Dat hoeft natuurlijk geen waarheid te zijn. Dat kan ook gewoon Lucas' onderbewustzijn zijn geweest dat hem vertelde wat hij dachtquote:Op woensdag 4 juli 2012 21:00 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dat zij Eucalypta tegen hem in zijn droom
De heks is een Sandersquote:Op woensdag 4 juli 2012 21:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat hoeft natuurlijk geen waarheid te zijn. Dat kan ook gewoon Lucas' onderbewustzijn zijn geweest dat hem vertelde wat hij dacht.
aha oh jaquote:Op woensdag 4 juli 2012 21:00 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dat zei Eucalypta tegen hem in zijn droom
Welnee. Eerst twee afleveringen waarin het moment wordt gezien door verschillende perspectieven.quote:Op woensdag 4 juli 2012 12:50 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Goh, dat wordt de cliff
En dan bij het nieuwe seizoen natuurlijk weer starten in de ziekenhuis scene![]()
Hij lijkt wel op Anton qua uiterlijk jaquote:Op woensdag 4 juli 2012 21:32 schreef Starlie het volgende:
Ik zag alleen dat Tim een stamboom iets had van Anton en co. Maar ook een pagina met bovenin Janine... Dus ik ga nog voor de optie dat het een oepsje is van Janine en Anton!
Twee??? Vijf zul je bedoelen, en daarin wordt 1 dag uitgesmeerdquote:Op woensdag 4 juli 2012 21:36 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Welnee. Eerst twee afleveringen waarin het moment wordt gezien door verschillende perspectieven.
Anton studeerde met Janine, van het 1 kwam het ander... tijdens studies wordt er namelijk veel gezopen... En hoppa Janine zwanger... Ze heeft het kind ter adoptie afgestaan en hij gaat nu opzoek naar zijn echte ouders. Zo'n soort verhaallijn is er ook geweest in Gossip Girl dus het zo zomaar kunnen dat dat de GTST schrijvers geïnspireerd heeft bij gebrek aan eigen inspiratie.quote:Op woensdag 4 juli 2012 21:41 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Hij lijkt wel op Anton qua uiterlijk ja
Maar als dat zo is, vraag ik me toch af hoe dat dan zit
nou idd. wat een nutteloos gezwam.quote:Op woensdag 4 juli 2012 21:51 schreef alors het volgende:
Dat Rick/Yvon vs Bilan/Nuran is echt zoooo treurig
Ik heb hem gedownload maar ik snap hem nietquote:Op woensdag 4 juli 2012 22:55 schreef bierjoost het volgende:
Heeft iemand die wie is Tim app al geprobeerd uit de AppStore?
Check! Best leuk overigens. Er is best wat moeite ingestoken.quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:55 schreef bierjoost het volgende:
Heeft iemand die wie is Tim app al geprobeerd uit de AppStore?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Prinses Nina noemde vandaag op wie haar allemaal in de steek had gelaten.
Maxime werd ook opgenoemd.
JIJ HEBT MAXIME ZELF IN DE STEEK GELATEN, DOMME MUTS!!!
Ik heb gesolliciteerd bij de set van GTST.
Ik wil graag de haren van Rikki borstelen, voor elke aflevering.
Ben benieuwd of ik wordt aangenomen, ik hoef er niet eens een salaris voor te hebben, dus heb ik een streepje voor op de andere kandidaten.
Robin Martens.
Wat ze nu met Sjoerd doen is zo voorspelbaar.
Hij gedraagt zich nu zo overdreven als een eikel, waardoor Rikki juist in de armen van die Tim wordt gedreven.
Is weer eens tijd dat er iemand vreemdgaat.
Het is hetzelfde als een jaar geleden.
Maar nu zal een boosterprikje het redden?
Geniet van jullie vrijheid nadat je hele immuunsysteem kapot is geprikt.
Inkomen gegarandeerd voor de farmaceutische industrie… blijven boosteren jongens!
hahah iedereen is om nu hij zijn haar anders heeftquote:Op woensdag 4 juli 2012 23:27 schreef TheVulture het volgende:
Die Bilal kan best acteren en ziet er ineens lekker uit... die mag blijven!
Ik ook nietquote:Op woensdag 4 juli 2012 23:13 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ik heb hem gedownload maar ik snap hem niet
Hij ziet er ook gewoon beter uit zo dan met die staart.quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:51 schreef alors het volgende:
[..]
hahah iedereen is om nu hij zijn haar anders heeft![]()
Dat wordt nog een groter drama dan de "Oreogate" in de VS.quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:53 schreef TheVulture het volgende:
Als die Bilal homo blijkt trouwens zie ik de ophef vanuit de moslimhoek al weer voor me
En iets met Menthol.quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:12 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Ik ook nietEr staat wel een filmpje op waar hij bij zijn oma is en tegen haar zegt; oma, ik ben erachter. en dan zegt zijn oma; ach jongen, laat het toch rusten! en dan zegt hij; dat kan ik niet.
Zoiets was het
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |