Dat valt dan nog mee.quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:32 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Echt he.Ik kan me de scene waarin Nina geboren werd nog herinneren. Ik word 21 jaar, Nina is in de serie 24 jaar
![]()
Jack is nu ongeveer even oud als Rik.quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:36 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat valt dan nog mee.Ik was een jaar of 10-12 toen Nina op tv geboren werd, we schelen nu dan nog maar zo'n 3 jaar.
Om over Jack en Sjors nog maar te zwijgen.
Even van wikipediaquote:Op donderdag 5 juli 2012 20:36 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat valt dan nog mee.Ik was een jaar of 10-12 toen Nina op tv geboren werd, we schelen nu dan nog maar zo'n 3 jaar.
Om over Jack en Sjors nog maar te zwijgen.
Jack is volgens Wikipedia oorspronkelijk geboren op 27 oktober 1992, maar in 2005 veranderd in 1977. Rik is volgens Wiki geboren op 8 april 1978.quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:48 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Even van wikipedia![]()
Nina was oorspronkelijk geboren op 27 oktober 1997, dat is in 2009 voor het laatst verandert naar 24 april 1988. Vind ik best veel voor een jong personage.
Arnie was in het begin al achttien, aangezien hij al in een auto reed. Laura moest toen ongeveer 38 jaar zijn ofzo (denk ik).quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:56 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Jack is volgens Wikipedia oorspronkelijk geboren op 27 oktober 1992, maar in 2005 veranderd in 1977. Rik is volgens Wiki geboren op 8 april 1978.
Volgens Wiki is Laura van 1960, maar dan had ze al vrij jong een zoon, aangezien ze begonnen in 1989 en Arnie toen toch wel rond de 17 jaar was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:01 schreef GTFransST het volgende:
Ik wil heel graag de shortie zien, wantZul je net merken dat ze dat niet in die shortie laten zien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.signatuurloos
quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:01 schreef GTFransST het volgende:
Ik wil heel graag de shortie zien, wantIk ook, en ik ben ook erg benieuwd naarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als er al een shortie kómtquote:Op donderdag 5 juli 2012 21:05 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Zul je net merken dat ze dat niet in die shortie laten zien.
quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:10 schreef Frey het volgende:
[ afbeelding ]
"De aflevering van 6 juli is helaas zoek geraakt. Morgen zal er een herhaling volgen van de zomercliffhanger van 2 jaar geleden en daarna zitten de kijkers de hele zomer extra in spanning omdat ze niet weten wat er nou echt gebeurd is."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk morgenquote:
Ik denk dat die niet gaat komen. Voorgaande jaren kwam hij wel, waardoor veel mensen al wisten wat de cliffhanger was en dit dan uitgebreid op internet gingen rondbazuinen. Nu zullen de makers de "spanning" (welke spanning???) wel willen behouden, waardoor de shortie dus niet verschijnt.quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:50 schreef Computerfluisteraar het volgende:
Godsamme, waar is die pokkeshortie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |