bijjjjjna....quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:36 schreef Ticootje het volgende:
Ik heb nu al geen zin meer om zwanger te zijn... Is het al bijna januari?
+ 1quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:39 schreef Gerberaatje het volgende:
En ik heb zin in een goede borreldat vooral
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:42 schreef Gerberaatje het volgende:
Ja zodra ook jouw stinkerd er is gaan we eens een avondje inplannen Skoap
Als het ff meezit kan ik dat hierna ook.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:50 schreef Gerberaatje het volgende:
Dat scheelt hier aan de clips, ik kan batsen wat ik wil, maar zwanger word ik echt niet!![]()
Dus idd slankkkkkk worden straksen kleinere tieten na de bv periode (hakkie tjakkie eraf ermee!)
Ik durf straks geen sex te hebben denk ik. Nu was ik ook met 1 sexpartij zwanger, dat wil ik dus echt niet. En de pil schijnt ook niet altijd te mogen met bv. Dus geheel onthouding dan maar.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:48 schreef Ticootje het volgende:
Ik geef het op... Iedere keer als ik ga lijnen word ik zwanger.
Ik vind ze nu niet misstaan hoor, echt niet bizar groot...quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:50 schreef Gerberaatje het volgende:
Dat scheelt hier aan de clips, ik kan batsen wat ik wil, maar zwanger word ik echt niet!![]()
Dus idd slankkkkkk worden straksen kleinere tieten na de bv periode (hakkie tjakkie eraf ermee!)
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:51 schreef KatyM het volgende:
[..]
Ik durf straks geen sex te hebben denk ik. Nu was ik ook met 1 sexpartij zwanger, dat wil ik dus echt niet. En de pil schijnt ook niet altijd te mogen met bv. Dus geheel onthouding dan maar.
Waarschijnlijk moet ie straks toch maanden revalideren van die 150 keer per dag. Schrale piemels zijn ook niet lekker..
Als het met de bv lukt ga ik die wel regelen. Ik word wel steeds minder enthousiast over dat borstvoeding geven. Allemaal gevallen van borstontsteking, spruw, te weinig produceren in mijn omgeving. Ook in dat bv-topic hoop gedoe. Ik kijk er niet echt naar uit ofzo..quote:
Nee bij mijn postuur nu passen ze welquote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:53 schreef KatyM het volgende:
[..]
Ik vind ze nu niet misstaan hoor, echt niet bizar groot...
For what it's worth: geen onstekingen gehad, geen spruw, genoeg geproduceerd, kon snel een voorraadje aanleggen zodat ik op vrijdag ook eens kon borrelenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:56 schreef KatyM het volgende:
[..]
Als het met de bv lukt ga ik die wel regelen. Ik word wel steeds minder enthousiast over dat borstvoeding geven. Allemaal gevallen van borstontsteking, spruw, te weinig produceren in mijn omgeving. Ook in dat bv-topic hoop gedoe. Ik kijk er niet echt naar uit ofzo..
Joh, je hoort uiteraard alleen negatieve verhalen... Das toch met zwanger-zijn ook zo.. De meeste verhalen zijn terminaal zwanger...quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:56 schreef KatyM het volgende:
[..]
Als het met de bv lukt ga ik die wel regelen. Ik word wel steeds minder enthousiast over dat borstvoeding geven. Allemaal gevallen van borstontsteking, spruw, te weinig produceren in mijn omgeving. Ook in dat bv-topic hoop gedoe. Ik kijk er niet echt naar uit ofzo..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |