Met Ria Bremer Stuff 's in.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:54 schreef JC14 het volgende:
Tong, waarom nou weer over zulk soort stuff een topic openen?
Kijk eens in het OS-subforumquote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:54 schreef JC14 het volgende:
Tong, waarom nou weer over zulk soort stuff een topic openen?
Ow.....Dat wist ik niet.....quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:32 schreef Szura het volgende:
[..]
Kijk eens in het OS-subforum
Wat een bende maakt die gast ervan
Serieus? Ik vind dat zo dodelijk saai..quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:51 schreef BlaZ het volgende:
Koersinzicht en daarnaast vind ik de Vlaamse stemmen prettiger om naar te luistern
Inderdaad, Renaat en José vormen het perfecte duo.quote:Op woensdag 4 juli 2012 11:02 schreef DutchSL het volgende:
Wuyts op Sporza = ik kijk geen Sporza.
Niet dat de NOS of Eurosport alles zijn, maar ik luister lieven naar fouten dan naar Wuyts, hoog tijd dat Renaat behalve de Giro ook de Tour gaat doen dan kijk ik ook weer naar de Belg.
Ik vind Maarten en vooral Herbert oprecht ontzettend tegenvallen in het herkennen van renners. Bij Sporza zijn ze daar nu eenmaal beter in, dat wordt snel duidelijk als je ze gaat vergelijken.quote:Op woensdag 4 juli 2012 10:25 schreef Da_Sandman het volgende:
Het gras is altijd groener bij de buren.
Maarten en Herbert doen het zo slecht niet, maar er wordt op iedere slak zout gelegd, iets wat bij Sporza niet het geval is. Want daar is het vaak saai, veel te veel op de Belgen gericht (Herbert en Maarten krijgen kritiek dat ze altijd op zoek zijn naar Gesink bijvoorbeeld) en ook zij zitten er met enige regelmaat naast.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |