Ja wat denk je zelfquote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:12 schreef Drommeldaris het volgende:
Godverdomme Steven, dm me die foto's[ afbeelding ]

Denk je nou echt dat jij het imago van een onschuldige lieve jongen hebtquote:

Oke onze liefdesbaby voed ik zelf wel weer opquote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat jij het imago van een onschuldige lieve jongen hebt

quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:13 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Oke onze liefdesbaby voed ik zelf wel weer op
Dat je dit over mij durft te zeggen

Ja maar dat vindt iedereen, het komt er alleen niet altijd uitquote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zat vandaag bij een kennisje van me, ze is kakkerlak, ze vindt jou geniaal

Alleen je FB afbeelding vindt ze niet zo leuk maar je reacties vindt ze prachtigquote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:15 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja maar dat vindt iedereen, het komt er alleen niet altijd uit

Ik zal van de week eens kijken of ik je van verblijden met wat foto's van mij als gangsterquote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:15 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik masturbeer al op de gedachte dat ik je jeugdfoto's te zien krijg

Ik raak telkens beter weer in vormquote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Alleen je FB afbeelding vindt ze niet zo leuk maar je reacties vindt ze prachtig

Ik ben bang!quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:16 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik raak telkens beter weer in vorm

Het zou mijn leven compleet makenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:16 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik zal van de week eens kijken of ik je van verblijden met wat foto's van mij als gangster

Ach ik hou net nog netjesquote:

Ja dat verhaal kon ik ook even uitleggen, alweerquote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:17 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ach ik hou net nog netjes
Op die ene keer na dan dat we vertelde dat je zwanger was van mij en dat ik nog vast zat in de bajes

Waar blijft mijn coke trouwens dat je beloofde?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja dat verhaal kon ik ook even uitleggen, alweer

diequote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:18 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Waar blijft mijn coke trouwens dat je beloofde?

toch wel he?quote:

Ik heb nog nooit op mn rug gelegen voor coke en dat zal ik ook nooit doen.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:18 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Waar blijft mijn coke trouwens dat je beloofde?

Jij zou dat toch wel moeten weten.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:19 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
toch wel he?
Ik had eerst die staan

Gastquote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:19 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
toch wel he?
Ik had eerst die staan

Dan kom ik ook niet op tijd vrij voor de babyquote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit op mn rug gelegen voor coke en dat zal ik ook nooit doen.
Is atm wel even de enige manier om aan veel grammen te komen dus uhm.... er is geen coke

Zijn er mannen die er coke voor betalen om jou op je rug te laten liggen?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is atm wel even de enige manier om aan veel grammen te komen dus uhm.... er is geen coke

Ik zou wel coke betalen om haar van mij af te krijgenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:20 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Zijn er mannen die er coke voor betalen om jou op je rug te laten liggen?

1 keertje dat ik het van je buik af kan nakken alsjeblieeeft. (A)quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]

Je wilt nog niet dood of wat?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:21 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik zou wel coke betalen om haar van mij af te krijgen

quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:21 schreef Murdera het volgende:
[..]
1 keertje dat ik het van je buik af kan nakken alsjeblieeeft. (A)

Jij bent echt levensmoe he klootzakquote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:21 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik zou wel coke betalen om haar van mij af te krijgen

Jezus was toch een grappiequote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij bent echt levensmoe he klootzak

Ja maar ja maar ja maar ik ben juist hartstikke afgevallen en daar heel blij om en jij doet elke keer fatso grappen makenquote:

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.

quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja maar ja maar ja maar ik ben juist hartstikke afgevallen en daar heel blij om en jij doet elke keer fatso grappen maken Doe je nou een flipsels want die bedankte mij vanmiddag dat ik elke keer dat soort grapjes maakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe je nou een flipsels want die bedankte mij vanmiddag dat ik elke keer dat soort grapjes maakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat liet haar beter op haar voeding lettenOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r

Ik let niet op mijn voeding, doe niet aan dieet ofzo.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:25 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Doe je nou een flipsels want die bedankte mij vanmiddag dat ik elke keer dat soort grapjes maak
Dat liet haar beter op haar voeding letten

Je bent echt zwanger hequote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik let niet op mijn voeding, doe niet aan dieet ofzo.
3 weken lang dagelijks kotsen en de kilo's vlogen eraf

quote:

Ik schrok al een beetjequote:

Want?quote:

straks moest ik echt eerder vrijkomen terwijl ik hier wel lekker zitquote:

quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:33 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
straks moest ik echt eerder vrijkomen terwijl ik hier wel lekker zit

quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja maar ja maar ja maar ik ben juist hartstikke afgevallen en daar heel blij om en jij doet elke keer fatso grappen maken Weet je ook een keer hoe dat voeltSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weet je ook een keer hoe dat voeltSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Mag ik over je buik wrijven? Dat brengt gelukquote:
 Voor mij dan
 Voor mij dan  

Huh?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mag ik over je buik wrijven? Dat brengt gelukVoor mij dan

quote:
 _!
_!

Die zit verstopt onder een afdakjequote:

Kusjequote:

Er stond een fles wijn op mijn bureau klaar voor mijquote:

Ze kennen je alquote:Op woensdag 4 juli 2012 00:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Er stond een fles wijn op mijn bureau klaar voor mij

Nou nee, ik ben een bierchick. Ik lust geen eens wijnquote:

Ik hou er ook niet van.quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nou nee, ik ben een bierchick. Ik lust geen eens wijn

Maar ik heb het wel gekregenquote:

Nieuwe baan?quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar ik heb het wel gekregen
Verder was de dag rustig, kat uit de boom kijken vooral. Althans beetje proberen het bedrijf te snappen ofzo.
En druk met bedenken waar de verbeter punten liggen. Wat ik kan gaan reorganiseren om die administratie weer op poten te krijgen. Puinhoop wel.

Zeg het eens, squatmaster.quote:

Goedemorgen. Koffie?quote:

quote:

quote:

HOLD THE FUCKING PHONE, STOP THE PRESSES, LIGHT UP THE BAT SIGNAL,  DROMMEL DRINKT GEEN KOFFIE!!!
 HOLD THE FUCKING PHONE, STOP THE PRESSES, LIGHT UP THE BAT SIGNAL,  DROMMEL DRINKT GEEN KOFFIE!!!   

Wat voor sapje?quote:Op woensdag 4 juli 2012 12:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]

HOLD THE FUCKING PHONE, STOP THE PRESSES, LIGHT UP DROMMEL DRINKT GEEN KOFFIE!!!

Sapje dan maar?

Kies maarquote:

Da's erg ongezond.quote:

Kinnie? Das niet te zuipen manquote:

quote:
Juistquote:Op woensdag 4 juli 2012 12:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Omdat je de eerste dagen van een dieet vaak veel vocht verliest.

Mjah.quote:Op woensdag 4 juli 2012 12:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Omdat je de eerste dagen van een dieet vaak veel vocht verliest.

Dat is wel meer dan het dubbele he. Dat gaat inderdaad te ver.quote:Op woensdag 4 juli 2012 12:29 schreef Murdera het volgende:
[..]
Mjah.
Ik ben ook een keer zoveel afgevallen. 8 kilo in 5 dagen ofzo.
Maar dat was niet zo best.
Kon daarna niet eens meer een glas drinken optillen.

Met wie ga je vechten dan?quote:Op woensdag 4 juli 2012 12:34 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Ja ik ga gewoon door tot ik helemaal fit ben voor mijn grote gevecht

Someone. Anyone. EVERYONE.quote:Op woensdag 4 juli 2012 12:41 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Met diegene die nog wat tegoed heeft van mij

En daarna ga je weer aan de Big Macs?quote:Op woensdag 4 juli 2012 12:41 schreef Ayumu2.0 het volgende:

vrouwen gevechtenquote:Op woensdag 4 juli 2012 12:41 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]

Ik bedoelde het niet zo.quote:Op woensdag 4 juli 2012 12:41 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]

quote:

We stalken nietquote:Op woensdag 4 juli 2012 13:04 schreef twi het volgende:
Wat is dat met jullie, dawg en Evie? Stalkt dawg jou, of stalk jij dawg?

Denk je?quote:Op woensdag 4 juli 2012 13:08 schreef twi het volgende:
[..]
Oh, achterna lopen dan. In dat geval zal het dawg wel zijn die dat doet.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |