Dat is waar. Dat zit er bij mij niet heel snel aan als ik het sporten bijhoud.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:38 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ja, maar dat is iets anders dan spekkies.
DAt kan. Ik was ook niet op zoek naar de waarheid, maar vroeg me af hoe het bij jullie zat.quote:
Als ik sport val ik in elk geval een stuk sneller af dan als ik alleen op mn eten let.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:03 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
DAt kan. Ik was ook niet op zoek naar de waarheid, maar vroeg me af hoe het bij jullie zat.
Omdat een vriendinnetje van me daar woont en ik heb beloofd samen met haar Gent te ontdekken! Anders waren we daar zeker naartoe gegaanquote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:17 schreef Klare het volgende:
Chico, waarom niet naar Gent? Veel bruisender dan Brugge want studentenstad. Kan je vanaf daar altijd een dagje naar Brugge gaan... (en terug in de meeleesmodus!)
Dat ding wordt ook met de dag langer.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:35 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
14,5 km.
25 obstakels.
Ik ga nu al een beetje dood!
Ja! En ik per dag banger!quote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:35 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dat ding wordt ook met de dag langer.
Bwahahhahahquote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:35 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
14,5 km.
25 obstakels.
Ik ga nu al een beetje dood!
Leuven is ook heel erg leuk! (Ik ken Brugge goed en vind het leuk voor een dagje en daarna ben je de Amerikaanse bejaarden die er lopen wel zat!)quote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:20 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Omdat een vriendinnetje van me daar woont en ik heb beloofd samen met haar Gent te ontdekken! Anders waren we daar zeker naartoe gegaan.
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:10 schreef anna82 het volgende:
Drie dingen:
1. Als je keelpijn hebt en je wilt een Trachitol nemen (een fijn mintig tabletje waar je lekker op kunt zuigen) en je pakt in plaats daarvan een paracetamol, dan kom je van een koude kermis thuis.
2. Wat leuk met de familie naar de tropen Viz! That reminds me: Mijn ouders zijn dit jaar 20 jaar gescheiden, kan ze eens vragen of wij ook iets leuks gaan doen
3a 25!![]()
3b maar met 25 obstakels hoef je nooit hele lange stukken achter elkaar te lopen, dus ik lig mooi op schema met mijn 10K. Nu alleen nog trainen voor die 25obstakels
Dat idd!quote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:10 schreef anna82 het volgende:
3a 25!![]()
3b maar met 25 obstakels hoef je nooit hele lange stukken achter elkaar te lopen, dus ik lig mooi op schema met mijn 10K. Nu alleen nog trainen voor die 25obstakels
Monkey bars (Monkey Business) zitten er zeker in en ook over een muur klimmen (Wall Street), dus ik ga maar weer aan de pull upsquote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:51 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
http://bit.ly/M46oPe
Daar staat een foto van de route iig.
Ah mooi, dan kan ik alvast kijken waar ik ga staan om aan te moedigenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:51 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
http://bit.ly/M46oPe
Daar staat een foto van de route iig.
^^quote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:35 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dat ding wordt ook met de dag langer.
ik ben nu de plattegrond aan het ontcijferen en kijken of ik de obstakels erbij kan vinden.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:20 schreef Novem het volgende:
[..]
Monkey bars (Monkey Business) zitten er zeker in en ook over een muur klimmen (Wall Street), dus ik ga maar weer aan de pull ups
Ik heb hier wat gevondenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:58 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
ik ben nu de plattegrond aan het ontcijferen en kijken of ik de obstakels erbij kan vinden.
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:39 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Ik heb hier wat gevonden
http://urbanathlon2012.menshealth.com.sg/index.php?page=obstacles
Zo klinkt het opeens een stuk makkelijker.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:16 schreef Novem het volgende:
Als ze het een beetje gelijkmatig verdelen hoeven we nooit verder dan 600 meter te rennen, dus das goed.
Schoenen uit en het laatste stukje barefoot runningquote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:54 schreef loveli het volgende:
Zo'n bak met modder en dan nog een paar kilometer op soppende schoenen lijkt me waardeloos.
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:39 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Ik heb hier wat gevonden
http://urbanathlon2012.menshealth.com.sg/index.php?page=obstacles
Gisteren in een pakketje gemaakt met allerlei kruiden, kaas, mosterd enz.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:15 schreef An24 het volgende:
Stelletjes mafkezen met jullie urbanathlon![]()
Koude koolvisfilet uniek? Proeft toch nergens meer naar?
Hmmm, het zal het idee van koude koolvis wel zijn dan.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:29 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Gisteren in een pakketje gemaakt met allerlei kruiden, kaas, mosterd enz.
Koud op brood smaakt echt heerlijk!
Kan je niet beter proberen te slapen XM?
Oeh kewl, ben benieuwd hoe die je gaat staan.quote:
Wel tof! Was een beetje spannend, maar ik had wat nodig voor donderdag en vrijdag en hij is voor beiden gelegenheden geschikt. Achter loopt hij mooi strak belijnd, als een 50's jurkje, wat dus ook de bedoeling isquote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:21 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oeh kewl, ben benieuwd hoe die je gaat staan.
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:24 schreef An24 het volgende:
[..]
Wel tof! Was een beetje spannend, maar ik had wat nodig voor donderdag en vrijdag en hij is voor beiden gelegenheden geschikt. Achter loopt hij mooi strak belijnd, als een 50's jurkje, wat dus ook de bedoeling is
Wat dan?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik vind de wereld maar stom vandaag en ga nu een chocoladetoetje eten.
Het gaat ok, thanksquote:
Haha, mis!quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:27 schreef Mixende_match het volgende:
Moooooi An!! Vast voor je etentje van je ouders?grapje!
Bohh net ge-bbqt. Toooo many!!
Oh shoot, is dat september?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:31 schreef anna82 het volgende:
[..]
Het gaat ok, thanks![]()
(en om te laten zien dat ik best luister naar the force: vandaag maar 2 paracetamol op)
Hoe was het eten gister? Wat een leedvermaak gaan jullie in september hebben als wij die drek-bak uitkomen
Die is tof!quote:
Braaf zoquote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:31 schreef anna82 het volgende:
[..]
Het gaat ok, thanks![]()
(en om te laten zien dat ik best luister naar the force: vandaag maar 2 paracetamol op)
Hoe was het eten gister? Wat een leedvermaak gaan jullie in september hebben als wij die drek-bak uitkomen
Stuur jij plaatjes van jurkjes door en krijg je ze dan? Aan wie kan ik adresseren?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:34 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Die is tof!Zo tof dat ik hem doorgestuurd heb met de mededeling 'die wil ik hebben!'. Als ik een baan had gehad zou ik hem ook gekocht hebben
.
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:36 schreef anna82 het volgende:
[..]
Stuur jij plaatjes van jurkjes door en krijg je ze dan? Aan wie kan ik adresseren?
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:36 schreef anna82 het volgende:
[..]
Stuur jij plaatjes van jurkjes door en krijg je ze dan? Aan wie kan ik adresseren?
Doen we! En goed bezig! (alweer...het begint saai te wordenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:36 schreef Nallie het volgende:
[..]
Braaf zoJa was gezellig! En lekker. Volgende x moet je maar mee gaan
Net terug van boksen, ging lekker! En heb me aan mn lijstje gehouden
Saai he?! Misschien gooi ik er t weekend wel ff een zak chips in ofzoquote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:38 schreef anna82 het volgende:
[..]
Doen we! En goed bezig! (alweer...het begint saai te worden)
Ik eet best ruk, misschien moet ik ook weer eens een planning maken aan het begin van de dag ipv aan het einde.
To do listje geprobeerd?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:57 schreef MariaEtcetera het volgende:
Mooi An! Staat bij jou vast heel tof![]()
boh chaosdagje achter de rug, ik wil wel maar er komt voor mn gevoel zo weinig uit mn vingersis het al bijna 17 augustus
Hmm nou ja first things first enzulks.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:59 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Heb ikmaar extra dingen slokten tijd op...
Met 180 gr eiwit zou ik alleen aan de shakes gaan als je voor je gevoel zo vol zit met eten, dat het makkelijker is om het op te drinken dan om te eten.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:27 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Mijn D was trouwens een salade met veel sla, 2 tomaten, croutons, kaas, 2 eitjes, klein blikje tonijn, wat volkoren pasta en wat dressing.
Totaal: ruim 2200 cal. 180 gr eiwir, 229 kh, 70 gr vet.
Owja, en ik kreeg toch het advies om maar aan de shakes te gaan. Wat is een goed merk? Iemand tips?
Ja duhquote:Op woensdag 4 juli 2012 07:06 schreef MevrouwPuff het volgende:
Mogge.
Nog meer eten phaidra?
gisteren hadden we bezoek, resultaat is wat veel drankjes voor een doordeweekse dag. Maar het is te overzien denk ik.
Geen idee!quote:
ik gebruik die van xxl nutrition. Zit geen aspartaam in. Je kunt een sample pack aanvragen met iets van dertien verschillende smakenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:27 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Mijn D was trouwens een salade met veel sla, 2 tomaten, croutons, kaas, 2 eitjes, klein blikje tonijn, wat volkoren pasta en wat dressing.
Totaal: ruim 2200 cal. 180 gr eiwir, 229 kh, 70 gr vet.
Owja, en ik kreeg toch het advies om maar aan de shakes te gaan. Wat is een goed merk? Iemand tips?
Boterham met pindakaas extra, toetje....quote:Op woensdag 4 juli 2012 07:27 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ja duh. Vraag is meer wanneer ik daar tijd voor heb. Ik prop nu al zo veel mogelijk naar binnen als ik tijd heb om te eten, tussendoor handjes noten, want makkelijk.
Ja, dat is waarschijnlijk wel zo. Heb ook geen issues met extra eten, het is alleen wat lastig plannen. Net ook ontbeten met huilend kind op schoot omdat ik vond dat ik eerst even mocht eten. Best a-relaxed, ik ga dan niet nog even een extra boterham smeren zeg maarquote:Op woensdag 4 juli 2012 08:17 schreef Perruche het volgende:
Phaidra, komt dat ook niet door borstvoeding geven? Lekker extra eten, ik zou daar geen issues mee hebben :p
Verder ruk geslapen
Goed dat je nog bent gaan lopen! Maar waar zijn de veggies?!quote:Op woensdag 4 juli 2012 08:24 schreef Perruche het volgende:
Lijstje gisteren:
O: pistoletje half ham, half kaas, wat fruit, koffie
T: Klein zoet broodje
L: grote ravioli's, stukjes dorade En aubergine, snee brood met boter
T: cappuccino met 2 blokjes choco
D: entrecote met gebakken aardfappels
S: half uurtje joggen
T: cocktail en aardbeien
Mooi lijstje Novem.quote:Op woensdag 4 juli 2012 08:21 schreef Novem het volgende:
Morgen!
Lijst:
O - havermout met hv melk, aardbeien, kokos, lijnzaad, amandelen
L - salade van veldsla, tomaat en komkommer, beetje geitenkaas en geroosterde aardappel.
2 vk knackebrod hummus
T - banaan met pindakaas
S - wat krachtoefeningen
D - frittata van 3 eieren met courgette, tomaat, ui, paprika, spek en parmezaan
T - koffie verkeerd
Vandaag de email met uitleg van alle obstakels, daarvan zal ik af laten hangen of ik nog wel zo'n zin heb in de urbanathlon...
12 km met elke 1.5 km een obstakel trok ik nog wel, maar nu het 14.5 km is met 25 obstakels begin ik hard te twijfelen.
Ik vind er niets slechts aan? Misschien de kroket en het toetje niet het meest gezond, maar het is in elk geval eens een gevuld lijstje!quote:Op woensdag 4 juli 2012 08:38 schreef XcUZ_Me het volgende:
De trieste eindstand van gister:
O: kwark met gebroken lijnzaad
T: boterham appelstroop\
L: broodje kroket
T: boterham appelstroop
T: paar cabernossi
D: spinazielasagne part II, salade
T: chocoladetoetje
De planning voor vandaag:
O; kwark met gebroken lijnzaad
L: salade met komkommer, tomaatjes. Grapefruit
T: grapefruit
D: bietenstamppot óf couscous
Ja was ook vet trots op mezelf! Het was we'll heel leuk lopen, heuveltje op heuveltje af.quote:Op woensdag 4 juli 2012 08:27 schreef Nallie het volgende:
[..]
Goed dat je nog bent gaan lopen! Maar waar zijn de veggies?!Wel lekker
Ik doe t met een mix van havermout en boekweitgrutten. Dan de banaan, eetlepel chiazaad en eetlepel cacao (soms ook nog gierst). Dan kokend water erbij en in de koelkast. 's ochtends doe ik er dan een scheut melk bij!quote:Op woensdag 4 juli 2012 08:48 schreef Novem het volgende:
Appelmoes, dat is lang geleden!
Hoe maak jij je overnight oats?
Ik doe het altijd met griekse yoghurt en (amandel)melk, maar gisteren gewoon met melk gedaan en ik vond er niets aan, gewoon vezelige stukjes is melk, niet echt jummie, wordt niet lekker dik enzo!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |