quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:21 schreef Murdera het volgende:
[..]
1 keertje dat ik het van je buik af kan nakken alsjeblieeeft. (A)
Jij bent echt levensmoe he klootzakquote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:21 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik zou wel coke betalen om haar van mij af te krijgen
Jezus was toch een grappiequote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij bent echt levensmoe he klootzak
Ja maar ja maar ja maar ik ben juist hartstikke afgevallen en daar heel blij om en jij doet elke keer fatso grappen makenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja maar ja maar ja maar ik ben juist hartstikke afgevallen en daar heel blij om en jij doet elke keer fatso grappen maken
Doe je nou een flipsels want die bedankte mij vanmiddag dat ik elke keer dat soort grapjes maakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat liet haar beter op haar voeding lettenOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
Ik let niet op mijn voeding, doe niet aan dieet ofzo.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:25 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Doe je nou een flipsels want die bedankte mij vanmiddag dat ik elke keer dat soort grapjes maak
Dat liet haar beter op haar voeding letten
Je bent echt zwanger hequote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik let niet op mijn voeding, doe niet aan dieet ofzo.
3 weken lang dagelijks kotsen en de kilo's vlogen eraf
quote:
Ik schrok al een beetjequote:
Want?quote:
straks moest ik echt eerder vrijkomen terwijl ik hier wel lekker zitquote:
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:33 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
straks moest ik echt eerder vrijkomen terwijl ik hier wel lekker zit
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja maar ja maar ja maar ik ben juist hartstikke afgevallen en daar heel blij om en jij doet elke keer fatso grappen maken
Weet je ook een keer hoe dat voeltSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mag ik over je buik wrijven? Dat brengt gelukquote:
Huh?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mag ik over je buik wrijven? Dat brengt gelukVoor mij dan
quote:
Die zit verstopt onder een afdakjequote:
Kusjequote:
Er stond een fles wijn op mijn bureau klaar voor mijquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |