Callcenter. Gewoon inschrijven bij een uitzendbureau.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:35 schreef herdiq het volgende:
Hallo allemaal,
Ik ben al een tijdje opzoek naar een bijbaan voor 20 uur of meer per week. Helaas gaat dat tegenwoordig niet zo makkelijk.
Voor de supermarkt ben ik te oud.
fastfoodsketens geven geen reactie op vacatures.
Heb echt al tientallen sollicitatiebrieven de duur uitgestuurd.
Wat rest er nog te doen voor mij. Heb momenteel een o uren contract, maak maandelijkm maar 10 uur, en baantje van 6-uur per week. Bij elkaar goed voor ¤350 per maand.
Ik heb beveiligingservaring, supermarktervaring en horeca ervaring
Ik ben bereid elk bijbaantje te nemen die er is. Heb momenteel geen eisen aan baantjes.
Rijbewijs is in zicht. Maar om koerier te worden heb je 1 jaar rij ervaring nodig.
Ik woon in omgeving rotterdam
Hebben Fokkers hier tips voor mij
Ik heb geen beveiligingsdiploma. Voor het baantje wat k doe in de beveiliging had je geen beveiligingsdiploma nodig. Wel hoop ik via dat bedrijf wel een beveiligingsdiploma te halenquote:Op woensdag 4 juli 2012 11:37 schreef Susi het volgende:
Heb je ook een diploma in de beveiliging ? Daarmee zou je toch wat moeten kunnen. Of nachtportier bij hotels e.d.
ja, geen brieven sturen maar gewoon binnen lopen!quote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:35 schreef herdiq het volgende:
Hallo allemaal,
Ik ben al een tijdje opzoek naar een bijbaan voor 20 uur of meer per week. Helaas gaat dat tegenwoordig niet zo makkelijk.
Voor de supermarkt ben ik te oud.
fastfoodsketens geven geen reactie op vacatures.
Heb echt al tientallen sollicitatiebrieven de duur uitgestuurd.
Wat rest er nog te doen voor mij. Heb momenteel een o uren contract, maak maandelijkm maar 10 uur, en baantje van 6-uur per week. Bij elkaar goed voor ¤350 per maand.
Ik heb beveiligingservaring, supermarktervaring en horeca ervaring
Ik ben bereid elk bijbaantje te nemen die er is. Heb momenteel geen eisen aan baantjes.
Rijbewijs is in zicht. Maar om koerier te worden heb je 1 jaar rij ervaring nodig.
Ik woon in omgeving rotterdam
Hebben Fokkers hier tips voor mij
Ik heb tot nu to een HAVO-diploma en VWO-deelcertificaten. Daarmee kom je natuurlijk nergens in het bedrijfsleven. Ik hebal op wat horeca vacatures gereageerd maar nog geen reacties. Ik dacht er om gewoon als tramconducteur ofzo te solliciteren, want daar schijnen ze wel mensen nodig te hebben. Maar aan de andere kant hoor ik vaak dat je met een HAVO of hoger overgekwalificeerd bent. Dus ff kijken hoe ik dat ga aanpakkenquote:Op woensdag 4 juli 2012 12:11 schreef sjorsie1982 het volgende:
Spreek je andere talen dan engels en nederlands? Dan is callcenter werk goed te doen.
Postbezorger?
Horecawerk? Horeca zoekt altijd mensen voor bediening, helemaal nu in de zomer.
Wat voor diploma's heb je?
Je moet ook geen brieven sturen naar de horecaquote:Op woensdag 4 juli 2012 12:22 schreef herdiq het volgende:
[..]
Ik heb tot nu to een HAVO-diploma en VWO-deelcertificaten. Daarmee kom je natuurlijk nergens in het bedrijfsleven. Ik hebal op wat horeca vacatures gereageerd maar nog geen reacties. Ik dacht er om gewoon als tramconducteur ofzo te solliciteren, want daar schijnen ze wel mensen nodig te hebben. Maar aan de andere kant hoor ik vaak dat je met een HAVO of hoger overgekwalificeerd bent. Dus ff kijken hoe ik dat ga aanpakken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |