Ik wel maar durf het niet te vragenquote:
Bed al verschoont?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:05 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ondertussen ook wel weer, maar net was ik wel ff pissed off.
Kussen bleek het ergste.quote:
Oh well taal is faal bij mij.quote:
Ik zou eerder denken dat het ergens anders door nat is gewordenquote:
Was dat maar zo, dan hadden we er nog lol van gehad.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik zou eerder denken dat het ergens anders door nat is geworden
Juh, hij is ook al best oud, maar het is zo'n verdomd fijn kussen.quote:
Daar had je dan beter foto's van kunnen makenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:13 schreef JJH het volgende:
[..]
Was dat maar zo, dan hadden we er nog lol van gehad.
Niet alles wat wij in bed uitspoken komt op fok hoor.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Daar had je dan beter foto's van kunnen maken
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:15 schreef JJH het volgende:
[..]
Niet alles wat wij in bed uitspoken komt op fok hoor.
Was te verwachtenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:15 schreef JJH het volgende:
[..]
Niet alles wat wij in bed uitspoken komt op fok hoor.
Kussen is niet wit hoor. En dan doe ik dat liever morgenochtend ff. Kan ie buiten drogen, en als ie vanavond niet droog is gooi ik hem gelijk erin.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:21 schreef chufi het volgende:
Ik zou dat niet laten drogen maar gewoon ff wassen in de wasmachien... Dit ziet er te goor uit ... dan maar samen op 1 kussen
Nee maar als er een kat op heeft gezeken ..... Ben dan wel geen vrouw, maar toch zou ik het gewoon wassenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:22 schreef JJH het volgende:
[..]
Kussen is niet wit hoor. En dan doe ik dat liever morgenochtend ff. Kan ie buiten drogen, en als ie vanavond niet droog is gooi ik hem gelijk erin.
Ziet er wel zo uit inderdaadquote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee maar als er een kat op heeft gezeken ..... Ben dan wel geen vrouw, maar toch zou ik het gewoon wassen
Een bloemenvaasje viel om, uit de vensterbank. Is gewoon kraanwater.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee maar als er een kat op heeft gezeken ..... Ben dan wel geen vrouw, maar toch zou ik het gewoon wassen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |