Met Ria Bremer Stuff 's in.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:54 schreef JC14 het volgende:
Tong, waarom nou weer over zulk soort stuff een topic openen?
Kijk eens in het OS-subforumquote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:54 schreef JC14 het volgende:
Tong, waarom nou weer over zulk soort stuff een topic openen?
Ow.....Dat wist ik niet.....quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:32 schreef Szura het volgende:
[..]
Kijk eens in het OS-subforum
Wat een bende maakt die gast ervan
Serieus? Ik vind dat zo dodelijk saai..quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:51 schreef BlaZ het volgende:
Koersinzicht en daarnaast vind ik de Vlaamse stemmen prettiger om naar te luistern
Inderdaad, Renaat en José vormen het perfecte duo.quote:Op woensdag 4 juli 2012 11:02 schreef DutchSL het volgende:
Wuyts op Sporza = ik kijk geen Sporza.
Niet dat de NOS of Eurosport alles zijn, maar ik luister lieven naar fouten dan naar Wuyts, hoog tijd dat Renaat behalve de Giro ook de Tour gaat doen dan kijk ik ook weer naar de Belg.
Ik vind Maarten en vooral Herbert oprecht ontzettend tegenvallen in het herkennen van renners. Bij Sporza zijn ze daar nu eenmaal beter in, dat wordt snel duidelijk als je ze gaat vergelijken.quote:Op woensdag 4 juli 2012 10:25 schreef Da_Sandman het volgende:
Het gras is altijd groener bij de buren.
Maarten en Herbert doen het zo slecht niet, maar er wordt op iedere slak zout gelegd, iets wat bij Sporza niet het geval is. Want daar is het vaak saai, veel te veel op de Belgen gericht (Herbert en Maarten krijgen kritiek dat ze altijd op zoek zijn naar Gesink bijvoorbeeld) en ook zij zitten er met enige regelmaat naast.
Bij wielrennen vind ik ze beter commentaar geven, in elk geval wel emotie in het commentaar.quote:Op woensdag 4 juli 2012 10:12 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Serieus? Ik vind dat zo dodelijk saai..
Heb ooit bijvoorbeeld een F1 race moeten kijken op Belgie, mijn god, ik viel bijna in slaap van het commentaar. De race zelf was nog best boeiend.
Zelfde heb ik bij wielrennen eigenlijk.
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)ineken-drinkbaar-is/quote:Op woensdag 4 juli 2012 06:37 schreef Reya het volgende:
Hollanders. Een beter alternatief hebben, en dan nog vasthouden aan de bekende zooi. Zou Heineken daarom nog bestaan?
Dat zal elkaar echt niet veel ontlopen. Gister zaten ze bij de Belg ook een paar keer mis.quote:Op woensdag 4 juli 2012 12:18 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Ik vind Maarten en vooral Herbert oprecht ontzettend tegenvallen in het herkennen van renners. Bij Sporza zijn ze daar nu eenmaal beter in, dat wordt snel duidelijk als je ze gaat vergelijken.
Maar dat zien ze niet, puur om op het Nederlands commentaar te kunnen zeuren.quote:Op woensdag 4 juli 2012 12:59 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dat zal elkaar echt niet veel ontlopen. Gister zaten ze bij de Belg ook een paar keer mis.
Natuurlijk zitten ze er daar ook soms naast. Dat is logisch en geen probleem. Maar bij de NOS maken ze soms echt pijnlijke fouten die ze minutenlang volhouden. Dat gebeurt zelden op Sporza.quote:Op woensdag 4 juli 2012 12:59 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dat zal elkaar echt niet veel ontlopen. Gister zaten ze bij de Belg ook een paar keer mis.
Tsja smaken verschillen. Ik vind de zacht g wel fijner klinken, het belangrijkste is dat we gewoon de keuze hebben tussen meerdere zenders.quote:Op woensdag 4 juli 2012 10:12 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Serieus? Ik vind dat zo dodelijk saai..
Heb ooit bijvoorbeeld een F1 race moeten kijken op Belgie, mijn god, ik viel bijna in slaap van het commentaar. De race zelf was nog best boeiend.
Zelfde heb ik bij wielrennen eigenlijk.
Boogerd zat van de week ook fout. Ik wil alleen maar aangeven dat als dat de reden is om naar Sporza te zappen, je daar ook wel fouten tegenkomt. Bij Herbert en Maarten wordt echter ieder klein dingetje aangegrepen om maar te kunnen zeiken. Beetje sneu vind ik dat eigenlijk. Zelfs de mensen die altijd naar Sporza kijken en nooit meer naar de NOS zeiken nog steeds...quote:Op woensdag 4 juli 2012 13:03 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Natuurlijk zitten ze er daar ook soms naast. Dat is logisch en geen probleem. Maar bij de NOS maken ze soms echt pijnlijke fouten die ze minutenlang volhouden. Dat gebeurt zelden op Sporza.
Het zegt genoeg dat Boogerd zijn collega's regelmatig moet verbeteren.
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:20 schreef Keauning het volgende:
Maarten en Herbert.
Verschrikkelijk gewoon.
Over het algemeen vind ik beide zenders wel OK commentaar leveren.quote:Op woensdag 4 juli 2012 13:18 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Boogerd zat van de week ook fout. Ik wil alleen maar aangeven dat als dat de reden is om naar Sporza te zappen, je daar ook wel fouten tegenkomt. Bij Herbert en Maarten wordt echter ieder klein dingetje aangegrepen om maar te kunnen zeiken. Beetje sneu vind ik dat eigenlijk. Zelfs de mensen die altijd naar Sporza kijken en nooit meer naar de NOS zeiken nog steeds...
Precies, want dat was dan wel weer echt tenenkrommend.quote:Op woensdag 4 juli 2012 13:21 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Over het algemeen vind ik beide zenders wel OK commentaar leveren.
Vergelijk ik het met het EK voetbal dan is het wielren commentaar bij beide zenders een verademing.
Ligt er maar net aan waar je zelf het meeste verstand van hebt.quote:Op woensdag 4 juli 2012 13:41 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Precies, want dat was dan wel weer echt tenenkrommend.
Fouten bij de NOS zijn er toch veel meer vind ik, ze herkennen vaak alleen de kopmannen. Natuurlijk is een foutje af en toe niet erg, maar ik verwacht toch dat ze de meeste renners kunnen herkennen. Dit is bij Sporza wel het geval en bij de NOS helaas vaak niet.quote:Op woensdag 4 juli 2012 13:18 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Boogerd zat van de week ook fout. Ik wil alleen maar aangeven dat als dat de reden is om naar Sporza te zappen, je daar ook wel fouten tegenkomt. Bij Herbert en Maarten wordt echter ieder klein dingetje aangegrepen om maar te kunnen zeiken. Beetje sneu vind ik dat eigenlijk. Zelfs de mensen die altijd naar Sporza kijken en nooit meer naar de NOS zeiken nog steeds...
Dat heeft niets met verstand van hebben, denk ik. Als een voetbalcommentator in 90 minuten net zo vaak in herhaling kan vallen als een wielercommentator in 4 uur, dan is het niet goed.quote:Op woensdag 4 juli 2012 13:52 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan waar je zelf het meeste verstand van hebt.
Ik heb me niet gestoord aan het voetbalcommentaar, maar volg het voetbal dan ook nauwelijks.
Hoe weet je dat het nu nog steeds zo is, aannemende dat je altijd Sporza kijkt?quote:Op woensdag 4 juli 2012 13:56 schreef Felagund het volgende:
[..]
Fouten bij de NOS zijn er toch veel meer vind ik, ze herkennen vaak alleen de kopmannen. Natuurlijk is een foutje af en toe niet erg, maar ik verwacht toch dat ze de meeste renners kunnen herkennen. Dit is bij Sporza wel het geval en bij de NOS helaas vaak niet.
Laatste week van de Giro uit 2006 was ook geniaal met Renaat en Mark Uytterhoeven. Maar de combi Renaat José staat momenteel met stip op één.quote:Op woensdag 4 juli 2012 11:24 schreef Reya het volgende:
[..]
Inderdaad, Renaat en José vormen het perfecte duo.
Ik kijk nu meestal de Duitse Eurosport, omdat ik überhaupt geen Nederlanstalige tv kan ontvangen hier, maar gezien de commentatoren niet zijn veranderd zie ik niet in hoe hun wielerkennis significant veranderd is.quote:Op woensdag 4 juli 2012 14:07 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Hoe weet je dat het nu nog steeds zo is, aannemende dat je altijd Sporza kijkt?
Ik weet wel zeker dat het verbeterd is. Maar goed, wat ik al zei, er wordt bij hen op iedere slak zout gelegd en dat is storend. Zoals Boezeidekoe hierboven al zegt, dan wordt er direct naar allerlei fora gelopen om ze af te branden. Dat is toch nog sneuer dan een commentator die ff niet ziet wie er demarreert?quote:Op woensdag 4 juli 2012 14:14 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik kijk nu meestal de Duitse Eurosport, omdat ik überhaupt geen Nederlanstalige tv kan ontvangen hier, maar gezien de commentatoren niet zijn veranderd zie ik niet in hoe hun wielerkennis significant veranderd is.
Ja, maar dat doe ik dus niet, wat is je punt?quote:Op woensdag 4 juli 2012 14:18 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik weet wel zeker dat het verbeterd is. Maar goed, wat ik al zei, er wordt bij hen op iedere slak zout gelegd en dat is storend. Zoals Boezeidekoe hierboven al zegt, dan wordt er direct naar allerlei fora gelopen om ze af te branden. Dat is toch nog sneuer dan een commentator die ff niet ziet wie er demarreert?
Probeer ik een punt naar jou te maken dan?quote:Op woensdag 4 juli 2012 14:27 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ja, maar dat doe ik dus niet, wat is je punt?
We zaten in een discussie toch? Natuurlijk zijn zulke reacties zielig, maar ik snap niet wat de keuze van de zender waar je de tour op kijkt daarmee te maken heeft. Ik kijk op de zender die m.i. het meeste wielerkennis heeft, maar ik heb niets principieels tegen de NOS. En ik denk met mij de meeste anderen hier die liever naar Sporza kijken.quote:Op woensdag 4 juli 2012 14:38 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Probeer ik een punt naar jou te maken dan?
In een discussie hoef ik niet per se een punt naar jou te maken hoorquote:Op woensdag 4 juli 2012 14:52 schreef Felagund het volgende:
[..]
We zaten in een discussie toch? Natuurlijk zijn zulke reacties zielig, maar ik snap niet wat de keuze van de zender waar je de tour op kijkt daarmee te maken heeft. Ik kijk op de zender die m.i. het meeste wielerkennis heeft, maar ik heb niets principieels tegen de NOS. En ik denk met mij de meeste anderen hier die liever naar Sporza kijken.
Ja is ook eigenlijk wel zoquote:
Ze roepen. Hé dat is Mollema, Ownee Gesink.quote:Op woensdag 4 juli 2012 12:18 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Ik vind Maarten en vooral Herbert oprecht ontzettend tegenvallen in het herkennen van renners. Bij Sporza zijn ze daar nu eenmaal beter in, dat wordt snel duidelijk als je ze gaat vergelijken.
Ja en dat zijn dan nog Nederlanders. Normaal gaat het zoals dit;quote:Op woensdag 4 juli 2012 15:13 schreef Pro_Shifty het volgende:
[..]
Ze roepen. Hé dat is Mollema, Ownee Gesink.
So what? Zit een tijdsverschil in van 2 sec. Wat is 2 sec op een mensenleven?
Kan het dan toch weer niet laten om even te zeggen dat ik de Belg gister "mocht u later hebben ingeschakeld" twee keer heb horen zeggen, dat ik de Belg gister een paar keer op heb horen geven over de finale én dat ze op zoek waren naar de Belgen. Vind met alledrie he-le-maal niets mis.quote:Op woensdag 4 juli 2012 15:01 schreef Boezeidekoe het volgende:
En dan die ABC-tjes van Herbert:
" mocht u later hebben ingeschakeld"
" wat een finale"
"rabos zitten goed voorin"
etc.
Bijna elke renner die hij niet kent(en dat zijn er veel) is een tijdrijder...
En dan heeft ie ook een superirritante, betweterige commentaarstem terwijl de standaard wielervolger er meer verstand van heeft als hem. Hij is echt zo tenenkrommend slecht.
Ja vooral die mensen die dan zich stoer voelen omdat ze alles op de BBC kijken. De BBC is echt het afval putje van de voetbal analyse lager dan dat kun je gewoon niet zinken. Iedere Engelsman die ik ken geeft er op af en dan mensen hier lekker naar de meningen van Alan Shearer luisteren omdat ze denken dat dat elitair is.quote:Op woensdag 4 juli 2012 15:44 schreef Leatherface het volgende:
Er zullen ongetwijfeld mensen zijn die op de Belg wielrennen kijken, net zoals sommige lui op de BBC naar het WK voetbal kijken. Zo zijn er ook figuren die met Le Monde of de Frankfurter Allgemeine in hun jaszak rondwandelen. Of ze het oprecht mooier of beter vinden of als het ware uit een misplaatst superioriteitsgevoel zich afzetten tegen alles wat Nederlands is weet ik niet.
Belg of Nederlandse televisie, mij is het om het even. Maar ik vind Eurosport dan weer niet geweldig. Smaken verschillen.
Het zou me dan ook verbazen als jij standaard naar de NOS zou kijken. Het lijkt me dat er beduidend meer Nederlanders zijn die naar Sporza kijken dan Belgen naar de NOS.quote:Op woensdag 4 juli 2012 15:51 schreef SaintOfKillers het volgende:
Dijkstra en Ducrot zijn gewoon de commentaar-equivalent van muzak. Dat vinden sommigen ook erg prettig en anderen heel vervelend. Inhoudsloos maar prettig kabellend achtergrondgeluid.
Ik kijk doorgaans Sporza, maar heb ook weinig problemen om naar de NOS te kijken. Eurosport met Nelissen, dat vind ik wel heel ergerlijk en kijk ik liever niet.
Vanaf nu neem ik je definitief niet meer serieusquote:
Vanaf nu pas?quote:Op woensdag 4 juli 2012 19:17 schreef franklop het volgende:
[..]
Vanaf nu neem ik je definitief niet meer serieus
De beste nederlander maar dat is niet zo moeilijk.quote:
Wuyt en De Cauwer zijn zeer goed ook aandacht voor de nederlandse renners.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 14:58 schreef Lopster het volgende:
Ik kijk altijd naar Sporza, ik ben dan ook een Vlaming. Ik kan dus niet echt vergelijken, maar volgens mij kent Michel Wuyts werkelijk elke renner ter wereld. In 99.99% van de gevallen heeft hij het bij het rechte eind als ze een renner in beeld brengen, en weet hij ook alles over die kerel. En José De Cauwer is gewoon een held. Kan in het begin van etappe een valpartij voorspellen op een bepaalde plaats, en dat komt meestal uit.
De enige die ik liever niet commentaar hoor geven is Karl Vannieuwkerke, dat is een irritant figuur.
dit jaquote:Op woensdag 4 juli 2012 15:01 schreef Boezeidekoe het volgende:
En dan die ABC-tjes van Herbert:
" mocht u later hebben ingeschakeld"
" wat een finale"
"rabos zitten goed voorin"
etc.
Bijna elke renner die hij niet kent(en dat zijn er veel) is een tijdrijder...
En dan heeft ie ook een superirritante, betweterige commentaarstem terwijl de standaard wielervolger er meer verstand van heeft als hem. Hij is echt zo tenenkrommend slecht.
das geen Nederlands maar Vlaamsquote:Op zondag 8 juli 2012 00:11 schreef WimLu het volgende:
Sporza heeft ook vaak informatie vanuit de koers die ze op Nederland niet hebben. Wel erger ik me soms aan het kromme Nederlands (b.v. twee keer het werkwoord gaan in één zin).
Luister jij eigenlijk wel?quote:Op woensdag 4 juli 2012 14:07 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Hoe weet je dat het nu nog steeds zo is, aannemende dat je altijd Sporza kijkt?
Ik wilde mij erin mengen maar Tong heeft mij met deze sterke openingspost iedereen wel overgehaald lijkt mij.quote:
En ze maken ook nog steeds elk jaar meer fouten.quote:Op zondag 8 juli 2012 21:06 schreef Falco het volgende:
Vond ze vandaag op hun best, Herbert en Ducrot worden nog steeds elk jaar beter.
Renaat met José! Wuyts zit alleen maar te fappen op Boonen!quote:Op woensdag 4 juli 2012 11:02 schreef DutchSL het volgende:
Wuyts op Sporza = ik kijk geen Sporza.
Niet dat de NOS of Eurosport alles zijn, maar ik luister lieven naar fouten dan naar Wuyts, hoog tijd dat Renaat behalve de Giro ook de Tour gaat doen dan kijk ik ook weer naar de Belg.
Even offtopic, is jouw username niet op Tom Boonen gebaseerd?quote:Op zondag 8 juli 2012 23:21 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Renaat met José! Wuyts zit alleen maar te fappen op Boonen!
Neen. Zo werd en word ik vaak genoemd aangezien mijn naam ook Tom is.quote:Op zondag 8 juli 2012 23:58 schreef Felagund het volgende:
[..]
Even offtopic, is jouw username niet op Tom Boonen gebaseerd?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |