SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dag
De meeste posters zei Ang3l.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:00 schreef Peter het volgende:
[..]
Voel je je aangesproken?
Tja.. 30-35+ is in de homowereld al aardig belegen toch?
De verpakking zegt niets over de staat van bederving van de inhoudquote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:12 schreef Ambiguiteit het volgende:
En ik schijn er niet uit te zien als 30-35.
Dat deed ik o.a. ookquote:
Je moet niet alleen naar de datum kijken, maar er ook aan ruiken. Vooral bij vlees.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De verpakking zegt niets over de staat van bederving van de inhoud
En als het héél zuur ruikt?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:17 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Je moet niet alleen naar de datum kijken, maar er ook aan ruiken. Vooral bij vlees.
Geen ideequote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:21 schreef MisterO het volgende:
De foto's van het frisofeest zien er weer gezellig uit.
Wie o wie is dit<3
[ afbeelding ]
Newsflash: het weekend is al voorbijquote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:59 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Jongeman, ik doe het hele weekend al nuttige dingen.
Een vriend van 1 vd friso vrijwilligersquote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:21 schreef MisterO het volgende:
De foto's van het frisofeest zien er weer gezellig uit.
Wie o wie is dit<3
[ afbeelding ]
Een, of dé vriend? Dat is de vraagquote:Op woensdag 4 juli 2012 00:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Een vriend van 1 vd friso vrijwilligers
Ja dat zei mijn moeder ook vannachtquote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:12 schreef Ambiguiteit het volgende:
En ik schijn er niet uit te zien als 30-35.
Een, ze hadden geen relatie.quote:
Meehh, ik wil ook een keer een hetero hebben, mag ik mag ik??quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:29 schreef Steve het volgende:
[..]
Een, ze hadden geen relatie.
En hetero. Al kende hij wel de songfestivalliedjes..
TMM voelde de vlinders volgens mij wel al vliegen..
this one is taken!quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:30 schreef MisterO het volgende:
[..]
Meehh, ik wil ook een keer een hetero hebben, mag ik mag ik??
Wat een type, bah.quote:Op woensdag 4 juli 2012 01:15 schreef TheaterMaMa het volgende:
zijn er mensen die gekeken hebben hiernaar?
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1270007
daar gaat het niet om, ik vind het dapper als je zo je angsten tegemoet durft te treden, dat vind ik bij uit de kast deelnemers ook, zo jong en zo dapperquote:
Ik heb nog niet het idee dat hij het ook echt wil anders.quote:Op woensdag 4 juli 2012 02:16 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
daar gaat het niet om, ik vind het dapper als je zo je angsten tegemoet durft te treden, dat vind ik bij uit de kast deelnemers ook, zo jong en zo dapper
dat is ook pas aan het einde, anders hadden ze het niet opgenomen/uitgezondenquote:Op woensdag 4 juli 2012 02:21 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Ik heb nog niet het idee dat hij het ook echt wil anders.
O was he now?quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:29 schreef Steve het volgende:
[..]
Een, ze hadden geen relatie.
En hetero.
O is he now?quote:
Neequote:Op woensdag 4 juli 2012 00:30 schreef MisterO het volgende:
[..]
Meehh, ik wil ook een keer een hetero hebben, mag ik mag ik??
Nou als ze vroeger Carlo Boszhard op me af hadden gestuurd dan had ik echt niet gedacht dat things better zouden gettenquote:Op woensdag 4 juli 2012 01:15 schreef TheaterMaMa het volgende:
zijn er mensen die gekeken hebben hiernaar?
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1270007
Dat vind ik een beetje een ambigu verhaalquote:Op woensdag 4 juli 2012 02:57 schreef TheaterMaMa het volgende:
Voor het toneelgezelschap waar ik huisregisseur voor ben zit ik ook in de artistieke commissie wat naast het beleid bepalen ook heel veel stukken lezen inhoud. Stukken die evt in aanmerking komen om in de toekomst gespeeld te worden.
Vandaag kreeg ik binnen Great expectations van Charles Dickens
Ben jij dat? Of ben jij Nick?quote:Op woensdag 4 juli 2012 01:47 schreef Cavalinho het volgende:
Ik heb een blogger aan een naam geholpen van een "unknown model", dat eigenlijk best bekend is...
http://www.prettyyoungman.com/models/slim-dark
It's not a show, it's a battlequote:
Hij heeft geen facebookquote:Op woensdag 4 juli 2012 11:50 schreef MisterO het volgende:
[..]
It's not a show, it's a battle![]()
Wat is zijn naam, stuur ik hem even een bericht op fb
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
En? Heeft het succes gehad, ben je bekeerd?quote:Op woensdag 4 juli 2012 15:40 schreef Steve het volgende:
Pff ik had geen fut om tegen de jehova's getuigen in te gaan net, maar het hele verhaal van ze luisteren was misschien nog wel vermoeiender.. Nog een glas water gegeven ook.
.
Aw, kom op! Dit topic loopt op drama!quote:Op woensdag 4 juli 2012 16:31 schreef Cavalinho het volgende:
Ik denk trouwens niet dat hij het had gedaan als hij had geweten waarom ik me zo verslagen voelde...
Dat voorafgaande drama zal ik jullie ook besparen.
dat helpt enorm denk ikquote:Op woensdag 4 juli 2012 16:56 schreef Ang3l het volgende:
Ja, of het nu echt of verzonnen is maakt niet uit!
Goed boek!quote:Op woensdag 4 juli 2012 02:57 schreef TheaterMaMa het volgende:
Voor het toneelgezelschap waar ik huisregisseur voor ben zit ik ook in de artistieke commissie wat naast het beleid bepalen ook heel veel stukken lezen inhoud. Stukken die evt in aanmerking komen om in de toekomst gespeeld te worden.
Vandaag kreeg ik binnen Great expectations van Charles Dickens
ja en het is zo'n feestje hierquote:Op woensdag 4 juli 2012 17:15 schreef Cavalinho het volgende:
Nou, ik kreeg te horen dat de man waar ik mee in de weekeinden optrok en ook wel intiem mee was tot op zekere hoogte, HIV positive was.
Dat was niet zo zeer een drama voor mij (immers erger voor hem), maar wel dat ik het niet van hem zelf hoorde - terwijl hij het al wist voordat hij "aan mij begon" en dat hij toevallig vorige week me ook gewoon had gemeld dat hij niet meer met me op kon trekken omdat zijn vriend dat niet wilde. Wist niet dat hij serieus was met iemand.
En dan nu apart worden genomen van "Jij hebt toch wat met hem?"
Ik eerst nog sputteren dat het al over was en vervolgens kreeg ik: "Ik weet niet hoe open hij is geweest...." Ik voelde al dat er een bom zou komen.
Dus ja, dat was al klote, maar vooral dat persoon in kwestie ook gewoon niet opneemt om je te woord te staan en ook geen sms beantwoord.
Ach, ik ben er nu wel overheen, zo'n drama is het nou ook weer niet, maar ik was wel uit het veld geslagen. Enfin dat hadden ze wel door, maar ik ga natuurlijk niet over HIV beginnen. Is zo'n party pooper.
ben benieuwd over de toneelbewerking Hoge verwachtingen ook goed is, net zoals die van Shakespeares veel gedoe om nietsquote:
nee, en dat gaat ook niet gebeuren op korte termijn hoor, genoeg te doenquote:
lezen is iets anders als de film kijkenquote:Op woensdag 4 juli 2012 17:55 schreef Cavalinho het volgende:
O, je moet ze niet voor een bepaalde datum gelezen hebben dan?
Welke Great Expectations, want er bestaan nog al wat verschillende varianten. En was het leuk om naar te kijken?quote:
Het is een naam die ik aangenomen heb. Daarbij heb ik nog een modellennaam. Mijn eigen naam lijkt op geen van beide.quote:
Ik heb niet het gevoel dat ik drama aantrek, ik bedoel ik maak niet zo snel ergens een drama van en loop ook niet met open ogen in dingen om er later over te klagen.quote:Op woensdag 4 juli 2012 18:24 schreef Peter het volgende:
Cavalidinges en ang3l lijken wel op elkaar. Beiden vaag in de liefde en beiden trekken ze drama aan waar een ander niet zo snel in te recht zou komen.
Ik ga even zoeken welke het was en ik vond hem heel mooi en ben enorm kritsich filmkijker. Ik kijk naar het spel en kan meestal niet in het verhaal zitten, zeg maar.quote:Op woensdag 4 juli 2012 18:45 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Welke Great Expectations, want er bestaan nog al wat verschillende varianten. En was het leuk om naar te kijken?
Dat is een kutversie.quote:Op woensdag 4 juli 2012 18:54 schreef Cavalinho het volgende:
[..]
Ik ga even zoeken welke het was en ik vond hem heel mooi en ben enorm kritsich filmkijker. Ik kijk naar het spel en kan meestal niet in het verhaal zitten, zeg maar.
*edit* 1998 verfilming. http://www.imdb.com/title/tt0119223/
Ik ben hier niet om mensen te helpen.quote:
Vergeleken met hem zijn mijn verhalen nog alledaags en realistisch hoorquote:Op woensdag 4 juli 2012 18:24 schreef Peter het volgende:
Cavalidinges en ang3l lijken wel op elkaar. Beiden vaag in de liefde en beiden trekken ze drama aan waar een ander niet zo snel in te recht zou komen.
Nee hij heet niet Nickquote:
Mag ik vast niet zeggenquote:
Mag ik een boek over je schrijven?quote:Op woensdag 4 juli 2012 18:53 schreef Cavalinho het volgende:
[..]
Het is een naam die ik aangenomen heb. Daarbij heb ik nog een modellennaam. Mijn eigen naam lijkt op geen van beide.
[..]
Ik heb niet het gevoel dat ik drama aantrek, ik bedoel ik maak niet zo snel ergens een drama van en loop ook niet met open ogen in dingen om er later over te klagen.
Vaag in de liefde, ik? Hoe bedoel je dat?
Of Hans, 47, uit Nunspeet.quote:Op woensdag 4 juli 2012 19:48 schreef Ambiguiteit het volgende:
Ik denk dat hij gewoon Bert heet, 19 jaar is en nog bij zijn ouders woont in een rijtjeshuis in Lelystad.
Die bedoelde ik ook, of je die gelezen had. Ik neem aan als je zo iets mee krijgt, dat ze verwachten dat je binnen ene bepaalde tijd wel er wat over kunt zeggen en niet van "zie maar wat je er mee doet en over tien jaar spreken we je wel weer erover."quote:Op woensdag 4 juli 2012 19:36 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik dacht dat toen je vroeg of ik hem al gekeken had je doelde op Much ado about nothing
in deze fase krijg ik 3 tot 4 stukken per weekquote:Op woensdag 4 juli 2012 19:50 schreef Cavalinho het volgende:
[..]
Die bedoelde ik ook, of je die gelezen had. Ik neem aan als je zo iets mee krijgt, dat ze verwachten dat je binnen ene bepaalde tijd wel er wat over kunt zeggen en niet van "zie maar wat je er mee doet en over tien jaar spreken we je wel weer erover."
Dat klinkt een beetje als de middelbare, dat je moest lezen om het lezen. Verschrikkelijk. Nou heeft het hier nog we meer nut, maar destijds heeft het echt het lezen voor mij en vele anderen verpest. Hoeveel er wel niet zeiden "Ik ga voorlopig ECHT niet meer lezen!!". Geloof niet dat dat de bedoeling had moeten zijn van boeken lezenquote:Op woensdag 4 juli 2012 19:57 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
in deze fase krijg ik 3 tot 4 stukken per week
Gwyneth Paltrow, urgh.quote:Op woensdag 4 juli 2012 18:54 schreef Cavalinho het volgende:
*edit* 1998 verfilming. http://www.imdb.com/title/tt0119223/
Ik vind Sliding Doors wel leuk. En Shakespeare in love op zich ook wel.quote:
Ik heet dus wel OOK Nick. Ik ben pas sinds kort ook weer mijn echte naam gaan gebruiken, maar de meesten kennen me als Nick.quote:
Je maakt anders wel heel veel mee.. En qua liefde volg ik je niet meer, een verloofde, toch scharrelen met ene hiv-positivo nadat je weken terug bij je verloofde bent weggevlucht. Dan ben ik de draad kwijtquote:Op woensdag 4 juli 2012 18:53 schreef Cavalinho het volgende:
[..]
Het is een naam die ik aangenomen heb. Daarbij heb ik nog een modellennaam. Mijn eigen naam lijkt op geen van beide.
[..]
Ik heb niet het gevoel dat ik drama aantrek, ik bedoel ik maak niet zo snel ergens een drama van en loop ook niet met open ogen in dingen om er later over te klagen.
Vaag in de liefde, ik? Hoe bedoel je dat?
Steeph, Steffie, Stefke... dat is een afkorting of verbastering. Da's heel wat anders dan jezelf ineens Henk gaan noemendquote:Op woensdag 4 juli 2012 20:16 schreef Peter het volgende:
Yvonne noemt me op meets nogsteeds wel eens Petre of PetrieNiets raars aan
Dat is toch gen vergelijk? Nick is niet een username ofzo. Ik heb mijn naam gewoon veranderd als puber. Ik ging dus van toen af aan als Nick door het leven en nog steeds. Ik heette ook zo op school, laat me zo inschrijven overal. Ik wordt zo in het dagelijkse leven genoemd door mijn vrienden en lief. Veel kennen niet eens mijn echte naam.quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:07 schreef Ang3l het volgende:
Ik heet toch niet OOK Ang3l
Dat herinnert me aan een vriend van me die vroeger in chatrooms altijd een andere naam had bij z'n foto's en waar mensen tot op de dag van vandaag nog steeds wel eens "Hey tommy!" tegen roepen... en dan zie je 'm zo blozend kijken en door de grond willen zakken
Dus als we Googlen op modellen die Nick heten...?quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:20 schreef Cavalinho het volgende:
[..]
Dat is toch gen vergelijk? Nick is niet een username ofzo. Ik heb mijn naam gewoon veranderd als puber. Ik ging dus van toen af aan als Nick door het leven en nog steeds. Ik heette ook zo op school, laat me zo inschrijven overal. Ik wordt zo in het dagelijkse leven genoemd door mijn vrienden en lief. Veel kennen niet eens mijn echte naam.
O zo. Nou ik zit uiteindelijk in een time out met verloofde omdat ik eerst aan mezelf wil werken en dat scharrelen kan ik niet laten. Dat is gedrag waar ik oa ook aan moet werken. Overigens maakt mijn lief er niet zo'n probleem van, hij weet hoe ik in elkaar zit.quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:17 schreef Peter het volgende:
[..]
Je maakt anders wel heel veel mee.. En qua liefde volg ik je niet meer, een verloofde, toch scharrelen met ene hiv-positivo nadat je weken terug bij je verloofde bent weggevlucht. Dan ben ik de draad kwijt
Dan vind je me niet, want ik heb ook, als gezegd, nog een modellennaamquote:Op woensdag 4 juli 2012 20:22 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Dus als we Googlen op modellen die Nick heten...?
Dat is een Nickname of een usernamequote:Op woensdag 4 juli 2012 20:20 schreef Ambiguiteit het volgende:
Stel je voor, blijkt Steve opeens geen Steve te heten. Of dat bartjebart opeens eigenlijk Kees heet.
How convenient.quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:25 schreef Cavalinho het volgende:
[..]
Dan vind je me niet, want ik heb ook, als gezegd, nog een modellennaam
Voor iedere verhaallijn een andere naamquote:
Dat is de bedoeling. Dat niet iederen me kan traceren. Ik heb vijanden.quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Voor iedere verhaallijn een andere naamSuper
handig. Kan niemand het ooit traceren!
Hoe 'lief' is je lief als je toch behoefte houdt om te scharrelen? Is het dan niet meer een veilige haven en sugardaddy voor je?quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:24 schreef Cavalinho het volgende:
[..]
O zo. Nou ik zit uiteindelijk in een time out met verloofde omdat ik eerst aan mezelf wil werken en dat scharrelen kan ik niet laten. Dat is gedrag waar ik oa ook aan moet werken. Overigens maakt mijn lief er niet zo'n probleem van, hij weet hoe ik in elkaar zit.
Dat die man HIV positive was, wist ik dus niet he, tot gisteren.
Je zit nou wel tof te doen, maar ik heb er ook driequote:Op woensdag 4 juli 2012 20:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Voor iedere verhaallijn een andere naamSuper
handig. Kan niemand het ooit traceren!
Je dekt je mooi in door 'lijkt'.quote:Op woensdag 4 juli 2012 21:17 schreef Ambiguiteit het volgende:
Soms lijkt het wel alsof Steve de enige normale hier is in dit topic.
Nuuuuuuuuuuuuuut!quote:
Ik zat me onder de douche nog af te vragen of je niet ooit je oude naam officieel zou laten wijzigen in je nieuwequote:Op woensdag 4 juli 2012 21:18 schreef wonderer het volgende:
[..]
Je zit nou wel tof te doen, maar ik heb er ook drie
Ja en vijanden wil je echt niet hebbenquote:Op woensdag 4 juli 2012 21:32 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Ja, anders klaag je me nog aan, jij jurist jij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Waarbij ik geen seconde wil suggereren dat Cavalinho spannend is, met al z'n ehm.... verhalen en belevenissen, want dat moedigt 'm alleen maar aan.quote:
quote:Op woensdag 4 juli 2012 21:35 schreef Ang3l het volgende:
Gewoon de ene keer Stephan gebruiken en de andere keer Stefan. De verwarring!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Atb is lief, groetjes Peri."
Was dat voor of na je relatie met Daniël Radcliffe? En mag die je dan nog wel onderhouden?quote:Op woensdag 4 juli 2012 21:36 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Ik heb al te veel vijanden, daarom zit ik in een getuigenprogramma van de FBI.
Echt he?quote:Op woensdag 4 juli 2012 21:46 schreef Peter het volgende:
Wat een heerlijk vermakelijk topic tochVerwijfde homo's
Jah, maar dat is op dit moment nog te veel gedoe. Het is namelijk mogelijk dat ik een rechter tref die vindt dat een wettelijke vrouw geen mannennaam mag dragen (Micha is dan wel unisex maar ik wil Willem als tweede naam).quote:Op woensdag 4 juli 2012 21:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zat me onder de douche nog af te vragen of je niet ooit je oude naam officieel zou laten wijzigen in je nieuwe
Die duikt mee onder. Waarom denk je dat hij stopt met zijn carrière als acteur, en in plaats daarvanquote:Op woensdag 4 juli 2012 21:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Was dat voor of na je relatie met Daniël Radcliffe? En mag die je dan nog wel onderhouden?
Overigens is het wel bijzonder hoe mensen er hierop reageren, omdat mijn geboortenaam natuurlijk hier in Duitsland ook als vrouwennaam herkend wordt (in de VS had ik daar geen last van) maar dan zeg ik gewoon dat het in nederland voor allebei kanquote:Op woensdag 4 juli 2012 21:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zat me onder de douche nog af te vragen of je niet ooit je oude naam officieel zou laten wijzigen in je nieuwe
Hermanquote:Op woensdag 4 juli 2012 20:20 schreef Ambiguiteit het volgende:
Stel je voor, blijkt Steve opeens geen Steve te heten. Of dat bartjebart opeens eigenlijk Kees heet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |