Het gaat om zijn vermogen, niet zijn inkomsten. De BD zal dan niet kijken naar wat jij hebt ingevuld, maar zal die gegevens zelf ter beschikking hebben.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:09 schreef Onnoman het volgende:
teveel verdienen is vervelend voor jou piet, dus ik zou het maar gauw aangeven dat je teveel verdient, want je bouwt de schuld zo met de maand op.
Ze komen daar sowieso achter.
Of je recht heb op huurtoeslag als het gaat om het type woning, wordt veelal niet gecheckt..
Inderdaad om mijn eigen vermogen. Niet om mijn inkomsten. Die zijn namelijk verwaarloosbaar.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:15 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Het gaat om zijn vermogen, niet zijn inkomsten. De BD zal dan niet kijken naar wat jij hebt ingevuld, maar zal die gegevens zelf ter beschikking hebben.
Omdat ze niet iedereen elk jaar controleren. Maar als je dan ineens een controle krijgt en jij blijkt al 5 jaar verkeerde gegevens in te vullen kun je er donder op zeggen dat ze het bij je komen terug halen.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:54 schreef pimn het volgende:
[..]
Inderdaad om mijn eigen vermogen. Niet om mijn inkomsten. Die zijn namelijk verwaarloosbaar.
Maar dan vraag ik me wel af waarom het de BD de afgelopen jaren niet is opgevallen dat ik mijn belastingopgave abusievelijk niet correct heb ingevuld. Want als ze dit niet opvalt, dan is de vraag of ze het ook niet opvalt bij aanvraag voor huurtoeslag. De BD blijft de BD, en als ze inderdaad al mijn gegevens bij de bank kunnen inzien...
Met een boete die kan oplopen tot 100% van de verschuldigde som.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:55 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Omdat ze niet iedereen elk jaar controleren. Maar als je dan ineens een controle krijgt en jij blijkt al 5 jaar verkeerde gegevens in te vullen kun je er donder op zeggen dat ze het bij je komen terug halen.
Nou... in beide gevallen vervalt het recht op huurtoeslag.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:21 schreef Wokkel het volgende:
Het ligt waarschijnlijk ook aan het bedrag wat je erboven zit, bij 1000 euro verschil zal de BD niet gaan piepen, bij 30k misschien wat meer.
Mits de BD ernaar kijkt, ik kan me voorstellen dat ze kleine verschillen laten voor wat het is.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:24 schreef MyTiredFeet het volgende:
[..]
Nou... in beide gevallen vervalt het recht op huurtoeslag.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |