De zus van Janine, Marieke, en Mark de Moor? Als ik me goed herinner rookte de moeder van Mark menthol :")quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:42 schreef MissJ het volgende:
[..]
dit zou wel eens heel goed kunnen![]()
Ben dan benieuwd wie zijn ouders zouden kunnen zijn...
Zouden de schrijvers nog weten wie Marieke en Mark waren dan? Zou wel een schokkende verrassing zijnquote:Op donderdag 5 juli 2012 10:53 schreef totebel het volgende:
[..]
De zus van Janine, Marieke, en Mark de Moor? Als ik me goed herinner rookte de moeder van Mark menthol :")
zou toch wel een keer tijd zijn dat daar iets van terugkomt.. de nazaten van Frits hebben tenslotte ook een prominente rol.quote:Op donderdag 5 juli 2012 10:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zouden de schrijvers nog weten wie Marieke en Mark waren dan? Zou wel een schokkende verrassing zijn.
Ja, altijd wel geinig om te zien dat een personage dezelfde kleding heeft.quote:
Wraaaawwwwquote:Op woensdag 4 juli 2012 23:51 schreef alors het volgende:
[..]
hahah iedereen is om nu hij zijn haar anders heeft![]()
Ik heb gelukkig niet dezelfde kleding als Ninaquote:Op donderdag 5 juli 2012 11:08 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Ja, altijd wel geinig om te zien dat een personage dezelfde kleding heeft.![]()
Ik heb dezelfde leren jas als Sjoerd. Like a boss![]()
![]()
Die zou ik nog niet aantrekken, al kreeg ik er geld voorquote:Op donderdag 5 juli 2012 11:35 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig niet dezelfde kleding als Nina
Allemaal lelijk inderdaadquote:Op donderdag 5 juli 2012 11:35 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ik snap alleen niets van die app? Heb de 2 code's al wel, maar ik heb maar 1 'spelletje' gezien om punten mee te scoren?quote:Op donderdag 5 juli 2012 16:32 schreef fotostarter het volgende:
Heb die app ook. Best leuk in elkaar gezet.
Maar als jouw link echt is ( ja de link is echt oh...) gooi ik hem er gelijk weer af.
Die puzzel van noud & nina? Ik snap daar geen kloot van. Wanneer krijg je nou dat filmpje te zien?quote:Op donderdag 5 juli 2012 17:10 schreef Syb.ren het volgende:
[..]
Ik snap alleen niets van die app? Heb de 2 code's al wel, maar ik heb maar 1 'spelletje' gezien om punten mee te scoren?
quote:Op donderdag 5 juli 2012 11:35 schreef Klipnap het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 5 juli 2012 11:36 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Die zou ik nog niet aantrekken, al kreeg ik er geld voor
Nina heeft ook wel leuke kleding, maar het is vaak lelijk gecombineerd.quote:Op donderdag 5 juli 2012 12:25 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Allemaal lelijk inderdaad![]()
Kan ik niet zien ...quote:Op donderdag 5 juli 2012 16:13 schreef ejiraM het volgende:
http://www.rtl.nl/%28/act(...)heimen_op_straat.xml
Wat een grap
Klopt ,heb je die badge al?quote:Op donderdag 5 juli 2012 17:10 schreef Syb.ren het volgende:
[..]
Ik snap alleen niets van die app? Heb de 2 code's al wel, maar ik heb maar 1 'spelletje' gezien om punten mee te scoren?
wat is deze?quote:Op donderdag 5 juli 2012 18:41 schreef loezzzje het volgende:
Ik heb nou de liefde badge ofzoiets en ben ook weer wat pagina's verder in het notitieboek. Kan alleen nou weer niet verder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |