bijjjjjna....quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:36 schreef Ticootje het volgende:
Ik heb nu al geen zin meer om zwanger te zijn... Is het al bijna januari?
+ 1quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:39 schreef Gerberaatje het volgende:
En ik heb zin in een goede borreldat vooral
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:42 schreef Gerberaatje het volgende:
Ja zodra ook jouw stinkerd er is gaan we eens een avondje inplannen Skoap
Als het ff meezit kan ik dat hierna ook.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:50 schreef Gerberaatje het volgende:
Dat scheelt hier aan de clips, ik kan batsen wat ik wil, maar zwanger word ik echt niet!![]()
Dus idd slankkkkkk worden straksen kleinere tieten na de bv periode (hakkie tjakkie eraf ermee!)
Ik durf straks geen sex te hebben denk ik. Nu was ik ook met 1 sexpartij zwanger, dat wil ik dus echt niet. En de pil schijnt ook niet altijd te mogen met bv. Dus geheel onthouding dan maar.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:48 schreef Ticootje het volgende:
Ik geef het op... Iedere keer als ik ga lijnen word ik zwanger.
Ik vind ze nu niet misstaan hoor, echt niet bizar groot...quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:50 schreef Gerberaatje het volgende:
Dat scheelt hier aan de clips, ik kan batsen wat ik wil, maar zwanger word ik echt niet!![]()
Dus idd slankkkkkk worden straksen kleinere tieten na de bv periode (hakkie tjakkie eraf ermee!)
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:51 schreef KatyM het volgende:
[..]
Ik durf straks geen sex te hebben denk ik. Nu was ik ook met 1 sexpartij zwanger, dat wil ik dus echt niet. En de pil schijnt ook niet altijd te mogen met bv. Dus geheel onthouding dan maar.
Waarschijnlijk moet ie straks toch maanden revalideren van die 150 keer per dag. Schrale piemels zijn ook niet lekker..
Als het met de bv lukt ga ik die wel regelen. Ik word wel steeds minder enthousiast over dat borstvoeding geven. Allemaal gevallen van borstontsteking, spruw, te weinig produceren in mijn omgeving. Ook in dat bv-topic hoop gedoe. Ik kijk er niet echt naar uit ofzo..quote:
Nee bij mijn postuur nu passen ze welquote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:53 schreef KatyM het volgende:
[..]
Ik vind ze nu niet misstaan hoor, echt niet bizar groot...
For what it's worth: geen onstekingen gehad, geen spruw, genoeg geproduceerd, kon snel een voorraadje aanleggen zodat ik op vrijdag ook eens kon borrelenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:56 schreef KatyM het volgende:
[..]
Als het met de bv lukt ga ik die wel regelen. Ik word wel steeds minder enthousiast over dat borstvoeding geven. Allemaal gevallen van borstontsteking, spruw, te weinig produceren in mijn omgeving. Ook in dat bv-topic hoop gedoe. Ik kijk er niet echt naar uit ofzo..
Joh, je hoort uiteraard alleen negatieve verhalen... Das toch met zwanger-zijn ook zo.. De meeste verhalen zijn terminaal zwanger...quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:56 schreef KatyM het volgende:
[..]
Als het met de bv lukt ga ik die wel regelen. Ik word wel steeds minder enthousiast over dat borstvoeding geven. Allemaal gevallen van borstontsteking, spruw, te weinig produceren in mijn omgeving. Ook in dat bv-topic hoop gedoe. Ik kijk er niet echt naar uit ofzo..
Of je hebt gewoon nergens last van, dat kan ook. Ik heb 21 maanden gevoed en geen van de genoemde problemen gehad. Het hoeft niet moeilijk te gaan, je hoort natuurlijk vooral de moeilijke gevallen, oa omdat ze ook op zoek zijn naar informatie.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:56 schreef KatyM het volgende:
[..]
Das al bijna 30 en dan nog maar 10 weken!quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:05 schreef Sorbootje het volgende:
Ik vond borstvoeding prachtig en heb ook geen centje pijn gehad. Heb het 9 maanden gedaan en als ik het over zou kunnen doen deed ik het langer.
Maarreh... 25 weken!![]()
Ik blijf me helemaal suf verbazen over hoe snel het gaat. Da's toch niet normaal? VIJFENTWINTIG
Jompel af en toe dan wat ik dat bv-topic, dat stelt mij gerustquote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:06 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Of je hebt gewoon nergens last van, dat kan ook. Ik heb 21 maanden gevoed en geen van de genoemde problemen gehad. Het hoeft niet moeilijk te gaan, je hoort natuurlijk vooral de moeilijke gevallen, oa omdat ze ook op zoek zijn naar informatie.
Nou je ziet hem wel opgroeien natuurlijk, maar het echte werk is klaar. Mooi hoorquote:
Ik kom daar niet meer zo vaak, omdat ik een jaar geleden alweer ben gestopt...ruim een jaar, ongelogelijkquote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:08 schreef KatyM het volgende:
[..]
Jompel af en toe dan wat ik dat bv-topic, dat stelt mij gerust![]()
Gewoon je eigen gevoel volgen is het belangrijkste, een slecht restaurant onthouden mensen nou eenmaal beter dan 100 goedequote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:56 schreef KatyM het volgende:
[..]
Ah een D cup is dan ook mooi ja, H is wel Heel erg grootquote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:09 schreef Gerberaatje het volgende:
Katy, ik hoef geen maat 36 hoor, 38 is prima... maar met mijn huidige cup H(uge)(en straks ws nog meer met de bv => nadeeltje in mijn geval
) vind ik dat niet zo'n toffe combi (ik heb ook nog eens amper kont
)... 'gewoon' een D-cupje wil ik
die niet zodra ik mijn BH uit doe over de grond schrapen
Dat had ik ook inderdaad, en dan lees je ook nog her en der dat het lastiger is met een grote cupmaat. Maar aan de andere kant, positieve dingen worden inderdaad minder snel gepost. Ik heb nu nergens last van dus ook niets om over te posten hierquote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:56 schreef KatyM het volgende:
[..]
*Eens is.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:05 schreef Sorbootje het volgende:
Maarreh... 25 weken!![]()
Ik blijf me helemaal suf verbazen over hoe snel het gaat. Da's toch niet normaal? VIJFENTWINTIG
Ja hiereau! Maar ik had het heul druk, met welness, massage, op het strand rondhangen voor fotoshoots en interview... dat soort nare dingen. Nu gelukkig weer rustig aan het werk.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:11 schreef Gerberaatje het volgende:
Surbeau, ik vroeg me al af waar je was!
Het lijkt me gewoon raar. Dat ik dan draagmoeder-af ben. Gewoon klaar, niks meer.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:10 schreef KatyM het volgende:
[..]
Nou je ziet hem wel opgroeien natuurlijk, maar het echte werk is klaar.
Intervieeeeew? Vertel! Of loop ik erg achterquote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:18 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Ja hiereau! Maar ik had het heul druk, met welness, massage, op het strand rondhangen voor fotoshoots en interview... dat soort nare dingen. Nu gelukkig weer rustig aan het werk.
Ik zag dingen voorbij komen jaquote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:18 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Ja hiereau! Maar ik had het heul druk, met welness, massage, op het strand rondhangen voor fotoshoots en interview... dat soort nare dingen. Nu gelukkig weer rustig aan het werk.
Dat lijkt me heel raar en leeg in het begin, ook al wil je er bewust geen baby bij.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:19 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Het lijkt me gewoon raar. Dat ik dan draagmoeder-af ben. Gewoon klaar, niks meer.
Wk 32 Vivaquote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:19 schreef KatyM het volgende:
[..]
Intervieeeeew? Vertel! Of loop ik erg achter.
Daar las ik helemaal overheenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:19 schreef KatyM het volgende:
[..]
Intervieeeeew? Vertel! Of loop ik erg achter.
Ik zou jullie dan wel eens meer nodig kunnen hebben dan nu. Ik probeer me er een beetje op voor te bereiden, maar dat is natuurlijk lastig.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:20 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Dat lijkt me heel raar en leeg in het begin, ook al wil je er bewust geen baby bij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |