bijjjjjna....quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:36 schreef Ticootje het volgende:
Ik heb nu al geen zin meer om zwanger te zijn... Is het al bijna januari?
+ 1quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:39 schreef Gerberaatje het volgende:
En ik heb zin in een goede borreldat vooral
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:42 schreef Gerberaatje het volgende:
Ja zodra ook jouw stinkerd er is gaan we eens een avondje inplannen Skoap
Als het ff meezit kan ik dat hierna ook.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:50 schreef Gerberaatje het volgende:
Dat scheelt hier aan de clips, ik kan batsen wat ik wil, maar zwanger word ik echt niet!![]()
Dus idd slankkkkkk worden straksen kleinere tieten na de bv periode (hakkie tjakkie eraf ermee!)
Ik durf straks geen sex te hebben denk ik. Nu was ik ook met 1 sexpartij zwanger, dat wil ik dus echt niet. En de pil schijnt ook niet altijd te mogen met bv. Dus geheel onthouding dan maar.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:48 schreef Ticootje het volgende:
Ik geef het op... Iedere keer als ik ga lijnen word ik zwanger.
Ik vind ze nu niet misstaan hoor, echt niet bizar groot...quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:50 schreef Gerberaatje het volgende:
Dat scheelt hier aan de clips, ik kan batsen wat ik wil, maar zwanger word ik echt niet!![]()
Dus idd slankkkkkk worden straksen kleinere tieten na de bv periode (hakkie tjakkie eraf ermee!)
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:51 schreef KatyM het volgende:
[..]
Ik durf straks geen sex te hebben denk ik. Nu was ik ook met 1 sexpartij zwanger, dat wil ik dus echt niet. En de pil schijnt ook niet altijd te mogen met bv. Dus geheel onthouding dan maar.
Waarschijnlijk moet ie straks toch maanden revalideren van die 150 keer per dag. Schrale piemels zijn ook niet lekker..
Als het met de bv lukt ga ik die wel regelen. Ik word wel steeds minder enthousiast over dat borstvoeding geven. Allemaal gevallen van borstontsteking, spruw, te weinig produceren in mijn omgeving. Ook in dat bv-topic hoop gedoe. Ik kijk er niet echt naar uit ofzo..quote:
Nee bij mijn postuur nu passen ze welquote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:53 schreef KatyM het volgende:
[..]
Ik vind ze nu niet misstaan hoor, echt niet bizar groot...
For what it's worth: geen onstekingen gehad, geen spruw, genoeg geproduceerd, kon snel een voorraadje aanleggen zodat ik op vrijdag ook eens kon borrelenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:56 schreef KatyM het volgende:
[..]
Als het met de bv lukt ga ik die wel regelen. Ik word wel steeds minder enthousiast over dat borstvoeding geven. Allemaal gevallen van borstontsteking, spruw, te weinig produceren in mijn omgeving. Ook in dat bv-topic hoop gedoe. Ik kijk er niet echt naar uit ofzo..
Joh, je hoort uiteraard alleen negatieve verhalen... Das toch met zwanger-zijn ook zo.. De meeste verhalen zijn terminaal zwanger...quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:56 schreef KatyM het volgende:
[..]
Als het met de bv lukt ga ik die wel regelen. Ik word wel steeds minder enthousiast over dat borstvoeding geven. Allemaal gevallen van borstontsteking, spruw, te weinig produceren in mijn omgeving. Ook in dat bv-topic hoop gedoe. Ik kijk er niet echt naar uit ofzo..
Of je hebt gewoon nergens last van, dat kan ook. Ik heb 21 maanden gevoed en geen van de genoemde problemen gehad. Het hoeft niet moeilijk te gaan, je hoort natuurlijk vooral de moeilijke gevallen, oa omdat ze ook op zoek zijn naar informatie.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:56 schreef KatyM het volgende:
[..]
Das al bijna 30 en dan nog maar 10 weken!quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:05 schreef Sorbootje het volgende:
Ik vond borstvoeding prachtig en heb ook geen centje pijn gehad. Heb het 9 maanden gedaan en als ik het over zou kunnen doen deed ik het langer.
Maarreh... 25 weken!![]()
Ik blijf me helemaal suf verbazen over hoe snel het gaat. Da's toch niet normaal? VIJFENTWINTIG
Jompel af en toe dan wat ik dat bv-topic, dat stelt mij gerustquote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:06 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Of je hebt gewoon nergens last van, dat kan ook. Ik heb 21 maanden gevoed en geen van de genoemde problemen gehad. Het hoeft niet moeilijk te gaan, je hoort natuurlijk vooral de moeilijke gevallen, oa omdat ze ook op zoek zijn naar informatie.
Nou je ziet hem wel opgroeien natuurlijk, maar het echte werk is klaar. Mooi hoorquote:
Ik kom daar niet meer zo vaak, omdat ik een jaar geleden alweer ben gestopt...ruim een jaar, ongelogelijkquote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:08 schreef KatyM het volgende:
[..]
Jompel af en toe dan wat ik dat bv-topic, dat stelt mij gerust![]()
Gewoon je eigen gevoel volgen is het belangrijkste, een slecht restaurant onthouden mensen nou eenmaal beter dan 100 goedequote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:56 schreef KatyM het volgende:
[..]
Ah een D cup is dan ook mooi ja, H is wel Heel erg grootquote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:09 schreef Gerberaatje het volgende:
Katy, ik hoef geen maat 36 hoor, 38 is prima... maar met mijn huidige cup H(uge)(en straks ws nog meer met de bv => nadeeltje in mijn geval
) vind ik dat niet zo'n toffe combi (ik heb ook nog eens amper kont
)... 'gewoon' een D-cupje wil ik
die niet zodra ik mijn BH uit doe over de grond schrapen
Dat had ik ook inderdaad, en dan lees je ook nog her en der dat het lastiger is met een grote cupmaat. Maar aan de andere kant, positieve dingen worden inderdaad minder snel gepost. Ik heb nu nergens last van dus ook niets om over te posten hierquote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:56 schreef KatyM het volgende:
[..]
*Eens is.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:05 schreef Sorbootje het volgende:
Maarreh... 25 weken!![]()
Ik blijf me helemaal suf verbazen over hoe snel het gaat. Da's toch niet normaal? VIJFENTWINTIG
Ja hiereau! Maar ik had het heul druk, met welness, massage, op het strand rondhangen voor fotoshoots en interview... dat soort nare dingen. Nu gelukkig weer rustig aan het werk.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:11 schreef Gerberaatje het volgende:
Surbeau, ik vroeg me al af waar je was!
Het lijkt me gewoon raar. Dat ik dan draagmoeder-af ben. Gewoon klaar, niks meer.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:10 schreef KatyM het volgende:
[..]
Nou je ziet hem wel opgroeien natuurlijk, maar het echte werk is klaar.
Intervieeeeew? Vertel! Of loop ik erg achterquote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:18 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Ja hiereau! Maar ik had het heul druk, met welness, massage, op het strand rondhangen voor fotoshoots en interview... dat soort nare dingen. Nu gelukkig weer rustig aan het werk.
Ik zag dingen voorbij komen jaquote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:18 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Ja hiereau! Maar ik had het heul druk, met welness, massage, op het strand rondhangen voor fotoshoots en interview... dat soort nare dingen. Nu gelukkig weer rustig aan het werk.
Dat lijkt me heel raar en leeg in het begin, ook al wil je er bewust geen baby bij.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:19 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Het lijkt me gewoon raar. Dat ik dan draagmoeder-af ben. Gewoon klaar, niks meer.
Wk 32 Vivaquote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:19 schreef KatyM het volgende:
[..]
Intervieeeeew? Vertel! Of loop ik erg achter.
Daar las ik helemaal overheenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:19 schreef KatyM het volgende:
[..]
Intervieeeeew? Vertel! Of loop ik erg achter.
Ik zou jullie dan wel eens meer nodig kunnen hebben dan nu. Ik probeer me er een beetje op voor te bereiden, maar dat is natuurlijk lastig.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:20 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Dat lijkt me heel raar en leeg in het begin, ook al wil je er bewust geen baby bij.
Ooh die ga ik in de gaten houden, leuk!quote:
Je was wel nog van plan om een tijdje zuivelleverancier te zijn toch? (dacht dat ik dat ergens las)quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:25 schreef Sorbootje het volgende:
Hoewel ik wel enorm veel zin heb om me klem te zuipen. Dat dan weer wel
Dat dus... Onwijs.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:25 schreef Sorbootje het volgende:
Hoewel ik wel enorm veel zin heb om me klem te zuipen. Dat dan weer wel
Ja, maar niet zo lang hoor. Ik moet ook een beetje om mezelf denken. Het is ook een keer klaar met het GEVENquote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:26 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Je was wel nog van plan om een tijdje zuivelleverancier te zijn toch? (dacht dat ik dat ergens las)
Haal maar een kratje <3quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:28 schreef Sorbootje het volgende:
http://kriebelbuiken.blogspot.com
(ik zit op een nieuwe bijdrage te broeden, maar 't wil nog niet vlotten)
En Tico, als we allebei weer kúnnen kom je wel een keer flink doorhalen he?
Kan ik me wat bij voorstellenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:29 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Ja, maar niet zo lang hoor. Ik moet ook een beetje om mezelf denken. Het is ook een keer klaar met het GEVEN
Oeh, slaapfeestje... Ik hou ervan.quote:
Ja zo'n aardverschuiving is het he, hoop gezucht en gesteun. Echt fijn als dat ook voorbij is.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:30 schreef Nanadu het volgende:
Katy ik ben ook best onzeker over de borstvoeding. De vorige keer heb ik het maar 3 weken vol kunnen houden en toen was de productie nog steeds niet op gang en ik bijna overspannen door alle problemen eromheen. Hierna volledig overgegaan op flesvoeding, maar dit ging ook echt niet heel relaxed. Mijn dochter weigerde vaak de fles of dronk minimaal en ik was blij toen ik eenmaal over mocht op vast voedsel, want dit ging wel heel goed. Kortom borstvoeding of flesvoeding, het kan allebei moeilijk gaan. Ik wil deze keer wel weer borstvoeding proberen en hoop zo dat het gaat lukken, maar het belangrijkste is dat jij je er goed bij voelt.
Ik kan niet wachten tot ik weer gewoon op mijn buik kan slapen en om kan draaien in bed zonder dat er een aardverschuiving in bed plaats moet vinden.
Nou ja, ik wilde inderdaad ook posten dat als je meeleest in het flessentopic, dat daar ook vaak de onzekere verhalen staan, te veel honger, te weinig drinken, welke voeding... Het maakt niet uit, het grootbrengen van een kindje komt gewoon onzekerheid bij kijken... Het is een hulpeloos frummeltje, wat niet kan zeggen wat er is... En jij moet maar gokken of het goed is wat je op dat moment doet.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:38 schreef KatyM het volgende:
[..]
Ja zo'n aardverschuiving is het he, hoop gezucht en gesteun. Echt fijn als dat ook voorbij is.
Klinkt best wel lastig, als en bv en fv moeilijk gaan, pff. Ik ga er open in kijk hoe het gaat. Tis pas mijn eerste maar kan gezien jouw ervaring begrijpen dat je dr onzeker over bent. Toch misschien snel zo'n lactatiekundige inschakelen als het niet gaat, wie weet. Ik hoop voor je dat het deze keer soepeler gaat
Ja dat besef ik me ook wel hoor, maar toch fijn om te weten dat het niet een en al drama hoeft te zijn.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:40 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nou ja, ik wilde inderdaad ook posten dat als je meeleest in het flessentopic, dat daar ook vaak de onzekere verhalen staan, te veel honger, te weinig drinken, welke voeding... Het maakt niet uit, het grootbrengen van een kindje komt gewoon onzekerheid bij kijken... Het is een hulpeloos frummeltje, wat niet kan zeggen wat er is... En jij moet maar gokken of het goed is wat je op dat moment doet.
Haha, samesame.. Samen een alarmpje zetten dan? Die moek wel hebben natuurlijkquote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:48 schreef Sorbootje het volgende:
Trix, ik moet mezelf er tegen die tijd waarschijnlijk ook aan herinneren, de dementie is hier echt extreem. Ik onthoud NIKS
Ik heb een heel grote cupmaat zit inmiddels op K en ik heb bij allebei zonder problemen bv gegeven. Nooit spruw gehad, geen borstontstekingen, wel overproductie maar dat was prima te doen.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:14 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Dat had ik ook inderdaad, en dan lees je ook nog her en der dat het lastiger is met een grote cupmaat. Maar aan de andere kant, positieve dingen worden inderdaad minder snel gepost. Ik heb nu nergens last van dus ook niets om over te posten hier
[..]
*Eens is.
Ik mis vooral rood vleesquote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:32 schreef Ticootje het volgende:
Als J. bier drinkt neem ik nog wel eens even een slokje... Gewoon voor de smaak. Ik mis het gewoon echt heel erg. Ik vind bier echt zo onwijs lekker.
Is idd niet leuk, maar ook dat gaat over en dan is het weer genietenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:56 schreef KatyM het volgende:
[..]
Dat ook. Tartaar met witte bonen <3...quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:19 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik mis vooral rood vleesIk sta regelmatig in de super in bakjes filet american te knijpen en dan kwijl ik er een beetje bij
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:20 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Dat ook. Tartaar met witte bonen <3...
Oh, NOM jaquote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:27 schreef Ticootje het volgende:
Biefstuk, dat het bloed eruit loopt... Met patatjes en zelfgemaakte mayonaise..
Fijn om te lezenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:10 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Ik heb een heel grote cupmaat zit inmiddels op K en ik heb bij allebei zonder problemen bv gegeven. Nooit spruw gehad, geen borstontstekingen, wel overproductie maar dat was prima te doen.
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:44 schreef Sorbootje het volgende:
Ik ga als ik bevallen ben gewoon een rauwe koe opeten. Met huid en haar.
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:46 schreef klumsy het volgende:
Ow en ik ga vanaf vandaag "officieel" meeposten, ik heb nog geen echt datum waarop ik uitgerekend ben, maar verwacht ergens rond 28 februari
Heel erg gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:46 schreef klumsy het volgende:
Ow en ik ga vanaf vandaag "officieel" meeposten, ik heb nog geen echt datum waarop ik uitgerekend ben, maar verwacht ergens rond 28 februari
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:41 schreef Incantrix het volgende:
Ik heb net mijn honger gestild met een half pak chocomelDat wordt kotsen zodadelijk, ik weet het nu al.. Maar het was wel lekker
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:44 schreef Sorbootje het volgende:
Ik ga als ik bevallen ben gewoon een rauwe koe opeten. Met huid en haar.
Wat leuk, gefeliciteerd en welkom!quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:46 schreef klumsy het volgende:
Huh? 32? Je bent toch pas 5 weken?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:56 schreef klumsy het volgende:
Ja ik hoop hier minimaal nog wel 32 weken te blijven!
Ik blijf in ieder geval onder strenge controle van het ziekenhuis
sssssssssssssssssssstquote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:27 schreef Ticootje het volgende:
Biefstuk, dat het bloed eruit loopt... Met patatjes en zelfgemaakte mayonaise..
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:46 schreef klumsy het volgende:
Ik wilde het niet zeggen, maar zit me hogelijk te verbazen ja!quote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:22 schreef Gerberaatje het volgende:
Of weer eens een keertje een wodka-cola![]()
Gut, ik moet wel overkomen als één of andere alco![]()
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:30 schreef KatyM het volgende:
[..]
Ik wilde het niet zeggen, maar zit me hogelijk te verbazen ja!
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:22 schreef Gerberaatje het volgende:
Of weer eens een keertje een wodka-cola![]()
Gut, ik moet wel overkomen als één of andere alco![]()
Ohjee, schiet al op he meisquote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:31 schreef Twinkle20 het volgende:
Klumsy gefeliciteerd![]()
Buhh ... dag 2 van de laatste week vakantie is om![]()
En tuin is klaar. . hovenier kwijt .. kan ik de rest van de week poetsen![]()
(gaat allemaal wat trager nu he)
En babykamer eindelijk eindelijk eindelijk aankleden.. O my ben morgen pas 23 weken .. Maja, ge kunt het maar vast gedaan hebben he!
Zolang je niet te lang wacht met kotsen gaat het nog best jaquote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:17 schreef Gerberaatje het volgende:
Klums! Ik heb je erbij gezet hoortoch even samen in de lijst
Incan, half pak chocomelk is wel lekker.. volgens mij kotst dat ook best, of niet?
Echt, Tonijn kotst pas goorquote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:18 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Zolang je niet te lang wacht met kotsen gaat het nog best jaNet als sagroomsoesjes en zulks. Unlike haring, dat is altíjd smerig kotsen
Laat ik nu net een enórme haringcraving hebben deze zwangerschap..
Oh, die heb ik nog niet op mijn bingokaart staanquote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:34 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Echt, Tonijn kotst pas goorDie kwam me weken later nog achterna
![]()
En toen was ik niet eens zwanger
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:27 schreef kaatjejannie het volgende:
Caspertje en ik zijn weer goedgekeurd. Vooralsnog ziet zijn hartje er prima uit. Over 1,5 week alweer de 20 weken echo. Dan ben ik gewoon alweer op de helft.. Hallo, ik piste net gisteren 2 streepjes!
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:19 schreef Logician78 het volgende:
Van harte aan de nieuwe dames![]()
omg die laatste paginaik ben al misselijk zat!
![]()
Heb trouwens nog iets wat ik binnen weet te houden ontdekt
Macaroni met gesmolten roomboter en een visstick
Valt toch wel mee?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:19 schreef Enfermera het volgende:
[..]Gaat hard he dan ineens...
[..]Wat een combi XD
Haha ja het valt wel mee hoor, zo gek ist nou ook weer niet, maar ik moet er persoonlijk niet aan denken, dat is het meerquote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:21 schreef Logician78 het volgende:
[..]
Valt toch wel mee?Het is echt heerlijk!
![]()
![]()
Oh en vriendlief is nu Life Before Birth aan het downloaden en die gaan we zo heerlijk in bed kijken
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:22 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Haha ja het valt wel mee hoor, zo gek ist nou ook weer niet, maar ik moet er persoonlijk niet aan denken, dat is het meer![]()
![]()
Gezellig
Doet me denken aan de eerste luier die ik ooit verschoonde. Ik was een jaar of 17 en paste op een kereltje van een maand of 8/ 9. De avond ervoor had hij voor het eerst boerenkoolstamppot gegeten, het was nog duidelijk herkenbaarquote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:25 schreef Gerberaatje het volgende:
Andijvie stampot met rookworst kotst echt ruk! (ik kots goddank nooit, behalve de dag voor de punctie van ivf 3 (waar stinkerd 1 en mini-stinkerd van zijn) toen kotste ik even de badkamer onder, maar dus net ná dat
Dat heb je dus ook met eierkoek idd, dat je echt moeite moet doen t eruit te werkenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:36 schreef Solagratia het volgende:
Gister kotste ik een wit bolletje, ook geen aanrader. Dan moet je 2 keer kotsen om er iets uit te krijgen.
En ik heb een keer een Whopper gekotst die ik al een paar uur op had. Dat was echt walgelijk bitterEn ik had een keer een appel en een glas sinaasappelsap op. Nou toen was ik net de exorcist.
Maar het ergste van het kotsen vind ik nog wel dat ik er steeds bij in mijn broek plas.
Jaa, kotsen. Mijn favo onderwerp. Maar gek genoeg willen mensen het er vaak niet over hebben
Klumsy, welkom en gefeliciteerdSuper zeg
![]()
Zeg, als je nou nóg niet gelooft dat het goed zit, ben je beyond helpquote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:02 schreef Twinkly het volgende:
Wat een heerlijk onderwerp*kotsfobie heeft* Ik ga mooi niet teruglezen
Ik heb sinds gisteren een positiebroek aan. Nu al??![]()
Ik voel me wonderbaarlijk goed, af en toe wat misselijk maar vaak wat eten helpt goed. Ik twijfelde zelfs of het wel goed zat, omdat ik het niet herken van de zwangerschap van Niels. Maar volgens mijn man heb ik symptomen genoegen ook erg moe en groeiende buik en borsten natuurlijk.
Nee hoorquote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:18 schreef WupWup het volgende:
[..]
Zeg, als je nou nóg niet gelooft dat het goed zit, ben je beyond help
Knap als je t zolang op kon houdenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:21 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik ging eerst plassen en dan pas kotsen.
Als ik moet kotsen kan ik echt niet eerst nog even gaan piesen ofzo hoorquote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:21 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik ging eerst plassen en dan pas kotsen.
Heel goed. Bijna weg.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:02 schreef draculettetje het volgende:
Hoe gaat het eigenlijk met jullie kotsen sola en tico ?
Nu we het er toch over hebben
In de wasbak? Dus dan zit je al die klonten door het putje te drukken?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:17 schreef Solagratia het volgende:
Ik kots vaak in de wasbak zodat ik inderdaad mijn benen kan kruisenmaar misschien is knielen nog wel beter ja.
Jaloers! Ik probeer mijn vriend over te halen een moorkop te halenquote:
Jahaaaaa nou weet ik het welquote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:34 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Echt, Tonijn kotst pas goorDie kwam me weken later nog achterna
![]()
En toen was ik niet eens zwanger
Het verbaast mij ook steeds hoe makkelijk dat gaatquote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:32 schreef Vlindur het volgende:
[..]
In de wasbak? Dus dan zit je al die klonten door het putje te drukken?![]()
![]()
Ik zorg als ik ziek ben dan ik een emmer paraat heb voor het kotsen en dan ga ik voor de zekerheid ook gewoon zitten op de wc
Dat is dan zeker handig! onze niet namelijk, dus ik probeer het al niet eensquote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:36 schreef Solagratia het volgende:
[..]
Het verbaast mij ook steeds hoe makkelijk dat gaatOnze gootsteen heeft een groot gat.
Hier wel goddankquote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:42 schreef Beessie-Jen het volgende:
zolang die bekkenklachten na je zwangerschap over zijn wel ja....
Oh daar kan ik wel tegen hoor. Het erover lezen dan he, het ondergaan is een tweedequote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:50 schreef Beessie-Jen het volgende:
oooo het kan nog veel ranziger hoor....
slijmproppen, aambeien, scheuren, incontinentie, naweeen, stuwing etc etc...ben je vast voorbereid
oh haaaai riep iemand me?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:50 schreef Beessie-Jen het volgende:
oooo het kan nog veel ranziger hoor....
slijmproppen, aambeien, scheuren, incontinentie, naweeen, stuwing etc etc...ben je vast voorbereid
yups; gooi het er allemaal maar in; dr wordt iemand voor het eerst moederquote:
Daarom zeg ik ook " die ik had". Ik ben er nu met oefeningen een stuk af.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:42 schreef Beessie-Jen het volgende:
zolang die bekkenklachten na je zwangerschap over zijn wel ja....
gelukkig voor je...quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:57 schreef kaatjejannie het volgende:
[..]
Daarom zeg ik ook " die ik had". Ik ben er nu met oefeningen een stuk af.
Toch was ik blij dat ik wel al het een en ander hier gelezen had hoor, voor mn bevallingquote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:54 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
yups; gooi het er allemaal maar in; dr wordt iemand voor het eerst moeder![]()
ofwel; wat vertellen ze je niet VOORdat je zwanger bent
jaren lange ervaring en 20x op een dag moeten kotsen. Dan komt er vooral gal uit. Dat kun je wel even inslikken weer. Ik heb het ook wel eens niet gered hoor leuk heel de wc onder.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:24 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Knap als je t zolang op kon houden
Hier was k al blij als.k op tijd bij de wc was
Dan zou ik tekenen voor zo'n bevalling.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:31 schreef Marjolijntje het volgende:
Bij mij vroegen ze of ik mn benen wilde ontspannen en laten hangen tijdens het hechten. Ja ehm, auw! Rot op met je hechten! Ik vond dat echt veel naarder dan de hele bevalling bij elkaar hoor. En voor mn gevoel duurde het uren voordat ze klaar was met hechten.
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:33 schreef Twinkle20 het volgende:
O boy wat kijk ik uit naar mijn bevalling![]()
Epino gaat me redden!!
Ah. Ziekenhuis dus. Laatste stukje twijfel ging daar.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:35 schreef Mangostine het volgende:
Dat is natuurlijk wel het nadeel van een thuisbevalling: dat ze het hechten niet kunnen verdoven.
Dat was ook geen feest hoor, maar dat had nog nut, ofzo. Dat hechten was stom, ik had mn baby, ik was er klaar meequote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:34 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dan zou ik tekenen voor zo'n bevalling.
Ik ben in het ziekenhuis bevallen, maar daar vonden ze verdoven ook voor mietjes denk ik...quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:35 schreef Mangostine het volgende:
Dat is natuurlijk wel het nadeel van een thuisbevalling: dat ze het hechten niet kunnen verdoven.
Ja laat me met rust. Rot op. Daar doet het zeer. Blijf af.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:36 schreef Marjolijntje het volgende:
[..]
Dat was ook geen feest hoor, maar dat had nog nut, ofzo. Dat hechten was stom, ik had mn baby, ik was er klaar mee
Lokale verdoving kunnen ze toch ook wel thuis doen?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:35 schreef Mangostine het volgende:
Ja precies dat! En ik wilde ook wel een dekentje over de boel heen toen het klaar was. Niet een bouwlamp erop.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:37 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja laat me met rust. Rot op. Daar doet het zeer. Blijf af.
wel?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:38 schreef octopussy het volgende:
[..]
Lokale verdoving kunnen ze toch ook wel thuis doen?
quote:
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:38 schreef Marjolijntje het volgende:
[..]
Ja precies dat! En ik wilde ook wel een dekentje over de boel heen toen het klaar was. Niet een bouwlamp erop.
Scheve doos?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:42 schreef Lijnloos het volgende:
En als het nou allemaal goed was gegaan.... dan vond ik het misschien nog de moeite waard, dat hechten... maar nee hoorNou kan ik nooit meer in de playboy!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:46 schreef Lijnloos het volgende:
Ik mag toch hopen dat dat gefixt kan worden???SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
Voordeel: tijd om erbij na te denken heb je toch niet. Het gebeurt gewoon en daarna mag je je kind voor het eerst bekijkenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:45 schreef KatyM het volgende:
Ik moet dit weekend he mensen...maargoed, ik sla me er doorheen, weinig keus.
Niet tof.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:49 schreef Lijnloos het volgende:
Dat hoop ik ook, dat is wel mijn eerste vraag bij een 2e bevalling, of ze dat ook meteen effe kunnen fixxen, pijn doet het dan toch al.
Of bizar genoeg scheuren, dan bieden ze je een narcose aan zonder dat er nog iets anders voor nodig isquote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:52 schreef Kyara het volgende:
gewoon je placenta binnen houden. Als ze die in de ok wegpeuteren hechten ze je meteen mee.
Oh aaaah. Dat gevoel als ze een beetje eraan gaan trekken als het niet snel genoeg loslaat. En dan een prik in je been. Had ik al gezegd dat klotegevoel als ze eraan sjorren.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:52 schreef Kyara het volgende:
gewoon je placenta binnen houden. Als ze die in de ok wegpeuteren hechten ze je meteen mee.
ik denk dat ik dan toch voor de placenta kiesquote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:54 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Of bizar genoeg scheuren, dan bieden ze je een narcose aan zonder dat er nog iets anders voor nodig is
Bloeden doe je toch wel. Met stukken.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:55 schreef Kyara het volgende:
[..]
ik denk dat ik dan toch voor de placenta kies![]()
is alles daarna ook weer mooi schoon daarbinnen.
Ik kreeg geen keuzemenuquote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:55 schreef Kyara het volgende:
[..]
ik denk dat ik dan toch voor de placenta kies![]()
is alles daarna ook weer mooi schoon daarbinnen.
ja, dat gesjor aan die navelstreng die er dan nog half uit hangt.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:55 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Oh aaaah. Dat gevoel als ze een beetje eraan gaan trekken als het niet snel genoeg loslaat. En dan een prik in je been. Had ik al gezegd dat klotegevoel als ze eraan sjorren.
En dat het dan naar buiten glibbert. En m dan onder je neus houden. Kijk hoe mooi.
Oh God, de pútlucht!quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:56 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Bloeden doe je toch wel. Met stukken.
Jaquote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:56 schreef Kyara het volgende:
[..]
ja, dat gesjor aan die navelstreng die er dan nog half uit hangt.
3 matrassen in m'n tent en nog dwars erdoor lekken.quote:
Nee hoor, viel reuze mee. Geen stolsels. Alleen helder bloed.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:56 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Bloeden doe je toch wel. Met stukken.
Ja dat ja. Dat was dan een geluk bij een ongeluk wat betreft scheuren.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:54 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Of bizar genoeg scheuren, dan bieden ze je een narcose aan zonder dat er nog iets anders voor nodig is
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:58 schreef Ticootje het volgende:
[..]
3 matrassen in m'n tent en nog dwars erdoor lekken.
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:01 schreef -Spring het volgende:
O ja, die geur!
Ik ben eens in de gang een stolsel zo groot als een lever verloren. Rolde zo mn broekspijp uit.
Ja en toch is ongeveer iedereen die post het erover eens: het is het allemaal waard en de meeste kiezen (of kozen) er zelfs graag voor om het nog eens te doen.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:02 schreef Spees_Eend het volgende:
Goh, wat een positiviteit toch hier in dit topic, super voor de nieuwe aankomende moeders
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:46 schreef Lijnloos het volgende:
Dat dus. Alleen zit ie niet in de weg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Precies, reken maar dat ik dat zal doen ja!quote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:04 schreef Kyara het volgende:
Katy, komt goed hoor meid. Echt waar!
en over een tijdje kom je gewoon ook je gruwelverhalen spuien in dit topic als het weer zo ver is
Alles wat we hier schrijven haalt het niet bij het gevoel dat die eerste momenten met je kleine je gevenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:01 schreef KatyM het volgende:
Thanks claudia en Inca
lijnloos, dat flubbertje klinkt naar zeg, hopelijk kunnen ze het inderdaad fixen
Al moeder maar toch ook met open mond aan het meelezen! Bohhh dit allemaal niet gehad!quote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:07 schreef Kersjes het volgende:
Elke moeder heeft d'r eigen horrorverhaal over het een of andere aspect van zwangerschap en geboorte. Dat hoort zo!
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:08 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Alles wat we hier schrijven haalt het niet bij het gevoel dat die eerste momenten met je kleine je geven
Ik doe mee hoorquote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:09 schreef Kersjes het volgende:
Die adrenaline-rush, dat overweldigende gevoel van LIEFDE als je je baby voor het eerst in je armen hebt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik kan er weer om janken nu
verse mamaquote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:09 schreef Kersjes het volgende:
Die adrenaline-rush, dat overweldigende gevoel van LIEFDE als je je baby voor het eerst in je armen hebt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik kan er weer om janken nu
Bullshit.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:35 schreef Mangostine het volgende:
Natuurlijk, maar de nadruk hier ligt wel érg op kotsen, vermoeidheid, slecht slapen, je slecht voelen, horrorverhalen, hormonen, etc. maybe it's just me maar iets meer positiviteit zou van mij best mogen!quote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:07 schreef Kersjes het volgende:
Elke moeder heeft d'r eigen horrorverhaal over het een of andere aspect van zwangerschap en geboorte. Dat hoort zo!
Ik was al leeggekotst en gediarreet (:P) bij de uitdrijving, maar het overweldigende gevoel dat hij er aan de achterkant uit zou komen vergeet ik ook niet meerquote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:09 schreef becky27 het volgende:
gelukkig geen last gehad van hechten en flubbers en moeilijk loskomende placenta's. Het enige wat ze mogen afschaffen tijdens de bevalling is de druk op je darmen. Of op tijd naar de wc of je schijt alles er uit. Dat vond ik nog steeds het meest gênante van de bevalling, tenminste dat is me toch best nog wel bij gebleven.
Hoe de baby ruiktquote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:11 schreef Ticootje het volgende:
Het intense gevoel van het is klaar. En dan die verse nog gekreukte baby. De eerste ontmoeting.
Doe niet zo negatief, joh.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:11 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar de nadruk hier ligt wel érg op kotsen, vermoeidheid, slecht slapen, je slecht voelen, horrorverhalen, hormonen, etc. maybe it's just me maar iets meer positiviteit zou van mij best mogen!
Zuchtquote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:11 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar de nadruk hier ligt wel érg op kotsen, vermoeidheid, slecht slapen, je slecht voelen, horrorverhalen, hormonen, etc. maybe it's just me maar iets meer positiviteit zou van mij best mogen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou, hier komt ie dan, ff de positieve noot hier! Mijn doos is nog intact!!quote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:11 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:13 schreef Lijnloos het volgende:
Oh ja, nog eentje in de category "dat vertellen ze je niet van te voren of bij de pufclub":SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh dat sowieso.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:11 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Oh ja, nog eentje in de category "dat vertellen ze je niet van te voren of bij de pufclub":SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.! Dat ben ik zelfs nog nooit tegengekomen. Wel na het hechten om te controleren of er geen hechtingen door de darm zitten
![]()
nergens voor nodigquote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:11 schreef -Spring het volgende:
Eensch, Becky. Ik schaam me elke keer opnieuw als ik eraan denk.
whehehe iddquote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:14 schreef Elmo76 het volgende:
[..]
Nou, hier komt ie dan, ff de positieve noot hier! Mijn doos is nog intact!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar heb wel een mooie ritssluiting op m'n buik!![]()
Zoiets?!
Oh ja, nog eentje in de category "dat vertellen ze je niet van te voren of bij de pufclub":Oh mySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dag,concentratie![]()
Oh ja, nog eentje in de category "dat vertellen ze je niet van te voren of bij de pufclub":Oh my...dat heb ik al eens gehad tijdens een (endometriose) onderzoek. Was heul niet leuk...laat staan tijdens je bevalling...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:16 schreef WupWup het volgende:
[..]! Dat ben ik zelfs nog nooit tegengekomen. Wel na het hechten om te controleren of er geen hechtingen door de darm zitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |