Een om mee te nemen, of 1 voor thuis?quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:45 schreef JohnDDD het volgende:
Er kwam vanmorgen rook uit mijn drukpomp van de Lidl, en pomp vloog van ventiel af. Lijkt van binnen helemaal afgesleten.
Wil nu toch voor een betere pomp gaan...wat is nu een goede drukpomp? Heb wel graag 8 bar in de bandjes dus maximale druk van in elk geval 9 bar is niet gek.
vroeger wel maar tegenwoordig zit de stuurpen gelijk op de vork in plaats van er in , dus het vertikale deel is de voorvorkquote:Op donderdag 5 juli 2012 17:04 schreef kikoooooo het volgende:
Tnx, ik dacht altijd dat de stuurpen het verticale was
Over het algemeen vallen ze klein. Dus neem 1,5 tot 2 maten groter dan normale schoenen.quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:43 schreef the85mc het volgende:
Hallo allemaal hier! Ik heb een korte vraag: ik ben MTBer maar volgende week ga ik met een blinde jongen op een tandemracefiets fietsen. Alleen heb ik nog geen goede schoenen daarvoor. Hij heeft een kliksysteem van SPD en daarom heb ik schoenen nodig die ik kan gebruiken.
Weet iemand waar ik relatief goedkope schoenen kan regelen? En vallen die schoenen groter of kleiner dan gewone schoenen?
Moet je ook met Kerstmis inslaan. 19,95 per stuk bij Gijs van Tuyl in Bruchem. Heb voorraad voor zeker 2 jaar. Zijn wel hele zwarte overigens. Maar dat smoelt ook het beste op een BMC.quote:Op donderdag 5 juli 2012 11:31 schreef kaasplankje het volgende:
Ik was vanmoregen nog even een tel bij een FM in Kralingen, hij had mooie groene fortezza vouwbanden. Ik heb me ingehouden omdat ik weet dat hij er toch adviesprijs voor vraagt.
En dat is te duur.
Zoals gezegd, koop ze 1 a 2 maatjes groter. En persoonlijk doe ik ze ook heel los aan daarna anders gaan mijn voeten slapen.quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:43 schreef the85mc het volgende:
Hallo allemaal hier! Ik heb een korte vraag: ik ben MTBer maar volgende week ga ik met een blinde jongen op een tandemracefiets fietsen. Alleen heb ik nog geen goede schoenen daarvoor. Hij heeft een kliksysteem van SPD en daarom heb ik schoenen nodig die ik kan gebruiken.
Weet iemand waar ik relatief goedkope schoenen kan regelen? En vallen die schoenen groter of kleiner dan gewone schoenen?
Hij woont in omgeving utrecht en het is lastig voor hem om mensen te vinden die met hem willen fietsen. Dus..quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:20 schreef 1299 het volgende:
[..]
Zoals gezegd, koop ze 1 a 2 maatjes groter. En persoonlijk doe ik ze ook heel los aan daarna anders gaan mijn voeten slapen.
Wel een leuk idee om met een blinde op een tandem wat kilometers weg te gaan trappen
Mijn advies is wel om de blinde achterop te zettenquote:Op donderdag 5 juli 2012 20:20 schreef 1299 het volgende:
[..]
Zoals gezegd, koop ze 1 a 2 maatjes groter. En persoonlijk doe ik ze ook heel los aan daarna anders gaan mijn voeten slapen.
Wel een leuk idee om met een blinde op een tandem wat kilometers weg te gaan trappen
haha thnx voor de tipquote:Op donderdag 5 juli 2012 20:32 schreef Patroon het volgende:
[..]
Mijn advies is wel om de blinde achterop te zetten
Volgende keer maar een uurtje gaan fietsenquote:Op donderdag 5 juli 2012 18:40 schreef kaasplankje het volgende:
Aardig gefietst vandaag, vooral ´t laatste uurtje ging wel lekker.
edit: Dat is bij mij meestal zo btw.![]()
Ja, bizar idd. Hij zat gisteren nog in Vive le Velo, samen met zijn vriendin.quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:39 schreef kaasplankje het volgende:
wtf? Rob Goris is dood!
http://www.sporza.be/cm/s(...)_rob_goris_overleden
Ja, ik heb het gezien. Er staat ook niet bij waardoor hij is overleden. Zou hij een hartstilstand gehad hebben?quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:40 schreef cafca het volgende:
Ja, bizar idd. Hij zat gisteren nog in Vive le Velo, samen met zijn vriendin.
Hartslagaderbreuk bedoel ikquote:Op donderdag 5 juli 2012 20:46 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja, ik heb het gezien. Er staat ook niet bij waardoor hij is overleden. Zou hij een hartstilstand gehad hebben?
quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:46 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja, ik heb het gezien. Er staat ook niet bij waardoor hij is overleden. Zou hij een hartstilstand gehad hebben?
quote:Hij was pas 30 jaar en kreeg vannacht wellicht een hartslagaderbreuk.
Bert Oosterbos en Jannes Draaier om er eens een paar te noemen ook........ Ook hier was "niets" aan de hand, maar 's morgens stonden deze ook niet meer op. Begrijp je?quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:39 schreef kaasplankje het volgende:
wtf? Rob Goris is dood!
http://www.sporza.be/cm/s(...)_rob_goris_overleden
Hoe vaak gaan er niet mensen dood aan een hartafwijking of hartaanval of wat dan ook. Wanneer het gewone mensen zijn zonder bekendheid met sport of iets dergelijks dan hoor je er niemand over, enkel de naaste omgeving en nabestaanden.quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:55 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Bert Oosterbos en Jannes Draaier om er eens een paar te noemen ook........ Ook hier was "niets" aan de hand, maar 's morgens stonden deze ook niet meer op. Begrijp je?
http://www.hartpatienten.nl/sporthart.htmquote:Op donderdag 5 juli 2012 20:58 schreef Patroon het volgende:
[..]
Hoe vaak gaan er niet mensen dood aan een hartafwijking of hartaanval of wat dan ook. Wanneer het gewone mensen zijn zonder bekendheid met sport of iets dergelijks dan hoor je er niemand over, enkel de naaste omgeving en nabestaanden.
Maar bij een sporter kan het even goed voorkomen dat hij/zij een hartaanval krijgt. Volgens mij ligt het gemiddelde qua plotseling overlijden bij topsporters niet hoger dan bij normale mensen..
Dat kan. Maar bij topsporters die, naar ik aanneem, regelmatig een algehele health check ondergaan en een redelijk gezond leven zouden moeten leiden, is die kans onder normale omstandigheden toch verwaarloosbaar.quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:58 schreef Patroon het volgende:
[..]
Hoe vaak gaan er niet mensen dood aan een hartafwijking of hartaanval of wat dan ook. Wanneer het gewone mensen zijn zonder bekendheid met sport of iets dergelijks dan hoor je er niemand over, enkel de naaste omgeving en nabestaanden.
Maar bij een sporter kan het even goed voorkomen dat hij/zij een hartaanval krijgt. Volgens mij ligt het gemiddelde qua plotseling overlijden bij topsporters niet hoger dan bij normale mensen..
Dat klopt, maar is die kans nu ook al niet verwaarloosbaar? Hoeveel topsporters zijn er? En hoevaak hoor je dat iemand een plotselinge dood sterft? Volgens mij is dat <1%quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:03 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Dat kan. Maar bij topsporters die, naar ik aanneem, regelmatig een algehele health check ondergaan en een redelijk gezond leven zouden moeten leiden, is die kans onder normale omstandigheden toch verwaarloosbaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |