Koop toch Sennheisers man. Sennheisersquote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:55 schreef MineraalWater het volgende:
Ik denk dat ik toch maar voor de Steelserie Siberia V2 ga.
baasquote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:55 schreef MineraalWater het volgende:
Ik denk dat ik toch maar voor de Steelserie Siberia V2 ga.
Pff, de keren dat ik jou hoorde praten dacht ik dat ik naar elmo met lepra aan het luisteren was.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:02 schreef gogosweden het volgende:
[..]
baas
die heb ik al 2 jaar, en ik vind hem enorm lekker zitten goed geluid ook, en de mic werkt perfect
connection speed enzoquote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:05 schreef TJV het volgende:
[..]
Pff, de keren dat ik jou hoorde praten dacht ik dat ik naar elmo met lepra aan het luisteren was.
Plex en bobber mogen ook op dat eiland, nog iemand vergeten?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:46 schreef TJV het volgende:
HIS NAME IS GOGOSWEDEN
GOGOSWEDEN IS GREAT
HE'S THE PRIDE OF VIRGIN ISLANDS
VIRGIN ALL THE WAAAAAAAY
Je zusje.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:29 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
Plex en bobber mogen ook op dat eiland, nog iemand vergeten?
Haha ik snap hem dan sex je haar en ben je geen maagd meerquote:
NIKS TEGEN ME ZUSJE HE, MOET IK JE STROTTENHOOFD ER UIT TREKKEN KLAPJOSTIE!!!quote:
alleen dicht aan de zon kant.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:22 schreef delano.888 het volgende:
Nog steeds te warm in huisdoen jullie overdag de gordijnen dicht of open als jullie weg van huis zijn? Volgens mij is dicht beter tegen warmte toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧
Das een beetje onlogisch, dan zou ik tussen de midden thuis moeten komen om de gordijnen open en dicht te doen vanwege de andere kant van het huisquote:
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:25 schreef Lorrelies het volgende:
Oh godVandaag met vriendinnen wezen roeien, ga ik foto's terug kijken, heeft het meisje wat tegenover me zat ontzettende inkijk op een aantal foto's
Viel mij in het echt niet op overigens....
Post dan niks!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fear is the grease of society.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧
ja ok, als je niet thuis bent alles dicht laten iddquote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:26 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Das een beetje onlogisch, dan zou ik tussen de midden thuis moeten komen om de gordijnen open en dicht te doen vanwege de andere kant van het huis
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:33 schreef Ame_thyst het volgende:
gogo hack ff lor haar laptop wil jewaarom ik juist?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Winnaar KLB verkiezingen 2012.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |