Omdat mijn ziel dan minder verpest zou zijnquote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:16 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Waarom zou je al deze epischheid willen ont-zien dan?
Alsof dat aan ons ligt. Bitch, please!quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:16 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Omdat mijn ziel dan minder verpest zou zijn
Ga biechten bij de priester misschien is dan niet alleen je ziel verpestquote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:16 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Inderdaad, verhuis-technisch wel zo makkelijkquote:
Dit. Een strakke kringspier is toch overrated.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ga biechten bij de priester misschien is dan niet alleen je ziel verpest
Ervaring?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:18 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Inderdaad, verhuis-technisch wel zo makkelijk
Verder hard aan de studie om hebreeuws te leren. Dat is uhm.. andere koek
[..]
Dit. Een strakke kringspier is toch overrated.
jammerdebammer ... beetje laatquote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:16 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
1 woord: koffie.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:36 schreef LovelyLady het volgende:
Sinds vanmiddag kak ik in en dan zal je zien, wil ik op tijd naar bed en dan ben ik vanavond weer het vrouwtje
Dan maar vroeg naar bed toequote:
Dat zeg ik ook elke dag maar toch ....quote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oke het werkt wel.. maar ik wil echt op tijd naar bed
Gast denk je niet dat ik mijn handen vol heb aan mijn eigen kinderen?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:16 schreef shifto het volgende:
LoLa, ik ben moe van het lui zijn. Stop je mij in?
Dan heb je na 20 uur toch wel tijdquote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Gast denk je niet dat ik mijn handen vol heb aan mijn eigen kinderen?
Want je had liever gehad dat het een foto zonder broekje was?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:54 schreef Gellarboy het volgende:
Iemand post hier net zonder het te weten een foto van mij in een rubber broekje..
Die staan hier ook wel, maar niet in publiekelijk toegangelijke fora.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:57 schreef Intrepidity het volgende:
Want je had liever gehad dat het een foto zonder broekje was?
Dat is niet zo netjesquote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:54 schreef Gellarboy het volgende:
Iemand post hier net zonder het te weten een foto van mij in een rubber broekje..
Linkje? Mag in DMquote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:58 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Die staan hier ook wel, maar niet in publiekelijk toegangelijke fora..
Hij wist 't niet.quote:
Oh dat is het minder ergquote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:06 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Hij wist 't niet.Was gewoon een foto van gay pride boot.
Koekje erbij?quote:
Ik ook daarom 2 koekjesquote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb een mok thee
[..]
Nee bedankt.. aan de lijn he?
Ik ga zo eerst ff koffie zetten, ben nog steeds duf van dat tukkie vanmiddag.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb een mok thee
[..]
Nee bedankt.. aan de lijn he?
bakkie koffie heb ik al gehadquote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:29 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ga zo eerst ff koffie zetten, ben nog steeds duf van dat tukkie vanmiddag.
Ik ben een beetje dunnetjesquote:
Juist wel er moet wat bijquote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Maar dan doe je toch niet aan de lijn?
Inderdaadquote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:45 schreef LovelyLady het volgende:
Leg je je vriendin er neerprobleem opgelost
Hmm okequote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Juist wel er moet wat bijDus daarom lijnen oke dieeten
Nee hoor ik ben blij met mijn rondingenquote:
Hm okquote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee hoor ik ben blij met mijn rondingenhaha dus geen lijnen/dieet of dat soort dingen
Nee, want ook mijn kussen.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:45 schreef LovelyLady het volgende:
Leg je je vriendin er neerprobleem opgelost
Melk en suiker alstuquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |