Maar nu ff serieus.quote:
Dat spreekt voor zichquote:
5 dagen is zeker te veel voor je he chubbyquote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:10 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Maar nu ff serieus.
Ik ben sinds paar maanden begonnen met krachttraining en kreeg een schema voor 4 dagen.
Het helpt echt.
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:10 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Maar nu ff serieus.
Ik ben sinds paar maanden begonnen met krachttraining en kreeg een schema voor 4 dagen.
Het helpt echt.
4 dagen.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:11 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
5 dagen is zeker te veel voor je he chubby
Best een mooie etappe ook, op papier.quote:
Wtfquote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:12 schreef mrstylo het volgende:
[..]
4 dagen.
4 dagen krachttraining (1 dag hele lichaam, 1 dag boven lichaam, 1 dag onder lichaam en 1 dag cardio)
Ik doe altijd 30-45 min cardio en de rest gewoon alle krachttraining door elkaar.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:12 schreef mrstylo het volgende:
[..]
4 dagen.
4 dagen krachttraining (1 dag hele lichaam, 1 dag boven lichaam, 1 dag onder lichaam en 1 dag cardio)
Welke amateur heeft dat schema voor je in elkaar gedraaid?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:12 schreef mrstylo het volgende:
[..]
4 dagen.
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik doe altijd 30-45 min cardio en de rest gewoon alle krachttraining door elkaar.
Het einde was wel mooi, ja. Ook de manier waarop de winnaar over de streep kwam. Geniaal gewoon.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Best een mooie etappe ook, op papier.
Leuk valpartijtje hoorde ik op de radio.
Die mensen daar.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Welke amateur heeft dat schema voor je in elkaar gedraaid?
Toch wil ik met je afsprekenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:15 schreef Jojoortje het volgende:
Ik ben ook heel dik, maar helaas ben ik niet gezellig.
Dat dan weer niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |