Ik: Sylvie is een kutwijf en gold digger
Golddigger?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:51 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Kk geil toch
Ik: Sylvie is een kutwijf en gold digger
Bij mij speelt Diego en zit Kaka op de bank.. maar heb m als CMquote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:51 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Diego is een opstapje naar Kaka, maar als hij goed bevalt dan mag hij uiteraard gewoon blijven, dan gooi ik die coins in een upgrade van Chiellini ofzo. Blauwe plaatjes
ik dacht ook dat ik ronaldo had maar het bleek rolando te zijnquote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:51 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Hoop dat het je snel gaat lukken, kun je nog even spelen met zo een heerlijk team.
En DGK, jij had Ronaldo in een pack![]()
Unfair.
Was vanmiddag: http://www.powned.tv/nieu(...)ij_bij_walibi_h.htmlquote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:51 schreef Rijst het volgende:
GJE Morgen ga je toch naar Walibi? Of was dat 4 juni?
aan de andere kant heb ik nog NOOIT een IF uit een packje kunnen halenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:52 schreef Roypsv het volgende:
[..]
ik dacht ook dat ik ronaldo had maar het bleek rolando te zijn
Ik wel Robben en IF ramiresquote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:53 schreef DeGelaersdeKater het volgende:
[..]
aan de andere kant heb ik nog NOOIT een IF uit een packje kunnen halen
Ik 450K, maar de grafiek leert dat dat ook nog een goede koop geweest is. Falcao heeft trouwens 87 pace, en is niet traag meer, heb al een paar wedstrijden met hem gespeeldquote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:51 schreef DeGelaersdeKater het volgende:
[..]
zoals ik al zei, hij kan lekker strepen vanaf randje 16 dus als een kans uitspelen niet lukt (met trage falcao ernaast) dan kun je als noodgreep de bal met keeper en al het doel in kanoneren,,
heb 400k betaald en dat was nog een koopje
ja was zo'n 300kquote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:55 schreef DeGelaersdeKater het volgende:
[..]
Robben levert ook een klein vermogen op
Nee GJE gaat de zesde, ik was vandaag.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:52 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Was vanmiddag: http://www.powned.tv/nieu(...)ij_bij_walibi_h.html
Gelukkig kon GJE met de trauma heli.
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:51 schreef Roypsv het volgende:
[..]
ja zeker kk geil ik zou haar echt heel de dag neuken
Ik gebruik gewoon altijd pace-cards op falcaoquote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:55 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik 450K, maar de grafiek leert dat dat ook nog een goede koop geweest is. Falcao heeft trouwens 87 pace, en is niet traag meer, heb al een paar wedstrijden met hem gespeeld
Nog meer mensen ooit een keer Puyol gekocht die hem een gigantische miskoop vinden?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:57 schreef DeGelaersdeKater het volgende:
[..]
Ik gebruik gewoon altijd pace-cards op falcao
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |