Welk vak van AS?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:15 schreef konyntje-mandaryntje het volgende:
British Literature 19th century, Syntax en het essay dat ik moet herkansen is van American Studies. Zijn allemaal zaken die ik wel kan halen
Dat ga ik ook doen. Zo'n grote pot Paulaner.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:03 schreef Bubbles90. het volgende:
Ik houd het ook maar bij alcohol denk ik
Het vak heet 'Introduction to American Studies'quote:
Elke vrije avond is toch weekend?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:46 schreef konyntje-mandaryntje het volgende:
Alcohol komt bij mij pas in het weekend -_- Zucht. In de vakantie ga ik het ervan nemen!
Jaaa die heb ik ook nog gedaanquote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:45 schreef konyntje-mandaryntje het volgende:
[..]
Het vak heet 'Introduction to American Studies'Tis een soort inleiding eigenlijk, veel dingen over de geschiedenis en literatuur.
Pfft die docentensamenstelling verandert inderdaad jaarlijks. Ik heb er nu al 3 gehad, waarvan er 2 weer wegmoesten omdat ze wegbezuinigd werdenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:08 schreef Meesterchef het volgende:
[..]
Jaaa die heb ik ook nog gedaanbij een Duitse docente destijds (toen je nog met de sleepschuit naar school ging).. volgens mij is dat ieder jaar weer iemand anders
Heb mijn beschikbaarheidsformulier ook al aangepast naar 32 uur ipv 20 uur, maar dat wordt pas de derde week van juli verwerktquote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:01 schreef Mikkie het volgende:
Kijk Yashi, da's gauw je vakantie verdienen!
quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:47 schreef Laysa het volgende:
Ik ben bekaf maar toch een updatje.
D is met spoed naar R'dam overgebracht en nu gaan ze de boel opstarten.
Afgelopen dagen waren een hel dus heel erg blij dat hij nu daar is. Vl komt hij niet thuis.. Ik moest overigens zeggen dat hij vereerd en blij is met de lieve en medelevende mensen. Dat doet hem echt goed en geeft hem een zeker een opkikker.
Liefs Laysa
En julie
is dat niet spinoza? B-ingang en dan direct rechts dacht ik..quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:47 schreef wyccie het volgende:
Hoi, kan iemand me vertellen waar het BSI lab zich bevindt?
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:47 schreef wyccie het volgende:
Hoi, kan iemand me vertellen waar het BSI lab zich bevindt?
quote:Op woensdag 4 juli 2012 01:20 schreef Bubbles90. het volgende:
[..]
is dat niet spinoza? B-ingang en dan direct rechts dacht ik..
Goed bezig!quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:49 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Heb mijn beschikbaarheidsformulier ook al aangepast naar 32 uur ipv 20 uur, maar dat wordt pas de derde week van juli verwerktdus dan nu maar extra dagen sprokkelen via collega's
Mij clienten zijn ook niet ontevreden over hun zelf dus dit zegt nog niksquote:Op woensdag 4 juli 2012 10:26 schreef Bubbles90. het volgende:
Oeh, dan kunnen die mooi mee, ofniet?![]()
@ swarmahoer, die vraag hoort nog bij het vragenrondje om mij te leren kennen?ik ben iig niet ontevreden over mezelf
En jouw clienten zijn doorgaans strakke 20 jarige studentes?quote:Op woensdag 4 juli 2012 12:21 schreef Difficult het volgende:
[..]
Mij clienten zijn ook niet ontevreden over hun zelf dus dit zegt nog niks
Nee juist nietquote:Op woensdag 4 juli 2012 12:30 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
En jouw clienten zijn doorgaans strakke 20 jarige studentes?
Pics or it didn't happenquote:Op woensdag 4 juli 2012 10:26 schreef Bubbles90. het volgende:
Oeh, dan kunnen die mooi mee, ofniet?![]()
@ swarmahoer, die vraag hoort nog bij het vragenrondje om mij te leren kennen?ik ben iig niet ontevreden over mezelf
Ik had je naam al hè, dat scheelt welquote:Op woensdag 4 juli 2012 13:10 schreef Bubbles90. het volgende:
[..]
Het schijnt dat ik niet lastig op te zoeken ben op Facebook.. have fun
Gevondenquote:Op woensdag 4 juli 2012 13:10 schreef Bubbles90. het volgende:
[..]
Het schijnt dat ik niet lastig op te zoeken ben op Facebook.. have fun
Sshhtquote:Op woensdag 4 juli 2012 13:13 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ik had je naam al hè, dat scheelt wel
Crap, dat zijn er nog steeds veelquote:Op woensdag 4 juli 2012 13:53 schreef BGTes het volgende:
Kijken naar de postgeschiedenis, zien dat de SC van Apeldoorn ertussen zit, dan op FB zoeken naar Marcella Nijmegen Apeldoorn, en klaar
Ik zag je gister nog lopen bij de C1000!quote:
Ja maar dan zag je mijn heterosexuele wederhelft ook. En dan zeg je niet ff hallon?quote:Op woensdag 4 juli 2012 14:59 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik zag je gister nog lopen bij de C1000!
Oke! Ik zag jullie, maar niet in de c1000, ik zag jullie ernaartoe lopen! Ik was bij een vriend die boven/achter de c1000 woont... Beetje raar om te gaan schreeuwenquote:Op woensdag 4 juli 2012 15:08 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja maar dan zag je mijn heterosexuele wederhelft ook. En dan zeg je niet ff hallon?
Ach, zal niet de eerste keer zijnquote:Op woensdag 4 juli 2012 15:16 schreef Californium het volgende:
[..]
Oke! Ik zag jullie, maar niet in de c1000, ik zag jullie ernaartoe lopen! Ik was bij een vriend die boven/achter de c1000 woont... Beetje raar om te gaan schreeuwen
quote:Op woensdag 4 juli 2012 15:17 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ach, zal niet de eerste keer zijn![]()
Ik ken nog een ex van een bepaalde fokker die daar nog steeds woont trouwens.
De fokker of de ex?quote:Op woensdag 4 juli 2012 15:21 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Die post hier ook, ken je vast wel
Ja, wie denk je? Kom op, denk eens na. Hlo en alles.quote:
got it! Thanx for the 'hint'quote:Op woensdag 4 juli 2012 15:24 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja, wie denk je? Kom op, denk eens na. Hlo en alles.
Seriously cali, had je zoveel hints nodig?quote:Op woensdag 4 juli 2012 15:17 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ach, zal niet de eerste keer zijn![]()
Ik ken nog een ex van een bepaalde fokker die daar nog steeds woont trouwens.
Hoooooooi Kwamo...quote:Op woensdag 4 juli 2012 15:31 schreef Kwamo het volgende:
[..]
Seriously cali, had je zoveel hints nodig?
Jep...quote:Op woensdag 4 juli 2012 15:31 schreef Kwamo het volgende:
[..]
Seriously cali, had je zoveel hints nodig?
Zelfs ik dacht al dat hij het wasquote:Op woensdag 4 juli 2012 15:33 schreef Californium het volgende:
[..]
Jep...
Sterker nog, hosti moest het me appenslecht
Je eigen brein digitaal like a bossquote:Op woensdag 4 juli 2012 15:33 schreef IrishBastard het volgende:
Zo, MRI is achter de rug. Wel natuurlijk licht claustrofobisch bij binnen gaan van die buis, maar verder viel het (natuurlijk) allemaal best wel mee, maakt wel 'n boel geluid en de koptelefoon is kudt
Mijn hoofd is te klein, dus dan klemt dat ding niet, heb je meteen niets aan zijn toch al niet zo dempende werking
Voor 10 euro kan ik wel de opnamen krijgen op CD-rom, en als ik dat volgende week doe vlak voor ik de uitslag krijg kunnen ze meteen het rapport er bij fikkenHopelijk is dit once in a lifetime, dus dat ga ik dan wel doen
Nou ja, het is ook pas vier jaar uitquote:Op woensdag 4 juli 2012 15:33 schreef Californium het volgende:
[..]
Jep...
Sterker nog, hosti moest het me appenslecht
Maar wel like a bossquote:Op woensdag 4 juli 2012 15:35 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ow ja... true.Digitale ass dan.
Heb je iets te laten zien.quote:
Ja maar weet ik veel dat zij daar woontquote:
Ja maar welke FOK!ker die jij kent heeft zoveel exen? Ik bedoel, beetje een weggever dat.quote:Op woensdag 4 juli 2012 15:37 schreef Californium het volgende:
[..]
Ja maar weet ik veel dat zij daar woont
Hehe, ownedquote:Op woensdag 4 juli 2012 15:37 schreef Kwamo het volgende:
Ik had net een heel awkward afscheid van de man van P., toen ik zei dat ik toch echt niet meer met ze in zee zou gaan.
"Nou eh.. tot ziens?"
"Ja ehm, we spreken?"
tuut tuut tuut ....
quote:Op woensdag 4 juli 2012 15:38 schreef HostiMeister het volgende:
http://www.gelderlander.n(...)egen-op-zijn-kop.ece
dat filmpje
Ik heb dat filmpje toch niet gemaakt, koekwausquote:
Eens.quote:
quote:Op woensdag 4 juli 2012 15:38 schreef Kwamo het volgende:
[..]
Ja maar welke FOK!ker die jij kent heeft zoveel exen? Ik bedoel, beetje een weggever dat.
edit: wie maakt de grap: cali zelf?
edit2: op zich is dat niks om over te patsen
Bij mij gelukkig niet. Daar zit ik misschien te hoog voor (eerste verdieping). Heb ze nu verzopen met bleek en kokend water.quote:Op woensdag 4 juli 2012 19:21 schreef IrishBastard het volgende:
Nouja, de uitdrukking 'voor de deur' klopt in ieder geval wel. Zitten ze niet binnen?
Niet in een blender gedaan en er een lekker papje van gemaakt?quote:Op woensdag 4 juli 2012 21:06 schreef Kwamo het volgende:
[..]
Bij mij gelukkig niet. Daar zit ik misschien te hoog voor (eerste verdieping). Heb ze nu verzopen met bleek en kokend water.
Nou ik moet nog.... ff denken... zeker 100 uur werken, dan heb ik vakantie.quote:Op donderdag 5 juli 2012 10:27 schreef Goanaut het volgende:
Mogguh samen! Nog 10 keer werken en ik heb vakantie. In combinatie met de oplopende temperaturen begint het nu wel langzaam te kriebelen. Eerste week van de vakantie wordt wel klussen/verhuizen though.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 5 juli 2012 12:23 schreef IrishBastard het volgende:
Sucks!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vijf sterren microgolfovenkok
Fijn!quote:Op donderdag 5 juli 2012 12:18 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik heb zojuist een half jaar contract gekregen bij mijn huidige bijbaanwel fijn, geeft me iets meer zekerheid tot ik een ekte ekte baan gevonden heb
Vind ik ook ;Dquote:Op donderdag 5 juli 2012 14:10 schreef Bubbles90. het volgende:
Dat is een verstandige levensstijl :-P
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 5 juli 2012 12:18 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik heb zojuist een half jaar contract gekregen bij mijn huidige bijbaanwel fijn, geeft me iets meer zekerheid tot ik een ekte ekte baan gevonden heb
quote:Op donderdag 5 juli 2012 12:23 schreef IrishBastard het volgende:
Zonde, want normaal gesproken is betaald schijten natuurlijk zwaar ideaal!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
Booooooooooooh. Geen weer voor een blanke, dit.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 09:11 schreef HostiMeister het volgende:
Omdat het gisteren 'ballen-uit-de-broek-zweet' weer was misschien?
Ach, ik loop al sinds juli 2009 rond zonder geldig paspoort, zo erg is het niet hoorquote:Op vrijdag 6 juli 2012 11:29 schreef IrishBastard het volgende:
Vanmiddag na werk maar even pasfoto's laten maken en een nieuw paspoort aanvragen. Is al een maand niet meer geldig
nou! Idd!quote:Op vrijdag 6 juli 2012 11:38 schreef AMDB het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-Almelo-fataal.dhtml
Je houdt het niet voor mogelijk
Wel als je naar het buitenland wiltquote:Op vrijdag 6 juli 2012 11:39 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ach, ik loop al sinds juli 2009 rond zonder geldig paspoort, zo erg is het niet hoor
Henk en Ingridquote:Op vrijdag 6 juli 2012 11:38 schreef AMDB het volgende:
Maar Hosti, jij bent een geboren rebel. IB nietquote:Op vrijdag 6 juli 2012 11:39 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ach, ik loop al sinds juli 2009 rond zonder geldig paspoort, zo erg is het niet hoor
Ook nog echt Henk en Ingrid heten.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 11:38 schreef AMDB het volgende:
Toch paar keer naar Belgie, Luxemburg, Duitsland en Polen geweest.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:20 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Wel als je naar het buitenland wilt
[..]
Henk en Ingrid
Of gewoon lui. You chose.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:53 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Maar Hosti, jij bent een geboren rebel. IB niet
Hendigquote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:58 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Toch paar keer naar Belgie, Luxemburg, Duitsland en Polen geweest.
Ik las het idd, geniaal in sneue zinquote:Op vrijdag 6 juli 2012 11:38 schreef AMDB het volgende:
Goed, erg fijn voelt het niet, maar ach.quote:
Wat k-m zegt! In feite ben ik gewoon een fabrieksarbeider.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:42 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik ben nu wel heel nieuwsgierig naar het soort werk
Huh, wat dan? Dat je een lekkere reet heb, dat wisten we tochquote:Op zaterdag 7 juli 2012 02:20 schreef Californium het volgende:
zo! Was gezellig met hosti! Allerlei rare complimentjes... Eng!
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 02:43 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Huh, wat dan? Dat je een lekkere reet heb, dat wisten we toch
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 10:15 schreef IrishBastard het volgende:
Djeez ik heb een kater
Gisteren veel te veel gezopenWe hadden een end of semester feest met de studievereniging, docenten en de alumnivereniging. Was niet super druk, maar met een andere student, één van de docenten en iemand van de alumnivereniging uiteindelijk geëindigd bij De Vier Heren en pas om drie uur thuis ofzo
![]()
Bleek overigens een Karpe Noctem feestje bij de Vier Heren te zijn, dus daar gratis gedronken omdat iedere keer als ik een rondje zou doen ik óf een bekende tegen kwam óf ze dachten dat ik daar bij hoorde en het kennelijk afgekocht was
Mooi streven! =)quote:Op zaterdag 7 juli 2012 10:42 schreef IrishBastard het volgende:
En dat is waar ik me volgend studiejaar voor in wil zetten. Bij 'ons' was het vroeger heel normaal om veel informeel contact met docenten te hebben, maar dat is de afgelopen jaren helaas heel erg afgenomen. Ze komen niet meer op borrels, en zelfs op dit feest waren er maar twee docentenKijken of ik daar, met wat mensen die dat ook leuk/belangrijk vinden, volgend jaar nog wat verandering in kan brengen
Daar heb ik mijn vast contract gekregen inderdaad. Op 6 september hoop ik een studie af te ronden, dus ik ben bijna klaar.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:44 schreef Yashaaaaa het volgende:
En daar heb je nu ook je vaste contract gekregen?
Maar was jij nu ook niet net klaar met je studie of haal ik je nu door de war met iemand anders?
Begint het bedrijf toevallig met een s
Zou oud ben jij toch niet?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 11:08 schreef Mikkie het volgende:
Altijd vervelend als je the morning after moet concluderen dat je niet meer zo goed tegen alcohol kan als vroegâh
Ach, is dat de leeftijd of heb je gewoon te veel gezopen en dat al een poos niet meer gedaan?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 11:08 schreef Mikkie het volgende:
Altijd vervelend als je the morning after moet concluderen dat je niet meer zo goed tegen alcohol kan als vroegâh
Ja, dat wordt wel lastig. Moet nog eens nadenken over het hoe... Misschien eens kijken in het ICIS bestuursoverleg of ik daar als assessor iets kan doen ofzo. Dan zit ik in ieder geval met de leiding van het instituut om tafel, misschien kunnen die iets ondersteunen. Als je die achter je hebt staan ben je wellicht al wat verderquote:Op zaterdag 7 juli 2012 11:07 schreef Kwamo het volgende:
Dat is best een nobel streven, en ik hoop dat het lukt. No sarcasm intended. Het is idd erg afgenomen met het docentencontact. Zowel van de kant van studenten als docenten, imo. Ik ben benieuwd wat je plannen in die richting zijn, want actief uitnodigen doet het hem niet meer.
