Quote het eens voor me?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:15 schreef Cornelis83 het volgende:
[..]
Lees even terugVolgens mij mis je een stukje relevante informatie
Lol ik heb geen betere helm en geen 300k ofzo om een betere te kopen op de AHquote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:50 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Allebei waren ze niet goed dus lekker salvagen die troep
Ik 6, allemaal crap.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:35 schreef So_Surreal het volgende:
1 set ring gevonden, verkocht voor 20 mil
Verder nog geen legendary
Hm, wat is er zo leuk aan +gold find? Of vooral leuk als extra stat op leuke items?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:00 schreef DemonRage het volgende:
Trouwens ook nog een last second bid fight gewonnen op de AH voor een item met 21% gold find (en flink wat dex en vit).
Op het laatste moment werd er waarschijnlijk door verschillende spelers verhoogd en kwam mijn bod er niet door, dus ik dacht nog even heel snel mijn bod ook nog te verhogen... er zat nog geen halve seconde meer tussen het accepteren van mijn hogere bod en het winnen van de auction. Het blijft een smerig spelletje.
Gold farming... het lijkt me voor mij nog ff effectiever dan veel MF hebben, dan kan ik straks items kopen waarmee ik gemakkelijker op inferno kan farmen zonder al te veel repair costs.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:09 schreef Perrin het volgende:
[..]
Hm, wat is er zo leuk aan +gold find? Of vooral leuk als extra stat op leuke items?
Goldfarmen neem ik toch aan?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:09 schreef Perrin het volgende:
[..]
Hm, wat is er zo leuk aan +gold find? Of vooral leuk als extra stat op leuke items?
Precies... en het levert vaak meer op dan constant shit items verkopen voor gemiddeld 500 gold per stuk bij zo'n merchant. Dat raap je qua gold met extra gold find elke minuut al tig keer op tijdens het farmen.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:11 schreef Monolith het volgende:
[..]
Goldfarmen neem ik toch aan?
In tegenstelling tot item farmen waarbij je het nodige geluk moet hebben, is het een relatief consistente bron van inkomsten toch?
In act 3 verlopen public games meestal zo: wipe, wipe, wipe, everyone leaves group.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:11 schreef So_Surreal het volgende:
Klopt het dat voor een wizard act 3 en 4 makkelijker worden dan act 2?
Sommige elites heb ik echt heel veel moeite, ik ga dan 4 of 5 keer dood
Dat ligt veelal aan het soort elite en champions mobs en de kleine ruimtes waardoor ik niet kan kiten.
Ik wil het sowieso solo gaan uitspelen, of is samenspelen zo goed als vereist ?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:17 schreef Perrin het volgende:
[..]
In act 3 verlopen public games meestal zo: wipe, wipe, wipe, everyone leaves group.Is echt een stuk lastiger dan act 2 nog..
Hm, kan ik niet zo goed inschatten.. Maar als DH is 't toch wel erg lekker om te teamen met een goed gegearde barb of monk!quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:20 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Ik wil het sowieso solo gaan uitspelen, of is samenspelen zo goed als vereist ?
Reduced Level Requirement.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:45 schreef Crimyclown het volgende:
Zag net een lvl 46 Monk staff met meer dan 1000 dps voorbij komen.
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:45 schreef Cornelis83 het volgende:
Loopt AH weer te kutten? :S Wil een item op AH plaatsen maar krijg een error -.-
twitter:BlizzardCSEU_EN twitterde op dinsdag 03-07-2012 om 11:13:41Morning all! The #D3 Auction House may go up and down during the day while we gather data and test various fixes. reageer retweet
700 maar? Ik zou toch richting 1000 proberen.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:55 schreef Mr.Noodle het volgende:
Nou net op tijd dan nog wat shit op AH gedropt. Want m'n Stash zat een beetje vol...
Maar ik zoek nog een 700+dps 1H voor een Wizard.
Die krengen zijn allemaal een miljoen gold ofzo en ik heb net maar een krappe miljoen. Waar moet ik al die damage costs van betalen?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:15 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
700 maar? Ik zou toch richting 1000 proberen.
De AH ligt al meer dan een dag te bokken...quote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:30 schreef ssebass het volgende:
Uh hebben jullie ook dat er items missen in AH. Had een wapen erin staan voor 20 euro, staat niet in de lijst niet verkocht maar is verder ook nergens meer te vinden. Wazig. Misschien toch verkocht, dat zou leuk zijn
Ik vond net nog een 750 rare met wat crit hit damage en matige stats..maar voor 10k heb je al gewoon en 850 damage magic wand hoor.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:13 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Die krengen zijn allemaal een miljoen gold ofzo en ik heb net maar een krappe miljoen. Waar moet ik al die damage costs van betalen?
Ringen/amuletten kunnen duur zijn zonder base stats.. Wapens ook..quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:44 schreef trigt013 het volgende:
Heb ik het een beetje goed als gear geen base stats hebben ze ook geen waarde hebben?
enige waar je om moet geven is resist all + vit + strquote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:39 schreef Scrummie het volgende:
Wat is een beetje normale DPS voor een lvl 56 barbarian? Ik zit geloof ik rond de 4k zo uit mijn hoofd en gaat wel redelijk maar ik blijf AH maar spekken door allerlei shitzooi te kopen welke ik de volgende keer AH bekijken alweer te vervangen is. En waar moet ik op letten? Crit? Attack speed? Altijd strength + vit? Zit heel erg in mijn hoofd met de warrior in het oude WoW, als tank, dus ik heb het idee dat ik altijd veel stamina (vitality) moet pakken, maar dat is natuurlijk een heel andere game
ja bij DH is het vooral die richting op.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:30 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Crit dmg en chance is ook heel belangrijk voor veel builds.
Ik kijk nu heel veel streams terwijl ik speel, veel van geleerd.
als je genoeg armor hebt dan lijkt het me haalbaar.quote:Op woensdag 4 juli 2012 08:14 schreef Questular het volgende:
Diablo neergekregen op Hell om vervolgens the Skeleton King op inferno in 1x neer te krijgen. Mischien ook wel dankzij een goed gegearde DH als partnerNu gaat het vooral farmen zijn. Met mijn 28k Health 18k DPS maar vooral met 300 ress gemiddeld (incl de buff) lijkt me inferno solo niet echt haalbaar.
Eens kijken wat star gems gaan opleveren in de RMAH.quote:The following commodities will be available for trading in the real-money auction house:
Gems
Dyes
Crafting Materials
Blacksmithing Plans and Jeweler Designs
Pages of Training
The ability to trade gold as a commodity won’t be included in this initial update, but we hope to enable it in the near future. Keep an eye on this thread for further updates.
Heb monk met deze stats (minder dps maar meer res) en kom solo snel en makkelijk door act 1. Solo act 2 is te doen maar aantal elite packs kom ik niet doorheen, namelijk vastgezet met walls en dan 6 lasers door je heen. Schijnt populair te zijn in act 2.quote:Op woensdag 4 juli 2012 08:14 schreef Questular het volgende:
Diablo neergekregen op Hell om vervolgens the Skeleton King op inferno in 1x neer te krijgen. Mischien ook wel dankzij een goed gegearde DH als partnerNu gaat het vooral farmen zijn. Met mijn 28k Health 18k DPS maar vooral met 300 ress gemiddeld (incl de buff) lijkt me inferno solo niet echt haalbaar.
Ik heb vernomen dat act 2 voornamelijk een oefening is in sprinten, niet zozeer combatquote:Op woensdag 4 juli 2012 10:07 schreef ssebass het volgende:
[..]
Heb monk met deze stats (minder dps maar meer res) en kom solo snel en makkelijk door act 1. Solo act 2 is te doen maar aantal elite packs kom ik niet doorheen, namelijk vastgezet met walls en dan 6 lasers door je heen. Schijnt populair te zijn in act 2.
wat is deze?quote:Op woensdag 4 juli 2012 11:28 schreef Salt_Seafood het volgende:
En de veiling is afgelopen, pffff wat een klote zooi weer.
Dit is ook lekker:
[ afbeelding ]
Miin AH gold tab die ik te zien krijg in de RMAH.quote:
Geen last vanquote:Op woensdag 4 juli 2012 11:34 schreef kovenant het volgende:
hmm ik weet niet wat ze hebben gedaan maar nu al 3 games verlaten omdat act 1 voor de butcher 5 meter van way point elites staan die je in 1 klap dood meppen.
van die hulks , mortar / tomb / wall
niet leuk zo
ik heb barb, dus ja is best lastig met die mobs die zo hard slaan dat 20 - 30 k eraf word gemept met 1 hit. kan geen afstand attack doenquote:Op woensdag 4 juli 2012 11:44 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
[..]
Geen last vanserenity aan een rammen
Bij mij is heel de AH nog down.quote:Op woensdag 4 juli 2012 11:53 schreef Salt_Seafood het volgende:
Zou iemand voor mij willen kijken of hij kan bieden op dit item:
[ afbeelding ]
Even zoeken in AH op: level 60/60, legendary only, vit 200
Bij mij staat current bid op 0 en ik kan er niks op bieden, maar misschien komt dat omdat ik er al eens op geboden heb en daarom deze nu bugged is in mijn tab. Mocht iemand er wel op kunnen bieden dan zou ik graag willen dat je voor mij biedt, als beloning bij t winnen van de item krijgt diegenen een half miljoen gold voor de moeite
Uiteraard geef ik eerst de benodigde gold, maar t moet wel iemand zijn die hier regelmatig post.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |