abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_113727631
Hallo allemaal,

Ik ben al een tijdje opzoek naar een bijbaan voor 20 uur of meer per week. Helaas gaat dat tegenwoordig niet zo makkelijk.

Voor de supermarkt ben ik te oud.
fastfoodsketens geven geen reactie op vacatures.
Heb echt al tientallen sollicitatiebrieven de duur uitgestuurd.

Wat rest er nog te doen voor mij. Heb momenteel een o uren contract, maak maandelijkm maar 10 uur, en baantje van 6-uur per week. Bij elkaar goed voor ¤350 per maand.

Ik heb beveiligingservaring, supermarktervaring en horeca ervaring

Ik ben bereid elk bijbaantje te nemen die er is. Heb momenteel geen eisen aan baantjes.

Rijbewijs is in zicht. Maar om koerier te worden heb je 1 jaar rij ervaring nodig.

Ik woon in omgeving rotterdam

Hebben Fokkers hier tips voor mij
pi_113727817
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 19:35 schreef herdiq het volgende:
Hallo allemaal,

Ik ben al een tijdje opzoek naar een bijbaan voor 20 uur of meer per week. Helaas gaat dat tegenwoordig niet zo makkelijk.

Wat rest er nog te doen voor mij. Heb momenteel een o uren contract, maak maandelijkm maar 10 uur, en baantje van 6-uur per week. Bij elkaar goed voor ¤350 per maand.

Ik ben bereid elk bijbaantje te nemen die er is. Heb momenteel geen eisen aan baantjes.

Rijbewijs is in zicht. Maar om koerier te worden heb je 1 jaar rij ervaring nodig.

Callcenter. Gewoon inschrijven bij een uitzendbureau.
Playing guitar is a religion.
pi_113728025
Promotie?

Kijk eens bij Boost bijvoorbeeld. Daarnaast websites afstruinen, het is lastig maar mij ook gelukt een aantal maanden geleden.

http://www.werkenbijboost(...)egory/vacatures.html
  woensdag 4 juli 2012 @ 11:37:53 #4
202348 Susi
Temple of Love
pi_113754119
Heb je ook een diploma in de beveiliging ? Daarmee zou je toch wat moeten kunnen. Of nachtportier bij hotels e.d.
pi_113755198
Spreek je andere talen dan engels en nederlands? Dan is callcenter werk goed te doen.
Postbezorger?
Horecawerk? Horeca zoekt altijd mensen voor bediening, helemaal nu in de zomer.

Wat voor diploma's heb je?
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_113755408
quote:
7s.gif Op woensdag 4 juli 2012 11:37 schreef Susi het volgende:
Heb je ook een diploma in de beveiliging ? Daarmee zou je toch wat moeten kunnen. Of nachtportier bij hotels e.d.
Ik heb geen beveiligingsdiploma. Voor het baantje wat k doe in de beveiliging had je geen beveiligingsdiploma nodig. Wel hoop ik via dat bedrijf wel een beveiligingsdiploma te halen
  woensdag 4 juli 2012 @ 12:19:59 #7
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_113755474
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 19:35 schreef herdiq het volgende:
Hallo allemaal,

ja, geen brieven sturen maar gewoon binnen lopen!
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_113755566
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 12:11 schreef sjorsie1982 het volgende:
Spreek je andere talen dan engels en nederlands? Dan is callcenter werk goed te doen.
Postbezorger?
Horecawerk? Horeca zoekt altijd mensen voor bediening, helemaal nu in de zomer.

Wat voor diploma's heb je?
Ik heb tot nu to een HAVO-diploma en VWO-deelcertificaten. Daarmee kom je natuurlijk nergens in het bedrijfsleven. Ik hebal op wat horeca vacatures gereageerd maar nog geen reacties. Ik dacht er om gewoon als tramconducteur ofzo te solliciteren, want daar schijnen ze wel mensen nodig te hebben. Maar aan de andere kant hoor ik vaak dat je met een HAVO of hoger overgekwalificeerd bent. Dus ff kijken hoe ik dat ga aanpakken
pi_113756238
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 12:22 schreef herdiq het volgende:

[..]

Ik heb tot nu to een HAVO-diploma en VWO-deelcertificaten. Daarmee kom je natuurlijk nergens in het bedrijfsleven. Ik hebal op wat horeca vacatures gereageerd maar nog geen reacties. Ik dacht er om gewoon als tramconducteur ofzo te solliciteren, want daar schijnen ze wel mensen nodig te hebben. Maar aan de andere kant hoor ik vaak dat je met een HAVO of hoger overgekwalificeerd bent. Dus ff kijken hoe ik dat ga aanpakken
Je moet ook geen brieven sturen naar de horeca _O- _O-
Je moet gewoon langsgaan :Y :Y
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')