Ouwe sokquote:Op zaterdag 7 juli 2012 11:08 schreef Mikkie het volgende:
In principe zijn die niet tegen je. Er staat niemand aan de andere kant van het issue, er is niemand die zegt "ik vind het bullshit dat docenten en studenten elkaar beter gaan leren kennen". Waar het eventueel om gaat is bewustwording (dat je er mensen bij wilt hebben) en steun. Laat icis-all eens onze mailtjes forwarden bijvoorbeeld. En check hoe vaak dat gebeurt. Maar meer is het probleem wel gewoon desinteresse.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 11:51 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ja, dat wordt wel lastig. Moet nog eens nadenken over het hoe... Misschien eens kijken in het ICIS bestuursoverleg of ik daar als assessor iets kan doen ofzo. Dan zit ik in ieder geval met de leiding van het instituut om tafel, misschien kunnen die iets ondersteunen. Als je die achter je hebt staan ben je wellicht al wat verder
Nou ja, ik kan wel een aantal dingen noemen. De uitnodigingen komen vaak laat; het langsgaan op donderdagmiddag is toch te laat voor velen, dat is het afgelopen jaar weer gebleken. Ik bedoel, niets ten nadele van Ger, maar die heeft geen gezin zitten thuis dat met het eten wacht. Die komt dus wel.quote:Punt zit 'm vooral in het informeren waarom het contact er niet meer is, denk ik. En dan specifiek vanuit de docenten die er voorheen wel waren, maar nu niet meer.
Dat was wat ik bedoelde, als die mensen je steunen zijn er in ieder geval 'schapen over de dam'quote:Op zaterdag 7 juli 2012 12:20 schreef Kwamo het volgende:
[..]
In principe zijn die niet tegen je. Er staat niemand aan de andere kant van het issue, er is niemand die zegt "ik vind het bullshit dat docenten en studenten elkaar beter gaan leren kennen". Waar het eventueel om gaat is bewustwording (dat je er mensen bij wilt hebben) en steun. Laat icis-all eens onze mailtjes forwarden bijvoorbeeld. En check hoe vaak dat gebeurt. Maar meer is het probleem wel gewoon desinteresse.
Goed punt. Als mensen er niet op zitten te wachten kun je er wel veel tijd in gaan steken, maar dan is het sowieso nutteloosquote:[..]
Nou ja, ik kan wel een aantal dingen noemen. De uitnodigingen komen vaak laat; het langsgaan op donderdagmiddag is toch te laat voor velen, dat is het afgelopen jaar weer gebleken. Ik bedoel, niets ten nadele van Ger, maar die heeft geen gezin zitten thuis dat met het eten wacht. Die komt dus wel.
Daarnaast is het ook zo dat het dan wel bedoeld is als 'contact' tussen studenten en docenten, maar dat dat steeds minder gebeurd. Zelfs op het EOS gisteren zat de oude garde elders, en werd er nauwelijks gemengd tussen Thalia en Ninja. Dat deed ik zelf bijvoorbeeld niet eens. Op borrels zie je hetzelfde. Docenten komen weleens, doen een biertje of een cola, en zijn weer weg. Maar het aanspreken van docenten door studenten is zeldzaam, de docenten moeten zelf heel actief gesprekken "werven". Die hebben daar ook genoeg van op een gegeven moment. Alleen Ger en Erik zie ik nog weleens actief hangen, maar ook die zie ik veel met oude garde hangen, niet met de jonkies.
Een andere vraag is natuurlijk of studenten er nog op zitten te wachten. Doe eens een enquete rond via Thalia? Daar zou best weleens uit kunnen komen dat het de meeste leden in het beste geval niet interesseert of de docenten er wel of niet bij zijn.
Klopt. Maar tien jaar terug kon ik er wel beter tegenquote:
Vooral dat laatste. Hoewel ik binnen een half uur na die post aardig opgeknapt benquote:Op zaterdag 7 juli 2012 11:47 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ach, is dat de leeftijd of heb je gewoon te veel gezopen en dat al een poos niet meer gedaan?
Hihiquote:Op zondag 8 juli 2012 09:48 schreef konyntje-mandaryntje het volgende:
Nope, zit op de uni. Studenten kunnen ook een krantenwijk hebbenHeb het tijdelijk als tweede baantje gedaan, naast mn baan als huishoudster. Maar 2 banen naast je studie is echt te veel.
Op zich is twee banen wel te doen, 't gaat meer om de hoeveelheid urenquote:Op zondag 8 juli 2012 09:48 schreef konyntje-mandaryntje het volgende:
Nope, zit op de uni. Studenten kunnen ook een krantenwijk hebbenHeb het tijdelijk als tweede baantje gedaan, naast mn baan als huishoudster. Maar 2 banen naast je studie is echt te veel.
quote:
Wat zal ik zeggen...Stabiel kut en klote.quote:Op maandag 9 juli 2012 11:03 schreef IrishBastard het volgende:
Ik heb er ook niet zo veel mee, maar we gaan dit jaar wel even her en der kijken denk ik
Hoe is het daar Laysa?
quote:Op maandag 9 juli 2012 11:04 schreef Laysa het volgende:
[..]
Wat zal ik zeggen...Stabiel kut en klote.
Nee en dat gaat vl nog wel even durenquote:Op maandag 9 juli 2012 11:18 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ook nog geen uitzicht op verbetering dus?
Ik lag vannacht nog aan je te denken.. Als je gewoon eens ff lekker wil kletsen en koffie drinken ofzo laat je het ons weten he!quote:
quote:Op maandag 9 juli 2012 11:37 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik lag vannacht nog aan je te denken..
Doe ikquote:Op maandag 9 juli 2012 11:37 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik lag vannacht nog aan je te denken.. Als je gewoon eens ff lekker wil kletsen en koffie drinken ofzo laat je het ons weten he!
Jawel genoeg steun, maar voor nu is familie meer dan genoeg. Dk is de ene dag vreselijk moe en de andere dag minder. Hij is daar wel op de juiste plek en we kunnen nu gewoon niets doen dan alles maar per dag te bekijken en het over ons heen te laten komen.quote:Op maandag 9 juli 2012 11:58 schreef IrishBastard het volgende:
Ook logisch. Wel fijn dat die vriendin zo dichtbij woont daar, aangename met het nuttige verenigen
Je hebt wel 'genoeg' steun zo? Lijkt me behoorlijk zwaarHoe is DK er zelf onder, of is hij zo moe dat hij er niet zo veel van mee krijgt?
quote:Op maandag 9 juli 2012 12:06 schreef Laysa het volgende:
Dat hopen wij ook!
Ik ben er vandoor. Fijne dag mensen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Positief punt: de behandeling kan gewoon na 15 augustus ingepland worden, zodat we lekker op vakantie kunnen en ik mijn laatste bachelor tentamen gewoon kan maken/lerenEr is altijd kans dat er iets gebeurt, maar die kans is er ook als ik eerder geholpen zou worden.
Vast welquote:Op maandag 9 juli 2012 15:39 schreef BGTes het volgende:
Sterkte!!mijn tentamen ging helemaal niet goed. Het leek wel alsof hij 2 keer zo moeilijk was als de vorige keer.. Man, als ik het niet gehaald heb.. :/
Ga ik nog even niet van uit. De chirurg in opleiding zei na een aantal vragen ook dat hij het niet verwachtte, maar toch beter maar even aan de specialist over laten hèquote:Op maandag 9 juli 2012 14:48 schreef Kwamo het volgende:
Laysa en D_K, alle sterkte!
IB, als je dat idd hebt, het schijnt te helpen als je matig rookt. In dat geval mag je mijn oude aanstekers wel
Vast welquote:Op maandag 9 juli 2012 22:35 schreef Laysa het volgende:
Tja...ik hoop dat het allemaal nog voor je gaat meevallen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |