dit zou wel eens heel goed kunnenquote:Op woensdag 4 juli 2012 20:30 schreef Starlie het volgende:
Tim zal wel een kind zijn van 1 van de families in Meerdijk en hij probeert nu vast te ontdekken wie zijn ouders zijn...
van Janine en Anton misschien??! Janine en Anton kennen elkaar immers uit hun studietijd en ze waren naar mijn idee altijd wat geheimzinnig..quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:42 schreef MissJ het volgende:
[..]
dit zou wel eens heel goed kunnen![]()
Ben dan benieuwd wie zijn ouders zouden kunnen zijn...
Of het wordt weer zo'n gestoorde stalker. Waar we de laatste seizoenen er meerdere van hebben gehad.quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:30 schreef Starlie het volgende:
Tim zal wel een kind zijn van 1 van de families in Meerdijk en hij probeert nu vast te ontdekken wie zijn ouders zijn...
Misschien wel een kleinzoon van Jef of zo... zoon van Remco of Dianquote:Op woensdag 4 juli 2012 20:47 schreef loezzzje het volgende:
Sjoerd
Zal best kunnen ja dat Tim een verloren zoon is van iemand. Maar van wie? Van Bing misschien?
dat zou heel goed kunnen!quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:44 schreef Starlie het volgende:
[..]
van Janine en Anton misschien??! Janine en Anton kennen elkaar immers uit hun studietijd en ze waren naar mijn idee altijd wat geheimzinnig..
Misschien is hij als kind wel verwisseld. En is hij eigenlijk Edwin!quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Misschien wel een kleinzoon van Jef of zo... zoon van Remco of Dian.
quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:55 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Misschien is hij als kind wel verwisseld. En is hij eigenlijk Edwin!
Een verloren zoon?quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:47 schreef loezzzje het volgende:
Sjoerd
Zal best kunnen ja dat Tim een verloren zoon is van iemand. Maar van wie? Van Bing misschien?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
want? (ik heb denk ik iets gemistquote:
Het is de tweelingbroer van Lucas, die ze per ongeluk hebben weggegooid omdat ze dachten dat het de nageboorte was?quote:
Dat kind van Barbara en Jeff .quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het is de tweelingbroer van Lucas, die ze per ongeluk hebben weggegooid omdat ze dachten dat het de nageboorte was?.
Met deze schrijvers van GTST zou dat nog zomaar kunnen ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |