Dat happen in rvs gaat hier niet gebeurenquote:
Lekkerquote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:54 schreef maffemuts het volgende:
[ afbeelding ]
*zo mijn bijdrage weer geleverd voor dit topichier wat fruit
* Rucky ook een bijdrage levert.quote:
Mja... die gaan niet samen met roestvrijstaal (slaat het dood) en in smoothies (da's ranzig)quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:58 schreef Rucky het volgende:
[..]
* Rucky ook een bijdrage levert.
[ afbeelding ]
Roestvrijstaal bestaat niet.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:02 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Mja... die gaan niet samen met roestvrijstaal (slaat het dood) en in smoothies (da's ranzig)
quote:
Da's een complete set, nicequote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:46 schreef cvboer het volgende:
Smootymachine besteld, komt donderdag binnen.
Deze is het geworden.
[ afbeelding ]
dat doet mijn broodbakmachinequote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:10 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Da's een complete set, nice
Ik wil graag nog zo'n keukenmachine, een die mixt en brooddeeg mengt enzo. Maar die zijn duuuur
Ja maar ik bedoel ook taartmix of cakemix, hoef je dat niet meer met de handmixer te doenquote:
oeeequote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:11 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Ja maar ik bedoel ook taartmix of cakemix, hoef je dat niet meer met de handmixer te doen
Deze bedoel ik:![]()
[ afbeelding ]
Mijn eerste stapjes op het fok forum. leuke reclamequote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:12 schreef Pulver het volgende:
Maar door Rucky zit ik nu reclamefilmpjes te bekijken.
Deze blijft toch wel erg geniaal:
Net ff gekeken voor je, 160 euro ex btw, bij de groothandel.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:11 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Ja maar ik bedoel ook taartmix of cakemix, hoef je dat niet meer met de handmixer te doen
Deze bedoel ik:![]()
[ afbeelding ]
Hmja, vind ik erg veel geld hoewel het niet duur is. KitchenAid ook? Eigenlijk is het een apparaat wat niet in een kastje past, en ons aanrecht is niet dusdanig groot dat hij er op kan blijven staanquote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:16 schreef cvboer het volgende:
[..]
Net ff gekeken voor je, 160 euro ex btw, bij de groothandel.
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:16 schreef cvboer het volgende:
[..]
Ik houd het wel bij een gewone mixer want dan heb je nog minder afwas ook.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:16 schreef cvboer het volgende:
[..]
Daar mix je geen brooddeeg mee. En cakemix/taartmix/weetikveelwatvoormix ook niet, dan ben je uuuren bezig.quote:
Het is misschien ook wel overbodige luxequote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:19 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik houd het wel bij een gewone mixer want dan heb je nog minder afwas ook.
Keuken machines zijn voor vrouwen die niet kunnen koken.quote:
Daar heeft onze lieve heer de vaatwasser voor bedacht.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:19 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik houd het wel bij een gewone mixer want dan heb je nog minder afwas ook.
Echt nietquote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:20 schreef Rucky het volgende:
[..]
Keuken machines zijn voor vrouwen die niet kunnen koken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |